Jullie hebben dus ook die 'angst' gehad... en idd mooi gezegd bietje: zwanger worden, blijven en een gezond kindje krijgen (of 2 ) is echt een wonder! Xxx
en manon.. ik moest een beslissing maken en me niet laten leiden door anderen.. binnenkort daten?? sms anders wanneer jij kan?? xx
1979: jij gaat morgen voor de eerste echo!! Spannend meis, ik duim voor je. En die angst heb ik heel lang gehad. Neem het dag voor dag. Ben je al nerveus voor morgen?
@ 1979..heel veel plezier morgen bij je echo. @ Gelukkig, heb je al wat van je sollicitatie gehoord??
Vanmorgen om 9 uur de echo gehad en ..... gelukkig een piepklein kloppend hartje gezien! Wat een opluchting! Waarschijnlijk dat ik nog wel iets minder ver ben dan de 7 weken, want 't was echt nog héél klein. Over 2 weken mag ik nog een keer terug komen bij de gyn. Daarna mag ik denk ik het reguliere traject in, bij de verloskundige. We zijn echt ontzettend blij! 't Blijft natuurlijk spannend tot aan de 3 maanden (en daarna), maar we zijn weer een stapje dichterbij! Ik loop echt te stralen vandaag! Xxx
@ 1979..super fijn dat je een goeie echo gehad hebt. En ja het blijft toch spannend hoor, zoals je al zegt niet alleen de eerste drie maanden, maar ook daarna. En zelfs nog als de kleine is geboren, maar het is het zo waard. Genieten jullie maar mooi van de echo.
1979 Super fijn dat het hartje klopte. Je hebt natuurlijk flink in de zenuwen gezeten, maar nu mag je echt optimistisch zijn. Heb je over 2 weken je termijnecho? Gelukkig weet je al iets over de sollicitatie?
@1979..oooooh wat ben ik blij voor jullie!!! Super zeg..het begin is er zullen we maar zeggen nu nu gaan we ervan uit dat het helemaal goed gaat deze keer! Stralen ga je pas na de eerste drie maanden als je je niet meer zo beroerd en misselijk voelt haha.. Vandaag zeiden verschillende dat ik er goed uitzag en helemaal straalde haha..en dat terwijl ik achter een balie sta en ze niet kunnen zien dat ik zwanger ben
Yesssssssssss 1979; wat een heerlijk nieuws voor jullie!! Mooi hoor weer een begin van een klein mensje. Geniet ervan. Hier is t sinds een paar dagen drama...met vannacht het toppunt. Nick heeft de hele nacht gehuild zo zielig. Al vanaf zaterdag diaree en dus nu luieruitslag. Tandjestijd? Hoop vannacht op wat slaap. Kris: hou je je nog een beetje staande? Knuffel voor jou.
Manon, leuk is dat he, als je complimentjes krijgt omdat je zo lekker straalt. Super..klinkt inderdaad als tandjes. Kwijlt Nick ook veel en wilt hij overal op bijten? Mirza was ook onrustig als zijn tanden doorkwamen. Hopelijk zijn ze er snel en kunnen jullie weer allemaal lekker slapen.
1979 wat een fijn nieuws dat de echo goed was! Ja, snap het helemaal hoor, je wilt positief zijn, compleet. Maar dat stemmetje klinkt dan toch en dat is ook logisch.. Straal jij maar lekker meid! Manon, fijn dat alles goed met je gaat en dat jullie je aan het voorbereiden zijn voor het slaapkamertje. Lekker voorpret hebben... Ik kon dat pas echt vanaf de 20e week wat meer. Fijn om te lezen dat jij je daar wel lekker aan kunt overgeven. Kris, man o man wat een geheister.... Zo lang jij maar doet wat goed voelt. En als dat de relatie met Sander beeindigen is, is dat goed toch! En zo'n reactie, wat er ook achter zit voor beweegreden; dat is toch wel knap als je dat naar iemand over de lippen weet te krijgen. Zegt volgens mij hoe dan ook wat. Maar die Chris vind ik ook niet om over naar huis te schrijven. Als je op zo iemand een huis zou moeten bouwen als hij de fundering is, denk ik dat het huis vrij snel zal verzakken als ik je verhalen over zijn acties/ reacties hoor uit het verleden. Wellicht zijn er meer kandidaten uit het verleden maar idd, eerst maar eens flinke qualitytime voor jou, en jou alleen. Want meisje, wat heb je een boel op je bord gekregen de afgelopen jaren en je houdt je zo kranig. Knap hoor.. Denk aan je. Super, goed bezig! Alle sigaretjes die je minder rookt zijn er een paar he! En als je het thuis al niet doet, lijkt me een hele stap! Vervelend dat Nick niet happy is. En die vervelende agressieve poep als ze tandjes krijgen, niets aan en niet tegenaan te verschonen.... Hoe voel jij jezelf verder? Sab, Jojo, Smits, Loestig, Gelukkig, alles goed? Naat is ook weer verschenen zie ik Mutz, wanneer is voor jou de nod? @ hier: ik wou heel luchtig weer eens gaan posten *( om te babbelen, niet alleen omdat er "iets"was) maar zul je zien, net op dat moment ging het eigenlijk wat minder Vrijdagmiddag naar huis gegaan vanaf mijn werk. Ik trok het niet. Vette bandenpijn, doodmoe en stijf. .. Na het weekend gebeld met de vk. Mocht ik de volgende dag langs komen omdat ze het even wou checken. Toen dacht ze dat mijn baarmoedermond verstreken was. En