Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Wat een zwangerengolf zeg! Laat deze aanhouden!!!!!!!

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeeeeeen moeten we dan met zijn allen doen! 1979 helemaal super! Wat betreft die sauna ga ik je helemaal gerust stellen: de dagen voordat ik testte: 17,18 en 19 december ben ik alle drie de dagen in de sauna geweest! Maakte me daar ook zorgen over....was niet nodig op de echo gewoon twee kloppende hartjes....niet druk maken, komt goed ( zei stresskip no 1 ) maar echt denk dat het geen kwaad kan hoor!
    Vind het echt leuk voor je en zie hoe vruchtbaar je opeens schijnt te zijn!!!

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Whiehoeooeooooooooooooooooooooo...1979...wat super zeg. Gefeliciteerd joh..geweldig. En wat die sauna betreft, niets aan de hand, ga maar genieten van je misselijkheid, haha.. Oh yeah jippie weer een zwangere..De volgende zijn mutz en gelukkig..oladijee

@ Super..shit hey, toch reageren op die voeding. Goed dat je meteen gestopt bent, en toch duidelijk dat Nick er niet tegen kan. Hopelijk knapt hij snel weer op en is hij weer de oude.

@ Kris..tja jeetje wat moet ik zeggen. Zou je zoveel willen zeggen, maar weet het gewoon niet. Vind het super knap van je dat je bent gaat werken, maar blijf wel echt om jezelf denken hoor. Als het voor jou "goed" voelt, moet je het zeker doen, maar niets overhaasten please..

4. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Dank jullie wel meiden, voor de felicitaties EN de geruststellende woorden!

Ik moet m'n nuchterheid even terugvinden:
    - Die sauna is geweest, niks meer aan te doen (als 't al kwaad kan)
    - Niet meer stressen, da's zeker niet goed!

Nu zit er niets anders op dan 'even' realistisch afwachten tot de eerste echo. 't Kan nu weer zomaar fout gaan... maar we hopen zo van niet! Toch is 't onbezorgde geluk van de eerste keer eraf...

Xxx

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    1979...wat een goed nieuws lees ik hier ineens...gefeliciteerd!!!!! jeeeeeh weer een zwanger erbij...het gaat hard nu ineens....volgende maand Mutz en Gelukkig erbij en al onze wensen zijn verhoord...
    En goed voornemen om lekker positief te blijven!!die ene keer sauna kan niet direct kwaad...maar nu je het weet kan je de eerste drie maanden geloof ik beter niet gaan en daarna wat minder grote schommelingen tussen warm en koud doen...dus de 60 graden sauna en dan langzaam afkoelen en niet met het allerkoudste water naspoelen....dit niet voor je kindje maar vooral voor jezelf omdat je onwel zou kunnen worden anders...

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wauwie 1979 van harte gefeliciteerd! Wat een spannende tijd komt eraan zeg. En alles over de sauna is al gezegd. Wat je al zei je kunt het niet meer terug draaien. Volgens mij ( maar dat weet ik niet zeker) is de sauna niet zozeer slecht voor de beeb maar kan het voor mama een probleem veroorzaken. Nou de duimen draaien weer hoor. Nu inderdaad gelukkig en mutz er nog bij!!!!

Nick deed het vandaag weer erg goed bij het kdv! Hij wordt alweer wat rustiger. Vandaag laat wakker dus morgen maar de HA bellen. Nog 1 nachtdienst en dan lekker een weekje vrij. Had gister een overleden persoon, gevonden door zoon en dochter op het toilet. Moest bijna meehuilen met de dochter, stomme hormonen nog!! Hopen op een rustige nacht komende nacht.

Sab: Mirza al een korstje gehad?

Bi: zag in je onderschrift dat je 2 ferbruari weer voor een echo gaat. Nog een weekje wachten dus. Hoe voel je je verder?

Krisje: vandaag weer te werk geweest? Zoals Sab ook al zei: take it easy.

Zo nog even een bakkie doen bij mijn vriendinnetje en dan de laatste nacht in.

Fijne avond meiden!

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ SUper..dat zijn geen leuke kanten van je vak zo he, bleh.. Fijn dat het met NIck alweer wat beter gaat.

