Jojo: Gaat het weer een beetje met je? Jakkes zo vreselijk balen als je zo beroerd bent. Loestig: hahaha ik liep ook altijd zo lang in mijn pyama en trouwens nog steeds om mijn vrije dagen. Precies zoals je jij schreef, je kleintje gaat voor. Lekker nog twee weken vrij. Het zal straks wel even pittig zijn, maar het ritme vond en vind ik wel weer erg fijn. Mutz: waar begin je aan??? Is die badkamer zo erg dat het niet kan wachten? Haha ik zou niet meer aan de rotzooi moeten denken. Goed en vooral fijn dat jullie huis is verkocht. Is een grote zorg minder. Onze badkamer is van een afstand erg mooi, maar kom niet te dichtbij dan zie je heel veel tegels, voegen etc die niet mooi zijn. Gevolg een deel mogen ze er weer uit slopen en opnieuw leggen. KOn wel janken van de week en was dan ook totaal niet blij terwijl je toch na zo'n verbouwing een gelukkig gevoel moet hebben. Morgen komt er iemand kijken van de aannemer. Ben benieuwd hoe soepel hij zal zijn. Verder nog bij het cb geweest. Tim weegt nu 9,9 kilo en is 73,5 cm lang. Morgen moeten we nog naar het zk ter controle wegens zijn "vroeg-geboorte". Kennelijk zit je gelijk in een bepaald circuit ookal is het maar een paar dagen eerder dan 37 weken grens.
@gelukkig: gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. @Kris: heb jou al gesmst. Denk aan je! @Smits: wij gaan in maart nog een weekje op vakantie, dus ik hoop dat ze het in die week kunnen doen. Heb altijd zo'n hekel aan die badkamer gehad, dus ik ben eigelijk wel blij met het idee. Maar goed, daarnaast heb ik geen idee wat ik mezelf op de hals haal, haha. Wat balen van jullie badkamer! Denk je klaar te zijn, krijg je dit.. Hopelijk snel opgelost! Leuk trouwens dat we weer druk zijn met een date
Gelukkig ik wist niet dat je jarig was gisteren. Dus bij deze nog van harte gefeliciteerd. Heb je een leuke dag gehad? Vond je het niet moeilijk om in het feestgedruis je sigaretje te laten liggen? Als je het niet hebt gepakt ben je echt een kanjer (anders ook wel hoor, want je houdt het goed vol). Smits wat balen van die badkamer zeg. Een enkel tegeltje wat niet goed ligt, dat kan nog. Het blijft natuurlijk mensenwerk. Maar als je er veel hebt die niet goed liggen dan is dat echt superslecht. Het is toch zeker hun werk om dat goed te doen. Hopelijk is het snel opgelost en kun je heerlijk genieten van je badkamer. Bietje bijna de echo. Wat spannend zeg! Manon en 1979 wanneer hebben jullie de volgende echo? Julesz ben je lekker aan het genieten van je dikke buik. Post nog maar eens een foto, ik ben benieuwd hoe je groeit.
Mogge meiden, hier een lekker midweekje weg gehad, jammer dat ik het weekend meteen weer te werk moest. Smits: wat balen zeg van jullie badkamer! Hopelijk is de aannemer schappelijk en wordt het snel herstelt. Moet je weer in de rommel. Oh daar zou ik ook van jan ken hoor. Kris: meis hoe is je verjaardag geweest? nog gefeliciteerd. Zal wel een zware dag geweest zijn. Hoe gaat het nu verder met je? Gelukkig: ook jarig geweest!! van harte gefeliciteerd hoor. Ik sluit vandaag weer bij je aan met stoppen! Moet er gewoon even doorheen nu, huppa! Vandaag dag 1. Bietje: jeej 5 februari komt in zicht. Spannend hoor! Jojo: jij erg belabberd geweest! Hoe voel je je nu? hopelijk stukken beter. Loes: nog even twee weken genieten van je verlof! Ik zag er erg tegenop om weer te gaan beginnen maar het is mij 100% meegevallen.
Haha...je bent nog in de midweekroes hoor super.......ik moet op 2 februari...geeft niet hihi oh ja we proberen weer een nieuwe afspraak te plannen, check ur mail...
