Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Mannoneke: begrijp dat je vandaag jarig bent! :) hieperdepiep........................ HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Van harte gefeliciteerd.

xx

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Manon: van harte gefeliciteerd!!! Wordt het gevierd vandaag? Hoe dan ook, heel veel plezier vandaag! Drie verjaardags xxx van mij!

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Mirza met koekje inclusief het mooie shirt dat hij van Manon en Bart
    gekregen heeft.

View attachment 123742

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Manon!!!!!!!!!!!!!! Ga je het nog vieren?? En heb je nog wat leuks gekregen van Bart??? Fijne avond in ieder geval!!!!

En natuurlijk denk ik dan automatisch ook even aan Kris. Ga er geen woorden aan verspillen want dat is hij niet waard. Geniet lekker van je weekendje samen met Sander!!! *knuffel*

Wat is het toch een scheet die Mirza!!! Hij kijkt echt zo verloren met zijn koekje heerlijk!!!! Al mini rijstewafeltjes geprobeerd? Die vond/vindt Charlie lekkerder dan koekjes en krijgt ze ook makkelijker weg! Staat op va 8 maanden, maar het CB zei dat we dat gerust konden nemen! Truitje is zoooo leuk!!!!

HEbben jullie nog leuke weekend plannen??? Wij gaan morgen weer eens lekker zwemmen met z'n drietjes en hopelijk tussen de buien door fietsen met mijn nieuwe fietsstoeltje( en Charlie natuurlijk!! hahaha!) (zal een foto zoeken :D) speciaal voor mij gepimpt!!!

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn fiets heeft bijna t zelfde patroon! De Batavus Diva :D

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Charlie staat na het eten van een danoontje met haar mond vol tanden! hahaha Moest ik even delen!
    View attachment 123771

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Jojo..ja dat hij dat koekje in zijn mond moest stoppen was niet zo moeilijk, dat doet hij namelijk met alles, whaha.. Nee geen rijstewafel geprobeerd nog. Bietje heeft hem wel gister een broodkorst gegeven en natuurlijk vindt hij dit ook weer erg lekker, haha..

Mooi je stoelte zeg. Ik wil ook een dek dat bij mijn fiets past. Heb de montego liberty 7...
    Geweldig dat danootje gezicht van Charlie. Heeft ze dat zelf gedaan of heb jij haar onder gesmeerd?? Whahaha

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh ja, heb trouwens ook het boek opperdepop van ah gekocht. Binnenkort toch maar eens vers eten gaan klaarmaken voor mijn mannetje..Anders moet hij nog 10 weken aan de potjes voordat wij weer gaan eten, dat kan ik hem natuurlijk niet aandoen...

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha nee hoor dat heeft ze zelf gedaan! Haar gezicht verdween zowat in dat bakje om er nog wat uit te krijgen haahha!

Lekker ook voor Mirza zijn tanden die broodkorst!!! Lekker schuren! Leuk boek he! Ik heb vandaag weer bruine bonen met tomaat en kip gemaakt voor Charlie. Nu maar een heel klein beetje gepureerd zodat ze echt moest kauwen en dat ging heel goed! Wel haalt ze eerst alles weer uit haar mond, om het vervolgens bij mij in mijn mond te willen stoppen haha.

Ben benieuwd wat hij van het verse eten vindt!!! In t boekje bij die cooker (die had jij toch ook van Avent?) zit ook een receptenboekje bij he!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha..geweldig die voorkauwde bruune bonen van Charlie, jammie... Ja die avent cooker heb ik ook. Zal hem morgen eens van zolder halen..

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha smerig he! Maar het is ook zo zielig om te zeggen "he gatverdamme Charlie hou je eten in je eigen muil!" whahaha dus ik doe altijd maar alsof ik een overheerlijk hapje neem hahaha!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja joh, dat heeft ze toch nog niet door..vind het wel lief van haar hoor...

