haha Sab..Bart zei in de auto dat er toch nog tegen de 30 man waren zelfs...maar doordat de meeste hun eigen drankjes pakken en we 's middags de hapjes al hadden klaargezet en er normaliter echt meer zijn vond ik het redelijk rustig...Bart is een kei in het regelen op een verjaardag en haalt vaak veel werk uit handen voor me.... Ik heb van hem een heerlijke massage gehad in de sauna hier in het dorp....een algehele lichaamsmassage van 45 min...hmmmmm!!! daar heb ik veel zin in..eens even gaan kijken voor wanneer ik die ga reserveren.. Oh ja 8-6 gewonnen vandaag...geen hoge score maar het winnen en een fijne wedstrijd is belangrijker... Oooh zwemmen met de kleine lijkt me heel leuk om te doen!! Mutz..hoe is het bij jullie? Ben benieuwd in welke fase je nu zit met je ei en je prikken e.d..... 1979..hoe is het met de kwaaltjes?? Bietje.....aaaahhhh.weer wat dichterbij je echo....spannend!! Ben je al gebeld(kamertje) en wat is eruit gekomen???ben niet nieuwsgierig hoor gelukkig...hopelijk voor jou snel een mooie beloning voor het stoppen met roken! Wat is dat in godsnaam voor zin trouwens in mijn banner..........
Manon Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je een gezellige dag hebt gehad en dat je zo'n leuk kado hebt gehad van je man. Ik ben aankomende zodag jarig, wordt ik 30!!! Heb je eigenlijk al een kamertje op het oog? En moeten jullie veel doen aan de babykamer? 1979 Hoe voel je je? Heb je last van kwaaltjes? Voordat je positief testte, had je toen kwaaltjes? Kris Hoop dat het een beetje met je gaat. Je moet verder al zal dat vaak erg moeilijk zijn. Doe alles rustig aan en probeer je verdriet te laten gaan. Praat erover wanneer je daar behoefte aan hebt. Niks is gek en alles kan. Dikke knuffel Bietje Hoe gaat het met jou? Nog misselijk? Is het zo dat als je een 2-ling verwacht je dubbel last hebt van kwaaltjes? De rest...geen idee!!! Fijn om te lezen dat het met alle kids erg goed gaat. Zo te lezen eten ze seeds meer en groeien ze lekker uit hun kleertjes. Hier afgelopen weekend heerlijk gerommeld in huis. Ramen gezeemd en gordijnen gewassen. Nu is de nicotinelucht dus echt weg. Heerlijk, begin er steeds meer van te genieten dat ik gestopt ben. Aankomende woensdag heb ik een interne sollicitatie voor een heel nieuw kdv. binnen mijn stichting. Lijkt me erg leuk om alles op te moeten bouwen met nieuwe collega's. En het is bij mij om de hoek, zou er lopend heen kunnen. Verder gister weer bloed wezen prikken, was een gemene prik dit keer, ze vertelde dat als je vaak geprikt wordt er littekenweefsel ontstaat en daar moeten ze dan dus doorheen prikken. Verwacht deze week ongesteld te worden.
Manon: Lekker zo'n massage. Goed idee van Bart. Sab: Leuke foto's van Mirza. Ben benieuwd hoe hij op vers eten gaat reageren. Staan leuke recepten in oppperdepop he. De mie met paksoi is hier oa.a ook favoriet. Eigenlijk tot nu toe alles met uizondering van de vis met peterselie. OP keukenkikker.nl staan ook lekkere recepten. Jojo: Wat een gaaf kinderzitje. Moet er zelf ook nog een aanschaffen en net als jou banden oppompen, flink afstoffen etc. Super: Hoe gaat het? Al wat besloten met het helmpje? Kris: denk aan je! Mutz: Groeit er al een goed eitje? Ben je al druk met het inpakken van alle spullen. Wat een zooi kom je dan tegen he. Ik heb heel wat vuilniszakken. Bi: en weer een paar dagen dichterbij de echo, jippie. Wat leuk trouwens dat Sab meegaat!! Je boft maar Sab. Kan Lynn haar mond nog houden? Loes: Is het gelukt om de kraamvisite weg te kijken? Gelukkig: Vind je rook nu ook ineens zo stinken?? Tim is vreselijk verkouden. Blaft als een zeehond en piept bij iedere ademhaling. Zo zielig. Zet hem zo bij de buren onder de douche om even flink te stomen (%^^%# wanneer is onze douche klaar). Gisteren hebben Edwin en ik het vuil van ons afgestoomd in de sauna. Was weer heerlijk alleen één klein minpuntje. Sommige mensen kunnen niet van andermans spullen afblijven en zo is Ed's zijn badjas verdwenen. Is weer een extra duur dagje zo:x.
