Kris heel heftig. Dan komt inderdaad alles weer terug. Ik vind het heel knap hoe je overal mee omgaat. Je bent echt een sterke vrouw.
Meisje Krisje...wat een klap dan ineens weer...knap hoe je ermee omgaat...het moet niet meevallen om de afgelopen tijd in jouw schoenen te staan....R.E.S.P.E.C.T....en dikke XX
Jeetje Kris, het houdt ook allemaal niet op zeg. Snap dat je hierdoor weer helemaal van slag bent! Sterkte en dikke knuffel. En toen waren die *piep* duivels er weer. Meteen het ziekenhuis gebeld, en wat denk je hebben ze deze cyclus geen tijd. Samenlevingstest moet plaatsvinden in me vruchtbare periode maar dat gebeurd dus niet. Moet nu pas 2 maart komen, maar dan zit ik niet in me vruchtbare periode zag ik net dus ga morgen maar weer bellen. Ben er zo klaar mee........ben bang dat ik kinderloos blijf!!!
Gelukkig....geef de moed niet op meid...jouw tijd komt ook!!...tegenslagen horen erbij lijkt het wel...bij sommige van ons komt het niet vanzelf maar is het een extra goed gevoel als het straks wel lukt.... Zie het maar zo dat als je straks een maand verder bent dat de nicotine nog verder uit je lijf is wat weer beter is voor de testen.... houd vol meis, niet opgeven net zoals het stoppen met roken...dat je sterk bent heb je al bewezen..dit ga jij ook wel redden...X
Gelukkig ik ben het helemaal met Manon eens. Niet de moed opgeven. Jouw tijd komt ook echt. Je zit straks ook beter in je vel als je wat langer gestopt bent met roken. Wie weet lukt het straks nog spontaan voordat je die samenlevingstest moet ondergaan. Dat zou toch helemaal mooi zijn. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar je kunt het meid. Gewoon hoofd omhoog en positief denken. Of laat het even los, dat kan ook helpen. Dat hoor je toch wel heel erg vaak (kijk maar naar Julesz).
Hey meiden, is geloof ik standaard bij mij, ergens rond deze tijd in de cyclus, om dan te bedenken dat ik al weer veel te lang niks van me heb laten horen en dus het tijd vind om een reactie te geven... Ga mn best doen om op iedereen te reageren... @Kris: pff, wat heftig zeg! Als soms ook de ellende begint dan blijft het ook komen.. Vind het net als iedereen knap hoe je hier mee omgaat, "ik moet wel", zal je wel denken, maar dan nog. Ieder zijn manier en jij doet het erg knap. Sterkte en weet dat ik aan je denk! @Bietje: hoe reageerde het team? Het nieuws dat je weer zwanger bent is al geweldig en dan ook nog van twee stuks! Ben benieuwd! Oh ik heb je stickje klaar liggen om terug gestuurd te worden naar je met daarop nog eens 900 boeken geloof ik. Je moet maar kijken of je het wat vindt. Zitten we goede boeken tussen geloof ik. Zal het morgen op de post doen! @jojo: hoe was het fietsen met de kleine meid? De foto's zagen er iig goed uit! Gaaf zitje ook! @Smits: hoe is het met de badkamer? Kan je al bijna douchen of moet je nog steeds naar de buren? Hoe is het met Tim nog steeds zo aan het blaffen? Ik was al geen fan van de sauna, maar dit is ook echt niet grappig. Moeilijk hoor, van andermans spullen blijven... @Manon: leuke verjaardag gehad dus? Een hoop mensen, vind ik ook. Ik vier het van de zomer, tegelijk met mijn zus en zwager. Dan komen er in totaal zo'n 70 