Jeetje smits dat is echt niet grappig van de badkamer.. Jullie hebben nu wel lang genoeg zonder douche gezeten pfff! Hopelijk komt het in orde en kun je heerlijk gaan poedelen in jullie natte cel! Hoe is het nu met Tim? Blaft hij nog steeds zo? Geen gehoor he! Super fijn dat het midweekje zo lekker was! Ging het ook goed met Nick??? Hoop het echt! Heb je nu de pepti op recept??? Manon hoe is het met je? Wanneer heb je nu de 20weken echo ook alweer??? Ging je nou bekend maken wat het gaat worden of hou je het stil. Moet wel een meisje worden he gezien het foto lezen!!! Mijn vriendin is net een paar dagen verder dan jij en heeft van de week te horen gekregen dat ook zij een meisje krijgen! Bietje whoehoe 2feb zo spannend! Plof je al uit je broeken? Heb de beste vriendin van mijn zus gezien met haar 2ling in haar buik (2 jongens van 3500gr!!!!) en dat beloofd nog wat my god wat was dat huuuuge!!! Mutz lekker dat jullie de badkamer laten doen als jullie er niet zijn. Scheelt een hoop stress denk ik! Je kan het dan niet controleren, maar ach je gaat toch weer verhuizen Hoever zit je nu ook al weer in je cyclus? Spannend he! Je hoort zulke goede verhalen na een hsg onderzoek!!! Echt spannend! Loestig Moest lachen om jouw post over t kraambezoek! Hahah ik heb precies t zelfde gehad hoor! Max een uurtje en dan keek ik ze de deur uit! Vooral de mensen die gaan zitten en over hun werk gaan praten enzo en niet vragen hoe het nu gaat en niet alles over de kleine willen weten hahaha erg was ik hoor! Sab die foto op hyves is echt geweldig van Jas en jou! Jeetje wat zijn jullie een berg kilo;s kwijt! Als je eens in de winkel een mandje zou vullen met de liters frituurvet die gelijk staan aan wat jullie kwijt zijn dan zal je zooooo schrikken!!! Hoe gaat het met de kleine prins! Slaapt hij alweer wat beter? Gaaf dat zijn boventandjes nu doorzijn! Heeft hij ook een Madonna spleet?? Charlie wel! Kris en Gelukkig ben benieuwd hoe jullie verjaardagen zijn geweest. 1979 hoe voel je je??? Durf je al een beetje meer te gaan genieten?? Hoop het! Wanneer had je nu een echo??? Julesz jij bent vast lekker aan het zwangeren en hopelijk ook aan het genieten! Zijn jullie al begonnen aan het kamertje??? @hier Flink ziek geweest, maar gaat nu weer goed. In mijn hoofd zit het momenteel niet zo lekker. Voel me een beetje down en het lijkt wel of ik nog wat verlate kraamtranen heb... Heb 2 dagen alleen thuis gelegen en dan ga je nadenken over het afgelopen jaar en over alle dingen die daarbij komen en dan gaat het ff niet zo lekker, maar komt goed. Charlie weer ziek... word er zo moedeloos van. Ze heeft zich welgeteld 1,5 week kiplekker gevoeld en nu lijkt ze oorpijn te hebben. Koorst, snot, roggelen met haar ademhaling en héél véél huilen en hangen... Morgen maar weer eens naar de dokter. Wil haar zo graag weer blij en fit zien! Ze maakt wel weer een sprong in haar ontwikkeling, net als de vorige keer dat ze zo ziek was! Zo bizar! Ze loopt achter haar loopkarretje door de kamer en trekt zich aan de meest onmogelijke dingen op en loopt overal langs!!! Gekke meid!
Smits, wat ontzettend balen van de badkamer zeg. Bleh, moet je er zolang op wachten is het klaar, is het niet goed. Hopelijk is de aannemer een beetje vlot en wordt het gemaakt zonder gedoe. Super..lekker genoten van je midweekje weg. Lekker he om er even tussenuit te zijn. Hoe is het met Nick, is hij alweer opgeknapt? En top dat je weer een poging doet met stoppen of beter gezegd, dat je gestopt bent!! Gelukkig..heb je een fijne verjaardag gehad en gaat het nog goed met het niet roken?? Mutz..dapper dat jullie de badkamer even aan gaan pakken voor de tijd dat jullie daar weer gaan wonen. Als dat huis ooit ook weer verkocht gaat worden, haal je de kosten er waarschijnlijk wel uit. Hopen dat het beter gaat dan bij Smits. Jojo..verrot he als je buikgriep hebt..bleh..geef mij dan maar keelpijn en een snotneus hoor, gelukkig ben je weer beter. Wel heel vervelend dat je je zo down voelt. Heb je ook een idee waar dat door komt of is het gewoon even allemaal teveel? Blijf goed om jezelf denken en vooral naar jezelf luisteren. Heerlijk om te lezen hoe Charlie zich ontwikkeli, ze gaat wel super snel hoor met haar gewandel, kan het me niet voorstellen dat Mirza dat ook ooit gaat doen. En weer ziek, verdorrie, las wel op hyves dat Ro morgen met haar