Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff nou wel een opluchting dan! En dat je je kindje blijft voelen is ook een goed teken toch! Ik kan iig nu rustig gaan slapen en jij ook.

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hahah..ja dat je zo kan schrikken en je druk kan maken over zoiets he....hmmm zullen ook wel de hormonen zijn...slapen zal nu wel gaan idd..ga zo mijn bedje maar eens opzoeken en morgen weer eens een goede reactie geven...ben vrij morgen dus heb even tijd...truste aan allemaal

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Pffff Manon dat was toch even schrikken. Gelukkig is alles goed.
    Ken je van die korrels waar je water bij moet doen, dan worden het gelballetjes waar je bv bloemen in kan zetten? Zo zag mijn slijmprop eruit. Overigens zonder bloed.

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Tatutatuuuu

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    en nog één

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Geweldig Smits, die foto's van Tim. Wat een lekker ding is het ook... Bedenk me net dat ik ook nog een fotoshoot tegoed heb van Jas, voor mijn verjaardag. Wilde eerst afvallen, voordat ik op de foto zou gaan, mmm binnenkort toch maar even een afspraak maken..

Hoe je die slijmprop beschrijft, hahaha..Bij mij zat er trouwens wel bloed bij, maar ja wat wil je met zo'n raket bevalling??

7. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Zo ook weer eens even reageren!

@Smits; Wat een super gave foto's van je ventje zeg. Wat wordt hij al groot zeg. Gaat snel allemaal he.

@Bietje; Hoe gaat het met je? Zijn de kwaaltjes al wat minder of heb je nog steeds zoveel last? IK las dat je kindjes valentijnskaarten hadden gekregen, weten ze al van wie?

@Jojo; Pfff dat was schrikken zeker dat Charlie gevallen was...Wat een leuke foto's ook weer.

@Sab: Wat een goed resultaat meid, whooo 20 kilo. Ik blijf haken op 3 kilo, maar dat komt wel(hoop ik)

@Julesz: Lekker rustig aan doen meid en als je eerder moet stoppen met werken dan is dat maar zo toch, aan jezelf en jullie kleine denken!

@Manon; en goed geslapen vannacht?

@Loestig: Zo je 1e werkdag is aangebroken. Ben benieuwd hoe t gaat...succes in ieder geval...

@Gelukkig: weet t eigenlijk niet meer, je vroeg geloof ik hoe t ging met mij en mijn mannen...gaat goed hoor meid...Keano alleen verkouden...

Hoop dat ik iedereen een beetje gehad heb...

Vrijdag voor controle naar de kinderarts geweest betreft de het puf-verhaal...gaat beter, longen schoon en geen gezaag meer. Nu pas weer in juli terug, als hij er weer meer last van krijg eerder terug. Maar ja zaterdag wordt ons mannetje weer erg verkouden...pfff zo zielig al dat snot...dus we zitten weer aan de zoutoplossing en ook weer de puf...
    Verder gaat het hiet goed. Druk op het werk, soms wel vermoeiend maar goed het zal wel moeten. Pascal ook veel overwerken dus resultaat vaak samen alleen met Keano...soms vervelend maar goed...

Mijn vriendinnetjes zijn beide bijna uitgerekend, 1 van haar 2e kindje (krijgt nu een jongen, 1e was een meid), en die andere vriendin van haar 1e kindje (een jongen). Spannend allemaal hoor weer...ben alweer zenuwachtig!

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Naat, blijft toch elke keer weer spannend als er iemand bijna uitgerekend is. Ons schoonzusje is 14 maart uitgerekend, begint dus al lekker op te schieten. Dit wordt een jongetje, ben ook heel benieuwd hoe zij het allemaal gaat ervaren.

Vervelend dat Keano nu weer verkouden is. Zo zielig bij die kleintjes vind ik het altijd. Ook leuk als ze niezen en er zo'n lekkere dikke groene klodder te voorschijn komt, haha.
    Hoe gaat het eigenlijk verder met Keano zijn ontwikkeling? Kan hij al tijgeren/kruipen/zitten en zijn er alweer meer tandjes onderweg??

9. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Sab, zijn 2e tandje is aan het doorkomen, naast zijn 1e tand onder. Hij lijkt er net als bij zijn 1e tand niet zo heel veel last van te hebben behalve het kwijlen dan...

Hij kan wel eventjes los zitten maar niet zo heel lang, hij valt dan weer om hahaha...kruipen doet hij niet, hij rolt er wel op los van zijn rug naar buiken en dan weer terug...zo rolt hij de hele kamer door...
    Keano zit nu op 3 flessen, 's morgens, 's middags klein flesje bij zijn brood en dan nog een fles voor hij gaat slapen. Keano krijgt de laatste tussen 19 uur en 19:30 uur, hij redt het niet langer en is dan doodmoe...Hij slaapt gelukkig lekker door tot een uurtje op 7 smorgens...nu niet zo door zijn verkoudheid maar ja het is niet anders.

En bij Mirza, die heeft wel al meer tandjes zag ik op de foto?

