Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Kris..goed dat je besloten hebt om je werk even stop te zetten. Eerst aan jezelf gaan werken. Fijn dat je bij een psych terecht kunt. Iemand met een objectieve kijk zal je goed doen denk ik. En Sander komt er wel weer boven op, vind het heel dapper van je om voor jezelf te kiezen. Dikke knuffel voor jou.

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits..een babyfoon hebben we al maar thanx voor de tip, weet nu iig dat afdingen daar gewoon kan. Ja we zagen de prijzen voor het parkeren en willen idd eerst in de woonwijk kijken. Mocht daaar nix zijn dan hebben we nog een alternatief. Het olympisch stadion. Parkeren 8 euro met gratis tickets voor openbaar vervoer...de tram stopt ervoor en ook weer voor de Rai..easy does it.... moet gaan lukken morgen....

Super..doe maar rustig aan hoor..als je niet wilt posten doe je dat lekker niet en wil je ook niet meelezen dan dat ook niet, neem je tijd en je rust. Dat je af en toe inzit over je ma kan ik me heel goed voorstellen, lijkt me niet gemakkelijk jouw situatie....sterkte...

Krisje...al gesproken dus weinig te zeggen;)

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    was fijn je even te hebben gesproken manon...

smits... damn! ik wil jullie heel graag zien :D zorg maar dat het kot hier vol zit... kan ik weer een dag vluchten :p haha... nee, serieus... heb zin om jullie te zien...Ondanks de vele zwangeren en ik niet... Blaas ik mijn buikje wel even op ;)

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Kris goed dat je aan jezelf denkt meid, en waarschijlijk zal t gesprek je goed doen met de psych.

@Sab, fijn dat Mirza ook zo lekker groeit, en inderdaad sommige mensen hebben geen gevoel voor humor!!! ;) Moet je nu ook pas terug met 11 maanden of eerder? Ik moet nu pas weer 2 mei, dan krijgt hij ook weer prikjes.

@Jojo, Hoe is het Charlie vergaan met haar prikjes?

@Bietje: Ja, ik zieer wel wat in wat je typte gister, soms denk ik moet hij niet al kruipen of zo .... maar net wat je zegt ieder kind heeft een eigen tempo.

@Manon; Jeetje bijna alweer op de helft, gaat het toch snel.

Vannacht weer met Keano op gezeten, was weer lekker aan het hoesten...gelukkig daarna wel weer in slaap gevallen. Pfff dus geen goede nachtrust gehad dan maar vroeg me bedje in vanavond.

5. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ff een vraagje, misschien verwachten jullie het niet maar denken jullie wel eens al aan een 2e kindje of dat nog helemaal niet? Ik moet bekennen dat ik best wel weer wil beginnen alleen Pascal wil nog wachten...

@Bietje, Tussen Mika en Lynn zit 2 jaar of langer??

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Naat, wat vervelend zeg dat Keano weer zo moest hoesten. Hopelijk is hij er snel weer vanaf.
    En wat betreft een 2e kindje..ik zou ook wel weer willen hoor, haha. Maar wij wachten nog een jaartje voordat we weer gaan proberen. Heb nog steeds last van mijn bekkenbodemspier, dus even rust in dat lijf van mij. Verder vind ik het ook heerlijk om zo 1 op 1 te kunnen genieten van Mirza. En ik krijg in maart natuurlijk weer een neefje en in augustus ook weer twee (laten we zeggen) nichtjes, haha..dus vermaak me voorlopig nog wel even.

7. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Sab, ja hoop ook echt dat 't hoesten snel minder is. Ja, ik wil ook wel maar Pascal nog niet. Waarschijnlijk als Keano 1 is ofzo, net wat je zegt je lichaam moet ook even rust hebben...
    En jaaaa, jij krijgt er genoeg bij, 1 neefje en ja ik ga ook voor 2 nichtjes! Ach ik ga ook maar eerst even kroelen met die 2 jongentjes van mijn vriendinnen, die 1 deze weken geboren gaan worden...en natuurlijk is het ook zo om nu lekker te genieten van onze enige (kleine) mannetje en ook van de grote toch??!!

