Kris je hebt helemaal gelijk meid, jezelf op nummer 1! En je hebt ook gelijk dat je jezelf hebt ziek gemeld, doe rustig aan. Loestig dus de 15e alweer aan de slag, gaat snel voorbij he zo'n verlof periode.
Lieve Kris, wat ik dit zo ontzettend erg voor je. Ik was er eigenlijk gewoon vanuit gegaan dat sander je door dik en dun zou steunen in deze klote tijd en nu blijkt het tegendeel. Wat een egoïstische hufter!! Ondanks zijn klote gedrag vind ik het toch knap dat je er een punt achter zet. Blijkt toch maar weer hoe sterk je in elkaar zit. Gelukkig kies je voor jezelf en blijf je nu niet hangen in een kansloze relatie. Mocht je er even uit willen, uithuilen, bijtanken etc de deur staat hier altijd open voor je.
Kris hoe gaat het nou meis? Goed dat je voor jezelf deze keuze hebt gemaakt. Jij voelt je er nu al beter bij merk ik in je berichtjes. Daar draait het toch om. Wat ik over San schreef was meer vanwege het feit dat ik dacht dat er bij hem misschien ook verdriet zat om je vader, maar dat bleek dus toch niet zo. Dan is hij je ook echt niet waard. Wat Bietje inderdaad schrijft, je gaat voor elkaar door dik en dun en dat lukt nu dus niet. Fijn dat je er met Chris wel over kunt praten. Hoe reageerde San gisteren toen hij al zijn spullen zag staan? Begreep hij het, of was hij juist heel koel en afstandelijk? Ik hoop dat je het hoofdstuk Sander snel kunt afsluiten en daarmee dus weer ruimte krijgt voor het verdriet van je vader.
Krisje: wat een gedoe allemaal weer zeg! Goed dat je voor jezelf kiest. Hoe is het gegaan gister? Bietjes, wauw wat een fantastische echo! Heerlijk hoor dat de kleintjes het zo goed doen. Loes: lekker dat Sam zo zoet is. Nog even goed genieten hoor van je laatste weekje verlof! Straks is het weer rennen en vliegen....
Gelukkig: op de dagen dat ik thuis ben gaat het hartstikke goed. Maar op mn werk lukt het echt nog niet. Eigenlijk dus gewoon zwak dan. Maar goed het scheelt al een heleboel en ik weet dat ik die paar sigaretten op mijn werk binnenkort vast ook kan laten. Vind het echt super knap van je hoor dat het zo goed gaat bij jou! En dat chagerijnige gaat vast ook snel over. Arme man van jou
een update.. Meiden ik ben zooooo sterk Sander stond al huilend voor de deur en viel gelijk in mijn armen... Dat moet ik niet hebben dacht ik dus doorgelopen en hij was echt gebroken... Heb verteld dat ik heel zeker er van ben, en anders so be it... En dat hij bij een latere vriendin aan zijn onzekerheid/egoisme moet werken... Misschien met behulp van psy zei ik al... Verder spullen naar de auto gebracht, sleutel terug.. En ik al opgelucht naar boven.. Zo heb ik toch goed gedaan... Het medium van gister was ook wel raak.. Dat ik iemand heb waar ik afstand van ga/moet nemen... Dat hij niet de man zal zijn.. En dat ik ook iemand heb waar ik een hele goede klik mee heb, waarschijnlijk een jeugdliefde, en die als een rode draad door mijn leven zal gaan.. (chris heb ik 11 jaar geleden leren kennen op een carnavalsbal en sinds dien minimaal 1 x per jaar vriendelijk gegroet en later dus ook meer haha ) Dit kan een hele goede vriend blijven maar zou ook een relatie kunnen worden.. Maar dat is helemaal niet ter orde Want ik moest eerst maar eens leren alleen te zijn.. Aan mezelf denken en beslissen wie kristel echt is... Verder ook dingen over mijn moeder gehoord waar ze op moest letten etc... Dus ik weer vrijgezel.. Hoe krijg ik het toch voor elkaar!??! en meiden, nu ben ik er echt happy mee!"
Jeetje Kris, houdt het bij jou dan nooit op? Wat een hoop verdrietige en moeilijke gebeurtenissen heb jij meegemaakt in een korte tijd zeg! Ik gun jou na alles de afgelopen tijd het beste ik geloof dat je daar nu voor hebt gekozen: jezelf! Goed gedaan meid! Blij dat je er zelf achter bent gekomen dat Sander niet bij je hoort. Je ziet maar weer dat je alleen maar sterker wordt (liefst was je dit natuurlijk met je vader geworden...). Hoop dat je vanaf nu kan rouwen zoals jij dat wil met de vrienden die jij kiest! Ik denk aan je! Veel liefs!
Kris heel erg knap van je.Het is zo moeilijk om op zo'n moment achter die beslissing te blijven staan. Gelukkig was voor jou de keuze duidelijk en dat heb je hem ook laten zien/voelen. Heel knap van je. Eindlijk tijd voor jezelf. Ik ben blij dat je nu een opgeluchte Kris bent.
