Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wauw, wat leuk zeg die twee mannen van je! (zou ik zelf ook erg leuk vinden :))! En via hyves dus gezien dat iedereen het mag weten. Gaaf hoor! Hoe waren de reacties??

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Het zijn twee meiden. Moeten de neven en nichten binnen onze fam een beetje eerlijk verdeeld houden. Anders is Lynn ook zo alleen, whaha..

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Bietje geweldig zeg die echo. En gelukkig alles goed. Zo bijzonder!. Ik vroeg me al af hoe dat dan werkt met zo'n navelstreng, of die zich splitst of dat er 2 aparte zijn, maar jouw plaatjes geven al duidelijkheid. TTS is inderdaad erg heftig, ben blij voor je dat er een tussenschot zit. Dat is toch weer een zorg minder. Volgende keer dus de uitslag van de combinatietest, maar ik weet zeker dat het goed zit. Dat moet gewoon.

Naat wat goed om weer wat van je te horen. Ik was al bang dat je ons had verlaten. Spannende tijd voor je geweest, maar gelukkig is alles goed. En ik zie nu in je banner dat Keano alweer 8 maanden is. Hoe snel gaat dat?!!:$

Sab jij stuitert zeker ook door de woonkamer? Ga je volgende keer mee met de echo of moet je netjes op je beurt wachten ;)

Smits je badkamer wordt dus snel aangepakt. Gelukkig maar, want je wilt er gewoon van gaan genieten. Wel fijn dat je gewoon kunt douchen en badderen. Het is altijd zo behelpen als je dat ergens anders moet doen.

Jojo jij weer beter en nu heeft Charlie weer last van de kiezen. Balen zeg! Maar het voordeel is dat ze nu snel achter elkaar komen en dus eerder van alles af is. Hoeveel tanden/kiezen moet ze nog? En loopt ze eigenlijk al los? Ik meen me te herinneren dat ze zich overal aan optrekt, maar misschien heb je ook al gepost dat ze los loopt. Dat heb ik dan gemist. Ben je al bij de hypotheekadviseur geweest?

Mutzie ik duim voor je, alleen weet ik niet wanneer je NOD precies is.

Julesz how's life? Heb je al een lekkere dikke buik? En ben je al bezig voor het kamertje?

Manon bij jou ook alles goed, rond en gezond? Ben je ook al aan het oriënteren voor het kamertje of wacht je tot je zeker weet dat het een meisje is.

Super jij bent lekker aan het genieten geweest vorige week van je midweekje. Heerlijk zeg! Fijn ook om te lezen dat het nu goed gaat met Nick. Zielig dat de verkeerde voeding zoveel ellende met zich meeneemt.

Gelukkig hoe gaat het met jou? Nog steeds geen sigaret aangeraakt?

Er was toch nog iemand gestopt met roken? Was jij dat niet Super? En lukt het een beetje?

1979 kun je al een beetje genieten van de zwangerschap of ben je nog vol onzekerheid? Wanneer is jouw eerste echo eigenlijk?

En last but not least Kris. Je bent stil, heel begrijpelijk. Je hebt een heftige tijd meegemaakt. Ik vind het echt superknap dat je er zo mee omgaat. Dikke knuffel.

Volgens mij ben ik niemand vergeten.

Hier gaat alles goed. Sam is echt voorbeeldig. Ze slaapt iedere dag tot zo'n uurtje of 8 half 9. Echt een slaapkop. Hopelijk blijft ze dat ook doen als ik straks weer ga werken. Bij mij is het vloeien dan ook eindelijk gestopt. Duurde wel lang hoor. Ik heb nu de pil weer besteld bij de HA zodat ik snel weer een ritme krijg in de menstruatie.

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    En bietje lekker gedroomd over jullie tweeling?

Loestig wat fijn dat Sam het zo goed doet...wanneer moet je weer aan het werk en zie je er tegen op of heb je er ook wel weer zin in?

En ja hoor vanmorgen tandje nr 2 ontdekt die aan het doorkomen is bij Keano...nou ga ff die kleine fruit geven en dan gaat die even tukke en ik douchen

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Oh Bietje wat een goed nieuws. En wat mooi om de echo te zien met 2 mensjes. Ben helemaal blij voor je.

Smits Hoe verloopt het stoppen met roken?

Kris Hoe gaat het met je? Hoop dat het steeds iets beter gaat.

Manon Heb je al een kamertje uitgezocht?

