Bietje wat lees ik, je bent zwanger!!!! Oh wat gun ik jou dat van harte meid mijn dag is weer goed nu ik dit lees en vandaag je echo...hoop echt dat 't goed is. DuiEn nog een tweeling ook oh meid duim duim voor je tijdens de echo vandaag. Sorry laatste tijd niet veel online gweest op ZP. Niet zoveel tijd en ook niet zoveel zin. Mijn moeder had allerlei onderzoek en zat niet echt in mijn vel...gelukkig is alles goed en blijkt ze een zwevende rip te hebben. Probeer even gauw verder te reageren: @Sab jij ook van harte meid met de zwangerschap van je zus. Helemaal super. Duim echt voor haar dat alles ok is. @ Peet: Hoe gaat 't nu met Charlie? Gelukkig zijn het niet haar oortjes. @Super jij een lekker midweekje weg geweest leuk hoor...gaat altijd zo snel weer voorbij... @Manon, en wanneer de 20 wk echo ???? Sorry verder ff geen tijd meer zit op t werk..xxxxxxx
@1979 en zie nu dat jij ook in verwachting bent wat super zeg.... Pfff als je ff een poosje niet online bent dan mis je een hoop. Probeer wel weer regelmatig te kjijken
En..Bietje, en, en, en, en, en weet je al wat?? Ben zooooo benieuwd............... Naat...Gelukkig dat met je ma alles goed is...maar je zegt dat ze een zwevende rib blijkt te hebben...eh..heeft ze daar iets aan dan ofzo want zwevende ribben hebben we allemaal...je de elfde en twaalfde rib zijn beide zwevend omdat ze aan 1 kant niet vast zitten.....dus sorry maar snap je niet helemaal....wel blij dat het blijkbaar niets ernstigs is dan. Mijn echo is pas over 3 weken ofzo...laat het tegen die tijd wel weten hier. Krisje..hoe gaat het met je nu? Smits...gelukkig is de aannemer het eens met jullie en kunnen jullie nu lekker genieten van de douche weer en Tim van het bad...hahah grappig dat hij het zo leuk vind!zou hem graag zien lachen en spetteren... Jojo...balen dat Charlie steeds zo'n last heeft van haar tanden en nu dus kiezen. Zack..mijn kleine neefje die net zo oud is als Charlie heeft telkens ook zo'n last ervan hoorde ik. Hopelijk voelt ze zich net als jij weer snel de oude. de rest laters want ik moet weg nu..groetjes
Weet het ook niet zo goed Manon...maar in ider geval was het geen nare ziekte of iets ernstig, gelukkig maar want ze maakte zich wel zorgen...nou xxxies en horo t wel van de echo..
Nou meiden goed nieuws hoor!! Beide beebs goed gegroeid. Tussenschot gevonden, dus allebei een eigen vruchtzakje... Ze liggen lepeltje, lepeltje zo grappig. Waren allebei lekker aan het bewegen. Ben wel opgelucht hoor. Nu over twee weekjes weer dan ook meteen de uitslag van de combinatietest. Net bloed voor gegeven, vijf buisjes maar dus viel mee. We zetten de positieve lijn gewoon voort. Ben echt blij! Naat leuk weer van je te horen, gelukkig met mams niets ergs.
Pff, ben ook opgelucht! Heb aan je gedacht vandaag hoor! Wat fijn dat alles goed was. Ben beneiuwd naar je echo, lijkt me leuk met twee van die kleintjes. Kan je het al goed zien en kunnen wij meegenieten??
Ja ik ga straks wel ff klungelen met die echo. Ik heb alleen geen scanner, dus moet er een foto van maken. Volgens de echoscopiste waarschijnlijk de laatste keer dat ze samen op 1 foto passen, de volgende keer zijn ze daar te groot voor schijnt.
Wat een heerlijk nieuws he meiden. Was vanmiddag gewoon helemaal zenuwachtig voor Bietje, haha..gelukkig al snel het verlossende smsje...Lepeltje, lepeltje, hoe schattig is dat??
haha Bietje wat geweldig om te zien zeg!! wel een heeeeeeel heeeeeel klein beetje jammer dat er een tussenschot is...2 precies dezelfde vind ik altijd zo schattig. Maar wow..wat is dit super zeg!! gewoon 2 gezonde kindjes in 1 keer!!
tussenschot is juist goed hoor, dit heeft niets te maken met een of twee eiig. De kans is het grootst dat het bij ons een een eiige tweeling is. Als er geen tussenschot is, bestaat de kans dat het tts syndroom onstaat (moet je maar ff googlen, wordt je alleen niet vrolijk van) nu met dat tussenschot is de kans er minder. Ze hebben in het ziekenhuis dus het liefst dat elk kind zijn eigen vruchtzakje heeft. Of ze de placenta delen weten we nog niet, maar ik ga daar wel vanuit. A; Er zijn 2 placenta's en het tussenschot tussen de baby's bestaat uit 4 lagen. Dit kan zowel een één- als een twee-eiige tweeling zijn. B: Er is 1 placenta en het tussenschot tussen de baby's bestaat uit 2 lagen. Dit is altijd een ééneiige tweeling C: Er is 1 placenta en er is geen tussenschot, dit is altijd een ééneiigetweeling Bekijk bijlage 126789
Okee weer wat geleerd..dus je hebt dus altijd nog kans op 2 dezelfde..leuk, leuk, leuk! Ik zou juist verwachten dat bij 2 placenta's het altijd om een twee-eiige zou gaan maar niet dus..grappig.. Van dat TTS wordt je idd niet blij zeg..maar dat kan dus nu niet meer toch?
Wouw wat is dat bijzonder zeg, twee ukkies in 1 echo. Thanx voor je sms bi, had alleen geen tijd meer om terug te sms-en, maar ben helemaal blij voor jullie. Heeft de Mac gesmaakt. Gaan jullie het nu aan iedereen vertellen? (of doet Lynn dat voor jullie )
Bietje wat een super goed nieuws en wat een lieve foto!!!!!!!! Ze zijn nu al zo compleet!!! Hoe schattig zo saampjes, broer en zus hahaha! Oh ben echt blij voor jullie!!!!! Dikke knuffellllll!!!!!!
Jaaaah ik ga ook voor 2 dezelfde hoor...2 meisjes..is dat probleem van meisjes in de minderheid ook in 1 klap opgelost...zeker met ook nog die van mij erbij hahah