@1979, wat fijn dat alles goed is met je beeb! Ook fijn dat je nu onder controle komt bij de VK. @Gelukkig; wat spannend meid. Ik ga voor een positieve test hoor! @Mutzie; Lekker hoor op vakantie. Wat is je bestemming? @Super; Inderdaad een heel wonder een baby en een geboorte. Hier vandaag weer gewerkt. Morgen ook nog en dan donderdag lekker vrij. Keano blijft erg verkouden, 's nachts veel wakker maar goed gaat wel weer over. Gelukkig is het hoesten wel minder, alleen echt snotterig. En ik en Pas ook, dus kan ook niet anders. Nou ik plof lekker neer op de bank...even bijkomen met een kopje lekkere thee.
@gelukkig...wat spannend meis!!!jeetje..ok ik duim hier voor je...zou zo leuk zijn...wat een hoop zwangere ineens dan he...zou het besmettelijk zijn
1979: wat super en fantastisch dat alles goed is met jullie beeb! Hopelijk kan je langzaam aan gaan genieten! Gelukkig: jij maakt het ook spannend zeg! Zou het dan eindelijk. Snap dat je geen test wilt doen. Ik wacht ook altijd mijn ongi af. Zou het zo gaaf voor je vinden! Naat: wat leuk weer een kleintje bij een vriendin! Zonde dat Keano zo verkouden is! Beterschap met hem! Weer op vakantie? September was de laatste keer Dit keer gaan we skiën in Oostenrijk. Als de sneeuw wil meewerken. Enne, ik herinner je er wel aan hoor Bietje Wat is de rest allemaal stil? Lekker aan het moederen/zwangeren? Gezellig zijn jullie!
@ Gelukkig..nu kom ik natuurlijk elke dag even kijken of je niet toch al getest hebt..Hoe is het vandaag ongi nog steeds weg??? @ Manon..vandaag je 20 weken echo...heel veel plezier en ik ben benieuwd wat voor forumbeeb we er nu weer bij gaan krijgen...ga toch voor een meisje hoor. Sam en Charlie hebben versterking nodig, hihi... @ Mutz..heb je voor mij je nieuwe adres?? @ Kris..hoe is het met jou??? @ 1979..wat super dat je een goeie echo hebt gehad. Moet je vast een heerlijk gevoel geven. Hoe is het eigenlijk bij jou met de kwaaltjes??
Net heerlijk in bad geweest om wat te ontspannen..over een uurtje gaan we weg en ik ben een klein beetje zenuwachtig hahah muts die ik ben...
pffff Manon, ik ben zoooooooooo benieuwd!! Kom op met dat nieuws!!! En gelukkig, potverdikke, gooi er een test tegen aan...of je het nou vrijdag doet of nu.....uitslag blijft hetzelfde. Ik zal alles doen om je te overtuigen, gewoon uit eigen nieuwsgierigheid. IK heb echt niet jouw geduld!!! Jongens doe ff mee: testu, testu, testu, testu...(scandeerden zij met zijn allen)
En Manon, al nieuws??? Ben benieuwd! Mijn ouders en zus en een paar hele goede vrienden leven heel erg met ons mee in de MMM, dus die het gelijk maar verteld! Voor de rest weet eigenlijk ook niemand van de MMM, dus daar komt 't over een paar weken echt als verrassing! Met de klachten gaat 't best goed, wel moe, af en toe misselijk (maar niet overgeven), gevoelige borsten, eigenlijk de standaard dingetjes... Enne, Gelukkig: testu, testu, testu, testu... Xxx
hey meiden..allereest was alles goed gelukkig. Alles erop en eraan en het gewicht en grootte kwam overeen met de 20 weken en 4 dagen. Heel netjes dus allemaal. Ik ben blijkbaar heel makkelijk te echo-en en daarom hebben ze me gevraagd om mee te doen als vrijwilliger voor een opleidingsdag voor echoscopisten. Dus dat betekend dat ik dan weer een echo krijg met alles erop en eraan alleen wordt het dan door een leerling gedaan. Leuk hoor! En dan natuurlijk waarop jullie al die tijd hebben zitten wachten....*tromgeroffel*..we krijgen een dochter!!!! helemaal leuk! Het maakte mij echt helemaal niets uit en Bart gelukkig ook niet dus we zijn gewoon blij dat ze helemaal gezond is. Nu kunnen we de laatste dingen gaan kopen die we graag een beetje in kleur wilden(nou ja kleur...bedoel echt jongetje of meisje)...zoals de kinderwagen(die wordt nu dus paars) en een geboortekaartje uitzoeken enzo, eerste pakje voor in het ziekenhuis...leuk,leuk,leuk!