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mika en Lynn schelen op een week na twee jaar. Mika was dus 15 maanden dat ik weer zwanger was. Volgens mij gingen we voor een tweede toen hij net 1 was, ik was dus vrij snel weer zwanger. De tweede zwangerschap heb ik wel minder bewust meegemaakt omdat je ook meer met je kind bezig bent. Weet wel dat ik het best druk vond maar ook heel leuk, twee kleintjes. Ze hebben wel wat aan elkaar zelfs nu nog. Ook wel mot natuurlijk, maar ze kunnen ook heel leuk samen. Als ik het over mocht doen, zou ik het weer zo doen.

9. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Bietje thnx voor je reactie...lijkt mij ook super om ze dicht op elkaar te krijgen, maar je weet nooit hoe snel het raak is...we zullen zien...

10. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Hey Kris, Lijkt me heel verstandig, gas terug. Lekker voor jezelf zorgen en als de boel goed op de rails is, aan de slag gaan. Met hulp gaat dat je al helemaal lukken!

Manon! Da's balen van Bart! Hopen dat hij snel hersteld. Hij zal idd wel een van de zeldzame mannen zijn die zo'n beurs leuk vindt.. Ik zie mijn vriend daar al lopen. Die wordt helemaal agressief van langzaam, in de weg-lopende taarten hahahahaha. Ik wou zelf wel graag gaan. Maar ik zit er nog wat mee.

Smits, wat een bjoeties van foto's! Zo zie je maar, even zelf creatief zijn en zie het resultaat!

Sab, moest erg om je lachen hee. Dat had ik nou ook kunnen roepen tegen zo'n cb-typ. Tjonge jonge... Heb je gelijk een stempel: "veeleisende ouder, kind op 18 jarige leeftijd inschrijven voor praatsessies wegens angst om te presteren..voorkeur voor herinnering opsturen".

Super, meis, logisch dat je het daar af en toe moeilijk mee hebt. Je moet je moeder in haar rol missen. En dat blijft natuurlijk confronterend. *knuffel*.

Naat, goed weer van je te horen. Wat Bietje zei; ieder kind zijn of haar eigen tempo. Komt eigenlijk altijd wel goed. En het gaat altijd met golfbewegingen.. Dat je nu al aan een tweede denkt, kan ik mij niets bij voorstellen. Ik zie het om me heen, ouders die zuchten en puffen omdat ze het a: zo druk hebben met dingen als werk en sociale verplichtingen. En B: 2 kleine koters aan hun been die beiden nog in de luiers lopen. En kinderen hebben ook wel wat aan elkaar als er iets meer tijd tussen zit. Maar ja, wie weet denk ik er straks wel vollllleeeeeeeeeeeeedig anders over. Je weet natuurlijk nooit hoe een koe, een haas vangt.. Wel maf trouwens, denken jullie alweer aan je tweede, ben ik ( samen met nog wat dames bezig met mijn eerste!).

