Heb eindelijk een reactie van Snooze baby. Had vorige week een klacht gestuurd, want Mirza zijn labeldoekje was stuk. Een label was helemaal gaan rafelen en zat 's nachts dus helemaal om zijn vingers en hand gewikkeld, zat nog strak ook. Ik krijg nu zo snel mogelijk een nieuwe, ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Oh en Jojo..op 3 ons na is er 20 kilo af.
Sab wauw zeg 20 kilo. Echt heel erg knap. Ik ben trots op je. Wat betreft het bijten op de korstjes, misschien een idee om ze eerst in wat melk te dompelen. Dan zijn ze al er zacht en kan Mirza het makkelijker wegkrijgen. Ik weet niet of dat echt werkt, maar het valt te proberen. Jojo jouw meisie alweer bijna een jaar. Ik weet het nog goed, toen ik op zp kwam was ging jij meteen bevallen. Ik viel echt met mijn neus in de boter. En nu heb ik zelf alweer een kind van 12 weken, het is toch niet te geloven. Ik ga trouwens 3 dagen, di, wo en vrijdag werken en om de week op zaterdag. Jij een goede beoordeling gehad. Vind je zelf nu ook dat je meer op je plek zit? Super lijkt me idd lastig die nacht en weekenddiensten. Als het lekker druk is vliegt de tijd, maar als er niets te doen is (of is dat nooit?) dan lijkt het me heel vervelend. Moeilijk voor je om na te denken over iets anders, maar ook erg moedig. Sam is nog steeds superbraaf. Ze heeft overdag wel meer huilmomentjes, maar ze zit nu ook in een sprongetje. 's nachts doet ze het wel erg goed, dus dat is het belangrijkste. Goede nachten voor Sam zijn ook goede nachten voor papa en mama Mutz je hebt een berichtje
Wow Sab wat goed zeg!!! Echt knap! Haha maak eens een foto van die knoeperds van tanden dan hahaha! Loestig vervelend die sprongetjes he! Maar het leuke is dat ze daarna wel ineens weer iets nieuws kunnen!!!!! Charlie zei vanmiddag ineens heel gericht Mama!!!! Ik had haar even in de box gezet voor haar rust en daar was ze het niet mee eens dus kijkt ze me aan en zegt ze een beetje boos/verdrietig Maaaamaaaaa hahahah zooo geweldig!!! Het was eerst vooral Whawha en dan naar mij wijzen en als ze heel erg moest huilen in haar bedje dan hoorde ik wel eens mama maar verder is t alleen maar papa papa papa hahaha Zal nog ff een foto posten van Charlie met 2 staartjes!
Eigenlijk vond ze het helemaal niet leuk dat getrek aan haar haren haha! Wat een bekkie he! View attachment 129622
Haha..Jojo geweldig en Mirza heeft ook zo'n sexy madonna spleetje hoor. Zal eens even kijken of ik nog ergens een foto heb. En dat zielige koppie, haha, zou haar zo een knuffel geven. En wat super cool dat ze mama zegt.
Hier is ie dan. Misschien niet zo goed te zien, maar meer foto's met tanden heb ik niet, haha. Dan zal ik morgen even moeten maken. View attachment 129638
Hahaha jaaaa ook madonna!!! Oh nee Rob de Nijs is het dan he whahaha geweldig! Valt wel mee toch hoe groot die tanden zijn! Vind het wel suuuuuper schattig staan! Wat lijkt hij dan ineens groot he hahaha! Ja dat bekkie haha ik moest zo lachen! Ze liet het nog aardig toe maar zat wel haar ogen dicht te knijpen toen ik de staartjes maakte! Toen ik ze erin had gingen we voor de spiegel staan en normaal is het dan gelijk lachen en zichzelf een kus geven maar nu keek ze net als op de foto whahaha! Ben je ook zo moe na zo'n verrote nacht?? pff ik wel! Charlie is vanmiddag keihard op haar hoofd gevallen... Echt plat op haar kop (ze dacht dat ze los kon lopen mafkees) en sindsdien is het veel huilen en hangen... weet nu niet of ik haar af en toe even wakker moet maken... Mijn zus zegt van wel maar ik vind het wat overdreven eigenlijk!
OH en Smits zie je dat ze met de blokken speelt die ze van jou heeft gekregen?? Leuk he! Bie ik ben goed bezig he met mijn voornemens!
Tja ik denk dat ik haar wel wakker zou maken. Zeker als je aangeeft dat ze daarna huilerig en hangerig was. Moeheid valt wel mee, komt meestal een dag later, dus waarschijnlijk ben ik morgen verrot. Onze grote kleine man zit hier trouwens weer beneden, want een half uurtje slapen is lang zat, haha..Wat heb ik toch ook een raar kind af en toe, valt geen peil op te trekken...
Haha dat meen je niet!!! Waar haalt hij de energie vandaan! Ik moet echt rekken om haar tot 19uur wakker te houden!!!! Ja ik twijfel want ze heeft uiteindelijk na het eten nog wel heel lief zitten en staan spelen zonder te piepen. Ik denk dat als ze iets van een hersenschudding zou hebben ze dat echt niet meer zou doen... Aan de andere kant heeft ze na het eten wel een beetje overgegeven, maar ook dat kan weer verklaard worden, want ze wilde per sé een hapje van mijn mosterdsoep en nog
oh poste perongeluk haha Maar meerdere hapjes mosterdsoep kan dus ook verkeerd gevallen zijn... Lastig lastig maar ik maak haar sowieso wakker voor dat we naar bed gaan om te zien of ze helder is en dan kijk ik daarna wel of het nodig is.
