Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Whoeeeeeeeeeeeeeee Nick wordt nu pas een beetje wakker! Niet te geloven, zijn eerste slaapje met losse handjes, de beste ooit :)

Bi: ja hij heeft vanmorgen wortels gehad (uhlw....) heb de tip gekregen dit 's ochtends te testen om hem derest van de dag in de gaten te kunnen houden of hij erop regageert. Maar ja nu slaapt hij dus al drie uur hahahah....Als hij er goed op reageert schuift het door naar de avond en komt er fruit bij 's ochtends.

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig wat ontzettend klote weer zeg! Ook ik had zoveel vertrouwen!!! Jeetje mina trek je het een beetje allemaal?? Dikke knuffel mop!

Kris Idd knap dat je voor jezelf kiest en die sufferd lekker links laat liggen! Wat bizar zeg om je vader in een tas mee te krijgen... Vind eigenlijk dat ze van het crematorium mooie doosjes moeten hebben, want nu voel je je alleen nog maar rotter!!!
    Heerlijk voor je dat je lekker op vakantie gaat. Denk niet dat je dat als vluchten moet zien, maar als even tot jezelf komen en dat is goed!!!!
    Ook voor jou een hele dikke knuf!

Super wat knaaaap van Nick oh wat heerlijk! Lekker puckababyfree!!! Moet je nu opletten hoe snel hij gaat rollen haha was bij Charlie iig wel zo!

Manon auwww niet fijn! Klinkt ook wel heftig zo zeg jeetje. Ik heb ook last van mijn bekken gehad en door fysio ging het wel iets beter, maar het blijft wat wiebelig! Hoop dat fysio je lekker snel gaat helpen en je weer lekker aan het kamertje kunt werken! Heb je al foto's van de spullen die je hebt gekocht? Ben zo benieuwd!!!

Loestig toch best lekker om te werken he! Het maakt het thuiskomen zo veel leuker!!!

Vandaag is hier de makelaar geweest met een fotograaf om foto's van ons appartement te maken. Hij heeft gelijk het te koop bord opgehangen en als het goed is staat hij vandaag op Funda!!! Als het zover is zal ik hier de link ff neerzetten. Zien jullie hoe ik woon hahaha!
    Ik ga Charlie lekker ophalen van t kdv en dan weekend vieren!
    Morgen nieuwe telefoon uitzoeken en zondag een lekkere high tea met mijn vriendinnetje die ik al te lang niet gezien heb!

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super..jeeeeh een mijlpaaltje! wat heerlijk voor jullie en Nick...

Jojo...foto's van de spullen hmmm..alles staat op zolder door elkaar heen dus dat zal niet echt gaan...zodra het kamertje een beetje vorm krijgt stuur ik natuurlijk foto's. Wel kan ik een foto maken van wat kleertjes die we vandaag gekocht hebben....wel heeeeeel erg meisjes hoor..maarja we kochten al die tijd zulke uni dingetjes dat ik hier echt aan toe was. Als het een jongetje zou worden had ik hetzelfde gedaan hoor en dan vandaag terug gekomen met allemaal stoere jongenskleding:D

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris: In een tas????!!!!!!??????!!!!!!!!!!!!!!!!! uhhhhh tja wat zal ik daar over zeggen. Wat voor assieraad heb je voor jezelf gekozen?
    Volgende week dus flink carnavallen. Weet je Kris je kan het vluchten noemen, maar een dag plezier tussen al het verdriet is leven en leren leven met verdriet.Probeer van die leuke momenten te genieten en voel je niet schuldig. Hoe is het met mams? Lukt het haar een beetje om toe te komen aan het rouwproces en een ritme te vinden?

Super: Knappe Nick, slapen met 2 armpjes vrij en lekker smullen van worteltjes. Verder nog een beetje kunnen slapen voodat je weer moest gaan werken.

Bietje: Je vroeg nog over aantal kinderen. Dat is nou iets waar ik nog niet uit ben. Op dit moment zou ik niet aan moeten denken om er nog een kleintje bij te hebben en de aandacht te moeten verdelen ( en misschien weer 4 maanden alleen in gejank te zitten). Maarja zoals Naat al zei "alleen is ook maar alleen". Ed zou graag rond Tim zijn tweede jaar weer vader willen worden. We zien het wel hoe ik er dan over denk/voel.
    Hoe is het eigenlijk afgelopen met jullie "achter"buren?? Staat er inmiddels weer een schutting

Manon: Ging het iets beter vandaag? Leuk dat jullie kleertjes hebben gekocht. Zo heerlijk om dat te kunnen doen. Alles in het roze?

Jojo: Spannend met het huis. Hoe gaat het nu met je arm en kan je je nog vermaken op je werk?
    Gossie alweer bijna de eerste verjaardag van Charlie. Wat gaan jullie geven?