yeahhhhhhhhhhhhhhh! leuk, leuk, leuk weer eens een meid! Maar het allerbelangrijkste is dat alles goed met haar is!!! Nu gericht spulletjes kopen, leuk hoor!! Hopelijk straks nog twee meiden erbij. ten eerste zijn we dan weer een beetje in evenwicht, ten tweede is het misschien mijn hoop omdat bij mij tot nu toe alle jongetjes veel te vroeg zijn gekomen, en onze enige dame gewoon op tijd....gek he! Manon ben heel blij voor jullie enne een extra echo is natuurlijk altijd leuk!! ZO nu kan ik dan op pad. spreek jullie later!
@Manon, Wat super zeg dat alles goed is met jullie meisje! Een dochter, helemaal leuk. En een extra echo ook altijd leuk. Echt een Roze Wolk voor jullie dus!!! @Bietje, spannend bij jou nog even wachten tot de geslachtbepaling 14 maart toch, ik he het genoteerd.
Manon, wat fijn dat alles goed was!!! En jullie krijgen een meisje!!! Wat leuk!!! Enne... nóg een echo, ook helemaal super! => Alleen maar goed nieuws voor jou! Ben blij voor je meis! Xxx
Manon: wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat fijn alles goed en een meid! Heerlijk hoor geniet er lekker van. En super leuk dat je voor test mag spelen bij de echo.....toch weeer even jullie meisje bekijken. Gelukig: testu testu testu testu testu
Super gaaf Manon, had ook al op hyves gereageerd..Helemaal top en natuurlijk het belangrijkste dat jullie meid goed gekeurd is, dat is inderdaad het belangrijkste..Oh ik wil ook een meisje, hahaha..Niet dat ik Mirza in wil ruilen hoor, maar ik wil er een meisje bij, haha.. @ Bietje..jaaaaaaaaaaaa jullie krijgen ook twee meiden, dan weet ik zeker, net zo zeker als dat ik al wist dat het er twee waren..kan ik lekker los met kleren voor mijn nichtjes, heb al zulke leuke dingen gezien... @ Gelukkig..Testu testu testu.....
@Gelukkig, Testu Testu Testu!!!! @Sab, Wil je ook een meisje? Ikke ook!!!!!!!!! Whaaaaaa en ik wil Keano ook niet inruilen hoor Komt nog wel schatje Maar jij krijg er nog 2 nichtjes bij en ikke niet, alleen maar neefjes...wil tutten Zo nu weer ff aant werken....heb extra lang weekend, dinsdag pas weer werken lekkurrrrrrrrrrr
Wat leuk Manon, een dochter en gezond, joepie. En ik wil ook een meisje, maar zou Tim niet kunnen missen. Zo nu weer snel aan het werk
Als we dan even gaan werken volgens de statistieken, dan zijn Smits, Sab, Naat, Super, Julesz (en oke ik ook) aan de beurt voor een meisje. Allemaal een koningskoppel oh yeah!! Sneeuwt het bij jullie ook? Belachelijk land zeg, ruim je je snowboots op. Blijft gelukkig niet liggen. Ik wil LENTE!!! Enne, even het feit dat je kinderen niet neemt en dat het niet altijd voor iedereen even gemakkelijk gaat, buiten beschouwing gelaten, hoeveel kinderen zouden jullie graag hebben/willen/krijgen etc??? Hebben we het volgens mij nooit over gehad, maar ben ik wel nieuwsgierig naar!?!? Goh, heb ik tijd over of zo hahahaha