Kris, jemig, wat een verhaal! Wat ben ik blij dat je deze beslissing hebt genomen! Hou je taai meis! Hier alles goed! Lekker een weekje in Oostenrijk geweest! Was super! Best goede sneeuw en de hele week zon! Geweldig! Dinsdag a.s. de eerste echo bij de gyn. Natuurlijk erg spannend, maar heb er wel vertrouwen in! Tuurlijk blijft het waarschuwende stemmetje in m'n hoofd klinken, maar da's ook goed! Ik voel me redelijk goed, wel misselijk, maar niet hoeven overgeven, dus als 't zo blijft is 't prima! 'k Hoop dinsdag met positief nieuws te kunnen komen! Xxx
@dat stemmetje zal er altijd een beetje blijven....hier zit er ook 1. Maar, ik heb er wel een positief gevoel over al blijft elke echo spannend!! Het is op zich idd ook niet verkeerd dat zwanger zijn en blijven helemaal niet zo vanzelfsprekend is en dat kindjes krijgen echt een wonder is!
jeetje Krisje wat een verhaal...ik vermoedde al door een sms van je dat er iets aan de hand was maar dacht dat het wel zou overwaaien....hmmm niet dus. Ik ken San natuurlijk wel en denk daarom dat Loestig er misschien niet ver naast zat met haar theorie. Neemt niet weg dat ik ook vind dat hij onnadenkend heeft gehandelt maar idd misschien ook wel uit verdriet wat hij nog niet geuit/verwerkt heeft. Ik vind het doordat ik hem ken wel rot voor hem maar ben blij dat het helemaal jouw keus is en dat je er 100% achter staat. Jij hebt het nu moeilijker dan hij even met alles en jij en jouw toekomst staan nu voorop. San komt hier ook wel weer bovenop het is een grote jongen... Maar waarom contact je niet ff muts als je zoiets hebt..je weet toch dat ik er ben voor je... 1979...lekker een weekje de sneeuw in geweest dus...kon je je gedachten even een weekje van je afzetten...ja ben het met Bietje eens...het stemmetje blijft! Ik kijk iedere wc-gang op mijn papiertje of er geen bloed is ofzo....ga voor je duimen dinsdag! Super...wat goed dat je aan het stoppen bent...is het op je werk lastiger omdat daar mensen zitten die roken? en toen was ik het alweer kwijt ff dit posten en dan kijk ik even wat er ook alweer gebeurd is de laatste tijd
Smits..zijn ze al begonnen met het op orde krijgen van jullie badkamer? Julesz..alles goed?? wanneer ga je met verlof? Zag dat meerdere nieuwsgierig zijn naar ons kamertje....we hebben geen kamertje gekocht bij zo'n dure babywinkel maar zijn zelf aan de slag gegaan met marktplaats en Ikea. Afgelopen weekend behang gekocht en vloerbedekking dus we kunnen aan de klus.... Jojo..hoe is het nu met Charlie? Zie je al wat van haar kiezen? verder weet ik even geen reacties...heb zin in 20 maart en 15 mei!
Haha dat doe ik ook hoor manon, kijken of er niks op het papiertje zit! En sab deed dat ook, hadden we het van de week nog over. De eerste buikriem is een feit, ik schrok ervan haha als ik tijd en zin heb, plaats ik hem binnenkort.
1979 begrijpellijk dat je dat stemmetje hebt. En zoals Manon al vertelde keek ook ik iedere keer of er geen bloed bijzat. Ik denk stiekem dat iedere zwangere dat doet. Tenminste degene die er heel lang op hebben gehoopt of eerder een miskraam hebben gehad zeker. Bietje benieuwd naar de riem euhm foto haha. Grappig dat je dan dat woord krijgt. Manon wat is er op 20 maart? Ga je dan al met verlof? Leuk hè het kamertje inrichten. Maakt toch niet uit of het een dure kamer of een 2de hands kamer is. Vaak is dat zelfs nog mooier. Heeft iets nostalgisch. Ik ben benieuwd hoe het wordt, wel foto's posten hè? Over 2 weken heb je zeker je 20 weken echo? Het aftellen is voor mij ook begonnen. Nog maar 1 week en dan weer werken. GEEN ZIN!!!!
Oh Loes, zo herkenbaar dat je geen zin hebt! Heb het nu nog vaak. Maar als ik er eenmaal weer ben gaat het wel weer. Vaak als ik een paar dagen thuis ben geweest (zoals nu, morgen weer beginnen) dan hik ik er weer tegenaan. 20 maart hebben we weer een bijelkaarkomdag! en 15 mei ook. Dus als je zin hebt??? Oh en broekloeren en me druk maken stond bij mij met stip op 1...van bezigheden tijdens mn zwangerschap. Bietje: ben nieuwsgierig naar je buikfoto!