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze is ook lief :D!!!
    Heb vandaag weer zulke leuke kleertjes gekocht!!! Heb Ro ervan kunnen overtuigen dat maat 74 echt wel klein wordt nu (valt best mee, alleen sommige truitjes zijn de mouwen wat kort ;)).
    Heb een super lief jurkje gekocht met een heel fout printje, met daaronder een spijkerlegging en een heel stoer truitje met een nog stoerder spijkerbroekje! Gek op shoppen :D

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh shoppen voor Mirza vind ik ook helemaal super. Meneertje is deze week in een keer uit maat 68 geschoten en kan dus alweer 74 aan..echt niet normaal hoor hoe snel ze af en toe groeien. Broeken maat 68 past hij nog wel...
    Vandaag dus op de planning om zijn kast weer eens uit te mesten. Heb ook maar weer even opslagboxen gekocht, want die ik had zijn zijn vol, haha.

Charlie een beetje uitgeslapen vandaag? Hier was het kwart over 8, lekker hoor.

15. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Sab en Jojo wat een heerlijke kindjes zeg. Echt al een stoere kerel en grote meid. Oh Jojo voor jou loopt het al richting 1 jaar, de tijd vliegt zeg.

Manon nog een fijne verjaardag gehad?

Kris gisteren nog iets gedaan ter afleiding, of gewoon lekker geblokkeerd?

Gisteren was een drukke dag en vandaag weer kraamvisite. Niet echt veel zin in, het zijn ook van die zittenblijvers. Ik geef ze op den duur gewoon geen drinken meer. Hopelijk snappen ze die hint. Ik vind het ook zo sneu om mensen de deur te wijzen terwijl ze speciaal voor jou komen en ook nog eens een kado menemen. Ach komt goed.

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo hij gaat inderdaad hard! Maar Charlie en Mirza zijn even lang dus dan heb jij groot vallende 68 denk ik! Past Charlie echt al een tijdje niet meer! En van Noppies moet ik altijd een maat groter nemen! (koop niet zoveel noppies meer, want alles wordt smerig en ze is er binnen no time uit!)

Charlie heeft vandaag tot half 8 geslapen. Erg lekker! Gisteren was het half 9 dus dit weekend mogen we niet klagen. Het was vrijdag kwart voor 6 en dat was minder prettig hahaha

Loestig ik was ook zoooo klaar met die kraamvisite! Het is idd lief dat ze voor jullie komen, maar ze nemen gelijk je dag in beslag haha ik heb er nooit van gehouden (ok toen Bietje en Sab kwamen vond ik dat wel heel gezellig :D)

Vanmorgen om half 10 lagen we weer lekker in het zwembad! Charlie vond het echt heel lekker en het was alweer 3 maanden geleden door al dat gekwakkel van haar! Nu uitgeblust op de bank haha! Geen idee nog wat we vanmiddag gaan doen...

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Manon zie dat je online bent! Heb je een leuke verjaardag gehad??? Verwend??? :D:D:D

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey meiden..bedankt voor de felicitaties!!
    Gisteren heerlijke verjaardag gehad. niet moe geweest alleen 's avonds wat last van mijn rug.
    ja we hebben het gevierd natuurlijk....vanaf 15:00 met ouders en oma's die bleven eten.
    Oma's gingen om 23:00 met het op maat busje pas weer weg en de allerlaatste visite rond een uurtje of 1.
    Zo'n 25 man geweest in de huiskamer op zijn drukst dus een rustige verjaardag eigenlijk wel....normaal zijn er zo'n 35...haha...
    Was hier wel blij mee eigenlijk....

Nu weer lekker uitgerust wakker geworden..om 11 uur haha... en zo naar de korfbal...

Sab..dat shirtje staat hem leuk en goed dat hij het al past!

Jojo..wat gaaf zeg die spullen voor op je fiets..heel mooi gedaan!!

Krisje...hoe gaat het meis..ik sms je nog wel ff..X

Loestig...veel succes met je visite vandaag....

De rest komt later want we moeten weg..doeiiii

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh lekker Jojo zwemmen met Charlie. Moeten wij ook maar weer eens snel doen met Mirza, alleen hij past zijn zwembroek niet meer, haha...
    Noppies is inderdaad snel klein en vooral heel smal. Koop nu veel van name it en salty dog.

Nu heeft hij het shirt van Super aan, staat hem ook weer prachtig.

Een rustige verjaardag Manon met 25 man?? Haha..ik zou dat dus super druk vinden. Wat heb je eigenlijk van Bart gekregen of had je dat al verteld?? Veel plezier bij het korfbal.

Share This Page