Loestig Sam alweer 2 maanden, wat gaat de tijd snel. Wel fijn dat ze zo goed slaapt.

Hier vandaag een maand rookvrij, (en bijna een echtscheiding haha) ik ben echt een heks sinds ik gestopt ben met roken. Hoop dat dit snel veranderd.
    Verder was me verjaardag erg gezellig. Bedankt voor jullie felicitaties.

6. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smits' rookt niet hoor, dus die heeft geen moeite met stoppen haha. Je bedoelt super!!

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Wat ben jij wakker op dit uur Bietje, haha.

Gelukkig wat goed van je dat je nog steeds gestopt bent, super. Is je man ook gestopt? Enne ooit word je humeur wel weer beter hoor, zeg dat maar tegen hem, haha

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    OH hahahah bedoel Super idd.

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Me vent is niet gestopt. Hij rookt heel weinig, soms dagen niet en dan ineens koopt hij weer een pakje. Hier binnen in huis wordt niet meer gerookt.
    Binnenkort zal ik best wel weer wat liever worden hahah. Ik houd het er maar op dat het bij het afkicken hoort.

Morgen wordt ik trouwens gebeld over dat sollicitatiegesprek die ik vorige week heb gehad. Krijg morgen te horen of ik door mag voor een 2e gesprek.

Morgenavond teamuitje, we gaan wokken en volgend weekend komt me nichtje heel het weekend logeren bij ons, heb er echt zin in!!!

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls,

ok, eindelijk de verdiende reactie om jullie te vertellen hoe het allemaal gaat hier... En dan de niet gesensureerde zeurderige versie ;) maar jullie vroegen om mijn verhaal :D

Vanaf vorige week dinsdag niet echt gepost geloof ik... Toen kregen we dus te horen dat een goede vriend was overleden.. Ik zat door dat nieuws zo in de put dat ik woensdag mijn werk af heb gebeld... Toen ik dat tegen san zei keek hij behoorlijk kwaad.. Ik gepikeerd naar de slaapkamer gegaan en hij wat mokkerig naar zijn werk... OVerdag gedacht... San die heeft niemand verloren en het is niet niets met mij. Hij zal het wel niet zo bedoelen etc...

'S avonds om uitleg gevraagd (nooit doen als je al kwaad bent, want dan krijg je ruzie ;)) en letterlijk de reactie van san: 'ik dacht blijft ze nou bij elk overleden persoon ziek thuis?!?!' 3 weken geleden mij pa verloren nu een goede vriend... Pardon!??! wat zei je?? Daarna ook nog de opmerkingen gehad van ik vind dat je door moet proberen te gaan. Je werk veilig stellen met oog op de hypotheek waar we voor aan het kijken zijn etc. Ik kan niet doorgaan vent.. En dat geprobeerd duidelijk te maken met praten.. Maar volgens mij kwam de boodschap niet helemaal over... Wat san bleef doorgaan... En ik zag steeds meer, eigenlijk alleen negatievere dingen...

Ik slaap heel slecht... Echt max 4 uur per nacht.. Ben dus solidair aan de mama's :p maar ja, ik ga dus om half 11 niet slapen.. Dan zou ik alleen gaan piekeren.. Dus san maandag- dinsdag- en woensdagavond alleen gaan slapen... Zegt hij woensdagavond: Ik word er zo onzeker van alleen te gaan slapen... IK???!!! Ik doe dit voor mijn lol vent... En hoezo ik.. Ik, kristel, ben nu veel belangrijker!!! Dus vanaf woensdag veel negatieve punten, egoistische punten, bij san gezien... Hij leek me niet te snappen en vond zijn gevoel belangrijker...

Oja, tussendoor 'even vertellen'... Ik heb een heel aantal goede vriendinnetjes die mij van het begin af aan super hebben opgevangen.. Daarnaast een vriend van mijn zwangere vriendin (nog 4 weekjes wachten op haar ventje :) en ik word de dinsdag oppas :D!!) die binnen 4 jaar zijn beide ouders is verloren en ik dus echt ook veel mee kan bepraten en ervaringen uitwisselen...
    Maar ook met een ander... Chris... Hij is zijn vader ook verloren en in de afgleopen maanden was het contact rustig aan weer opgepakt.. Nu kwam hij 2 weken terug bij een plakdag van de cv aan mij vragen hoe het ging (kwam net binnenlopen) en hij liet mij mijn verhaal doen.. Was erg lief... GEWOON lief... niets meer... Net zoals die andere vriend kan ik met hem ervaringen uitwisselen... vorige week op msn nog wat gepraat, voor het eerst sinds augustus ofzo.. En dat was gewoon fijn... Je uitlaat klep op afstand als het ware.. Voor de zekerheid nummers uitgewisseld weer, voor als ik het echt taai zou hebben en die andere vriend niet te pakken zou krijgen.. Was wel een goed gevoel.. Een soort back up steun ofzo...