Hier nog geen korstje gegeven hoor. Heb wel al een koekje geprobeerd, maar hij stikt er zowat in, haha..En ik ben dan zo'n tuttebel die dat dan weer eng vind...

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    1979...Gefeliciteerd!!! Dat je je zorgen maakt over de sauna snap ik heel goed, maar probeer je nu te ontspannen. Dan komt alles goed. Deze cyclus slikte je geen clomid toch? Dus je bent helemaal uit jezelf zwanger geraakt?

Hier al 18 dagen rookvrij...ben zo trots op mezelf haha!!!

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jeeee wat een mooi nieuws 1979. Gefeliciteerd! Laat de weken maar snel voorbij vliegen. Op naar een mooie echo.

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @super, ik moet helaas nog 1,5 week wachten kan niet wachten!
    @1979 wat betreft die onbezorgde zwangerschap, helaas kan ik en met mij denk ik nog meer meiden die een kindje of een neefje zijn verloren alleen maar herkennen. Het genieten zal heus wel komen, maar zeker in het begin is dat moeilijk. Ik probeer welmpositief te blijven ( moet ook want alle mensen om me heen doen het ook en anders krijg ik op mijn donder, maar lastig blijft het toch)

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    1979... gefeliciteerd wat gaaf!

ja, nu 3 dagen gewerkt.. helemaal total loss! :(

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Krisje: knap hoor 3 dagen te werk geweest! Pak je rust nu goed he? Vind je een kanjer! *dikke knuffel*

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi lieve meiden! Sorryyyy veel te lang niks laten horen! Moest zoveel bijlezen dat ik echt niet alles meer weet, maar ik doe mijn best!!

1979 GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD!!! Wat een geweldig nieuws! Ik snap dat je niet geheel onbezorgd bent in deze zwangerschap, maar ik hoop dat je toch kunt genieten!!! Super!!!

Manon wat heb jij een verschrikkelijke baas!!! Jeeeetje die is niet goed hoor! Heb je er verder nog iets over gehoord??? Hoe voel je je verder???

Mutz wat een super nieuws dat het er allemaal goed uitziet!!!!! Oh nu staat er niks meer in de weg om te zorgen dat 2011 ook jullie jaar wordt!!!!

Kris gewoon een hele dikke knuffel *knuffel*

Bi spannend hoor nog 1,5 week en dan mag je weer naar jullie guppies kijken!!!! Hoe gaat het met de misselijkheid? Nog steeds die vlagen? En dan schijnt het bij een 2ling zwangerschap ook nog zo te zijn dat ook de symptomen dubbel zo erg kunnen zijn pfff! Hoop dat het snel weg is en je maar gigantisch, waanzinnig dik mag worden!!!!

Julesz het schiet echt al op he!!! Jij zal het ws nog een eeuwigheid vinden duren, maar jeetje de 23 weken gepasseerd wow! :D

Loestig fijn dat Sam geen reactie heeft gehad op de prikjes! Wat een lieve foto trouwens echt een plaatje!!!

Super dus toch die rot Omneo he bah!!! Gelukkig gewoon weer naar de Pepti! Super dat Nick eczeem vrij is! Wat moet dat fijn voor hem zijn! Geen jeuk meer! Hoe gaat het nu met jou?

Smits de bruine bonen vond ze heerlijk! Maar dat pasta met vis recept niet! Jeeeeeeeeetje wat is dat smerig zeg hahaa ze heeft zo vreselijk zitten kokhalzen! Maar ik denk dat er iets niet helemaal goed was, want het smaakte zuur!!! Spinazie met ham is hier ook favoriet! :D

Sab hoe is het met je kleine wan-slaper? Gaat het alweer wat beter??? En hoe is het met het dieet? ik zou het toch wel spuugzat worden hihi! Vergat het steeds te vragen, maar heb je nog last gehad van de doner bij Smits thuis??? En Jas van de Pizza?

Gelukkig diep respect hoor jeetje wat knap dat je al zo lang gestopt bent! Wat is je geheim??? Nog 6dagen tot je kunt testen toch?? Spannend!

@Hier alles prima! Beetje druk met van alles eigenlijk en een beetje moe van mijn werk, vandaar ook dat ik niet heb gereageerd hier!

