Bietje wat gaaf twee dezelde meisjes (daar rekenen we tenminste op) leuk straks met van die geinige staartjes. Gaaf hoor! Naat gefeliciteerd met je vriendin. En inderdaad lijkt de naam veel op Keano, maar net niet helemaal 1979 mooi hè zo'n kloppend hartje. En dat je het al een beetje kunt zien is helemaal te gek toch?
Loes: weer te werk geweest afgelopen week. Niet gek hoor dat je zo moe bent! Fijn dat het zo goed ging en dat je Sam met een goed gevoel ahter kan laten. Nu weer in het werkritme komen. Bi: wat heerlijk om je tweetal zo te kunnen zien. Fijn hoor! Echt wel heel gaaf en bijzonder hoor een tweeling. Kun je het al een beetje bevatten allemaal? En 1 (ja type echt 1 nu) eiig wauw!!! Spannende weken in het verschiet. Kun je er wel van genieten of moet je nog veel aan Jona denken? Sab: spannend hoor om tante te mogen zijn van zo'n bijzonder tweetal! Hoe gaat het met Mirza? Alweer wat beter aan het slapen of is dat nog steeds voor watjes? Naat: leuk hoor weer een kleintje in je vriendengroep. Gaat alles goed met moeder en de kleine? Heb je hem al gezien? Kris: hoe gaat het bij jou? Goed dat je naar de psych gaat. Smits: mooie foto's van Tim. Het wordt al een echte bink hoor. Hoe staat het met de badkamer? Of heb ik daar overheen gelezen? Julesz: jeetje het gaat nu echt snel hoor bij jou! Zal voor jou misschien anders voelen maar de 30 weken komen in zicht. Manon: nog naar de 9maandenbeurs geweest? Veel gekocht? Hopelijk is de enkel van Bart wat beter... Jojo: hoe is het met Charlie? En met jou natuurlijk??? Hier gaat alles zijn gangetje. Ben de afgelopen week veel bezig geweest met mijn moeder. Vraag me steeds af hoe het geweest zou zijn als ze nog gezond was. Wat voor oma ze zou zijn...heeft geen zin want dat zal ik toch nooit weten. Maar toch knaagt dat wel aan me. Soms twijfel ik wel eens of ik het wel allemaal goed doe met Nick en dan zou het zo fijn zijn om even mijn mams te bellen. Nick doet het heerlijk. Wat geniet ik van ons mannetje. Hij is echt mijn lichtpuntje. Wat bijzonder hoeveel je van iemand kan houden, wow echt overweldigend soms. Hij slaapt al 2 nacht met 1 arm uit de puck......Jeuhhhhhhhh!!! Vond hem namelijk al 2 keer liggend op zijn zij in bed. Werd echt tijd dat hij uitgebakerd gaat slapen. Dus de bittere pil geslikt....en volgehouden . Over dag slaapt hij nu heeeeeel weinig maar hopelijk komt dat wel weer. 's Nachts gaat het best goed dus daar zijn we blij om. Maandag arm 2 eruit en dan volhouden!!! 17 maart naar de kinderarts in het ziekenhuis. Het cb heeft mij doorverwezen ivm de kma. We moeten dan nog een blinde provocatie doen...pfff nou ja het moet maar. Verder 3 maart naar de dietist en dan bijvoeding opbouwen. Houdt ons lekker bezig! Maar oh wat ben ik verliefd op ons ventje
Super het lijkt ook wel heel erg moeilijk voor je dat je je moeder nooit over zo iets kunt bellen. Ze is er nog gewoon, maar ze zal nooit die oma zijn die je je had voorgesteld. Heftig hoor! Dat zal bij heel veel fases in Nick zijn leven een klap voor je zijn. Begrijpelijk dat je dan even tijd nodig hebt voor jezelf. Wat fijn dat Nick zo goed slaapt 's nachts. Hopelijk gaat het met de 2de arm uit de puck ook goed. Waarom moet hij nu weer een blinde provocatie? Het is toch wel duidelijk dat hij kma heeft? Of is dat puur voor de verzekering?