Gelukkig wat goed zeg dat je nog steeds gestopt bent. Rookt jouw vriend eigenlijk of is hij samen met jou gestopt? Lekker als de geur in huis ook helemaal weg is. Je zult nu merken dat je het ruikt als andere mensen roken en dat stinkt dan. Tenminste bij de meeste, sommige hebben helemaal geen lucht om zich heen hangen. Alvast succes aanstaande woensdag voor de sollicitatie. Zijn er veel kandidaten of heb je geen idee? Smits balen hè dat het zo lang duurt. Kan me helemaal voorstellen dat je die stofbende beu bent. Samen naar de sauna is wel fijn, alleen weer belachelijk dat mensen inderdaad niet van elkaars spullen kunnen afblijven. Bah! Manon fijne verjaardag gehad zo te lezen. Enne rustig ?? Als ik zoveel man in 1 keer binnen zou hebben zou ik gillend gek worden volgens mij. Euhm weinig nieuwe dingen volgens mij, of ik heb iets gigantisch over het hoofd gezien. De zwangeren zijn nog lekker aan het zwangeren en de moeders aan het moederen. Percies zoals het hoort. Een paar op het wachtbankje en anderen druk met de verhuizing (of niet Mutz?? wanneer ga je eigenlijk over?) Naat je bent niet meer op het forum, of ben je heel druk bezig met van alles en nog wat????? Gisteren is het bezoek wel 3 uur blijven zitten. Ik vind dat voor een kraamvisite erg lang moet ik zeggen. Sam was ook nog heel vervelend, ze zat steeds te jengelen, maar ik weet nog steeds niet waarom. 's avonds was ze weer rustig en ze heeft weer geslapen als een roos (ik heb haar gewoon om 8.45 uur wakker gemaakt, de slaapkop). Ik denk dat ze het bezoek ook niet zo gezellig vond . Volgend weekend geen 2 drukke dagen hoor, voortaan hou ik het bij 1 dag druk en 1 dag vrij. Is voor Ruben ook wel zo fijn als hij de hele week heeft gewerkt. Morgen overdag nog visite, maar dat is wel gezellig aangezien ik dan toch alleen thuis ben.
Oh meiden ik moest dit even kwijt. Ik kwam dit gedichtje tegen en moest zo hard huilen. Stond op de site van iemand van de zwangerschaspcursus die voor haar nu gezond voldragen kindje een miskraam heeft gehad. Ik wilde het met jullie delen, maar ik waarschuw je het is vast erg emotioneel, vooral voor degene die zelf een kindje zijn verloren. Zijn rupsjes geen beestjes wanneer ze niet tot vlinder mogen ontpoppen En zijn roosjes geen bloemen meer wanneer ze blijven in de knoppen Is een herfstblad geen blad meer wanneer het valt van de boom En is liefde niet oprecht wanneer het niet kan worden getoond Is het ijs er nooit geweest Alleen omdat het smelt En is een mooi verhaal niet mooi meer wanneer het nooit kan worden verteld is een kaars geen kaars meer wanneer het lichtje is gedoofd En is een leugen geen leugen alleen omdat je er in hebt geloofd Vragen die niet zijn gesteld zijn dat dan geen vragen En mijn kind.....is hij geen kind Alleen omdat ik hem niet mocht voldragen
Ooooooohhhhhhhhhhhh Smits...NEE vind rook nog altijd heerlijk ruiken!!!! Ga het echt niet doe hoor meiden maar heb zo'n trek in een peuk. Moest het ff kwijt....sorry.