langs de dokter gaat. Kris..hoe is je dag gister geweest? Heb je het een beetje vol kunnen houden? Manon..hoe is het met U?? Nog steeds lekker aan het genieten van je wondertje? Ben je eigenlijk al spulletjes aan het kopen of wachten jullie totdat jullie weten wat het gaat worden?? Hier gaat alles zo zijn gangetje. Mirza is druk met een poging toch vooruit komen, maar die arme ziel gaat alleen maar achteruit, waar hij vervolgens een heel waterspoor achterlaat, haha. Oh en Jojo, met die meiden gaat het wel goed komen hoor, in Bietje haar buik zitten er namelijk twee, dat weet ik zeker. Net zo zeker als dat ik al wist dat het er twee waren voordat ze dat zelf wist, hihi
Bietje: hahaha in mijn hoofd was het 5 februari???? dacht dat in je onderschrift te hebben gezien maar dat heb ik er dus zelf van gemaakt. 2 febr.nog beter!!! dat is nog maar 2 nachtjes slapen hoe voel je je? Jojo: wat vervelend dat je even niet zo lekker in je vel zit. Maar er is natuurlijk ook heel veel gebeurd en veranderd het afgelopen jaar. Je hebt er een behoorlijke verantwoordelijkheid bij gekregen. Luister goed naar je gevoel! Heb vanmorgen de machteging van de huisarts opgehaald. Nu kan ik daarmee bij de apotheek pepti halen. Dat scheelt weer. Het midweekje ging super met Nick. Heerlijk makkelijk was hij. Geniet echt dubbel van hem nu, hij is zo lief!!! Hij slaapt nu 's nachts steeds tot 5 uur, maar daar wen ik aardig aan. En afgelopen nacht was het 06:00 uur! Dus wie weet gaan we nu de goeie kant op?? Hoop dat Charlie snel beter is hoor! Sab: whahaha die Mirza gaat in zn achteruit. Leuk hoor! En al zoveel tandjes! Nick gaat erg goed. Ik geniet echt zo van hem nu. Vandaag ook heerlijk geknuffeld samen. Dat hij dan 's nachts nog steeds niet doorslaapt, ach dat nemen we maar voor lief.
Nee plannen zijn weer gewijzigd. Mark moest eerst voor zijn werk naar België maar dat ging niet door. Dus we gaan met zijn viertjes. Sab gaat lekker een ander keertje mee. Zie er wel tegenop, ben best een beetje getraumatiseerd merk ik pffff maar ga proberen positief te zijn. Als de uitslag goed is, naar de Mac voor een ijsje van de reclame of milkshake....iig iets met toffee. Smits' wat een gedoe met die badkamer zeg, het lijkt wel of aannemers nooit iets in een keer goed af kunnen leveren pffff. Jojo kom op hè, koppie op! Moet je kijken wat voor prachtigs je op de wereld hebt gezet!! Kan me voorstellen dat het verleden en het gemis van je mama hier ook eenrol in speelt. Maar ik weet zeker dat ook zij trots op je is! Mooi huisje, straks nog mooier, schat van een vent, prachtige dochter, leuke baan....alles om blij van te worden. Zo emiel ratelband heeft gesproken. Waar was je eigenlijk heen, super het midweekje weg? Mutz stick is binnen, heb ze er nog niet opgezet. Lieve kaart ook erbij. En je leert snel dus hahaha!
Loestig, ik zou wel meegaan, omdat Mark in Belgie zou zitten. Die afspraak gaat niet door, dus gaat Mark gewoon mee.
Enne Bietje..je weet wat Ol gezegd heeft he. Het komt helemaal goed. Snap dat je het spannend vindt, maar die twee dames zitten daar goed inclusief tussenschot...Kus
Bi: Hoe laat heb je de echo morgen? Kan me voorstellen dat je het eng vind, het normale "zorgeloze" is er toch vanaf. Leuk dat jullie me heel het gezinnetje gaan. Hoe hebben ze trouwens op je werk gereageerd? Mutz: Dat zou fijn zijn zeg, jullie een weekje weg en bij terugkomst een nieuwe badkamer. Zou overigens wel knap zijn in 1 week, maar als het geen grote verbouwing is moet het lukken. Super: heerlijk dat Nick zo vrolijk is en het jullie zo makkelijk heeft het gemaakt met het midweekje weg. Jojo: Jeetje zeg en valt ook niet mee voor Charlie. Steeds weer zo ziek. Niet grappig meer, je zou toch denken dat ze haar portie nog wel heeft gehad. Hoe was het bij de ha. Tim zijn hoest heeft gelukkig maar 2 dagen aangehouden en daarna is hij helemaal opgeknapt op een paar snottebellen na. Rest solly weet niets om op te reageren. De aannemer was erg schappelijk (houden zo). Aantal tegels worden er weer uitgesloopt, andere naar een oplossing gekeken en als dat niet bevalt gaat daar ook de hakbijl in. Kit en voegwerk opnieuw, nieuwe waterslang etc...............Maar ondanks dit kunnen we wel gewoon douchen en badderen. En dat laatste is toch leuk met Tim. Dat bekkie kijkt zo gelukkig in bad, mmmm smelt. Zo tijd voor sporten.