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits..wat een leuke foto's en een leuke houten wagen hebben jullie voor hem! Wat een heerlijk ventje vind ik het toch....
    Ja die gelballetjes ken ikwel..zo zag dit er idd wel een beetje uit maar dan toch wat snotteriger en wit....heb nu niets meer dus zal wel goed zijn.
    De kleine ligt flink te bewegen en ik houd me lekker rustig vandaag en de komende dagen..nou ja wel inpakken want we gaan lekker naar de veluwe.

Bart zit helaas thuis met zijn enkel in het drukverband, mag er vrijdag af en maandag terug naar het ziekenhuis...afgelopen weekend op de voet van zijn tegenstander beland en zijn banden gescheurd...zijn enkel is zo dik als mijn bovenarm...zouden naar de veluwe gaan om te wandelen maar dat wandelen zit er nu niet in haha. Gaan wel naar de dierentuin(Amersfoort) nog, dat stond ook op de agenda en pakken gewoon een rolstoel voor hem hahaha opa..hihi...

Sab..wat cool zo'n foto shoot, zeker nu je zo bent afgevallen is dat een mooie traktatie voor jezelf. even vastleggen hoe goed je er nu uitziet!!doe je alleen jij of Mirza en manlief er ook bij?

Naat..wat rot dat keano steeds zo verkouden is. En leuk hoor zwangere vriendinnen..spannend!!!

Ik zou morgen met Bart naar de 9 maandenbeurs gaan in A'dam maar ga nu met mijn ma....ze vind het helemaal leuk om mee te gaan maar Bart baalt wel. Heb ik geloof ik de enige vent in Nederland die veel zin had in die beurs..kan hij niet....

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Manon, oei dat is inderdaad flink balen voor Bart. Helemaal, omdat jullie allemaal leuke dingen op de planning hadden staan.
    Die fotoshoot is met Jas en Mirza dus de hele familie, haha. Vind ik wel leuk hoor, we hebben maar weinig foto's waar we met zijn drieen op staan.

@ Naat..nou Mirza hier hetzelfde hoor. Die rolt de kamer door en komt ook waar hij wezen wil, haha. Hij probeert wel vooruit te komen, maar gaat dan achteruit. Hij heeft nu 4 tanden, maar ik heb het vermoeden dat er nog meer aan zitten te komen, ach we zien het wel, voorlopig vind ik vier wel even genoeg, haha.

Brood eet Mirza niet, om de een of andere reden doet hij gewoon zijn mond niet open, haha. Een heel gevecht steeds, dus ik stop maar weer even met aanbieden, komt vanzelf wel.

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mirza voelt gewoon de angst van zijn moeder wat betreft het broodje eten...die is veel te bang dat hij zich verslikt dus eet hij het gewoon niet....oooooooh jeeeeee dat wordt jarenlang leven op vloeibaar hahahahahaaaa....misschien kan hij dan samen met zijn nichtje eten of zo.
    Wacht maar af; vrijdag gaat hij gewoon brood eten; hij moet!!!!

Hier gewoon op mijn werk, maar ga er zo een eind aan breien. Ga morgen ook werken ipv donderdag dus daarna start mijn vakantie. Heerlijk weer ff uitslapen en niet moeten.

Smits wat een geweldige foto's, laten maken of zelf gemaakt?

Manon, wat een mannetje heb jij zeg, wil gewoon mee naar de 9 maanden beurs. (daar wil ik nog niet eens heen hahah laat staan Mark)

Naat, je hebt natuurlijk best kans dat Keano verkouden blijft zijn, zolang de R in de maand zit. Wij moesten met Mika altijd puffen zolang de R er nog was. (dus april voor het laatst)
    Wel grappig trouwens om te lezen dat zowel Keano als Mirza niet kruipen maar overal rollend komen. (niks om je zorgen over te maken trouwens...Mika zat net stevig toen hij een jaar was en dan nog was het net een tuimelaartje hihi, kan nu ook gewoon lopen hoor)

Is zo grappig, zullen jullie ook wel merken. Bij de eerste maak je je toch meer zorgen; gaat ie dit nog doen, is het daar niet al tijd voor, wanneer komen die tandjes nou, wanneer gaat ie praten, lopen, etc.....en bij de tweede weet je dat het allemaal wel goed komt. Ze leren namelijk vanzelf allemaal lopen, praten, fietsen, leren, eten, drinken, etc etc etc.....alles komt goed!!!

Nou ga mijn office maar een beetje opruimen en dan richting huis. Misschien even een uurtje in bad zitten, knap ik de laatste tijd erg van op. Beter dan slapen iig....

spreek jullie snel!

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff Manon, fijn dat je weer een beetje gerust bent gesteld. Blijft altijd spannend die onbekende dingen...
    Wat leuk dat je man zin had ik de negenmaandenbeurs. Jammer dat hij nu niet mee kan... Gezellig met moeders, vast ook erg leuk!

Heerlijk mannetje hebt je Smits! Zijn deze foto's van een fotograaf?

Ook de foto's van Sab en jojo zijn super!
    Jeetje Sab, alweer 20 kilo! Gaaf idee om foto's te laten maken. Ben beneiuwd de volgende keer dat ik je zie!

