Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo dan schrik je echt heel erg als je dat hoort. Bij mijn zus heeft de jongste met 3 maanden en toen hij een jaar was 2 keer voor het RS virus in het ziekenhuis gelegen. Het is voor heel veel kinderen erg moeilijk om dan goed door te ademen, echt zielig. En natuurlijk ben je geen slechte moeder, ieder kind loopt virussen op en Charlie heeft de pech dat het steeds de verkoudheidsvirussen zijn. MIsschien heeft ze wat gevoeligere luchtwegen, dat kan. Is Charlie trouwens te vroeg geboren, of viel dat wel mee. Aangezien zij ook maat 44 had en vaak hebben te vroeg geboren kindjes meer last van de luchtwegen, omdat de longen nog tot heel laat onwikkeld worden. Ik heb dat niet helemaal onthouden, omdat ik toen nog maar net op het forum zat. Hopelijk gaat het vandaag weer wat beterder met haar.

Smits je bent een trotse moeder, gaaf!! Leuk dat de omgeving ook al op hem reageert alsof het een grote man is. Plakjes worst, geweldig!

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Zo, heb de laptop maar eens opgestart, typt net iets makkelijker dan op de iPad en dus kan ik ook weer eens wat uitgebreider reageren.

jojo: Jeetje wat moet dat schrikken zijn geweest met jullie kleine meid! Je bent een topmoeder, geen zorgen maken hoor!
    En dan zelf ook nog eens zo'n last van je arm.. Zit even niet mee zo!
    Hoop wel dat het verkopen van jullie appartement mee gaat zitten. Zou natuurlijk super gaaf zijn! Laat je weten als het op funda staat?

Smits: wat super om te lezen dat Tim al zo hard gaat! Knappe jongen heb je toch en ik kan me heel goed voorstellen dat je trots bent! Zie hem al helemaal zitten in dat wagentje met z'n plakje worst!
    Hoe is het eigelijk met de badkamer? Is deze nu helemaal in orde?
    Enne, dat ene komt vast nog wel. Welkom ben je altijd :)

Manon: hoe gaat het nu met je? Heb je een beetje rust genomen van het weekend? Is niks als je ze de komende 20 weken door moet! Beterschap!

Kris: ik weet precies wat je bedoelt met dat tasje. Zo kregen wij opa ook mee naar huis. Het is inderdaad een luxe tasje met daarin de koker (jullie dus de urn). Begrijp goed dat je het moeilijk vind om zo met hem over straat te gaan, maar waar ze het ook in zouden doen, het blijft verschrikkelijk moeilijk om papa op deze manier mee naar huis te nemen... Ben trouwens benieuwd naar de sierraden!
    Voor de rest had ik je al gesmst. Ik denk aan je!

Loes: weer aan het werk geslagen dus? Toch ook wel lekker om weer onder de mensen te zijn en het ergens anders over te hebben.
    Geen carnaval voor jou dus? Ik ben er helemaal niet van, haha! Vind het verkleden echt verschrikkelijk :) De wagens vind ik altijd wel prachtig en daar ga ik dan ook wel naar kijken hoor.

super: ook al zo'n stoere man! Wat knap dat het slapen met de armpjes buiten de pucka goed gaat. Ok, niet elke nacht las ik al, maar dat komt nu helemaal goed!
    Leuk om je boef-vang-verhaal te lezen. Soms komt manlief ook met deze verhalen thuis, blijft toch soms net een film, haha! Stoer hoor!

bietje: hoe is het met je buik! Ben echt heel benieuwd!
    En jeetje, ik zag ook de foto's op hyves van jullie 'achterburen'. Daar gaat jullie uitzicht! Al een oplossing voor gekomen?

Sab: hoe gaat het met het opbouwen? (of afbouwen van de shakes)? Blij dat je weer wat normaler voedsel mag eten? En je hebt toch wel heel veel nieuwe kleren moeten kopen? Hoeveel maten kleiner ben je nu?

Julesz: hoe is het met jouw lijfie en jochie? Zit je nu 'fulltime' thuis of is er nog een kans dat je nog gaat werken voor de uitgerekende datum?

Naat: bij jou ook alles goed? Keano al wat minder verkouden?

Gelukkig: meis hoe is het met je? Kan je het nog opbrengen om positief te blijven?? Knuffel voor jou?

