Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je echt zo misselijk? Het gaat over hoor mop, al denk je nu van niet!! Hoe laat moet he morgen?

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Het is niet zo erg dat ik moet kotsen, maar voel me wel de hele dag belabberd. Weet dat ik moet eten en dat doe ik ook wel, alleen niet altijd zin... Hoe me ook maar voor dat het over gaat...
    Om 12.10 uur mag ik....

3. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Oh bijna zover mutz! Spannend hoor. Laat je snel wat weten?

Pfff alweer drie nachten weinig slaap. Nick is (weer/nog steeds) verkouden. Hij rolt 's nachts steeds naar zijn buik en zet het dan op een gillen.....sinds vannacht ook nog TWEE ontstoken ogen. Ach zo zielig dat kleine mannetje helemaal over zijn toeren omdat hij zijn oogjes niet open krijgt. Net de HA gebeld. Moet spoelen met afgekoeld gekookt water.

Trouwens gister naar de premiere geweest van Gooische vrouwen, heerlijk avondje gehad. Veeeeel proseco...mmmmmm. Was echt super leuk!

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi girls,

sorry veel slaap tekort de afgelopen dagen... Veel gefeest, veel plezier gehad, maar soms ook wat ongemakkelijk. Met gister het klappunt... Sander flipte tegen mij, dat ik niet moest denken dat ik erbij hoorde en dat ik niet zielig moest zijn en moest janken (wat ik niet had gedaan zelfs!) en toen nam christel het voor mij op. :D schat zeg!
    Nu dus mijn koffer inpakken... onee, dat had ik vannacht om half 4 al gedaan :D haha.... Duss nu nog wat laatste poetsdingen deel van de was weg werken en dan richting mijn moeder... Daar slaap ik vannacht en morgen vertrekken we om half 5 richting het noorden, shiphol om dan 4 dagen praag te doen. Zijn dan dus rond zondagnacht terug.. Dus alle echo's, geslachtbepaling, heftige shit, sms het me !!!

Ben benieuwd voor mutz..
    en denk aan de zieke jojo/sab
    Ben benieuwd voor bi...
    en wat een gave foto's weer loestig/super
    Joehoe smits... alles goed?
    Julesz ook weer een keer aangewaaid
    Manon, bellen naar mijn vakantei wel even, of msn.. Rustig aan doen he?!
    Gelukkig... blijf ook steeds voor je duiimen!!!

mmmm damn.. volgens mij ben ik zkr iemand vergeten maar kom er niet meer op.. I'm very sorry!!! Ga nu dus maar snel poetsen en dan op naar Praag!

5. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Oh mutz, wat spannend, de eerste keer naar de gyn! Ik hoop zo dat alles goed is!!!

En Kris, aan 't bijkomen van 't carnavallen?
    Enne, kun je nu binnenkort al terecht bij die psych. van je moeder? Zou fijn zijn!

Hier alles goed! Weinig kwaaltjes, dus mag niet klagen! Ik mag 22 maart voor een echo ivm de combinatietest. Nog twee weken... 'k zou 't liefst iedere week een echo krijgen :D, even binnen kijken of alles nog goed gaat ;).

Xxx

6. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Kris, have fun in Praag!!!

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Joehoe, een druk kloppend hartje gezien! Zo gek, zo klein! Maar alles ziet er goed uit. Ben erg blij! Over twee weken mogen we alweer kijken, dan ben ik 10 weken.

Kris, lekker gefeest zo te lezen! Super dat je genoten hebt en nu lekker genieten in Praag!

Ga weer aan het werk.. Pff, valt wel zwaar tegen die slaapdienst.. Bijna vakantie :D

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Mutz..wat suuuuuuuuuuuuuuuper dat je echo goed was. Nu tussen de misselijke buien door genieten. Bijna vakantie, heerlijk. Hopelijk is je misselijkheid dan alweer wat minder.

@ Super..jouw mannetje ook al ziek? Mirza is weer goed opgeknapt, puft nu nog twee keer op een dag en krijgt zijn eetlust weer terug. Alleen een beetje jammer dat hij zijn moeder heeft aangestoken. Ik zit al de hele week thuis met een bijholte ontsteking.

@ Julesz..is de verveling al toegeslagen?? Al denk ik dat jij met je creativiteit altijd genoeg te doen hebt.

@ Kirsje..veel plezier in Praag.

