1979 Wat een goed nieuws, een kloppend hartje! Probeer van je zwangerschap te genieten. Julez Wat schrikken zeg. Gelukkig is het nu weer stabiel, maar wel rustig aan doen. Denk echt aan jezelf en de beeb. Sterkte. Mutzie Zaterdag dus je nod...spannend weer he!!! Hoop zo dat wij nou eens aan de beurd zijn. Ga je een test doen of ga je heel relaxt afwachten? Kris Hoe gaat het nu? Geen spijt gekregen van je besluit? Heb je nog contact met Chris gehad? Hier alles goed. Zit weer in me vruchtbare tijd, dus weer druk aan de klus. Verder heb ik maandag te horen gekregen dat ik door mag voor een 2e gesprek voor een baan op het nieuwe kdv. 22 feb. heb ik het gesprek, dus weer spannend. Ze vertelde wel dat ze erg tevreden over me zijn en me dus erg graag voor een 2e gesprek wilde zien...klinkt best positief toch!!! Mijn nichtje van 3 komt een heel weekend bij ons logeren, voor het eerst. We hebben er zo'n zin in.
@super, betere nacht gehad? Is er al eenntand in het zicht? Zou natuurlijk best kunnen hè, hij heeft de leeftijd tenslotte. Mirza is ook zoooooooo cool met die grote boventanden van hem!!
Super Rook je nog steeds minder? Of juist meer nu je soms waarscheinlijk radeloos bent omdat Nick zoveel huild? Vervelend is het natuurlijk wel dat Nick zo'n verdriet heeft. Misschien tandjes iid. Bietje Jeetje wat heb ik met je te doen. En je klaagt niet hoor, laten we dat voorop stellen, je verteld gewoon hoe je je voeld. Klote dus....is het zo dat je je met een 2-ling beroerder voeld of is dat onzin? Sterkte ermee en iid. hopen dat het steeds beter gaat. Heb je eigenlijk al babyspullen? Nu moet veel natuurlijk dubbel gekocht worden. Sab Fijn dat Mirza zo goed slaapt. Hopen dat hij dit schema zo blijft volhouden. Manon Leuk dat jullie met het kamertje bezig zijn. Ik was laatst in de ikea en kon het niet laten om even bij de baby/kinderafdeling te kijken. Zo leuk allemaal. Natalie Hoe gaat het met jouw mannen, allebei weer helemaal de oude? En hoe is het verdermet jou?
Gelukkig, wat super dat je door mag. Hoop echt dat je baan krijgt. Leuk een nieuwe uitdaging en lekker dicht bij huis. En je hebt gelijk hoor, nu zijn jij en Mutz aan de beurt. Bietje..Mirza is zeker super cool met zijn boventanden, haha. Vraag me af of het niet zijn blijvende tanden zijn hoor, mijn god wat zijn die dingen groot. Voor vanavond moeten we er weer aan geloven met een fles. Om half acht heeft Mirza maar 70 cc gedronken. Te moe en helemaal over de zeik, zei ik vanmiddag nog dat hij altijd vrolijk was?? Haha..Dus straks toch nog maar een klein flesje geven. Ach zal de eerste tijd toch een beetje uitzoeken zijn welk schema het beste werkt...
arghh, los bietos, je weet dat ik je in mijn hart niet vergeten ben. Echt de hormonsters. Even daarvoor heb ik nog lopen zoeken nr die echo van je. Waar staat deze? Heftig hoor, de mate waarin je kwaaltjes hebt. Ben jij met mika eerder gestopt met werken? Mutz: de duimpjes draaien weer voor je hoor. Wat zul je nog prachtiger zijn als je een buik hebt.. Sab, ben benieuwd hoe deze nacht zal verlopen met mirza.. Altijd weer even zoeken... Gelukkig:spannend hoor. Ben benieuwd of je de baan zult krijgen..