1979: al wat meer aan het genieten en geloven?? Heb je het al van de daken geschreeuwd? ;)

Hier alles zijn gangetje. Weinig bijzonderheden eigenlijk.
    Aan het uitkijken naar de vakantie. Ik heb er zin in! Hopelijk is het mooi weer, want kan wel wat kleur om mijn gezicht gebruiken! Pff, wat een bleke kop! :p
    Huis is nog niet helemaal aan kant boven. Gaan we ons vandaag wel even kwaad op maken. En ik zal blij zijn al de badkamer is verbouwd, pff, wat een vochtig rothok!

Hoop dat ik weer een beetje bij ben! Iedereen nog een fijn weekend verder! Liefs.

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Zo daar ben ik ook weer eens.

@ Kris..alles is al gezegd over je papa, maar inderdaad wat verschrikkelijk en zelfs mensonerend om hem zo mee te moeten nemen. Ben ook benieuwd naar wat voor sierraad je hebt. Wel een heel mooi idee, nu heb je je papa altijd bij je.

@ Mutz..lekker hoor bijna op vakantie. Hopelijk is het beter weer dan hier en ligt er sneeuw, want daarvoor ga je tenslotte heen.

@ Smits..ahh wat wordt Tim groot zeg, gewoon aan een plakje worst in een winkelwagentje. Super gaaf, weer een mijlpaal.

@ Jojo..hoe is het nu met Charlie, heeft ze een beetje kunnen slapen? En wat betreft je werk, ik zou op mijn gevoel afgaan. Volgens mij twijfel je al vanaf dag 1 toch?? Geef het een kans op die andere afdeling.

@ Loes..Sam ook al zo'n stoere meid door bijna niet te reageren op haar prikken. Verder ook geen koorst gekregen??

@ Naat, las dat Keano ook nog steeds niet lekker is. Beterschap voor hem.

@ Manon..zooooooooooooo leuk he, shoppen voor je kleine, helemaal nu je weet dat het een meisje gaat worden. Dat laatste setje vind ik ook mega cool.

Pff verder weet ik het even niet meer. Mirza is hier ziek en ik ben helemaal een beetje uit mijn doen. Ik vind het zo zielig. Hij hoest de longen uit zijn lijf en lijkt wel een man van 80 die altijd flink gerookt heeft. Morgen een afspraak maken bij de dokter, vervelend is alleen dat mijn moeder dan met hem heen moet, want ik moet werken. Het liefst ga ik natuurlijk zelf, pffffffffffff...Verder eet hij ook heel weinig en heeft tot nu toe 200 cc gedronken, geen idee of dat genoeg is, maar meer krijg ik er gewoon niet in...

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja zie je, dan vergeet ik Super dus. Hoe is deze nacht met Nick gegaan?? Beter geslapen dan de vorige nacht?

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    even snel een knuf voor jojo.. en ik zo voor optie 2 gaan... Twijfels zijn er alleen als je het (net) niet naar je zin kan hebben..!!

6. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Sab: he bah! Mirza ziek en dan kan je ook niet zelf met hem naar de HA. ZZou ik ook van uit mn doen zijn. Heeft hij nog wat gegeten/gedronken gister? Sterkte meid!

Jojo: hoe is het met Charlie?

Mutz: bijna op vakantie!!! heerlijk hoor.

Verder kom ik even niet. Derde belabberde nacht achter de rug. Bah! Wat moet ik nou? geduld hebben? laten huilen? Ik wil slapen!!!! Gelukkig is hij overdag wel gezellig dus dan komen we de dag wel weer door en hopen we op een nacht die weer wat beter gaat....

7. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Jojo wat moet dat schrikken zijn geweest zag met Charlie...hopelijk gaat t nu beter...hoe bevalt je nieuwe tel?

Sab en kon je terecht vandaag bij de HA met Mirza?

Super het zit jou ook niet mee dus met de nachten, hier ook drama, alhoewel Keano vannacht door heeft geslapen maar is dan wel errrugggg vroeg wakker maar goed dat is beter dan hele nachten op lopen met z'on klein hummeltje.

Manon wat heb je super leuke schattige kleertjes gekocht voor jullie meisje! helemaal geweldig.

Smits wat knap van Tim zeg, zo merk je wel echt hoe snel ze groot worden he!!

Gelukkig allereerst wat klote dat je ongi bent geworden pffffffff...nu hopelijk meer duidelijkheid voor jullie na 7 maart. En gefeliciteerd met je nieuwe JOB, super!

Julesz jij al lekker aan het genieten van je verlof?

Krisje denk aan je meis!

1979 hoe gaat t verder met jou en de zwangerschap?