@ 1979..heerlijk dat je zo weinig kwaaltjes hebt. En de 22 ste alweer een echo. Alle zwangere zouden gewoon een luikje in de buik moeten hebben om af en toe even naar binnen te gluren.

@ Smits..hoe is het daar bij jullie?? Druk druk druk??

9. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Mutz, wat geweldig dat jullie 't hartje hebben zien kloppen! Wat een opluchting is dat he?!

Sabrina, ik zie 't al helemaal voor me, een luikje in m'n buik, haha! Komisch gezicht!

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mutz wat een geweldig goed nieuws zeg!!!! Oh wat een opluchting moet het zijn! Nu is het helemaal echt!!! :D Leuk hoor over 2 weken weer kijken!

Kris veel plezier in Praag! Fijn dat de carnaval zo geslaagd is geweest.

Julesz nog een nieuwe hobby opgepakt nu je tijd over hebt??? Schrijf een boek!!!! :D:D ben erg benieuwd trouwens naar je buikkie!!!!

Sab jou al veel gesproken als partner in crime uuhh ziekte! Ziek lekker uit! Ik blijf ook deze week lekker thuis! Volgende week donderdag pas weer heeeerlijk! (heb ma en di vrij ivm Charlie haar verjaardag:D)

Smits ook al sms contact gehad (thanx!) geniet maar lekker van jullie heerlijke vrolijke Tim! Je vroeg nog wat wij gaan geven voor haar verjaardag. Een 3-in 1 driewieler met duwstang enzo waar ze vanaf 10maanden al in kunnen! Hij is vandaag bezorgd zooo gaaf!!! Heb jij al in je hoofd hoe je het volgende maand wil! Bijzonder he!!

Bietje ook al via de Ping gesproken! Heb gereageerd op je buikfoto's hoor!!! En wie zegt dat het een klein buikje is, die is hartstikke gek! Zal je misschien net iets aan hebben gehad wat je buik afkleed. (normaal prachtig nu niet leuk!)

1979 fijn dat je je zo goed voelt joh! 22e lijkt snel maar als je erop wacht duurt het laaaang!!!! Als er wat gaat bollen bij jou maak je dan ook een buikfoto? ben erg benieuwd!

Super wat vervelend dat Nick ook ziek is bah!!!! Hoop dat hij snel opknapt! Wel suuuper knap hoor dat hij al zo druk is met rollen! Beetje jammer alleen dat hij het in zijn bed doet en niet meer terug kan! Zo is Charlie op haar buik gaan slapen hahaha!

Sorry ik weet het verder echt niet meer.
    Ben ook al de hele week ziek. dubbele oorontsteking, keelontsteking en amandelontsteking (angina) wat heeft geleid tot een mega abces in mijn keel. Niet fijn en ik heb letterlijk gegild van de pijn! Gelukkig is het abces gisteren bij de huisarts doorgebroken en hoefde de kno-arts (waar ik heen moest) hem niet open te snijden. Nou wat een smerigheid er dan uit je keel kan komen is niet normaal. En veeeeel! Mijn hele gezicht was aan 1 kant opgezwollen ervan bah! Nu knap ik eindelijk op en kunnen we ons eindelijk gaan bezig houden met het grote feest van zondag!!! (ben er gewoon zenuwachtig voor hihi)

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    DROOG JE TRANEN SNUIT JE NEUS.........hoorde ik maandag geregeld!!!

Wat een kutdag heb ik gehad zeg.
    We moesten om 08.45 uur in het ziekenhuis zijn voor de samenlevingstest. Dus een uitstrijkje gemaakt en onder de microscoop zoeken naar de zaadcellen. Die waren er dus niet, tenminste genoeg sperma te zien maar alles dood. Niks bewoog.
    Negatief dus.

In januari had ik weer bloedgeprikt, hiervan kreeg ik nu de uitslag. Ze denken dat ik geen (goede) eisprong heb. Of ik prik steeds op de verkeerde dag bloed. Ikzelf denk het laatste. Maargoed, krijg nu clomid 50 mg. voor 2 cyclussen voorgeschreven.

Moet 29 april weer terug, dan gaan ze weer een binnenwaardse echo maken om te kijken of ik geen cyctes krijg door de clomid.
    Ook moet ik weer gaan temperaturen en weer bloedprikken op dag 5 en 8 na me eisprong. Om dus te kijken of ik nu wel een (goede) eisprong krijg met die hormoonpillen.

De samenlevingstest gaan ze nog een keer overdoen.