Bietje, al in de vakantiestemming??
    Mutz, noeste arbeid dus! I can imagine dat het fijn is als de boel achter de rug is. Wat is de planning precies, wanneer zijn jullie over??
    1979, how are you? Voel je je goed?
    Jojo, hoe is het met de kleine meid. Och wat een prachtige foto met die staartjes. Je ziet haar denken: "mam, ik WIL geen staartjes, ik moet van jou op de foto en zie dit leed...
    Loestig meis, hoe is het jou vergaan. We horen het vanzelf wanneer je er aan toe bent.
    Sab, jou mannetje wordt ook al groot. Zeg, waar blijven de andere foto's van hem??
    De rest ben ik echt kwijt, I did my best. Ik vergeet altijd wel iemand, so be it.
    @hier: knoflook walm! Ohhhh yummie. tagliatelle met courgette, 3 tenen knoflook, een peper, kaas, 5 el room... Mmmmmmmm. Stinken dus! :D
    Verder update, geen klaagzang: Zit inmiddels in de ziektewet, ja ja, Julesz wordt verstandig. Nou ja, ik moet eerder de credits aan mijn bazinnen geven.. Die dwongen me bijna om thuis te blijven.. Scheelt een boel als je daarin gesteund wordt. De lichamelijke omslag is gewoon te groot. Ik trek het fysieke werk niet meer. Na een wandelingetje met de hond, een bezoek aan de super of wat dan ook. Ben ik erg moe, harde buiken. Bovendien heb ik me ruim een jaar te pleuris gewerkt als kartrekker van de groep om een collega die zich graag het er makkelijk af maakt, te compenseren. Je wilt immers dat de kinderen het goed hebben.. En daar zal het laatste woordje ook nog niet over gesproken zijn, zeker nu ik in de ZW beland ben. Staat niet volledig los van elkaar...Dus ik loop als een bejaarde door het huis.. Er straalt een pijn als heftige spierpijn van mijn uhh venusheuvel richting mijn liezen en mijn bovenbenen. Maandag laat ik checken of het niet mijn bekken zijn.. Af en toe denk ik wel licht paniekerig of dit over gaat en hoe ik toch in vredesnaam een kind eruit moet poepen met zo'n onderstel...
    Dus dat is wel heel apart, om nu thuis te zitten...daarom dacht ik dat een bezoek aan de 9maanden beurs ook niet verstandig was..... Nou , genoeg hierover. Zijn jullie weer op de hoogte. Nu even een blogje schrijven....
    Manon, hoe is het eigenlijk met jou baas afgelopen die zich zo debiel gedroeg? Of heb ik dat gemist....

Xxxx

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Heel goed Julesz, ik ben trots op je. Wel heel naar dat je zo'n last hebt. Klinkt wel als je bekken trouwens, maar zoals ik al eens eerder gepost hebt, ik ben maar een juffie en oke een veeleisende moeder, maar geen vk, haha..
    Maar jeetje hey, het begint echt lekker op te schieten voor je hoor, wauw wat gaat dat snel zeg.

Okay heb ik als mevrouw fobie even een vraagje voor de dertigers onder ons. Hebben jullie al ooit eens een uitstrijkje laten maken?? Ik heb nu dus weer een oproep, de vorige keer was ik zwanger, maar oh men wat poep ik daar voor in mijn broek. Laat mij dan nog maar een kind baren hoor, pffffff

Oh ja mijn vraag, doet het pijn?? Is het eng, enz enz....

12. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Vast niet zo'n pijn als een bevalling whahahahaha ( oh nee, dat helpt niet echt he?.....:D

Ah, jij bent wel wat gewend met Bietje als zus... Mag ik je ook wel even pesten....

13. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Julesz goed dat je voor jezelf hebt gekozen (of je baas je bijna heeft bevolen thuis te blijven ;)). Doe maar rustig aan, want die spierpijn klinkt inderdaad niet zo goed. Niet iets om je ongerust over te maken, maar je lijf geeft aan dat je rust moet nemen en dat doe je nu gelukkig ook.

Naat balen dat Keano weer verkouden is. Zo zielig. Ik hoop voor je dat het niet tot april gaat duren, zoals Bietje zei. Over een 2de denken wij nu nog niet na :D. Maar ik kan me wel voorstellen dat het begint te kriebelen. Je kunt het zwanger zijn toch wel erg missen vind ik.

Super knuffel voor je...

Kris ook jij tijd voor jezelf, heel erg goed. Fijn dat je collega's er ook zo achter staan.