Nou hier dus vannacht een betere nacht gehad, maar Keano blijft maar snotteren pffff...zo zielig. Af en toe ook wat hoesten tussendoor verder gaat 't wel. Hij eet en drinkt gelukkig goed.
    Pff en jeetje wat gaan vrije dagen toch altijd snel voor bij, vinden jullie dat ook...morgen alweer aan het werk, achja met dit klo*te weer kun je ook niet veel doen...kom op lente!!!!!

trouwens mijn ene vriendinnetje is nog niet bevallen. Morgen is haar uitgerekende datum...ben benieuwd!!!

8. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Voor alle mamma's met zieke kinderen heel veel beterschap.
    Voor alle zwangeren die thuis zitten ook veel beterschap.
    En voor de rest die ziek is natuurlijk ook beterschap.
    Haha we lijken wel een ziekenboeg.
    Wel balen hoor voor jullie allemaal.

Sab hoe was het bij de huisarts? Heeft Mirza nog wat gedronken gisteren?

Naat spannende tijd voor je vriendin. Die zit nu echt te wachten tot het begint. En jij zo te lezen ook. Hopelijk is Keano snel weer de oude.

Jojo hoe is het met je arm en met Charlie?

Super hopelijk voor jou komende nacht meer rust. Dat hou je wel een dag vol en drie dagen ook nog wel, maar niet heel de week. Wel fijn dat Nick overdag zonder puck goed slaapt.

Julesz hoe gaat het thuis? Kom je je tijd een beetje door? Je zult wel volop online aan het shoppen zijn voor het kamertje en zelf ben je natuurlijk ook creatief bezig.

Manon heb je nog veel last. Vandaag ging je toch naar de fysio? Hoe was het daar?

Euhm heb ik nu alle zieken gehad? Volgens mij wel.
    En dan hebben we natuurlijk nog 1979 en Bietje die misselijk zijn van de hormonen, of valt het wel mee dames?

Krisje bijna de doldwaze dagen. Nog maar een paar nachtjes slapen en dan barst het gelal los :D

Smits ik ben inmiddels eigenlijk wel benieuwd naar de badkamer. Post eens een foto.

Mutzie bij jou alles goed? Nog wat bijzonders gedaan vandaag ;)

Hier nog steeds alles goed. Gelukkig geen zieken en Sam slaapt nog steeds als een roos. Al had ze gisteren bedacht dat ze geen zin had om te gaan slapen. Ze bleef maar lachen en vrolijk doen, terwijl het toch echt bedtijd was. Na een hele tijd begon ze te jammeren, ze was gewoon oververmoeid, maar slapen ho maar. Uiteindelijk met liedjes in slaap gezongen en vervolgens heeft ze gelukkig heel de nacht doorgeslapen.
    Sommige van jullie vroegen mij hoe het werken bevalt. Nou dat gaat prima. Ik heb de draai inmiddels weer goed gevonden en vind het ook niet erg om te gaan. Het is 's avonds des te leuker om thuis te komen en een grote glimlach te zien van ons schatje.

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Super..pff dat gaat je inderdaad opbreken die gebroken nachten. Weet je ook waarom Nick dan huilt? Komt het door het afbouwen met de puck? Ik weet niet hoe overstuur hij is als hij huilt, maar wij halen Mirza er eigenlijk wel altijd even uit als hij huilt, maar meer omdat hij bijna nooit huilt, dus als hij huilt is er ook echt wat aan de hand. Jeetje wat een hoop keer het woordje huilt in een zin. Ik hoop op een betere nacht voor jullie.

@ Naat..Keano dus ook nog steeds ziek, zielig he bij die kleintjes. Het wordt echt tijd voor beter weer en vooral zon!!!

@ Loestig..Sam heeft ontdekt dat slapen voor watjes is?? Haha...probeer haar dan maar wijs te maken dat het bedtijd is en dat slapen juist zooooooooo lekker is. Voor jullie hopelijk vanavond ook weer een gewone nacht. Fijn dat het werken je zo goed bevalt.

@ Hier..vannacht een rotnacht gehad. Mirza was om 2 uur wakker terwijl hij pas om 12 uur ging slapen. Toch maar weer een fles gegeven om daarna wel weer rond een uur of half vier in slaap te vallen, maar voordat je dan zelf weer slaapt...gaaaaaaaaaaaapppppppppppp. Mijn moeder is vanochtend met hem naar de huisarts geweest. Hij heeft gevoelige longetjes en heeft nu een puffer gekregen, dus ja Naat en Jojo, Mirza hoort vanaf nu ook bij de pufferclub, hihi. Ik heb wel het idee dat het beter gaat dan gisteren, het piepen is nu al bijna weg. Wel klinkt hij nog vol hoor, maar dat hele benauwde is er een beetje vanaf gelukkig. Dus ook voor hier hoop ik op een rustige nacht...