Als ik na deze stappen nog niet zwanger ben dan willen ze een kijkoperatie uitvoeren om endromise uit te sluiten.

Nou, toen ik dit allemaal hoorde brak ik echt in tienen. Was zo verdrietig.

Natuurlijk wil ik een kindje, en ga ik hiervoor heel ver, maar ik ben zo bang voor tandartsen, dokters, enz. Dus toen ik het woord operatie hoorde zei ik letterlijk tegen me vent, wil niet eens meer een kind.

Manon, heb jij ook zo'n kijkoperatie gehad?

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het ff kwijt.

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh Gelukkig wat ontzettend klote zeg, pfffff dat is natuurlijk niet iets waar je van uitgegaan was. Denken ze dat er wat mis is gegaan met de test of zou het kunnen komen dat je slijm te agressief is?? He verdorrie, had zo gehoopt op positief nieuws voor je. En die angst voor doktoren en tandartsen herken ik zo, brrrr...Probeer de angst van je af te zetten en goed voor ogen te houden waarvoor je het doet. Natuurlijk gaat het jullie ook lukken. Dikke knuffel...

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Gelukkig..jeetje meis...alles dood? en was dat voor de test ook al of testen ze dat niet? Wel goed dat ze hem overdoen om te zien of het dan weer is....
    En ook nog een kijkoperatie...pff..ja klopt die heb ik toen ook gehad. Endometriose heet het waar ze bij je naar opzoek gaan. je eileiders waren al getest toch en die waren toch wel goed?
    Als het nu de ongeving is waarin de zaadcellen terechtkomen die niet goed is, wat kunnen ze daar dan aan doen? Is dat een hormoonkwestie en kunnen ze dat oplossen met medicijnen?
    ik snap niet dat ze voor dat bloedprikken niet even kijken met het echo-apparaat hoever je ietje is en wanneer hij hoogstwaarschijnlijk zal springen..dat zou een stuk handiger zijn in jouw geval. ik ben ook een beetje onregelmatig en ik had hier heel veel aan...

Jojo..jeetje meis...wat een tegenslag weer met dat ziekzijn...een abces in je keel klinkt erg jakkie!!!gaat het nu weer beter met je nu hij is doorgeprikt? Mama mag natuurlijk niet ziek zijn zondag, ze moet nog een heeeeele grote taart bakken met 1 kaarsje:D

Praag kijk maar uit!! Krisje is comming!! Fijne dagen meis! geniet ervan!

Bietje...ik vind het geen klein bukje hoor gezien hoe ver je nog maar bent. Jij krijgt echt een mooie grote tweeling buik! Leuk, leuk, leuk!!!

Mutz...wat goed dat je een kloppend hartje hebt gezien meis!! het is jullie zo gegund! heerlijk hoor! nu op naar de 3 maanden en dar verder genieten!

Super...Hoe gaat het met Nick zijn oogjes? Ach vond het zo zielig toen ik het las....
    Leuk Gooische vrouwen! ik wil er ook graag heen! Ik hab toen de hele serie gevolgd, ecth geweldig haha...die Martin Morero vond ik echt zo hilarisch...
    leuke foto;s trouwens van Nick...zo te zien kan hij makkelijk de BOB zijn als je teveel preseco op hebt:D

Smits..hoe is het daar met de douche? Is hij alweer helemaal gemaakt met nieuwe tegels enzo? En Tim ook bijna jarig! leuk hoor die eerste verjaardagen...wat gaan jullie geven?

1979...nog twee weekjes en je mag hem/haar dus weer zien...leuk hoor..ik vond dat zo'n leuke echo weet ik nog! Ze liet ons alles zien en ze was al zo gegroeid toen in vergelijking met de eerste keer dat we haar toen zagen...maar nog eventjes geduld hebben meis hihi moeilijk he...

Loestig..wat een leuke foto's van Sam! De neefjes zijn ook lieverds zo te zien...

Sab..fijn dat het puffen helpt bij Mirza, maar nu jij in de lappenmand. Een bijholteonsteking..bah, pijnlijk!
    Moet Mirza trouwens voortaan blijven puffen of alleen zolang hij last heeft?