Vrijdag met vriendinnetjes op stap geweest voor mijn verjaardag.. Joepie ... zag er tegen op maar was een heerlijke avond.. Nergens aangedacht.. zelfs niet aan papa en heel de zooi dus was net of ik weer even 'normaal' was... Sander zou thuis bij zijn ouders slapen en ik hier met de meiden...
    Uiteindelijk hier s nachts 5 venten binnen gehad... ;) 1 ziek zat... de ander heeft met mijn vriendinnetje liggen vouzen... Vriendin niet aan de pil zonder condoom... Dus daar mocht ik (strenge ouders ;)) even oplossing voor halen.. Morning after!!

Dus zaterdag als een soort van mama die morning after gehaald en boodschappen voor het eten.. Mijn beste vriendinnejte zou mee eten en de bedoeling was weer te stappen... San gevraagd hier te eten... Hij was er al toen ik hier met mijn vriendin binnen kwam.. Ik dus enthousiast beginnen over de belevenissen van de avond ervoor.. Betrok zijn gezicht.. Vond hij dat ik verantwoordelijker had moeten zijn, en niet zulke dingen in ons huis (hallo wie betaald de huur? juist ikke!!! :() moest toelaten en blablabla.. Dusss ik zo, ik kan er niet aan doen dat je aleen thuis hebt gezeten.. Ik heb gezegd dat je ook moest gaan.. En meneer was stil...

Aan tafel brak ik... Hoe kon hij me nou niet begrijpen?? en begon te huilen.. San onder het opeten van zijn lasagna mij proberen te trotsen met zijn voet over mijn been te gaan... En ik haalde mijn been weg.. Kon het niet hebben.. Toen barstte hij los.. Dat hij er klaar mee was.. Dat hij zo wel naar huis ging.. blablabla.. (een reactie die ik normaal niet zou pikken, maar nu helemaal niet!!) dus ik heel rustig gezegd.. Ga dan maar.. Na toch nog gepraat te hebben in de slaapkamer ik gezegd dat ik het niet trok zo en ik niet aan de rouw van papa toe kon komen door hem... Dat ik meer aan de kut situatie met hem dacht dan aan wat anders.. En dat het alleen botste omdat ik hem niet in mijn buurt kon handelen.. Dus hij toch naar huis.. Ik zijn ouders via sms gewaarschuwd met de situatie...

Ik dus met mijn vriendinnejte om 0.00 uur mijn verjaardag 'gevierd' (lees: gejankt ;)) en geen sms van san gekregen.. Toch wel jammer en weer wat negatiefs.. (ja zo dacht/denk ik gewoon) s ochtends san gesmst van kom je zo even.. Hebben we toch nog wat tijd samen voor wat familie komt... Hij moest nog douchen daarna kwam hij (hij is nooit na half 9 uit bed?!?!? en nu nog niet gedoucht!?) duss zo ver zat het al.. Hij kon niets meer goed doen...

LIeve cadeautjes gehad (slijmbal gedacht :S) en daarna koffie met wat fam.. Daarna naar het bos waar papa vaak met mama kwam... In de auto sliep san en toen hij wakker werd waren de tussenstanden van de voetbal belangijker... In het bos foto's gemaakt en de pure bonbons (die papa altijd at) ingegraven bij een boom waar een aantal fo'to's van papa gemaakt waren...
    Daarna uiteten in het zelfde restaurant als we een jaar eerder voor mijn verjaardag mét papa hadden gegeten.. Daarna een kei moeilijke avondwake gehad en daarna met san hier naar huis....

Zo dit eerst maar eens posten ...