pfff Loestig...zit nu dus te janken..thanx()...wat een mooi gedichtje en zo waar! Smits..wat balen dan van zo'n leuke dag...zo ben ik een keer mijn bril kwijtgeraakt in de sauna en ik weet zeker dat ik hem in de goeie badjas-jaszak had gedaan....vlak ervoor had iemand nog in een sauna gezegd dat ze mijn bril zo leuk vond..hmmm.... Hopelijk hebben jullie toch lekker kunnen genieten verder....wanneer zou je badkamer klaar moeten zijn of in ieder geval zover dat je kan douchen? beterschap aan Tim...arm ziek mannetje..... Loestig...3 uurtjes valt toch wel mee....bij ons en wijzelf blijven vaak nog langer.....zijn wij dan ook plakkers en de mensen die bij ons komen? of is het gewoon wat je gewend bent...met je familie hebt meegekregen misschien....... op kraamvisite zou ik het denk ik idd de eerste weekjes wel fijner vinden als mensen wat eerder weggaan....je hebt dan toch je rust hard nodig ook...
@ Loestig..ik vind dat voor kraamvisite ook erg lang hoor. Je kleine meid moet natuurlijk ook gewoon eten en slapen en haar rust pakken. In het geval van andere visite, dus als je kind wat ouder is, dan vind ik drie uur wel gewoon normaal. Snappen jullie me nog?? Haha. @ Gelukkig..super nog steeds gestopt met roken, heel goed van je. WIj gaan na de voorjaarsvakantie weer een poging wagen, maar zodra ik maar 1 kilo aankom stop ik weer met stoppen, haha. DOe natuurlijk niet al die moeite met die verrotte shakes om vervolgens weer alles eraan te shaken.. @ Smits..dat is balen zeg dat Edwin zijn badjas gestolen is. Misschien een rare vraag, maar hoe hebben jullie dat dan opgelost? Je snapt het wel, ik kom nooit in de sauna, haha. Ik hoop dat Tim snel weer opknapt, vind het altijd zo sneu die kleintjes die zo snipverkouden zijn. Nou hier is het tandenfeest hoor, Mirza krijgt gewoon zijn boventanden allebei tegelijk, de bikkel. Buiten wat onrustige slaapmomenten, eigenlijk alle slaapmomenten verder geen last, haha
Oh ja Smits om nog op je tandenpoets vraag terug te komen. Mirza vindt het errug interessant en steekt lekker zijn tong uit, haha. Maar verder doet hij braaf zijn mond open. Hij denkt vast dat het een lepel met eten is, whahaa
Manon en Sab nu lijkt het net of ik geen bezoek van 3 uur wil. Dat is inderdaad niet zo. Wat Sab al zegt voor kraamvisite is het erg lang. Sam werd ook echt onrustig. En het feit dat Ruben de hele week weg was geweest voor het werk en we eigenlijk ook nog geen avond rust hadden gehad en dan 's zaterdags weer de hele dag weg moesten was gewoon een beetje teveel. Ik ken die mensen ook niet echt goed en ze vertellen steeds hetzelfde (als je begrijpt wat ik bedoel ) Dus ja dan ben je het eigenlijk na een uurtje al beu. Normaal vind ik het wel gezellig hoor als bezoek langer blijft. En mensen die je beter kent is ook niet zo erg, maar ja die zijn allemaal in het begin geweest. Het is toch zo dat het bezoek dat je niet zo vaak ziet, meestal later komen en juist die wil je niet zo lang over de vloer...... Smits begrijp ik het goed dat Tim ziek is? Veel beterschap. Manon euhm sorry dat ik je aan het huilen heb gemaakt, maar ik vond het ook zo'n mooi gedicht. Even een vraagje aan alle moeders. Ik ben 2 weken geleden voor het eerst weer ongesteld geweest en voor die tijd vloeide ik nog een beetje. Nu heb ik af en toe een dag dat er helemaal niets vloeit, maar dan is het de dag daarop weer veel meer (lees: rood en een maandverbandje vol). Hebben jullie dat ook zo lang gehad? Is het nog van het vloeien of zou het gewoon een erg lange ongesteldheid zijn nu het weer voor de eerste keer op gang komt.
