Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Yesssssssssssssssssssss Mutzie...vet coole banner...en we kunnen hier nu ook "gewoon" praten over die kleine beeb in je buik, whiehoehie

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jaa, joehoe!!

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Tatataaaaaaa en daar is dan de mooie banner van Mutz, hoera!!

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Lullig hoor Bi

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    pssssstttttttt smits pssssssssstttttttttttt ik maak stiekem wel een keer een foto...niet verklappen hoor.

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ik zal zwijgen
    Kan Bi trouwens niet zeggen over iemand in haar omgeving las ik haar blog.

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    JEAAAAHHH gave banner mutz!

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oooooh Bi..dacht dat je dat parkeerterrein bedoelde.. het ziet er zo nieuw uit....want zoiets staat altijd van tevoren in de krant....en ik dacht dat ik bij jullie bbq foto's geen auto's had gezien maar dat kwam dus door die bomen die ervoor stonden....hmmz..
    Ja hopelijk komen julie en de buren er dan uit met hen zonder al te veel poespas....

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: eindelijk je banner!!!!!! Wat een fijn gezicht :D... Hoe voel je je verder?

Manon: ow wat balen dat je bi hebt. En je moet nog zo lang:(

Bi: je bent dus moe ;) Lekker je rust pakken hoor. Ben ook wel benieuwd naar je buik!!

Sab: maken dus die foto

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vannacht geslapen van 00:00 uur tot 05:30 uur, toen speentje en toen weer tot half 7. Oh lekker hoor even wat uurtjes achter elkaar in diepe slaap. Dus we hopen dat het vanaf heer weer beter gaat.
    Mama is trots! Slapen zonder puck em op de grond en in de box alle kanten op rollen :D

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Super wat heerlijk dat je wat uurtjes hebt kunnen slapen. En gewoon al lekker rollen. Toppie die Nick van jullie.

11. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Sab, en wat beter geslapen vannacht? En mer Mirza gaat 't al ietsie beter? Hier lekker door kunnen slapen alleen om 5.15 even wakker, tut erin en weer slapen tot 7.00 uur, dus mogen niet klagen. Gister heeft Keano wel al zijn avond-eten eruit gespuugd, zo zielig, hij had geen koorts gelukkig, misschien is het verkeerd gevallen...

@Bi, ik wil ok een buikfoto hoor;) hahahaha op naar de geslachtsecho ben benieuwd hoor en tjaa over je uitzicht vect het lekker aan, kom op jullie zijn gwn je privicy kwijt, moet toch niet mogen!!!

@Jojo; hoe gaat t met je meid? Voel je je al wat beter en met Charlie?

@Mutz Jeeeeeej super die Banner...helemaal leuk...en binnenkort je 1e echo, spannend!!!

@Manon Vervelend zag die bekkeninstabiliteit pfffff lekker rustig aan doen en als het niet gaat om volledig te werken dan halve dagen toch...

@super lekker he nachtrust;) en dat rollen goed zeg...!!

Hier weer aan 't werk, 3 dagen deze week. Keano is nu bij mijn ouders, dus in good hands...en joh het is zo weer half 5...
    En ik kan jullie verklappen waarschijnlijk gaan we na de zomer stoppen met anticonceptie en voor een 2e beeb...Spannend weer...alleen duurt nog zolang tot de zomer...maar we moeten het er natuurlijk wel samen over eens zijn en Pas wil niet eerder...en dit is hier alleen bekend en natuurlijk niet op Hyvesss.
    En me vriendinnetje is nog niet bevallen...vandaag is ze uitgerekend spanend ook weer...

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    En waarom telt mijn banner niet mee? Ben nu toch echt 6 weken en 4 dagen....

13. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    En al gefixt Mutz het banner-probleem?

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Geloof het wel... Morgen even zien of ie nu wel meetelt :)

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Naat...we hebben wel wat beter geslapen dan gisteren, maar Mirza is nog steeds veel wakker en huilen. Ook nog steeds erg vol, maar is niet meer aan het piepen met ademen.

Wat super leuk dat jullie er na de zomer weer voor gaan. Hopelijk is het dan snel raak voor jullie. Keano vandaag wel alles binnen gehouden?

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh Naat, daar las ik dus overheen, wat leuk dat jullie na de zomer weer voor een 2e beeb willen gaan! Vast weer net zo spannend als de eerste!

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat fijn super dat je kleine Nick zo goed heft geslapen en dat hij zo'n rol kampioen is!je vraag hoe ik me voel... Niet echt topfit, ben de laatste dagen wat misselijk. Helaas niet alleen 's ochtends, maar de hele dag. Gelukkig niet zo erg dat ik moet spugen, maar lekker is anders... Ben helemaal niet gewend om zo vaak iets te eten, nu moet ik wel...
    Ik klaag niet hoor! Vast alleen maar een goed teken :)

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh en hoor ik dan nu officieel tot de klaagbrigade? Haha. Grapje, zo zouden we het niet noemen ;)

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Join THE club mutz. Ik gun het niemand, maar stiekem is het " fijn" om niet de enige te zijn! De eerste twaalf weken was het bij mij behoorlijk heftig, nu wordt het minder maar ben er echt nog niet vanaf. Vind dat het tot 16 weken mag duren en dan over!! Ik heb het vooral s avonds en dan gaat het echt alleen maar over door slapen. Overdag ook soms nog en dan helpt idd eten. Verder ben ik gek genoeg niet zo moe als bij de zwangerschap van m en l, maar voel ik me weer betr dan tijdens de zwangerschap van Jona.

@ jojo spannende tijd met je huis! Heb je al iets andersop het oog?

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Heb eigenlijk niks te melden :)
    Even bijgelezen en telkens als ik de banners zie van Bi, Mutz,manon en julesz , jeetje wat een bijzonder clubje hebben we dan toch!

Deel Deze Pagina