HOe is het verder met iedereen?? Ben het even kwijt allemaal, forgive me.

10. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Ach Sab arme Mirza ook aan de puf! Hopen dat het dan snel werkt en beter gaat. Ook voor jou hopen op een betere nacht. Nick huilt (denk ik) vanwege de losse armpjes. Hij trekt zijn speen eruit en trekt aan zijn haren en zet het dan op een brullen. Dus wij lopen de halve nacht heen en weer om de speen erin te doen. Overdag slaapt hij wel goed dat is zo vreemd. Nou ja we wachten het wel af.

Loes: lekker dat het goed gaat bij jullie thuis. En dat je werk weer zo bevalt.

Jojo: hoe is het met Charlie vandaag?

Bi/julesz/manon/1979: hoe is het met de zwangeren???

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Onze topic lijkt op het ogenblik wel 1 grote klaagzang :(....maargoed het is ook wel lekker om hier het e.e.a. kwijt te kunnen!

Sab...hoe was het bij de dokter met Mirza?

Jojo..gaat het al wat beter met Charlie? Heeft ze nog zo'n hoestaanval gehad? hoop het niet meer. Het virus wat ze geeft, heeft de HA gezegd hoelang ze hier last van kan hebben?
    En hoe is het met jouw arm en je lastige keus...heb je al een keuze gemaakt...ik zou denk ik ook voor keuze 2 gaan...ben benieuwd hoe jij erover denkt.

Krisje..*knuf*....oh ja Bart komt carnavallen haha met Rogier en nog wat vrienden. Ze gaan naar oosterhout.

Super...he bah..jammer dat hij weer zo heeft gehuild...en het ging zo goed....moet je nu weer een stapje terug doen met de puck of laat je het nu even zo? en jeetje..ook al last van de luchtwegen...lijkt haast wel besmettelijk..Hoop dat het puffen helpt en dat jullie vannacht beter zullen slapen.

bietje..balen van jullie nieuwe uitzicht..maar hier is denk ik niets meer aan te doen. Als het goed is heeft er een aankonding in de krant gestaan waarop je bezwaar kon maken. Als je dit toen niet gedaan hebt wordt het erg lastig om nog stappen te ondernemen nu...(zag je kopje'wordt dit onze eerste gerechtelijke procedure?')

Loestig...wat fijn dat je je draai weer gevonden hebt..ik hoop dat het bij mij ook zo zal verlopen...en met Sam weining troubles...heerlijk hoor...hoop voor jullie dat het zo blijft!

Mutz...op naar de wintersport..hopelijk blijft de sneeuw nog even liggen voor jullie! Wees je wel voorzichtig...we willen natuurlijk niet dat je met een gebroken been ofzo thuiskomt he;)

ehhh ok..verders weet ik het even niet meer...dus nu mijn klaagzang;)
    Vanmorgen naar de fysio geweest en heb idd bekkeninstabiliteit. dus heb een hele riedel gekregen over hoe beter te gaan zitten, opstaan, staan,lopen, gaan liggen,liggen enz..... en twee oefeningetjes. Zijn niet zwaar dus goed te doen. Als ik thuiskom moet ik een half uurtje op bed liggen en gaat het slechter of trek ik het niet meer met het werk moet ik halve dagen gaan werken. Voorlopig probeer ik het eerst zo met de nieuwe leefregels en de oefeningen....woensdag weer naar de fysio en 's avonds naar de verloskundige..ben benieuwd of zij er nog wat aan toe te voegen heeft...

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Euh Manon, volgens mij haal je een paar mensen door elkaar. Mirza is aan de puffer en Nick niet hoor.

En wat betreft het klagen, ik klaag absoluut niet, vind het gewoon heel vervelend dat Mirza zich zo beroerd voelt, maar ik spreek je wel over een paar maanden als jullie kleine meid er eenmaal is.

Vervelend dat je Bi hebt, ik hoop dat de oefeningen je wat verlichten. En idd anders maar op de halve dagen over 19 weken is best nog een hele ruk, dus het liefst zo pijnvrij mogelijk.