Jojo je voornemen is tot nu toe nog gelukt . Hoe gaat het nu met Charlie? Heb je haar vannacht toch wakker gemaakt? Wat een leuke foto's trouwens. Echt grappig die staartjes, al een heel dametje. Sab Mirza is ook geweldig. Op deze foto vallen de tanden helemaal niet op, dus volgens mij valt het wel mee. Echt een schatje zeg. Ik zou hem bijna niet herkennen, zo veranderd!
Hey meiden,was ik ook weer eens. Altijd een fijne tijd dit, dus zal misschien niet heel veel online zijn. Lees wel mee hoor! Druk met verhuizen. We gaan volgend weekend over, dus we zijn deze week druk met schilderen, poetsen en inruimen. Leuk hoor, maar ben blij als ik op m'n bankje zit, daar! Erg leuk om te lezen en vooral te zien hoe groot en knap jullie kids zijn! En wauw Sab, wat ga je goed met afvallen. Ben jaloers! Loes, alweer bijna aan de slag. Wat gaat het toch snel. Waar gaat Sam heen als jullie werken? Jojo, hou dit vast! Erg om van je te lezen. Nog maar een maandje en je kleine meid is alweer 1! Poeh, dat gaat snel! Ga maar eens vroeg slapen. Niet veel geslapen lately
Zo mijn laatste vrije dag is een feit. Waarschijnlijk deze komende week minder online. Dat is dan niet omdat ik jullie niet wil spreken, maar gewoon omdat ik waarschijnlijk bekaf ben na een dag werken en dan graag met Sam ga knuffel. Ja jullie hebben het allemaal (tenminste de moeders) meegemaakt en weten wat dat gevoel is. Mutz even reageren op je vraag. Sam blijft lekker thuis. Vanavond komt mijn moeder al en die past morgen op, woensdag is Ruben thuis en vrijdag passen de ouders van Ruben op. Op maandag en donderdag ben ik thuis. Dus Sam blijft lekker in haar vertrouwde omgeving in goede handen. Ben ik wel blij om hoor. Ik zou het nog moeilijk vinden als ze bij vreemden zou moeten zijn. Als het niet anders kan, dan moet dat natuurlijk, maar ik ben zo blij dat het op deze manier kan. Sorry voor het ego berichtje. Reageer later weer op jullie. Ik ga nu Sam eten geven.
Jojo: Heb je Charlie nog wakker gemaakt en hoe is het nu met haar. Wat een geweldige foto! Zo'n schattig koppie. Maaammmmaaaa hahaha dat ga je waarschijnlijk nu tot vervelends toe horen, tenminste de moeders hier om me heen vinden dat. Sab: Hihi een rob de nijs spleet. Zijn er geen mooie bekende mannen met een spleet? Rob de Nijs klinkt zo suf en dat is Mirza absoluut niet ( alhoewel als hij zo kort blijft slapen...........). Hier nog steeds 2 grote bulten. 20 kilo is wel mega veel. Vind het echt zoooo knap van jullie. Heb je jezelf al verwend met een nieuwe collectie? Loestig: Veel succes deze eerste werkweek Jammer het weekend zit erop. Tim was zo gezellig, lag dubbel om van alles en nog wat en was zo makkelijk. Zaterdag dealers afgeweest voor een nieuwe auto. Tim vond het prachtig, echt een knul. Verder is slapen ook hier voor watjes. 2 keer een half uur is meer dan genoeg. Gelukkig slaapt hij 's nacht wel gewoon. En ondanks de weinige slaap overdags blijft hij super vrolijk.
hulp...meiden wie kent dit? Ik heb ineens heel dik wit slijm verlies...eerst was het vloeibaar wit al die tijd maar nu is het ineens heel dik. Leek wel dikke snot maar dan wit, eigenlijk nog dikker dan snot was een beetje heel dikke gel zeg maar..hmmm niet zo'n lekker verhaal...maar dit is toch niet de slijmprop die ik aan het verliezen ben want dat zou niet goed zijn toch?
Ik heb geen idee, ik ben nooit merkbaar mijn slijmprop verloren, maarre bel anders ff de vk of ziekenhuis als je het niet vertrouwd!
@ Manon..ik heb de hele zwangerschap last gehad van slijmverlies. Volgens mij is je slijmprop doorzichtig, dus denk niet dat dat het is, maar ja ik ben natuurlijk maar een juffie he en geen vk...Zou gewoon even bellen naar de gyn.
heb ff zitten neuzen hier op het forum bij de vk's en kwam daar een hoop tegen hierover....kan gelukkig geen kwaad..is gewoon slijmverlies alleen even iets anders dan ikzelf gewend ben.. ben wel opgelucht...heb ook even gekeken bij hoe slijjmproppen eruitzien maar dat is toch wel heel anders dan dit was...hier zat ook totaal geen bloed bij....vaginawand maakt dan gewoon wat teveel aan even...pfffff opluchting alom...en de kleine voel ik nog steeds schoppen dus dat zit ook wel goed...maar bedankt voor de tips..