Julesz: Oei dat is schrikken. Krijg je nu ook verder extra controles en houden ze het op een eenmalige niet leuke actie. Wat zullen jullie geschrokken zijn. En BI heeft helemaal gelijk "moeders trekken de beste diagnose", dus luister goed naar je zelf. 1979: Wat heerlijk een kloppend hartje. Gefeliciteerd. Laten de komende 5 weken maar snel voorbij vliegen. Bi: Balen dat de kwaaltjes nog in alle hevigheid aanwezig zijn. Plof lekker op te bank en maak je niet druk dat er niets uit je handen komt. Je hebt het beste excuus enne straks heb je je handen meer dan vol dus geniet er nu van. Sab: Probeer die mooie tanden eens vast te leggen, ben wel benieuwd. Vermoed dat Tim zijn voortanden ook niet erg klein zullen zijn. De twee bulten geven een behoorlijk breedte aan. Wat lekker dat Mirza zo lang slaapt 's-ochtends. Hier was het vanochten 5.00 uur, niet grappig. En nu ligt hij naturulijk weer heerlijk te pitten, terwijl wij moeten werken. Gelukkig: oooo spannend tweede gesprek. Alvast veel succes Super: Ziujn de tandjes al door bij NIck. Wat knap trouwens dat je weer een bezig bent om te stoppen met roken. De kop is eraf. Kris: Gaat het een beetje? Mutz: Spannend weer deze week. Zal de jip en janneke champange alvast klaarleggen Loestig: Slik laatste week. Jojo: en en was de waarde beplaing gunstig of zijn jullie geschrokken. Hier gaat alles zijn gangetje, druk met van alles en nog wat.NIets bijzonders te melden
Nog even voor de zwangere onder ons. Ik zag gisteren van het merk Feetje echt een waanzinnige romper in puur hollandse stijl met daarop de tekst Hollands Nieuwe. Zo leuk, helaas niet meer voor Tim. Dacht moet het ff melden om julle "lekker"te maken
Waaah, alle tekenen van ongi worden hebben lekker doorgezet... Morgenochtend ongi.. Fijn hoor, weet ik wel dat we op de goede tijden hebben geklust, alleen niet raak geschoten dus... Zet die Jip&Janneke champagne nog maar even in de kelder Smits.. Ooit zal ik hem opeisen!
Julesz goed van je te horen, maar wat een naar bericht. Hopelijk zijn de harde buiken nu ook weer wat minder voor je. Ik had er vanaf week 15 heel veel last van en juist de laatste weken wat minder. Ik merkte dat ik het vaak had rond een periode dat ik ook een stuk dikker werd, dus waarschijnlijk door het oprekken van de baarmoeder en ook na het vrijen. Tja dat is toch een trigger. Bij jou was het alleen wel wat heftiger. Rustig aandoen is dan toch vaak het beste. Zoals Bietje al zegt, gewoon luisteren naar je lichaam. Het beste is toch als die kleine jongen van jou blijft zitten waar die zit, tot het moment dat hij volgroeid is. Gelukkig supergaaf dat je op je tweede gesprek mag. Hopelijk pakt dat goed uit en heb je gewoon een nieuwe baan. Ik duim voor je. Enne nog steeds gestopt met roken. Knap hoor! Super zijn de tandjes doorgekomen? En heel knap van je dat je ook je sigaret hebt neergelegd. Als het thuis al lukt, dan komt het werk ook vanzelf. Mutzie balen dat je weer ongi wordt. Ik had goede hoop voor je. Volgende ronde zal ik nog beter voor je duimen. Bietje volgende week je 2de echo, spannend!! Manon euhm, jij ongeveer 20 weken echo toch? Sab nog steeds aan de lijn? ZIt je al dicht bij je streefgewicht? Als je stopt moet je dat zeker langzaamaan afbouwen of opbouwen, het is maar hoe je het bekijkt. Smits weinig nieuws is goed nieuws. Lekker genieten van je badkamer. Jojo je bent stil. Alles toch wel goed hoop ik? Of ben je druk op huizenjacht? Krisje hoe gaat het met jou? Heb je eindelijk de tijd voor jezelf kunnen nemen? Ik geloof dat ik iedereen heb genoemd. Hier geen nieuws. Dus net als bij Smits gewoon alles goed. Gisteren al een keer op mijn werk geweest, dinsdag voor het echt beginnen. Ik ga Sam maar een wakker maken voor haar flesje.
He meiden, eens kijken of ik weer eens knap kan reageren. Julesz: jeej dat is wel even schrikken geweest voor jullie zeg! Bah hou jezelf goed in de gaten he?! Hoe voel je je nu? Nog thuis of alweer te werk. Ik zeg ga lekker de ziektewet in (desnoods 50%) Ik ben ook met 26 weken 50% gaan werken en daardoor heb ik het aardig vol kunnen houden. Pas op jullie kleintje en jezelf! Bietje: geen gezeur hoor! Je hebt natuurlijk dubbele kwalen! Klinkt allemaal niet fijn dus lekker van je af kwalen hier. Hopelijk na het eerste termijn wat rust voor je. Hoe gaat het verder allemaal? Zie je het een beetje zitten allemaal? volgende week weer voor een echo? Sab: die Mirza met zijn tanden! Al geprobeerd de laatste fles weg te laten? Hier laatst een keer geprobeerd maar geen succes. We geven hem nu om 22.00 uur. Kunnen we toch op tijd naar bed en dat gaat aardig. Smits: Tim nog steeds zo'n ochtendmens? Nog nieuws over de badkamer? Kris: hoe het bij je meid? denk om jezelf he....Knuffel voor jou Loes: komende week weer te werk. Heb je er zin in/ zie je het zitten? hoe gaat het verder met Sam? Nog steeds zo'n zoet meiske? Heerlijk hoor. Gelukkig: Spannend een tweede gesprek. Wanneer moet je? Zou wel super leuk zijn. Duim voor je. Jojo: hoe gaat het bij jullie? Hopelijk weer wat rust in je hoofd... Charlie nog ziekig of gaat het weer beter? Mutz: grrrr ongi doorgebroken? of toch vals alarm? he meis jullie geduld moet ook eeuwig duren hoor. Vind het knap dat je zo positief blijft. En kan me goed voorstellen dat je het af en toe niet zo ziet zitten. Oh ben ik nou nog iemand vergeten? Vast wel....sorry. Nog geen tandjes in zicht bij Nick. Wel nog veeeeel dunne poepluiers, veeeeeeeeeeeeel kwijl. Verder doet hij het hartstikke goed. Ze zijn zo weg van hem op het kdv en hij vindt het daar ook erg leuk. Ik zit weer in de nachtdiensten. Pffff 3 stuks. De onregelmatigheid breekt me soms een beetje op. Vannacht erg druk gehad en dan vind ik het wel weer heel leuk. Maarja is dat genoeg? Dat ik de weekenden steeds weer te werk moet gaat me ook tegen staan. Nou ja ik weet het niet zo goed dus.