Oh Gelukkig ik vergeet jou helemaal. Heb je je kunnen bedwingen en geen sigaret opgestoken? Ik hoop het voor je. Als je dit soort verleidingen kunt weerstaan dan kun je de rest ook aan. Je kunt het meid!!!!
Ik snap je helemaal hoor Loes. Kraamvisite van een uurtje a anderhalf is lang zat. Sam is nog zo klein en jij bent ook gewoon nog maar net bevallen...Snap heel goed dat je ook lekker tijd met zijn drietjes door wilt brengen. Sinds Mirza er is en Jas vijf dagen werkt zijn onze weekenden heilig, haha. Wat betreft je ongesteldheid. Volgens mij is de eerste keer na de bevalling altijd een beetje raar. Kan heel hevig zijn en onregelmatig. Ik werd het pas na drie maanden en had me al voorbereid op een zware menstruatie met veel kramp, het viel allemaal gelukkig mee. Mocht je het nou niet vertrouwen kun je altijd even langs de huisarts gaan of je vraag hier op het forum stellen bij de kraamverpleegkundige of verloskundige??
Maar Loestig, je kunt natuurlijk ook gewoon aangeven dat je het niet meer trekt en even de rust op gaat zoeken he...als je dat vriendelijk brengt, zal iedereen dat begrijpen. Zo niet, dan komen ze in ieder geval de volgende keer niet meer en heb je daar geen last meer van..hahahaha
Spannend, ga zo meteen om half 1 het blijde nieuws vertellen aan het team. Er zijn al een aantal mensen op de hoogte maar de rest nog niet. Ben benieuwd, volgens mij verwachten ze het helemaal niet meer...hihihi.. Smits, sterkte met Tim!! Gelukkig, hou vol he..je kan het!!!! En straks vindt je rook echt stinken. (helemaal als je zwanger bent hahaha) Kris, hoe is het nu? Ben je al weer volop aan het werk?? Neem je rust he!
Veel plezier Bietje met vertellen. Ben benieuwd hoe ze reageren. Je dochter is weer eens bij iemand anders eten. Robin dit keer, haha. Mika is er nog niet, maar die is nooit zo vlot....
hoi meiden, even (nog steeds niet) geen lange reactie van mij.... bi hoe reageerde ze op het werk? jojo hoe is het trouwens bij jou op het werk? charlie al helemaal snot en hoestvrij? sab, loes, smits, super alles goed met de kids? manon ook aan het zwangeren naar de verjaardag gelukkig in de wacht... spannend 1979 op haar roze/blauwe wolk... mutz ook verjaard en weer op naar haar nieuwe jaar met + test natuurlijk! Hier volledig aan het werk. Deze week op vannochtend na werken... Ook vergadert net dus pittige dagen... maar ja, i keep on going... verder vrijdag nemen vriendinnen (die van 1-10) mij op sleeptouw om te stappen... vinden dat ik mijn verjaardag niet weer moet laten schieten.. Dus hier stappen... Verder gister hyptheek advies gekregen... Positiever dan verwacht... Dus misschien dit jaar (na mei want dan heeft san nog een loogsverhoging die ook positief is voor het advies natuurlijk en mijn huurcontract wat ik na juni per maand kan opzeggen) kijken voor een huiske! xxx
Kris, knapndat je de positieve dingen voor ogen kunt houden en het jezelf permitteert om naar dingen toe te leven! Respect! Knuffels van mij.
respect... nu niet meer... hoor net dat een vriend van papa, net 50 geworden in september in het bos is gevonden, dood... waarschijnlijk een hart infarct... ben helemaal van slag en perplex... alles komt weer boven...
Kris, meisje.... dan komt idd alles weer terug van je eigen verlies en verdriet.... We denken aan jou! Xxx