Loes: volgens het cb is het protocol dat hij naar de ka in het ziekenhuis moet ivm kma. Dus ik hoor 17 maart wel hoe of wat. Komt me best goed uit want heb nog wel wat vraagjes voor de beste man. Ik ga gewoon uitleggen dat ik zelf al geprovoceerd heb. Hopelijk nemen ze daar genoegen mee. Mijn huisarts heeft het verzekeringsgebeuren al geregeld. Ga nu 1x in de 2 weken naar de apotheek en dan krijg ik 2 potten pepti mee. (ideaal!!) Moet je morgen weer werken? Ik ga (weer) de nacht in dinsdag.:x
Zo weer terug van heerlijk weggeweest. Dierentuin was leuk! Ook met Bart in de rolstoel..kon ik een beetje oefenen met achter een wagen lopen hihi. Die avond met mijn ouders uit eten geweest. We hebben ze getrakteerd op pannekoeken en een ijscoupe na. Was wel frisjes deze dagen maar lekker om er even tussenuit te zijn. Ook wel leuk om weer even bij mijn ouders te zijn. Korte uitleg hierover. Mijn pa is pas met pensioen en ze hebben een tourcaravan die ze in de wintermaanden op een camping op de Veluwe zetten. Sinds mijn pa met pensioen is zitten ze er veel waardoor ik ze niet zo vaak zie als anders. Nu dus lekker wat daagjes met ze gehad. Sab...ja je uitstrijkje komt eraan...had je je oproep al binnen? Ik hah er een jaar over gedaan om er eens heen te gaan. Het viel me tegen eerlijk gezegd toen. De eendebek deed zeer en ze was niet heel voorzichtig. Ook bloedde ik iets toen ik later keek in mijn onderbroek dus neem een maandverbandje mee. Inmiddels weet ik dat het gewoon gewenning is. Ik had nog nooit zo'n eendebek in gehad, inmiddels al een paar keer en het doet geen pijn meer omdat ik me nu meer kan ontspannen. Het uitstrijkje zelf daar voel je namelijk niets van! De truc is dus...ontspannen! wanneer wil je gaan? Volgende keer ga ik er wel gewoon voor naar mijn huisarsts weet ik nu..daar deed die eendebek geen pijn omdat hij de tijd nam ervoor. Loestig..de beurs vond ik leuk en leerzaam. Veel informatie ingewonnen en ook nog wat spulletjes gekocht zoals de flessen(Difrax) en waskussenhoezen, hydrofiele washandjes, schoentjes, nijntje overslag rompertjes zonder mouwtjes(ons kindje komt midden in de zomer) en nog wat spulletjes. Mijn ma vond het ook heel leuk. Ook al hadden ze daar rolstoelen gehad dan had Bart niet mee gekund. Zijn voet moest omhoog en dat gaat in zo'n rolstoel niet, bovendien was het zo druk dat iedereen er tegenaan zou stoten *auw*. dat was het enige wat tegenviel aan de beurs trouwens...we waren express doordeweeks gegaan maar jezus wat druk zeg!! Oh en bedankt voor de uitleg over de slijmprop...ik wist helemaal niet dat je lichaam in dat geval zo weer een nieuwe maakt..weer wat geleerd...
Oh ja het sabuitstrijkverhaal!!! Wist dat ik wat vergeten was. Troost je Sab ik moet ook. Zit te wachten op de (herhaal) uitnodiging. Vorige keer was ik (net als jij) zwanger. Zie er ook tegenop. Niet zozeer de pijn maar wel, nou ja het naakte gedeelte, haha....dacht dat ik na een bevalling alles wel gehad had. Ik wacht de oproep af en dan ga ik snel een afspraak maken. Hou me op de hoogte van jouw verhaal!!!!
Bietje...1 eiig!! ja leuk!! 2 dezelfde meisjes!!!! Wat gaaf dat je ze al voelt..wordt alleen maar meer haha! ik krijg al steeds flinkere trappen nu. Tegen mijn blaas is echter minder en tegen mijn eierstokken ook haha...en dan te bedenken dat het nog veel harder wordt..pfff Oh reageer morgen ff op iedereen want we zijn nog niet zo lang thuis en ik wil naar bed..ben zo moe....en morgen weer werken...trusten.
Manon: je bent halverwege!!! haha vanaf nu dus optellen....dat had ik althans na de 20 weken. Wanneer heb je de 20weken echo? en dus de bekendmaking van het geslacht
Super ik moet morgen weer werken. Maandag en donderdag zijn mijn vrije dagen. Dus nog lekker een dagje met Sam. JIj morgen weer de nacht in. Je kijkt er, als ik je berichtjes vergelijk, steeds meer tegenop, is het niet? Hopelijk nemen ze er bij de ka genoegen mee dat je het al een keer hebt geprovoceerd, zou zo zielig zijn als dat nog een keer moet. Manon heerlijk druk gehad afgelopen weekend. Inderdaad wel een beetje koud, veel dieren zullen binnen hebben gezeten. Leuk dat de 9 maandenbeurs zo gezellig was. Alleen druk! Tja niet anders verwacht, maar door de week op je toch dat het iets minder druk is. Dat is waarschijnlijk ook wel het geval, alleen is het dan nog steeds druk. Wanneer is de veelbelovende 20 weken echo bij jou?