@ Super..dat klinkt echt wel als tandjes die eraan komen hoor. Pas maar op als ze door zijn voor je vingers, haha. Oh balen zeg die nachtdiensten en weekenddiensten. Ben je in jouw vak verplicht om dat te doen of zou je ook alleen dagdiensten kunnen draaien?? @ Loestig, wat heerlijk dat Sam het zo goed doet. Geniet nog maar lekker van je laatste paar dagen verlof. En ja hier nog steeds aan de lijn. De laatse week van alleen maar shaken is aangebroken, vanaf volgende week afbouwen en weer opbouwen...
Had nog even wat toe te voegen aan ons afspreken, dus dat heb ik even op die site gezet. Verder niks bijzonders hier. Druk met verhuizen en klussen...
Heb het gelezen Mutz en gereageerd. Wanneer moeten jullie er ook alweer uit zijn?? En wordt de badkamer nog aangepakt.?
ing je hebt een sms...!! hier gaat het redelijk trouwens... maandag ha, omdat ik niet aan werken moet denken en dat is niet goed
Ook ik heb het gelezen en gereageerd! Ga nu van heel veel dagen bijlezen en hopelijk een lange reactie plaatsen!
Bedoel je met ha huisarts in dit geval Kris? Fijn om iig even met iemand te praten. Maarre wie zegt dat niet moeten denken aan werken niet goed is? ( heb ik zo vaak, maar dit terzijde) dit brengen jouw omstandigheden toch even met zich mee?
Poging 2 want mijn verhaal van net is weg grrrrrrrrrr! Bie het is idd mijn goede voornemen haha nu ben ik daar niet zo goed in, dus het is maar de vraag hoe lang ik t vol ga houden hahaha! Morgen 12 weken joehoe!!! Dat moet vast een heerlijk gevoel geven! Nu hopen dat je snel weer wat meer energie gaat krijgen en je ook echt kunt gaan genieten!!!! Succes met je drukke dag vandaag! Ik las t op hyves! Julesz jeeeetje dat is schrikken zeg! Je lijft roept je nu dus gewoon terug en luister daar ook naar! Zoals Bie ook zei met 31weken jullie mannetje geboren zien worden wil je echt niet! Dus lieve juleszie denk aan jezelf! Ik ben ook met 31 weken gestopt, omdat ik veeeeel harde buiken had en ook vaak het gevoel van minder leven... Denk alsjealsjealsjeblieft om jezelf en om jullie kleine mannetje!!!!! Super klinkt idd als tandjes! Zo zielig als die kleintjes daar zo veel last van hebben bah! Hou je wel goed in de gaten dat het niks anders is? Buikgriep heerst namelijk ook gigantisch! Leuk om te lezen dat ze zo dol zijn op Nick op t kdv! Geeft jou ook een lekker gevoel. Kan me zo voorstellen dat je moeite hebt met je onregelmatige diensten! Vind het knap dat je het volhoudt! Zit je te denken om iets andes te gaan doen? Lijkt me ook wel weer lastig, omdat er in jouw werk helaas niet alleen overdag boeven te vangen zijn... Gelukkig wat een goed nieuws met je baan! Wanneer moet je nu voor het 2e gesprek??? Goed geklust dus deze ronde! Nou spannend de duimen draaien weer op volle toeren!!!! Kris jeetje wat een verhaal met Sander pffff. Heel sterk van je dat je er een punt achter hebt gezet! Ben het wel met Julesz eens dat ik niet weet of die Chris nou dé geschikte persoon is om jou te steunen bij dit enorme gemis en verdriet, want zoals eerder dacht je ook dat je hem kon vertrouwen, maar zette hij je zonder pardon aan de kant! Ik wil je graag gelukkig zien of juist in tranen, want die moeten er ook uit en dat is zo moeilijk voor je, maar niet in tranen om Chris!!! Heeeeele dikke knuffel krissie! Manon jeetje wat ga je hard zeg!!!! Ben zo benieuwd of die fotolees vrouw gelijk had dat jullie een meisje krijgen!!! Ik hoor om me heen alleen maar meiden meiden meiden dus ik denk het ook nog hoor!!!! Wat heerlijk om te horen dat je zo straalt!!!! Je hebt er ook alle rede toe natuurlijk!!!!!! 