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    dus maandag ochtend.. de 4de maandag zonder papa...
    Ik had me al ziekgemeld ivm met de avondwake en de komende crematie van die vriend...
    Ik vroeg aan san me te laten liggen.. Ik kón gewoon niet opstaan... binnen 5 minuten stond meneer te schreeuwen in de kamer...Dat hij wel wist dat er achter mijn terughoudendheid wel meer achter stak.. dat ik met chris contact had.. En dat het weer hetzelfde was als de eerste keer.. blablabla.. ik helemaal verbaasd.. Bleek hij zo wantrouwend te zijn dat hij de logbestanden van mijn msn gesprekken had opgezocht.. En tjaa... Daar stond chris zijn naam ook bij...Hij heeft niet eens de moeite genomen de gesprekken te lezen... Want als hij dat had gedaan had hij geweten dat er niets achter stak.. Maar dat wilde hij niet eens... Dus weer gepraat.. Dat ik alleen steun had vanwege hetzelfde wat we hadden meegemaakt (waarom praat je dan niet met de vriend van mijn nicht (uhhh 3 x gezien) of met mijn beste vriend (totaal geen klik mee) want die hebben ook hetzelfde meegemaakt) en dat het contact pas sinds vrijdagavond is geweest.. Niet eens eerder.. Dus dat die afstand er al eerder was en dat die niet kwam door chris...
    Hij gaan werken en ik daarna gewoon gevraagd om rust.. Hem gevraagd thuis bij zijn ouders te gaan slapen en dat ik gewoon even aan mezelf kon denken en aan het rouwproces kon beginnen misschien... Hij vond dat moielijk te accepteren en heeft maandagavond en dinsdag in totaal 11 smsjes gestuurd.. Min of meer met de vraag is het nu over?? DUs ik dinsdagavond/nacht een brief geschreven met heel mijn gevoel... En sinds dien is het rustig.. Geen reactie meer....
    Maar nu, 3 dagen later... Mis san niet, heb geen gevoel voor hem meer... Dus ben bang dat ik het kapot heb gemaakt nu...
    Hoef het ook allemaal even niet meer... mijn gevoel zeg, kris maak het maar uit... werkt niet meer.... hij heeft je te hard gekwetst vorige week...

maar ik heb genoeg aan mezelf... Merk dat ik op mijn tenen loop en het allemaal net wel net niet aan kan.. OP mijn werk zegt mijn collega (die het allemaal niet goed op orde had) dat ik het maar gewoon rustig aan moest doen, toen ik vandaag vertelde dat ik hondsmoe was en het echt zwaar had.. Maar wie gaat zo de toesten van de kids invoeren... Moi!... En dan morgen alleen de kleuters, en ik zie er nu al tegenop... Ik ben gewoon bang dat ik ze niet aan kan, omdat ik zelf zo kut in mijn vel zit...

Verder deze week ook assieraden besteld die over een paar weken binnen zijn.. en ook de trouwring van papa draag ik nu, is vermaakt voor mij...

zo mijn story.. tevreden girls? ;)

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jeetje Kris, wat een verhaal. Komt wel allemaal tegelijk nu zeg, pff. Heb het met je te doen. Vind het wel heel goed van je dat je voor jezelf gekozen hebt. Laat het maar even zo en ga opzoek naar de dingen die je nodig hebt. Meld je ziek op je werk en denk aan Kris, niet aan iemand anders, jij bent de belangrijkste op dit moment. Werk is maar werk, dat draait ook door als jij er een tijd niet bent.

Dikke knuffel.

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kris ben nog aan het lezen en op dit moment enorm boos op Sander. Moet nu weg, laat het even zakken en reageer later!

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Kris tjee wat een heftig verhaal. Echt verschrikkelijk hoe Sander heeft gereageerd. Ik ken hem natuurlijk niet, maar zit hij misschien zelf ook met wat gevoelens in de knoop waardoor hij zo reageert? En dan bedoel ik ook het verwerken van je vaders verlies. Zijn reactie kan een soort eigen bescherming zijn. Misschien helemaal niet iets wat je wilt horen van mij, maar dat lees ik er ook een beetje doorheen. Het belangrijkste is dat je nu natuurlijk tijd neemt voor jezelf. Als de relatie met Sander hier doorheen komt, al is het met vloeken en tieren dan is dat ook goed. Het is een manier van verwerken. Komt die relatie niet goed, dan zat er al ergens iets niet goed. Maar maak je daar nu niet druk om, ga op je gevoel af en neem nu de tijd voor jezelf. Je hebt in het begin zoveel geregeld voor de begrafenis en alles eromheen dat je toen eigenlijk niet aan rouwen bent toegekomen. Nu komt het er allemaal in 1 keer uit, logisch dat je dan op knappen staat. Meid praat met diegene die je een goed gevoel geven en laat de rest gewoon even voor wat het is. Een hele dikke hartverwarmende knuffel voor jou.