Loestig: Hoe gaat het met de werkende mama? Al een beetje gewend aan de werktijden las is. Is Sam nog een beetje wakker wanneer je thuis komt?

Mutz: Joehoe bijna op vakantie, bofkont! Dat ene zal lastig worden om te brengen voor 15 maart, maar komt goed;).

julesz: Het word echt weer tijd voor een nieuwe buikfoto. Hoe gaat bu eigenlijk nu je thuis zit en als het goed is voldoende rust krijg? Heb je al veel babypakje gemaakt? en hoe gaat het kamertje eruit zien? Ik heb trouwens besluiten om een naaicursus te gaan volgen. Lijkt me zo leuk om mooie spulletjes te maken van prachtige stoffen.

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk Manon kom maar door met die foto's!!! Ben gek op über meisjes dingen hoor haha heb voor Charlie haar verjaardag ook een heel leuk setje gekocht! Zal ik ook wel een foto van maken haha!

Smits wij moeten ook nog niet denken aan een 2e hoor! Misschien als Charlie 2 jaar is dat we weer eens gaan nadenken maar voor die tijd zeker niet!

We gaan een driewieler geven voor haar verjaardag met een duwstang en een beugel om haar middel die je er later af kunt halen, net als de duwstang. 3 in 1 fietsje dus! Hebben jullie al een idee wat jullie gaan geven??? Gaat snel he jeetje!

Arm is echt balen. Op mijn werk is het zoeken naar werk, maar kan ook niet te lang achter de computer dus best lastig... Heb een gesprek met mijn leidinggevende gehad en ik heb 2 keuzes gekregen: 1. re-integreren op een andere voorziening binnen de stichting met minder fysiek werk, met als doel om terug te komen op mijn huidige werkplek.
    2. re-integreren op een andere voorziening binnen de stichting met minder fysiek werk, met als doel om daar te blijven...
    Moet het dinsdag laten weten en ergens lijkt het me een prima idee om gewoon ergens anders te gaan werken met minder belasting en hopelijk meer werkplezier. Het houdt me nogal bezig haha!
    Krijg voor waarschijnlijk 3 maanden 2x per week fysio dus daar ben ik ook nog wel ff zoet mee bleh!

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ff laptop opstarten Jojo dan reageer ik. gaat makkelijker dan op mijn mob

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jee Jo das lang fysio. Het is dus goed mis met je arm.
    Als het je het niet naar je zin heb op je werk zou ik voor optie 2 gaan. Een kans om het weer leuk te krijgen. Begrijp dat je de keuze moelijk vind. Waar twijfel je aan en met welke reden?

Wij zitten ook een driewieler te denken, maar vind zo'n brandweer auto van de foto ook leuk (en een schommel, zandbak etc hahaha)

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Zo ff wat foto's gemaakt. Deze pakjes gaan mee naar het ziekenhuis.

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    en de volgende pakjes voden we gewoon heel leuk:D. Er zitten ook wat grotere maatjes bij voor in de herfst.

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
  11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    en last but not least...

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    skeeeeetig! Doe mij ze ook, maar dan dubbel hihi

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Moet wel zeggen dat het in de kleinste maatjes lastig is om wat uit te zoeken..er is dan nog weinig keus. Maar als de maten wat groter worden wordt de keus groter en krijg je wat meer 'grote mensen kleding" zoals op de laatste foto. En dat vind ik zooooo leuk als 'je zo'n kleintje kan aankleden net als jijzelf:D...spijkerbroekje enzo..hahah....

14. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet het, en ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat die van ons toch eerst maatje 44 aan moeten, dan is de keuze helemaal beperkt. Maar goed, dat geeft niet....komt allemaal vanzelf. Als ik nu iets voor Mika koop, denk ik mijn god wat een maat!!! Bij een volwassen maat joh...164 pfff die gaat mij boven het hoofd groeien.

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ja dacht ik wel maatje 44..zag ze hangen bij prenatal....leuke rompertjes dat wel..maar verder weinig in die maat....wordt poppekleertjes kopen:D

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Kris in wat voor land leven we toch. Een tasje???!!! Hoe verzinnen ze het. Je voelt je al ongemakkelijk als je met de as over straat moet en dan in een tasje... Nou ja????!!!
    Ik ga geen carnaval vieren hoor. Ik heb het altijd gevierd toen ik nog in een cv zat, maar Ruben is absoluut geen carnavaller. Op den duur zijn we verhuisd naar EIndhoven en daar kende ik de carnavalsgroepen ook niet zo goed. En om nou alleen te gaan (niemand van de vrienden viert het echt) daar heb ik ook geen zin in. MIsschien straks als Sam weer een paar jaar is, maar dan worden het meer kindermiddagen ipv zwaar uitgaan :D

Jojo zo hé jij bent er lang zoet mee. Moeilijk om een keuze te maken hoor. Kun je niet na een maandje aangeven of je het werk op de nieuwe plek wilt houden of dat je weer terug wilt naar je oude plek? Dat zou fijner zijn, kun je namelijk eerst kijken wat het nieuwe werk inhoudt.