Nathalie: goed om te horen dat alles goed gaat bij jullie! Een rollend mannetje, leuk hoor!

Bietje, hoe groeit je buik? Waar is nu de foto?

Loes, hoe was werken vandaag? Waren je collega's blij dat je terug was? Heb je trouwens je mailadres al in een pt'tje naar Bietje gestuurd?

Jojo, hoe is het met de arm? Gekneusd begrijp ik op Hyves? Beterschap!

Super, wat ben je stil? Alles goed?

Hier geen bijzonderheden. Alles z'n gangetje. Ja, moe van het verhuizen, sjouwen en inpakken. Pff, wat een hoop spullen heb je dan toch nog en dan na te gaan dat we iets kleiner (lees: minder bergruimte) wonen. Ach, komt allemaal wel goed.

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: ben er nog hoor. zit even niet zo lekker in mn vel. Met Nick gaat het gelukkig heeeeeeeeel goed! Geniet met volle teugen van hem. Hij heeft al een paar nachten tot 05:30 uur geslapen. Zit een beetje met mn mams. heb ik af en toe, moet er weer even doorheen en dan gaat het vanzelf weer.

Lees wel mee hoor meisjes maar heb even niet zoveel fut.

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niet super, weten we toch alles op zijn tijd! Denk aan je! Hou je taai!

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Mutz..maak je niet druk joh om die bergruimte. Gewoon stapelen, haha.

@ Super..is helemaal niet erg. Denk om jezelf en we zien je reacties weer verschijnen. Goed om te lezen dat het met Nick zo lekker gaat. Dikke knuf..

Vandaag weer naar het CB geweest, heb daar toch zo'n hekel aan altijd. Die bloedhitte en ze lopen altijd uit. Nu was er ook nog een grietje met twee kinderen die volgens mij wel een hele vrije opvoeding krijgen. De oudste (jaar of 3) was maar aan het gillen, gooien en rennen. Mirza schrok zich twee keer het apenzuur en zette het op een brullen..en bedankt he..grrrrrrrrr

Hij is nu 72.5 cm en 9830 gram. Hij groeit mooi in zijn lijntje, weliswaar de lijn boven het gemiddelde maar dat geeft niet hoor. Dan gaat hij gewoon over 30 jaar aan de shakies, haha..Zeg ik nog tegen die vrouw, ach als hij later op school ook zulke resultaten heeft, ben ik tevreden. Gaat ze er helemaal serieus op in dat een kind ook gelukkig moet zijn en dat prestaties niet alles zijn...duuuuuuuhhhhhhhh was een grapje mevrouw, mijn man en ik zitten allebei in het onderwijs en weten wel hoe het werkt hoor...Sommige mensen hebben weinig gevoel voor (mijn) humor, haha

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Goed om even van je te horen super. Neem lekker de tijd en als je wilt kletsen zij we een en al oor! Sterkte! Denk aan je!

Haha Sab, ik kan er wel om lachen. Jammer dat die vrouw geen humor heeft, haha!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou meiden,

een hele korte update....

maandag ha geweest.. ben aan het vluchten voor het verdriet... en niet alleen dat van mijn pa maar waarschijnlijk ook dat van leon.. verwijzing psy en daar een afspraak gemaakt... wachttijd: 2-3 weken... Mijn werk gebeld en daar moest ik de ziektewet maar in.. Vonden ze verstandiger.. Eerst rust voor Kristel was de reactie.. ZUlke schatten :D

Verder nog een stapweekend gehad.. San gezien.. Heeft het erg moeilijk.. slaapt te weinig en eet amper zegt hij... Dat is wel zielig.. Maar dat versterkt wel mijn keuze... Hij was te zwak om met mij door te kunnen gaan.. Hij zou mij niet meer hebben getrokken...

oja meiden... is de date in maart met aanhang... Past hier makkelijk.. maar weet ik wat ik moet regelen ;)

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab; wat een doos zeg op het cb. Verlopig hoef je even niet meer.
    Leuk zo'n fotosessie met het gezin. En nu helemaal nu je als slanke den op de foto kan.

Super: Knuffel*knuffel*knuffel

Naat: Wat leuk dat Keano zo door de kamer rolt. Jammer dat de puf weer terug is, maar als het helpt is het een alleen maar een fijn hulpmiddel.

Manon: Balen zeg van Bart zijn enkel. Arme man. Wij hebben vorig jaar op de beurs goed kunnen afdingen op een babyfoon, dus als je er nog een nodig heb...... Oja en de parkeerkosten zijn schreeuwend duur. Het kan lonen om een rondje woonwijk te rijden om net dat ene gratis gaatje te vinden. Is ons vorig gelukt en wel recht tegenover de Rai.

De foto's zijn gemaakt door Ed zijn broer. Meubels aan de kant, laken op de grond en hoppa een zelfgemaakte studio.
    De auto is van ons neefje maar viel in goede smaak bij Tim.

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris: Goed van je dat met een psy gaat praten. En wat een lieve reactie van je werk.
    Kris, mocht je er straks tegenop zien om ons te ontvangen dan moet je dat eerlijk zeggen he.

Deel Deze Pagina