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Naat nog even reageren op je vraag. Ik ga 15 februari weer starten met werken, dus nog 1 weekje genieten. Ik kijk er aan de ene kant tegenop, maar aan de andere kant ook wel weer fijn om zelf wat meer ritme te krijgen.

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zo een update op mijn inmens groot verhaal... logisch dat je dat niet zo maar hebt kunnen lezen bi (oja, wat gaaf trouwens dat alles goed is met de twee meiden :p!!!)

Ik heb de spullen van sander klaar staan.. Ga morgen het gesprek aan met hem en weet nu zeker dat ik het uit ga maken.. Voelt als een opluchting dusss dan is het goed volgens mij.. Loestig om op jouw reactie te reageren: Sander heeft het vooral moeilijk met zichzelf... Hij is vrij onzeker heeft lichamelijk problemen en een een moeilijke spraak.. Dit zorgt voor heel erg veel onzekerheid.. Normaal no problem voor mij, maar nu heb ik het er genoeg van.. Tevens is hij enigskind en dat merk je nu ook heel erg.. Hij reageert echt makkelijk egoistisch merk ik...

Verder vanavond ga ik naar het medium terug waar ik in juli ook al was geweest... En zoals jullie al merken.. Me ziek gemeld.. Straks even een moeilijk telefoontje plegen met de coordinator dat ik het niet trek alleen voor de klas op dit moment :( maar moet gebeuren... vannacht max 3 uur geslapen door de stress om mijn werk... niet goed!!1

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, de rest bij gelezen. Sorry Loestig ik kan me totaal niet vinden in wat je zegt over Sander! Ik ken hem ook niet, maar ben nu lang genoeg op deze aardbol om over dit soort mensen mijn idee te hebben. Kris natuurlijk niet om jou te kwetsen, want je hebt ook gevoelens voor hem gehad. Maar wat een ontzettend onvolwassen, egoistische, ongenuanceerde oetlul is dat zeg! Ga geen psycholoog van de koude grond spelen, maar Kris jij bent zooo veel verder in je ontwikkeling dan deze mijnheer. Stelt zichzelf centraal, geen empatisch vermogen (echt 0,0 onvoorstelbaar) Ik denk echt dat je er goed aan doet hem te dumpen! In een relatie moet je mijns inziens bij zoiets ingrijpends in staat kunnen zijn, jezelf helemaal voor degene die het moeilijk heeft weg te cijferen. Diegene te steunen, samen verdrietig zijn, elkaar in de waarde laten en vooral RESPECTEREN!!! Kris ik hoop echt dat je hem los kunt laten, deze knul is jou niet waard....(kun je merken dat ik boos ben...) het gaat verdorie om je vader zeg!

Zo......even rustig ademhalen nu....
    Verder denk ik dat het goed is dat je je ziek meldt. (heb het even na gekeken ik ben na Jona, 10 weken thuis gebleven en toen rustig aan gaan integreren) je bent een jonge meid met nog een hele werktoekomst voor je. Als je nu niet investeert in Kristel, kom je jezelf later weer tegen.

Dus Kris op nummer 1 met (en dan ben ik het wel met Loestig eens) de mensen die jij om je heen wilt hebben. Als dat op dit moment Chris is, dan is dat zo. Het is jouw leven, jouw verdriet en jouw proces!!!

Heel veel liefs, als ik iets voor je kan doen op afstand dan wel.....zeg het me!!
    Bi

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    haha bi... zo'n reactie die je over san beschrijft... zo denk ik nu ook... :D heb vanmorgen dus ook heel terapeutisch zijn spullen uit mijn kasten gehaald en mijn kasten weer terug her ingedeeld :D LEKKER!!! en het hele bed voor je zelf hebben LEKKER!!! alleen nog maar voordelen op dit moment ;)

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    you go Kris!!

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Kris...Wat heb ik met je te doen. Het is niet makkelijk als je je zo voelt. Wat jij in de afgelopen jaren hebt mee moeten maken wens je niemand toe. Het wordt nu echt tijd dat je aan jezelf gaat denken. Je moet doen wat je wilt. En al wil je dus samenzijn met Chris moet je dat ook gewoon doen. Wil je heel veel succes wensen met je keuzes. Denk aan je.

Deel Deze Pagina