volwassenen en 20 kids... Blij dat mijn ouders groot wonen Hoe is het met je buikje? Wanneer mag je de kleine weer bewonderen? @gelukkig: grrr, wat balen zeg dat de duivels er weer zijn. Kan je frustratie erg goed begrijpen en zeker als ze dan geen tijd voor je hebben! Wat is dat voor onzin?? Maar niet bij de pakken neer gaan zitten hoor. Positief blijven, net als het roken gaat je dit ook lukken! @Loes: om ook nog maar eens een meinig te geven over de kraamvisite: jeetje, 3 uur vind ik erg lang voor kraamvisite en zeker wanneer het niet je beste vrienden zijn. Nog even en je moet toch ook wel weer aan de slag? Half februari toch? Zie je er tegenop? @super: hoe gaat het met Nick? Weer rustig nu je weer de speciale voeding gebruikt? En krijg je het nu vergoed? Hoe is het eigelijk met je moeder? En je vader? Nog steeds gelukkig met zijn nieuwe liefde? @Sab: hoe staat het met het shaken? Gaat het nog steeds zo goed als de eerste weken? Wat ik me telkens bedenk als ik Mirza zie, dat ik hem zo geweldig mannetje vond de 8e (alle kids hoor moeders! ) maar heb zo heerlijk met hem geknuffeld, haha! @1979: hoe is het met de zwangerschap? Heb je het al mensen verteld of wacht je nog even totdat je je wat zekerder voelt? @Julesz: goed om weer van je te lezen! Alweer 24 weken, pff dat gaat snel zeg (vind jij vast niet ) Ok, ik denk dat ik iedereen heb gehad. Even posten, dan vertel ik daarna mijn verhaal voordat ik alles kwijt ben
@all: ik zelf dus... Zoals sommige al hadden gezien op mijn hyves (mijn 'echte' in dit geval ) is eindelijk ons huis verkocht. Nou ja, eindelijk, ik mag natuurlijk niet klagen, dat weet ik, maar het heeft met deze koper zo'n 3 maanden geduurd. Het was nog al een zeur en wilde na elke stap weer wat anders: vragen over uitbouw, bouwkundig onderzoek, schoonsteeninspectie, energielabel... Pff, werd er moedeloos van, maar nu is het dan voor het echie! Ik ben blij. Het betekent wel dat we 1 maart uit ons huis moeten en ons nieuwe huis is pas eind van het jaar klaar. Nu hebben we de mazzel dat mijn ouders mijn oude huis nog hebben en we dus daar naar terug kunnen verhuizen. Dat gaan we dan ook doen half februari. Daar moet nog het één en ander aan gedaan worden, waaronder een nieuwe badkamer (ben graag solidair aan smits ). Druk met inpakken dus en ja, dan kom je een hoop zooi tegen... Verder zijn mijn eitjes lekker aan het groeien, de vruchtbare periode zit er weer aan te komen, dus aan de klus! Ben positief zo na het hsg onderzoek. Vorige week was ik alleen iets minder positief, weer een hoop zwangeren. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen, maar mezelf net een klein beetje meer op dit moment... Ben daarom wel oprecht blij voor je 1979, ook jou is het zooo gegunt! Zelfde avond hoorde ik dat een oudcollega zwanger is en de dag erna mijn directe collega tevens beste vriendin van mijn zus...(van de derde). Even wat traantjes gelaten, maar happy voor iedereen en positief op naar het wachtbankje. Ik zie het maar zo: het is een vruchtbare tijd! Geloof dat ik nu wel weer helemaal bij ben toch? Ik heb lekker weekend, nou ja, moet ook wel werken een slaapdienst, maar toch. Lekker vrij morgen. Jullie nog plannen?