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh foutje..zie het nu ja...sorry..dus Mirza bij de club niet Nick...hebben jullie al gepuft en merk je er gelijk iets van of moet het langer om resultaat te zien?

Ja...ik zeg klaagzang maar bedoel het minder beladen hoor:)... bedoel dat iedereen wel last heeft van iets op het ogenblik..inclusief ikzelf...zal wel in de lucht zitten.....zo beter??;)

19 weken minus 6 weken verlof gelukkig...maar is nog steeds een hele ruk...sprak vandaag ook iemand die het maar even heeft gehad tijdens haar zwangerschap...hoop daar eigenlijk ook een beetje op.....

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Komt door je hormonen, dan haal je dingen door elkaar, haha. Maar zo staat het er inderdaad wat vriendelijker:D:p

Hij heeft nu twee keer gepuft, brullen natuurlijk, maar ik heb wel het idee dat het helpt. Moet nu twee weken 3 maal daags puffen en dan weer terug naar de dokter.

Ik hoop echt dat je bi niet door gaat zetten hoor, bleh. Lijkt me zo verrot om pijn te hebben en belemmerd te worden in je doen en laten. Ik ga voor nog 19 weken pijnvrij van de zwangerschap genieten.

15. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Moest even drie keer lezen "vervelend dat je Bi heb" Hahahaha Bi lees ik automatisch als Bietje, dus tjaaa een beetje vreemd uit Sab haar mond..........

Manon: Bi is idd flink klote. Hopelijk werken de oefeningen goed en gaat het vanaf nu steeds beter.

Sab: Arme arme Mirza ookal aan de puffer. En wat balen dat je zelf niet naar de ha kon, daar zou ik ook ziek van zijn. Wens je voor vannacht een hele gode nachtrust toe.

Naat; Hetzelfde voor jou.

Jojo: Gister al even via de sms gesproken. Gaat het vandaag alweer beter met Charlie en met jou natuurlijk?

Loestig: Heerlijk dat Sam zo'n voorbeeldig meisje is. Fijn ook dat het werken weer bevalt. De foto's van badkamer post ik wanneer de kamer echt klaar is. Voorlopig heb ik net weer een lijst met "klachten"gemaild.

Bietje: Ik weet het, je bent geen buikenfoto mens, maar het wordt nu toch ECHT tijd. Ik wil een tweeling buik zien ( en niet pas de 20ste).

Super: Is Nick niet blij met zijn mooie haartjes..........Even zonder gekheid, wat ontzettend vervelend. Wou dat ik een oplossing wist voor jullie. Toen Tim rond de 6 maanden was moesten wij er ook regelmatig uit voor zijn speen, dat kan dus wel aan de leeftijd liggen.

Mutz: Aan de borrel voor de officiele verkoop??!? Gaat de renovatie nog door van de badkamer tijdens jullie vakantie?

Kris: Voor jou gewoon een dikke vette knuffel

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Mmm, zo te lezen staat me nog een hoop te wachten! Maar ik heb het er allemaal voor over, haha! Ben blij dat het nu op het forum kan: ik ben zwanger!!!

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Maar tis zonde die zieke kleintjes van jullie! En dan Manon en jojo ook nog eens zelf in de lappenmand... Veel beterschap allemaal!

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Oh ja, nog even de reactie van mijn zus en zwager: ze vinde het natuurlijk ook fantastisch! Mijn zus moest het geloof ik even tot haar door laten dringen, ze kon het niet geloven :) Ze is erg blij dat ze tante wordt en mijn zwager oom (zijn zus wik namelijk geen kindjes). Zo en vanaf nu weer even mijn mons houden, hihi. Niet hier hoor! :D

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Oh en kijk mijn banner! Haha. Hadden je vast nog niet gezen ;)

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt wel mutz haha viel me meteen op!
    @ Manon, er gaat zeker wel iets gebeuren hoor wat betreft de bomen. Je hoeft alleen een vergunning aan te vragen als het gaat om bomen van meer dan 15 cm doorsnede, dat waren deze niet. Verder heb je recht op privacy en erfafscheiding. Het bedrijf us erg bereidwillig tot nu toe en er wordt een afspraak gemaakt voor een gesprek. Denk dat ze de buren liever te vriend houden. En maar goed ook. Je ziet, je bent niet de enige die speurwerk verricht!

Buikfotos die komen er niet hoor Smits' haha, je wacht maar tot de 20e hahaha!!

Rest komt later, ben moe, zo mijn bedje in.

Share This Page