Hopelijk niemand vergeten...
    nog een kleine update van mijzelf....ik heb mijn eerste zwangerschapsyogales achter de rug en vond het erg leuk. Een leuke groep meiden waarvan 1 met een tweeling op komst. Verder zitten ze vanaf een maand voor me tot een week of twee na mij(de bevallingsdatum) Dus wel een beetje dezelfde buikjes allemaal.
    Op mijn werk gaat het niet meer met de pijn. Ik heb zoveel pijn na een paar uurtjes al en tegen het einde van de middag ben ik er zelfs misselijk van. Ik heb nu aangegeven dat ik halve dagen wil gaan werken en dus de ziektewet inga, ben heel benieuwd hoe hierop gereageerd gaat worden gezien eerdere ziekmeldingen van mij....in mijn baas zijn ogen ben je dan maar zwak en kun je je werk niet aan dus we zullen zien of er deze keer wat begrip is....
    maandag mag ik trouwens weer voor een echo. Dit is die extra echo voor mensen in opleiding dus helemaal leuk! heb er zin in!
    Verder voel ik de kleine meid lekker schoppen dus dat zit wel goed en buiten de bi voel ik me gelukkig verder goed.

14. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Gelukkig oh wat heftig. Het zit je niet echt mee. Hopelijk is de test gewoon een fout van het ziekenhuis en zijn volgende keer de zaadjes wel goed. Balen dat je nu heel die molen in moet van prikken. Zeker omdat jij zo bang bent voor ziekenhuizen. Hou in je hoofd waar je het voor doet, dan kun je je angst proberen te overwinnen, of is het op zijn minst wat minder eng. Iedere keer een stapje dichterbij. Ik hoop echt zo voor je dat het niet meer lang gaat duren. Sterkte meis.

Krisje veel plezier in Praag (waarschijnlijk zie je dit bericht niet meer, dus vertel al je verhalen maar nu je terug bent ;))

Mutzie woehoe een positieve echo. Geweldig!!! Hele fijne vakantie en binnenkort al de volgende echo.

1979 oh spannend bijna weer een echo voor jou. Ik snap het helemaal, het liefst wil je de hele dag naar je kindje kijken en zien hoe het groeit.

Manon wat balen dat je zo'n last hebt van de bi. Hoe reageerde je baas? OF heb je het nog niet verteld? Gewoon boven die man staan, hij weet niet wat het is. Het zou goed zijn als hij een keer een kind zou baren, dan weet hij wat het is. Maar ach dat zal hij nooit meemaken.

Sab en Jojo allebei ziek. Heel veel beterschap. En super jij veel beterschap met Nick.

Jojo leuk hé de verjaardag voorbereiden van je dochter. Echt heel bijzonder moment (na de bevalling dan hè?)

Euhm de rest weet ik niet zo goed meer. Volgens mij gaat het met jullie gewoon zijn gangetje. Misselijk van de hormonen of thuis door bi, maar in ieder geval lekker zwanger. Genieten hoor meiden. Smits bij jou is het stil. Al aan het nadenken over wat je met de verjaardag van Tim gaat doen?

Hier geen nieuws, alles gaat zijn gangetje.

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    even snel een berichtje voor gelukkig! Meissie wat een klotesituatie zeg....had gehoopt op beter, of het liefste goed nieuws voor jullie. Kan me alleen maar aansluiten bij wat de rest zegt. Ook al ben je nog zo bang, je weet ook waar je het voor doet.....! Wij zijn er voor je...

Hier alles prima, groei goed en voel me eigenlijk ook wel goed. Misselijkheid nagenoeg verdwenen. Bloeddruk blijft tot nog toe gewoon laag. Hoe wonderlijk dat elke zwangerschap weer anders is. Later meer. Ga een hapje eten met mijn 4 kindjes (grappig) Paps is weer eens weg met het werk, dus wij maar even uit eten. Gezellig.
    Spreek jullie later.

16. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Ahw Gelukkig, dat is shit nieuws. Zou wel heel heftig scenario zijn als je vriend zijn zaadcellen dood zijn.. En dan ook nog al die onderzoeken. Kan me voorstellen dat je moed ervan in de schoenen zakt.:( Sterkte.

Manon, kneusje en kneusje inderdaad! Wat apart dat we met dezelfde soort BI kampen! Goed dat je je grenzen aangeeft. Want het heeft geen zin om ertegen te vechten. Ik had het heel abrupt en er speelden wel meer dingen mee zoals die harde buiken bij elke poep en scheet. Maar eenmaal thuis kon ik het na een week wel accepteren. Je grenzen worden ook heel helder hoor. Ik kan wel meer willen, maar het heeft geen zin. Ik doe nu een "uitje" of activiteit per dag ( dus even naar de bieb of thee drinken of de hond lang uitlaten) en dan is het alweer op. Spelen de bekken sneller op, harde buiken. En bijna elke dag een dutje... Bejaard he? LEuk dat je die extra echo hebt!