Bietje Wat geweldig...2 kleine mensjes die heerlijk bewegen in jouw buik. Manon Fijn dat jullie zo genoten hebben samen met jouw ouders erbij. Een paar daagjes weg is natuurlijk altijd leuk. Hopen dat Bart snel weer normaal kan lopen. Leuk al die dingen die je op de 9-maandenbeurs hebt gekocht. Hier ook iemand die binnenkort een oproep krijgt voor een uitstrijkje. Jaja...ik ben ook 30!!! Weet alleen niet of het wel nodig is omdat ik via de gynacoloog ook ben onderzocht en een uitstrijkje heb gehad. Zal het tegen die tijd ff navragen. Anders ga ik gewoon en ik zie er eerlijk gezegd niet tegen op. Ben banger voor een prik dan voor zo'n eendenbek hahah. Verder zoals jullie kunnen zien ben ik overtijd. Heb nog niet getest. Voel echt totaal niks anders dan normaal. Ga er dus echt niet vanuit dat ik zwanger ben maar.......het is wel erg spannend. Of me eisprong is later geweest of ????? We wachten het maar weer rustig af....ga pas vrijdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Oh Gelukkig wat ontzettend spannend. Ik hoop het zo voor je. Het is nu ook gewoon jullie tijd, je hebt er lang genoeg op gewacht nu. Ik ga voor je duimen hoor...Vrijdag moet die test knallen, dus ongi BLIJF WEG!!!!!!!!!!!!
Jeetje gelukkig!! Ik hoop dat kouw ( en ons) wachten wordt beloond à.'s vrijdag!!! Duimen draaien hier.....ik hoop het zo?! Ik ga trouwens maandag 14 maart voor een geslachtsbepalende echo! Ben zo benieuwd, kan echt niet wachten tot de 20 weken echo!! ( bij alle drie de andere zwangerschappen wel trouwens hihi, hoe zou dat nou komen? )
Whaa bietje omdat het er natuurlijk 2 zijn....en ik denk ook 2 meisjes! ben benieuwd de 14e. Manon leuk de dierentuin, en idd je hebt alvast kunnen oefenen voor achter de kinderwagen? Gelukkig ik duim voor je meid! Ik heb e baby van mijn vriendin zaterdag gezien. Hij woof 3750 gram. is 52 centimeter lang. echt een lieffie...nu mijn andere vriendin nog. Hier weer snotter de snot, niet alleen Keano maar ook mama&papa pfffffffff word er gek van ...
Hihi, zo gaaf Bietje. Ik zou ook zo nieuwsgierig zijn! Onthoud je alvast dat ik dan op vakantie ben en dus natuurlijk een smsje van je verwacht??
Gelukkig... wat spannend! Duimen draaien hier voor jou! Hier ook goed nieuws! Vanmorgen naar 't ziekenhuis geweest. Alles zag er goed uit! De kleine bewoog zelfs al een beetje. De meting kwam uit op 17.5 mm wat staat voor 8wk+3dgn. Ik dacht zelf 1 dag verder, dus dat laten we zo... 30 september is de uitgerekende datum. Vanaf nu mag ik gewoon onder controle bij de VK. Wat een opluchting! Vond 't toch weer erg spannend vanmorgen! Xxx
@1979, het blijft idd spannend. Heb ik ook. Als ik dan geweest ben, denk ik...pff gelukkig alles is goed, om vervolgens een paar dagen daarna het weer allemaal spannend te vinden. Zou ze het liefst de hele dag in de gaten houden...hele dag met zo'n echo apparaat op je buik hihi @Mutz, alweer op vakantie??????? Jeetje zeg, ben je nog wel eens thuis whahahahah....zal het proberen te onthouden. (lukt me vast nog wel)
Oh gelukkig wat spannend zeg!!!! Dat je het vol kunt houden om nog niet te testen. Ga heel hard duimen voor je. Weg blijven die ongi en een dikke vette positest!! Bi: leuk hoor de geslachtsbepaling. Ik kon bij Nick ook niet wachten. Wij gingen met 17 weken naar Zwaag. Oh ben ook nieuwsgierig voor jou. 1979: wat een opluchting weer. Heerlijk dat alles goed was en dat je weer even van de kleine uk hebt kunnen genieten. Weten fam. en vrienden het eigenlijk al bij jullie? Naat: fijn dat alles goed is gegaan met de kleine van de vriendin. Toch elke keer weer een wonder hoor zo'n geboorte. Loes: weer te werk vandaaag. Rustig aan doen he vanavond?!
Oh meiden...nog geen ongi hier. Ben zo bang dat me lichaam me voor de gek aan het houden is. Moet wel zeggen dat ik heel de dag zo af en toe krampjes voel rond me baarmoeder en me borsten voelen lichtelijk beurs aan. (of wil ik dit voelen???) Oh, maar mezelf geloof ik een beetje gek!!! Ik ben trouwens uitgegaan met me banner van een cyclus van 26 dagen!!! Dus voor hetzelfde geld heb ik gewoon ineens weer een langere cyclus, dat zou natuurlijk ook heel goed kunnen. Ik heb vandaag me 2e gesprek gehad voor de nieuwe baan op het nieuwe kdv. Wordt zo snel mogelijk gebeld of ik ben aangenomen. Reageer later weer op jullie maar ben echt een beetje hyper merk ik nu de ongesteldheid op zich laat wachten. Ben trowens nog altijd gestopt met roken...dat kan ook nog een reden zijn dat me cyclus in de war licht. Houd jullie op de hoogte!!!