Mutzie zo daar was je weer. En een lang bericht zeg . Blij te horen dat je zo positief bent. Wat je zelf al zegt het is een vruchtbare tijd en mijn duimen gaan weer overuren draaien voor je. En je huis verkocht GEFELICITEERD!!! Dat is in deze tijd niet zo gemakkelijk, maar de positieve energie zit aan de goede kant dit jaar. Dus je moet maar zo denken eerst huisje (verkocht), dan boompje (euhm maken daar gewoon badkamer van) en dan beestje?!!? Ik hoop het zo voor je. Wat je vroeg over mijn verlof. Dat zit er inderdaad bijna op. Ik begin weer op 15 februari. Aan de ene kant heb ik er wel zin in, want dan doe je weer eens wat anders op een dag dan flesjes geven en luiers verschonen. Aan de andere kant wil ik natuurlijk veel liever knuffelen met mijn kleine meisje. Dat zal ik toch wel missen zo overdag, maar ik weet dat ze in goede handen is. Ruben heeft vanaf komende week zijn ouderschapsverlof, dus hebben we nog 2 weken dat hij ook een dagje thuid is. Vind ik ook gezellig, daarna werk ik natuurlijk op die dag. Gelukkig is de sigaret nog steeds uit???? Bietje hoe reageren de collega's? En heb je het nog aan meer mensen verteld? Smits zoals mutz ook al vroeg, hoe staat het met de badkamer? Wel foto's posten van het eindresultaat hè? Jojo lekker fietsweer, het zonnetje schijnt volop. Charlie wel goed inpakken natuurlijk want het is erg koud. Kris hou je het nog een beetje vol met het werken en al tegenslag de laatste tijd? Super heeft Nick nog last gehad van de Omneo of was je nu op tijd gestopt? Sab lekker aan het genieten van Mirza? Julesz en Manon heerlijk aan het genieten van de dikke buiken. 1979 hopelijk ben je niet in teveel onzekerheid aan het leven. Probeer te genieten, al begrijp ik dat dat nog moeilijk voor je is. Euhm volgens mij was dat iedereen. Ik ga zo even lekker douchen (tja ik merk dat ik steeds langer in mijn pyjama zit nu Sam er is. Eerst moet zij helemaal klaar zijn voordat ik kan douchen). Ach nog 2 weken en dan krijg ik daar ook vanzelf weer meer ritme voor mijzelf in. Zodadelijk komt er een collega op bezoek. Gezellig! En misschien vanmiddag even met Sam wandelen.
Hey meiden Even een korte reactie, want ik lig sinds gisteren met een flinke buikgriep op bed bah! Komt er aan alle kanten uit heel fijn... En dan is Ro aan het werk en Charlie overdag naar t kdv maar 's avonds moest ik het toch echt alleen doen en dat was zoooo klote! Ze is niet zo lekker lijkt het, of ze snapt er niks van dat haar mama de hele dag in bed ligt, maar ze heeft de hele avond gehuild zo zielig! Ze viel pas weer in slaap als ik haar optilde en in de schommelstoel met haar ging zitten... Nou ja vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen. Ro weer werken, Charlie kdv en ik voel me een klein beetje beter. NIet meer gespuugd maar van onder is t net water... Alsof jullie dat willen weten! God ik weet gewoon niet meer wat ik moet schrijven... ben t allemaal vergeten. Maak t later goed!
Jeetje hebben jullie gelezen van die jonge vrouw die gisteren plotseling is overleden? Laat gewoon 2 hele jonge kinderen en een man, fam en vrienden achter pfff ben er een beetje van slag van wat erg! Ze was pas 26!
Had het gister al gelezen Jojo..vreselijk he..Blijkt maar weer dat je elke dag moet genieten van het leven.
Hey Kris, ik weet dat je jarig bent vandaag. Wat zal dit een rare dag voor je zijn zeg. Kan me voorstellen dat je hoofd er helemaal niet naar staat...Wilde je wel laten weten dat ik aan je denk en je een felicitatie knuffel geven...**knuf**
Oh wat erg zeg voor die familie. Ik was zelf op het forum waar de verloskundigen antwoord geven om te vragen over dat bloedverlies van mij. Toen zag ik een bericht staan over doorbraakbloeding, dat heb ik toen ook even gelezen en dat was haar bericht. Dat heeft ze dus geplaatst op 26 januari en nu is ze er niet meer. Brrr ik krijg het er gewoon koud van. Kris van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het zal niet de leukste verjaardag zijn, maar probeer er evengoed een gezellige dag van te maken. Jojo voel je je alweer iets beter?
Lieve Kris, Ondanks alles wil ik je toch even feliciteren met je verjaardag... Ik denk dat jij hem het liefst over zou willen slaan vandaag.. Hele dikke knuffel meid!
Kris, denk aan je op deze "rare" dag, waar je waarschijnlijk helemaal niet op zit te wachten. Knuffels meisje!
Lieve Kris, raar om je te feliciteren met je verjaardag terwijl je zo veel verdriet hebt, maar hierbij toch drie dikke verjaardags zoenen en een hele dikke knuffel.
En gelukkig is dus ook jarig!!! Natuurlijk ook supergefeliciteerd!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad en van harte welkom bij de 30ers!!
Gelukkig...Gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk ben je lekker verwend vandaag. Enne inderdaad zoals Bietje zegt, welkom bij de 30-ers..voelt lekker he??