Krisje, veel plezier in Praag, fantastisch mooie stad met prachtige gebouwen. Oh, zwijmel.... Fijn dat Carnaval grotendeels geslaagd was. Jammer van die Chris. Er moeten toch wel betere opties zijn? :p

Bi, muts. Niet onzeker doen schatje. Je hebt echt wel een flinke buik. En met een paar weken krijg jij een spurt dat je zou willen dat 'ie wat minder hard zou groeien :D Fijn dat die misselijkheid nu voorbij is ( Mutz, zie er is hoop) en je bloeddruk ok is. Ja, idioot niet, hoe elke zwangerschap weer anders verloopt.

Super, hoe is het met jouzelf? En met jou en je ouders. Knap hoor, dat je dat allemaal vol houdt met zo weinig slaap. Mijn hemel, dat lijkt me wel heftig. En wat lijkt jullie mannetje op jullie beiden. Echt een kloon! Gniffel. Hij wordt zo groot.

En loestig d'r dame wordt ook al zo groot. Echt een meisje.. Mooi hoor.
    Jo jo, brrrr ik zou spontaan gaan kotsen bij het breken van zo'n abces. Man ze moeten je ook wel hebben dit jaar...

Tjemig, ik weet het verder even niet.

Over de meeting: ik had al mijn kruidvatkaartje klaar liggen voor de grote reis. En besloot eens even op 9292ov te loeren. Maar jongens, dat ding geeft aan dat ik er rond de 3 uur a 3,5 uur over doe vanuit Zwollle! Ik vind veel best maar zo lang heen en terug. Alleen met heen en weer reizen ben je al bijna je dag kwijt..:x Ik weet niet of dit goed komt. Potverdikkie...

17. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Mutz, wat fijn dat het hartje klopte! Toch weer een hele geruststelling he?! Ga je ook een buikfoto maken?

1979, ook fijn dat het goed gaat, niet veel kwaaltjes dus. Begin je het ook al aan je buik te zien?

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julesz i suggest: verhuis richting het westen en alles komt goed!!!
    Kom uit die (achter)hoek schatje!!

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Lieve gelukkig, pfff wat heftig! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik hoop heel erg dat de volgende testen beter zijn! Denk aan je!

Julesz en Manon: daar zitten jullie dan... Heftig hoor! Sterkte allebei.

Alle andere zieke ook veel beterschap!

Bietje geniet ze met z'n vieren!

Smits: denk aan je!

Jojo: alvast fijne eerste verjaardag van jullie meisje!

Kris: feestbeest! Heel veel plezier. Geniet maar lekker!

Super: sterkte met Nick!

1979: fijn dat alles goed gaat!

Loes: wauw, wat is jullie kleine meid alweer groot!

Euh, ik hoop dat ik iedereen een beetje heb gehad. Ik ga morgen heerlijk op vakantie! Genieten van de zon en sneeuw.
    Nu ik weet dat onze kleine het doet geeft het een gerust gevoel.
    Ik hoop de zondag na de vakantie jullie te zien. Ligt eraan hoe laat we thuis zijn. Ga mijn best doen!
    Tot volgende week! Liefs

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    vandaag tijd en erg in een buikfotootje gehad.....en hier istie!!!
    Oh ja...op mijn werk zijn ze gelukkig bezig geweest met de halve dagen van mij. Vandaag ben ik om 2 uur naar huis gegaan, ik trek het niet om langer dan 3 uur op mijn benen te staan...Morgenochtend naar de bedrijfsarts.
    Helaas heb ik ook een vrijgezellenfeestje van een vriendin moeten afzeggen.....een halve dag meedoen was geen optie omdat ze een arrangement hebben:(.
    Julesz..jij bent verder dan ik en ik denk ik ik ook heenga waar jij nu zit, naar nog maar 1 activiteit per dag. Het gaat harder achteruit dan ik had gedacht. Ik kan in eens al zoveel minder dan 2 weken geleden....hele vreemde gewaarwording...ik heb het nu ook geaccepteerd maar vind het nog wel moeilijk om iets te laten als ik me wel wat beter voel...Jij iig het beste ouwe taart;):DX

Share This Page