Woensdag een fietsstoeltje gekocht voor Charlie! Heb zo'n zin om te gaan fietsen! Nu nog op mijn fiest zetten, fiets afstoffen, banden oppompen en wachten op mooi weer!!! :D(ok droog weer is ook prima en boven 0)

En ik ben weer zo trots op mijn kleine Charles! Ze kan zelf gaan zitten zo leuk! Ze is er zelf ook zo trots op hihi

Verder hebben we besloten dat we in april ons huis te koop gaan zetten :D Spannend hoor! Zal wel rond het jaar duren dat het verkocht is, maar als we eenmaal verhuisd zijn dan gaan we misschien wel eens denken over een 2e kruimel!!!!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Kris..net als Jojo..voor een dikke knuffel. Nu rust en weekend. *knuffel*

@ Jojo..hier nog steeds aan de shakes, inmiddels - 15 kilo en Jas alweer bijna -25..nog 4 weken en dan gaan we afbouwen, kijk er nu al naar uit, haha..Had geen last van de doner hoor, ja dat ik bijna niets van afgevallen, maar maakt niets uit...
    Onze kleine wanslaper, slaapt nog steeds wan, haha..Maar er is echt een tand in aantocht, aangezien zijn poepluiers aardig in aantal oplopen en wat dunner worden, om van het kwijlen maar niet te spreken, haha. Verder doet hij erg zijn best om op de grond vooruit te komen, haha..

@ Gelukkig..respect voor u, met je stoppen met roken, echt super knap. WIj gaan na de voorjaarsvakantie weer een poging wagen, aangezien de prijzen per 1 maart ook weer omhoog gaan.

@ Bietje..precies positief blijven jij. Gaat helemaal goed komen, je begint al lekker te groeien, hihi

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLO-RI-A.... IN DE GLO-RI-A.... IN DE GLO-RI-A....

HIEPERDEPIEP.... HOERA!

gefeliciteerd manonnejte.... met je verjaardag... nu ben je even 10 jaar ouder :p hoezo plagen ;)

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    De kop van de kat is jarig en zijn pootjes vieren feest. Zijn staartje mag niet meedoen, want die is pas ziek geweest. Hij moest toen naar het ziekenhuis en had zo'n pijn in zijn keel, want al dat dansen en dat zingen was hem veelsteveel....hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Manon gefeliciteerd met je verjaardag..je laatste als niet mama..Geniet van je dag en laat je maar goed verwennen.

Dikke kus

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan niet zo prachtig zingen als sab, maar even goed eenngemeende felicitatie! Geniet van vandaag, let everybody spoil u!!!! Verjaardagskussen. ( ben altijd nog blij dat ik niet de enige dertiger ben en het wordt steeds beter. Helaas voor mij zit jij nog aan de goede kant van de dertig en ik niet meer)

18. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    HIEPHIEP HOERRAAAAAAAAAAAAAAAAA, MANON IS JARIG.
    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Drie maal een X.

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon Hieperdepiep HOERA!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd. Ga lekker genieten vandaag.

Jojo even snel op jou reageren. Ik las dat je je huis te koop wil gaan zetten. Waar willen jullie dan naartoe verhuizen??? Heb je al iets op het oog. En natuurlijk vanuit Brabant een applaus voor Charlie. Knap hoor dat ze zelf gaat zitten.

20. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Manon, gefeliciteerd met je verjaardag!!! En gaan jullie 't flink vieren? ;)

Kris, wat fijn dat die eerste dagen achter de rug zijn! Wat moet dat zwaar zijn geweest! Nu even weer tot jezelf komen! Zoek je je moeder en broertje vaak op?

Jojo, verhuisplannen! Da's leuk! Hihi, en al stiekum denken aan een tweede schatje! Leuk!

Sab, 15 kilo kwijt :$, wat een prestatie! Ik was al blij dat ik er 3 kerstkilo's af heb gekregen ;) Valt nu een beetje in 't niet, haha!

Gelukkig, nog steeds rookvrij! Ik heb nog nooit gerookt maar was wel een doorgewinterde nagelbijter :), dus stel me de rookverslaving maar zo voor... echt super knap hoor!

Xxx

Deel Deze Pagina