Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Nou zolang Beer in de bench zit als Mirza er is vind ik het goed. Het is en blijft toch een pup he..straks springt ie op Mirza ofzo, of erger nog bijt hij hem..Moet er niet aan denken...
    Jas blijft trouwens in de auto vrijdag, hahaha..

En inderdaad Julesz het niveau begint te dalen, haha

2. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Even kort:

Julesz die bazinnen van jou verdienen een pluim. Alhoewel ze hadden ook eerder kunnen ingrijpen dan had je je niet de rambam hoeven werken voor die waardeloze collega. Hopelijk zijn het niet je bekken en trekt de pijn langzaam weg, zodat je weer volledig kan genieten.

Sab: Take it easy, zo'n uitstrijkje stelt echt niets voor. Ik heb hem vorige maand gehad. Gewoon ontspannen *adem in, adem uit* en hoppa klaar.

3. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Oké de onderwerpen beginnen een rare vorm aan te nemen Sab en Bietje :D

Julesz ik vond het fijn om mijn collega's weer te zien en weer eens over iets anders te praten dan over kinderen. Je merkt dat er thuis bijna alleen over Sam werd gepraat. Nu gaat het thuis ook weer over werk en andere zaken, dat is toch wel beter. Ook voor je relatie, hoewel dat bij ons gewoon goed zit hoor (voordat mensen denken dat het slecht gaat tussen Ruben en mij, NIET DUS!!!).

4. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Bietje morgen voor jou de echo. GAAF!!! Zie je ze bij deze echo nog allebei, of was dat nu al niet meer mogelijk om ze samen volledig in beeld te krijgen?

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee samen op de echo schijnt idd niet meer te lukken, ben benieuwd hoor. Vind het weer heel spannend, zal nog wel even duren voordat ik van mijn echo trauma af ben.

Het is ook fijn als je over andere zaken kunt praten dan alleen je kind hoor. Mark en ik zijn vorige week uit eten geweest, hebben het helemaal niet over de kinderen gehad, zelfs niet over de tweeling hihi.

Julesz ik krijg een week lang de hond van een vriendin te logeren. Het is nog een pup, maar hij is wel al behoorlijk en hij gaat nog groter worden. Moet je maar ff googlen op boerboel, kan je fotootje zien.

Sab, jas moet naar binnen, zo draagt ie zijn angst voor hinden meteen over op zijn kind tsss tsss tssss. En Oke ik zal mirza en beer niet samen op het kleed laten spelen, hahaha ( beer hele dag in zijn bench en mirza in de box ah gossie!)

6. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ik bedoel honden natuurlijk

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Kijken je nog even mee op afspreken.nl? Nog kleine aanvulling op de date in maart....

8. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Hey meiden!
    Hier alles goed hoor! Ik krijg al een beetje zo'n opgezette-darmen-buik ;). Dus als ik 's avonds m'n gewone kleren verwissel voor m'n joggingbroek met capuchontrui, wordt niks meer gecorrigeerd en heb ik echt al een buikje... hihi.
    Op de eerste echo was een piepklein kloppend hartje te zien. Dinsdag 22 feb. mag ik voor de 2e echo naar de gyn, dus hoop ik meer te kunnen zien. Ook al was de eerste keer goed, ik vind 't toch weer erg spannend!
    Verder voel ik me goed. Bijna niet misselijk, nog wel zere borsten, dus klinkt als een ideale zwangerschap!

Ik zag dat Kris 't rustiger aan gaat doen!
    Goede beslissing meis, en fijn dat ze op je werk zo begripvol zijn!

Xxx

9. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Gelukkig wat leuk dat je al een beginnend buikje hebt! Wat super dat er een kloppend hartje te zien was! En nu op naar de 2e echo...

@Sab & Bietje: Jullie lekker vakantie volgende week, heerlijk!!! Lekker genieten en hopelijk wordt 't lekker weer met een zonnetje erbij.

@Bietje veel succes vandaag met je echo!!!

10. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    1 van mijn 2 vriendinnen is bezig een baby op de wereld te zetten!!!!! Ben zenuwachtig en zit ik ook nog eens op t werk pfffff

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend naat!
    Hier een prima echo, termijn klopt exact. Uitslag geweldig, geen verhoogd risico. Bloed was goed, bloeddruk ook. Vanaf 20 weken, twee wekelijks naar het ziekenhuis. Waarschijnlijk rond de 37 e week inleiden ( als ze er niet al zijn natuurlijk) een eiig dus extra reden om goed onder controle te blijven. Nu pas weer over 4 weken
    , duuuuurt lang!!

Ben blij!

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze waren lekker bewegelijk ook, gevraagd of het klopte dat ik ze al kon voelen, ja dus!! Zie je, ik ben niet gek haha. Voel ze al sinds vorige week die twee vlindertjes!

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    én waarschijnlijk 1eiig!! toch?!?!? wwwtje gezien... stuiter helemaal.... 2 dezelfde straks :D

14. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Bietje, wat fijn dat de echo goed was! En één-eiig! Wat super!
    Lekker genieten van al dit goede nieuws meis!
    Xxx

15. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Jeeeej super nieuws Bietje! 1-eiig! Super hoor. En tuurlijk ben je niet gek, je weet wel wat je voelt!

En ja mijn vriendin is bevallen van een zoon, genaamd Kiando.
    Bijna 8 pond weegt het knulletje.

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, das niet niks hoor 8 pond. De naam lijkt wel op Keano trouwens?

17. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ja is zeker niet niks 8 pond...ze was afgelopen woensdag uitgerekend.
    Ja vond ik ook erop lijken hihihi, wie weet hadden ze ook wel onze naam en er dan maar iets anders van gemaakt...

18. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Heb nog niet teruggelezen. Ik was puur even aan het checken of er al wat nieuws was over Bi. WAT FIJNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Och, wat een opluchting weer zeg! Heerlijk!!!!!! En je voelt ze gewoon al!!!!!!!!!!!

Nou geniet ervan troella. Knuffel.

Ik ga weer, pizza wacht :D

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze pizza wordt morgen, zelfgemaakt jammie heb er al zin an!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Het is verboden om het in dit topic over eten te hebben!!!...

@ 1979..wat fijn dat de echo goed was. Blijft bijzonder om elke keer te zien.

@ Bietje..whiehoe..ik krijg gewoon een 1 eiige nichtjes tweeling. How cool is that???

@ Nathalie..super dat je vriendin bevallen is. volgens mij ook wel lekker vlot toch??

Share This Page