Bietje maat 44 dat is pas klein. Wordt een tweeling bij voorbaat niet zo groot, of komt dat omdat ze eerder worden geboren? Dat is wel echt mini.

Manon gave kleertjes. Ik vind vooral dat spencertje op de laatste foto ze gaaf. Inderdaad wat je zegt, echt al van die volwassen kleding.

Super wat goed dat Nick met de armpjes los slaapt. En ook geweldig dat hij zo goed reageert op het eten, misschien is hij over zijn allergie heen aan het groeien. Mag het hopen voor je.

Reageer later weer op de rest. Hopelijk alles goed met jullie. Hier wel, maar ik ga nu eerst een poepbroek verschonen.

17. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Wat een leuke kleertjes Manon!!

Bietje: Klant van mij verkoopt een speciale prematuren-lijn. Als je wil kan ik wel eens informeren en foto's doorsturen. Misschien is het wat voor je?

Sab: Nog wat van je salaris over? Eet Mirza trouwens al brood ( ook bij jou en niet alleen bij je zus).

Vorige week een rietjes beker gekocht. Drinkt Tim zonder problemen zo die beker leeg. Stond ik ff gek te kijken, dacht dat het een kliederzooi zou worden, maar nee hoor.
    En net inde supermarkt krijgt ie een plakje worst (tjee ineens zit je in die fase) en hopa zit in karretje super netjes te smullen met een big smile. **trots***

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ahaaa..Smits is trotse mama!!!:D zou ik ook zijn hoor met zo'n lieve grote knul...wat gaat het hard zeg als ik dat allemaal zo hoor bij de mama's.....ben benieuwd wat mijn ervaring zal zijn over een tijd...

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Manon wat schattig!!!! Vooral de laatste foto is wel mijn stijl! Erg nice!!! Die zachte broekjes zijn in het begin toch wel het prettigst voor die kleintjes hoor!!

Bie Charlie zat ook in maat 44 en idd heel weinig keuze! Het is ook bijna allemaal unisex heel apart. Hopelijk heb je wat aan de tip van Smits!!!

Smits suuuuper zeg! Heb je die van de Hema gekocht??? Ik heb hem nu aan zo'n 8mama's geadviseerd en bij iedereen lukt het drinken super!!! En dat plakje worst hoe geweldig!!!! Ik zie hem al helemaal zitten kleine lekkerbek! haha leuk hoor!

Hier beetje minder nieuws. Gisteravond moest Charlie zoooo hoesten dat ze er bijna in bleef. Ik hoorde haar huilen maar dat was heel kort en toen stil, maar toen hoorde ik ineens een heel zacht geroggel door de babyfoon. Ligt ze zo overstuur te huilen dat ze geen lucht krijgt. Heb haar een tikje in haar gezicht gegeven (reflex) zodat ze zou schrikken en toen hapte ze weer naar lucht. 30min gestoomd bij de hete douche en toen trok ze weer een beetje bij gelukkig. Puf en neusdruppels deden ook helemaal niks.
    Nu was het vanmiddag weeeeer zo nou ik wist me echt geen raad. HAP gebeld (eerst dacht ik 112 maar toen dacht ik nou dat is té) en nu blijkt ze het RS-virus te hebben en een oorontsteking. Doordat ze ook niet eet en drinkt vandaag zou ze misschien opgenomen moeten worden, maar ze was zo levendig ineens bij die dokter dat ze het wel vertrouwde om haar mee naar huis te laten gaan (thank god) Wel eerst 10min verneveld en een extra puffer met ontstekingsremmer erin gekregen. Nu hopen dat het snel weer beter gaat! Ze slaapt nu en dat is al heel wat, want ze is sinds 8.45uur wakker geweest arm kind!
    Maaaar ze blijft lachen en meestel ook vrolijk dus ben en blijf trots op haar!
    Zo even hartje gelucht. Vraag me wel eens af wat ik verkeerd doe, omdat ze aaaaalleee virusjes oppakt en altijd verkouden is, maar zou niet weten wat ik anders kan doen. Ik denk dat het tijd wordt voor het voorjaar!!!

Bleh straks naar een verjaardag en daar heb ik zo geen zin in ga liever lekker naar bed!

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Snel even voor ik te bed ga: Jojo *dikke knuffel* bah niet leuk zo'n ziek meisje. En jij doet helemaal niks verkeerd hoor!!! Ben je mal! Charlie heeft gewoon een beetje pech dat ze nou net al die ellende oploopt. Hopelijk gaat het snel beter!!!

Zo nu naar bed. Heb een zware dienst gehad en heb afgelopen nacht weinig tot niet geslapen (iets te vroeg gejuicht met het slapen zonder puck) Maar op naar een nieuwe nacht. Tot snel!

Deel Deze Pagina