1979 wat suuuuuuuuuuuper een goede echooooo!!! Oh voor jou kan het genieten nu ook meer gaan komen!!!! Heerlijk joh geniet ervan! Voel je je verder goed???? Mutz..... haha je weet wel.... Sab bijna weer je tanden zetten in een lekkere boterham!!! Oh wat moet je daar aan toe zijnnnn!!!! Hoeveel kg ben je nu kwijt?? Ik vind het nog steeds zoooooooooo belachelijk knap!!!! Wat slaapt Mirza weer lekker zeg!!! Kan hij niet wat richting ons sturen, want hier is t bal hahaha! Smits ben benieuwd op de voortanden van Tim echt zo groot zijn als nu lijkt haha! Ik vind het een prachtig gezicht die voortanden! Charlie heeft een flinke madonna spleet tussen haar tanden, maar ze zeggen dat dat later bijtrekt. Hoe is het verder met jou en met Tim? Nog steeds zo lekker blij en gezellig??? Even posten!
Loestig jeetje ik heb het idee dat jouw verlof zooo snel is gegaan, maar Sam is natuurlijk al een hele dame! het gaat zo snel allemaal. Zie je er erg tegenop??? Geniet nog lekker van je laatste dagen! Hoeveel dagen ging je ook al weer werken??? Naat heeeyy je bent er weer!!! Leuke foto's steeds van Keano op hyves! Hij wordt groot!!! Heb je de rietjesbeker van de Hema nog geprobeerd??? Hier alles prima. Kon me even niet top zp zetten. Geen idee waarom! Koppie een beetje vol denk ik! Met Charlie gaat alles prima! Ze gaat zo verschrikkelijk hard ineens! Ze loopt langs alle meubels door het huis, denkt dat de dvd's en cd's die zij onderweg tegenkomt frisbee's zijn.... :S en kan ook weer keurig zelf gaan zitten! Ook zit ze de hele dag naar alles te wijzen haha zo grappig en ze moet wel een danseresje worden, want dansen doet ze op elk klein muziekje wat ze hoort hahah! Ben dus nog steeds erg trots!!! Helaas zijn de nachten hier niet om trots op te zijn! Al 2 weken is ze om 6uur wakker en nu de laatste 2 dagen om half 6 pfff en echt niet dat ze wil slapen! Dus dan gooi ik een knuffel in bed en zoekt ze het maar ff uit tot half 7! Denk dat ze kiezen krijgt, want ze kakt de hele dag door zure luiers (fijn open billen holladijee!) en heeft knal rode wangen en kwijlt alsof ze een kraan is!!!! Maar verder hebben we het gezellig hier en zijn we druk aan het bedenken en voorbereiden voor haar verjaardag volgende maand!!! 1 jaar alweer!!! Zo bizarrrr!!!! Met mijn werk gaat ook alles goed. Heb een beoordelingsgesprek gehad en ondanks mijn slechte start zijn ze erg tevreden. Dus dat is altijd leuk!!!!
@ Jojo..ik had niets anders verwacht hoor, dan dat ze tevreden zouden zijn. Oh wat cool dat Charlie zo lekker aan het wandelen is. Hier nog steeds een zeehond die niet vooruit komt, whaha.. En jeetje wat is het inderdaad hard gegaan, volgende maand alweer 1 en die maand daarna wordt Tim alweer 1.. Slapen ging wel aardig ja, vanochtend of valt dat nog onder de nacht was het half 4, pfffffff...toch maar een kleine fles gegeven, want overdag had die smurf niet al zijn flessen leeg. Toen is hij weer gaan slapen tot eummm half 8 denk ik. En geloof me, Mirza zijn tanden zijn echt mega joekel groot. Wat wel weer een nadeel is van die tanden, dat hij dus niet lekker op een korst of koekje gaat sabbelen maar gewoon meteen de helft afbijt...geen succes zijn de koekjes en broodkorsten hier dus..Iemand nog suggesties?? Moet nu eigenlijk verder met soppen, heb de zolder en de eerste al gedaan, nu beneden nog, lijkt wel nesteldrang, whahaha.. Eerst roken..