ik had een enorme omslag gehad in hoe ik me voelde. Ineens heel moe, veel harde buiken. Die ochtend wel 10 in twee uur. Banden die in alle heftigheid protesteerden. En ook nog een spoortje eiwit. Dus het was een beetje zorgwekkend. Kregen we de boodschap dat we die middag nog naar de gyn moesten en just in case de reistas pakken. Crisis, nou, dan flip je wel even hoor.. Dus uh, ingepakt, naar het ZH en daar de mallemolen in. Ctg enz laten maken gedurende een half uur. Daarna gewone en inwendige echo. Daarna 2 uur plat liggen en weer een inwendige echo. Om op te meten of de baarmoedermond korter was geworden in de tijd. Een klein beetje bleek. Maar hij was niet volledig verweekt zoals de vk dacht te voelen. Dus moest ik vanochtend nog een keer. Gelukkig is het stabiel gebleken en volgens de standaarden. Dus in principe mag ik alles weer. Maar we hadden die vrijdag al vastgesteld dat ik aangepaste werkzaamheden zou gaan doen. Deze week blijf ik nog thuis om te bekijken hoe mijn lijf reageert. Als ik hier al een harde buik heb na de trap op lopen, dan kun je je afvragen of het goed is dat ik aan de slag ga.Ik weet het ook allemaal niet. Anyways, we kijken het even aan. Maar zo ga je zingend de zwangerschap door qua kwaaltjes, en zo is het eventjes menes. Over het afspreken, ik ga niet van alles van te voren vast leggen. En de 15e van mei ben ik uitgerekend. Dus die gaan we maar niet doen denk ik hahaha. Nou, een heel verhaal... Maar ja, dat was de update in dit geval... Xx
Jeetje Julesz, dat is schrikken zeg. Zoals jezelf zegt, denk je kwaal vrij te blijven moet je opeens met tas en al naar het ziekenhuis. Gelukkig maar dat je baarmoedermond gelijk gebleven is. En hup de ziektewet in jij, of halve dagen en dan vooral chilliebillie daar op je werk. Blijf goed letten op jezelf en luister naar je lichaam. Wel goed van de vk btw dat ze je meteen doorstuurde naar het ziekenhuis. Hier gaat alles prima hoor. Mirza is zo'n super makkelijk kind en altijd vrolijk, heerlijk gewoon. Hebben sinds gisteren zijn laatste fles van 23.00 uur naar 20.00 uur verschoven. Eens kijken of hij de nacht dan ook gewoon redt. Kunnen wij of eigenlijk ik er ook weer eens bijtijds in. Vanmorgen was het half acht dus ik klaag niet. Hopen dat hij dit lekker vol gaat houden. Super hoe is het met Nick gegaan vannacht en vandaag??
Pff, Julesz dat was dan wel even schrikken zeg! Fijn om te horen dat alles er beter uitziet. Inderdaad maar rustig aan gaan doen. Toch jammer hoor, dat je de 15e aan je voorbij laat gaan wat betreft af spreken! zou leuk zij als wij heerlijk op terras zitten met de wetenschap dat jij hard aan het werk bent, dus ik zeg: sms'en als het zover is! Mijn nod is zaterdag, dus nog even geduld, al heb ik hetzelfde gevoel als de afgelopen rondes, dus weinig kans, maar goed, probeer positief te blijven
Sab: ik geloof niet dat je te klagen hebt met die slaper van jullie! Ik hoor hier inde familie andere verhalen van zowel een kleine van 1,5 en eentje van 9 weken...
@julesz, gewoon naar je lijf luisteren. De zwangere vrouw is de beste deskundige! Ik had bij Mika ook al vroeg harde buiken, en de man diende zich met 31 weken aan, wil je niet! ( oh ja met mij gaat het ook goed hoor, zal het je vergeven dit keer haha mutsje) @ mutz, zegt niks hè geen symptomen ( komen later wel....mijn god wanneer stopt die misselijkheid) ik had bij deze zwangerschap ook niet het idee dat het raak was, juist niet!! @ 1979 super, je goede echo!!! En de komende twee weken zullen wel lang duren, maar dan heb je ook gewoon weer een goede echo! @smis en jojo, druk??? Of staat smits gewoon heel de dag te douchen? Hier vorige week een goede week, was dus positief gestemd. Zelfs vier dagen naar het werk geweest en zondag naar demstad geweest en dus gisteren weer een zeer slechte dag, eerder naar huis van het werk, moe, misselijk. Vier uur naar bed, vijf uur eruit, eten. Half negen er weer in, niet kunnen slapen. Warme melk en aspirine ( ontzettende hoofdpijn) en toen eindelijk in slaap gevallen. Vandaag dan weer iets betr, maar dan doe ik dus de hele middag niks. Zie wel uit naar einde eerste trimester hoor, en dan hopen dat het over is. Wil vooral mijn energie weer terug, helemaal met dit weer! Zoooooooo genoeg geklaagd haha. Reacties zijn natuurlijk positief en lief. Iedereen is zo blij voor ons en gunnen het ons etc, superluxe en dat doet je goed! Het wordt ook steeds meer zichtbaar, dus ik ben benieuwd wanneer de eerste reacties komen van mensen die het niet weten. ( de kinderen op school bijv, of ouders van onze locatie) wie zal het eerst durven vragen of ik zwanger ben of gewoon dik hahaahaha zo, niet nagelezen dit stuk en getypt op de iPad dus vergeef me mijn fouten.