@Bietje: *zend je positiviteit*. Komt goed schatje. Maar ik begrijp het hoor. Blijft hoe dan ook altijd spannend! Hoe laat morgen en wat leuk dat Mark toch mee kan (jammer dan weter voor Sab, maar je moet vast nog heel vaak voor een echo!) Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik de boeken er ook nog niet op heb staan en al die andere boeken heb ik van mijn collega.. @Smits: het is niet echt een grote badkamer, maar er moet idd wel wat aan worden gedaan. Ach, scheelt hoe dan ook een week rommel Wel even of afsprakenlijstje invullen hè? @jojo: ook voor jou komt alles goed schat! Het is niet niks wat er is veranderd het afgelopen jaar. De verantwoordelijkheid van een kleintje is niet niks! Je bent een topper!
@ Emiel dank je wel voor de peptalk! Vandaag schijnt de zon weer in mijn hoofd dus ik hou het op een winterdipje met lastige schoonmoeder hahaha! Zo suuuper spannend morgen de echo! Denk dat je wel heeeeel erg super blij bent dat Mark toch thuis is, ookal had het met Sab natuurlijk ook fijn geweest, maar er gaat niks boven je man! Ik denk trouwens dat jullie een jongen en een meisje krijgen hahah gewoon wilde gok! Verder natuurlijk ook de andere dames bedankt voor jullie lieve woorden, had ik even nodig! Mutz hoe zat je nu in je cyclus ben zoo benieuwd en dan weet ik weer wanneer ik heel hard aan je moet denken en voor je moet duimen! Smits wat goed dat de aannemer het op gaat lossen (het is hem geraden ook!) Lijkt me zoooo heerlijk een bad! Nu kan je lekker samen met Tim badderen zo gezellig!!!! Sportze! Vandaag naar de ha geweest met Charlie (ro dan) en alles is in orde. Oortjes goed, longen goed (ok wel wat aan het zagen maar dat hoort bij de verkoudheid) en ook haar amandelen zien er goed uit. Kan dus echt van kiezen komen... God dat kind heeft net al haar snijtanden eruit gefloept en dan moet ze nu al aan de kiezen... Of het kan een luchtweginfectie zijn en dat moet ze ook uitzieken... Ik ben weer gerustgesteld! Hebben neusdruppels gekregen die we max een week mogen gebruiken en mogen gewoon paracetamol blijven gebruiken. Morgen naar de hypotheekshop ben zo benieuwd wat we kunnen gaan kopen qua financieën! Ben beetje bang dat het tegen gaat vallen, maar we blijven positief! Heb via mp een hele stoere opbergkist gekocht voor Charlie haar speelgoed! Morgen ophalen. Die vrouw koopt ze 2e hands en knapt ze op en zet er een tekst op waat op LIEF lijkt erg leuk!
Bietje: jaaaaaaaaaaaaa spannend morgen echo tijd! Kan me je angsten en onzekerheden zo goed indenken. Pff pittig allemaal. Misschien ook een emiel speech voor jezelf? Mijn duimen draaien weer hoor. Laat je snel wat horen? Wij waren trouwens naar Belgie, tegen de Franse grens aan. Ook nog even in Frankrijk aan het touren geweest. Dat kind van ons is al voor zijn 6 maanden in Belgie en Frankrijk geweest. Smits: fijn dat je aannemer schappelijk is!!! Scheelt een hoop frustratie zeg. Gelukkig wel gewoon lekker badderen dus, das wel erg fijn. Geen helmpje voor Nick trouwens. Alles is opgemeten. Hij heeft een afwijking van 1.7 en de verwachting is dat alles t/m 1.8 vanzelf goed gaat komen. Pfieuwwww dus....geen garanties maar voor mij goed genoeg om geen helmpje te doen. Heb trouwens een machteging van de HA gekregen voor pepti bij de apotheek vandaan en een doorverwijzing voor een dietist. Om ons te begeleiden met bijvoeden straks. Jojo: weer een beetje happy zo te lezen. Ook Charlie's gezondheid zal op je gevoel spelen. En dan het gemis van je mama. Het is ook allemaal best zwaar zo nu en dan! Als je dat zonnetje maar snel weer terug vindt! Zo Nick heeft net zijn laatste fles (jaja ik probeer hem vroeger te geven) gehad en ligt nog te mopperen in bed. Ik ga zo ook mn bed opzoeken. De tandarts heeft mij vanmorgen auwie gedaan en morgen weer werken. Tot snel! xx
Duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim!! Denk aan je Bietje!