Sab binnenkort een mooie fotosessie gaaf. En ik vind dat je wel humor hebt hoor. De reactie van het cb vrouwtje zegt meer over haar dan over jou haha.

Smits super mooie foto's. Wat een grote vent al!

Manon hoe was het op de beurs??? Hadden ze daar geen rolstoelen voor Bart, dan had hij toch nog mee kunnen gaan.

Mutz ik had Bietje nog geen pb gestuurd. Ik wist niet dat ik het aan Bietje moest sturen. Ga ik zo doen.

Bietje je krijgt dus een pb van me met mijn emailadres.

1979, gelukkig en jojo alles goed??

Gisteren en vandaag gewerkt. Wel vermoeiend hoor. Gelukkig was Sam in goede handen. Gisteren was mijn moeder er en vandaag had Ruben vrij. Ik heb wel beide dagen gebeld. Ik wilde haar toch even horen. Het viel me niet zo tegen als ik had verwacht, maar misschien moet dat nog komen na morgen weer een dag met haar geknuffeld te hebben. Ik ga nu even onderuit zakken. pfff wat kan werken vermoeiend zijn zeg.

14. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een uitstrijkje dat pijn doet?? Kan me niet herinneren dat ik het als pijnlijk heb ervaren, mijn bevallingen wel daar zal dus wel een verschil in zitten. Vraag gewoon een afspraak bij de vrouwelijke arts, het is zo gebeurd. Gaat gewoon met een klein staafje, denk dat die van jas dikker is whahahaah mag ik tenminste voor hem hopen! Gewoon gaan, ti's voor een goed doel.

Juul fijn verstandige bazinnen daar heb je iets aan! Als je zelf niet streng genoeg bent voor jezelf, is het goed dat andere het wel zijn! Lekker Chill dus, de negen maanden beurs lijkt me in jouw geval een slecht plan!

Vakantie gevoel....mmmmm nog niet echt kids moeten nog twee dagen naar school en vanaf morgen avond ook de oppas op de boerboel ( is een hond) van een vriendin. Wel leuk, lekker veel buiten zijn. Vrijdag naar het ziekenhuis voor nekplooi en gun. Spannend weer...daarna zal net vakantie gevoel wel intreden. Ff niet meer werken is iig wel ff lekker.

Loestig hoe ging en je eerste werkdagen?

15. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Oh ja Manon, gelukkig ben je al gerustgesteld over je slijm. Ik had er inderdaad bloed bij zitten toen ik de slijmprop verloor. Het kan overigens geen kwaad (stel dat het wel een slijmprop was) als je de slijmprop eerder verliest. JE lichaam maakt namelijk weer een nieuwe prop aan mocht je die vroegtijdig verliezen.

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gun=gyn

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Euh..Bietje dat betekent dus dat die malle hond er ook is al je de oppas hebt op Mirza??? Oke..fijn..

Enne zullen we het maar niet over de dikte van Jas zijn staaf hebben, hahhahaha..En bevallen doet helemaal geen pijn joh..Weet je wat zeer doet, die hechtingen die ze daarna in de poes zetten.

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan vind je een uitstrijkjevast lekker haha enne beer kan in de bench hè, die gaat ook mee. Ben wel benieuwd hoe mirza het vindt. Beer zelf is wel rustig hoor.

19. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Hahahaha, nee, toooo much information. Ik wil het helemaal niet over de staaf van Jas hebben hhahahahahaha
    En ook niet over poezen en hechtingen. Het niveau daaaaaaalt zichtbaar...
    Beer klinkt als een wodan van een hond. Maar dat is vast niet zo. Heb je die tijdelijk bi?

20. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Loestig, fijn dat je eerste werkdagen niet zo tegen vielen als van te voren gedacht.. Het zal wel een tijdje duren voordat je weer die geoliede machine bent ( dus in je werk-en-gezin-ritme zit...) Maar was het ook gezellig om je collega's te zien?

Share This Page