@ Jojo..door mijn frustraties over Manon haar bericht vergeet ik jou helemaal. Sorry..Spannend hoor zondag Charlie haar verjaardag. Lijkt me zo bijzonder de 1e verjaardag. De tijd vliegt trouwens wel voorbij zeg. En die mensen passen heus wel hoor, ze komen ook denk ik niet allemaal tegelijk toch? @ Bietje..adem in en adem uit...haha..Hoezo hormonaal, whahaha
meiden..ik vind het superlief dat jullie zo voor me opkomen en het bevestigd idd mijn gevoelens dat ik niet bepaald serieus genomen werd door de arbo arts vandaag. Wie onderzoekt zijn patient nou niet?? en vraagt niet naar de arbeidsomstandigheden?? de baby?? en van het verloop van de zwangerschap tot nu toe?? en heeft zo'n bizarre mening over bi en dat het nog overgaat voor de bevalling??? Ik ben bang dat hij dacht dat ik het overdrijf en dat hij denkt dat ik maar een rugpijntje heb. Maar al met al heb ik wel wat ik wilde en dat zijn de halve dagen daarom klaag ik verder niet. Dat ik dan door het bedrijf van 15:00 tot 18:00 wordt ingedeeld...ach...het zijn maar 3 uurtjes en als ik het door de tijden niet trek ben ik gewoon eerder weg en nog eerder geheel in de ziektewet...huun eigen schuld. Ik zal echt niet vergeten voor mezelf op te komen hoor meiden. Heb gewoon voor mezelf uitgemaakt dat ik dit gewoon probeer en zodra het niet lukt zo weer bij mijn eigen huisarts sta. Die staat boven die vreemde arbo arts dus komt goed meisjes! en ook zodra hij me voor meer uren gaat indelen sta ik ook zo bij mijn eigen HA op de stoep. maar echt superlief dat jullie zo meeleven!! Bietje...denk je een beetje aan je bloeddruk jij hebt last van dubbele hormonen hihi.....las trouwens nog wel in een artikel dat mensen met een groot kind en tweelingen meer kans hebben op bi omdat ze meer hormonen aanmaken(bi komt oa door de hormonen). Hoop dat het jou bespaart blijft Bietje...
Zo en dan nu eerst tijd voor jullie vrijmaken. Reageren op jullie verhalen is er de laatste tijd een beetje bij in geschoten, sorry Allereerst Gelukkig: Jeetje dat is even schrikken, helemaal geen levende cellen. Komt dit door een verkeerd test moment, omdat het ziekenhuis zich afvraagt of je wel op het juiste moment bloedprikt etc? Kan je angst voor artsen, ziekenhuizen etc begrijpen en dat maakt het ook extra moeilijk voor je, maar echt waar Gelukkig het is al je angst waard. Wanneer je jullie eigen kindje in armen hebt ben je het allemaal vergeten. Kris: Feestbeest! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Ben benieuwd hoe Praag is. En oja goed van je dat je opzoek gaat naar een psy die past bij jou. Bi: tatatataaaaaa en daar was ineens de buikfoto. Mooi om te zien, je buik is prachtig. Vroeg me al af hoe het nu met je bloeddruk is. Gelukkig dus goed. Houden zo!! Maandag word een leuke dag voor jullie. Ook ik ga voor dochters. Sab: hahahaha leuk hé de ontwikkeling van een eigen mening. Tim kan ons tussen zijn uit probeer buien echt aankijken met een blik van "Heb je mij door of niet". Oja en een luier verschonen is echt een drama nu. Liggen is tegenwoordig ook voor watjes. Zijn je holtes alweer pijnloos? En bedankt voor je lieve sms Jojo: In de tussentijd ook via de sms gesproken. Zondag dus een hele drukke dag, wel leuk hoor. Wij kregen vandaag het boekje van Dikkie Dik binnen "de verjaardagskaart". Zat gelijk met een brok in mijn keel. Ook wij gaan waarschijnlijk een driewieler geven aan Tim. Mutz: Jou ook al via de sms gesproken. Nu dus richting de sneeuw. Leuk, geniet ervan en doe idd voorzichting!! Op naar deel 2
Per ongeluk ctrl S en foetsie is deel 2. grrrrrrrrrrrr Nieuwe poging...... Manon; Ik vraag mij af of er een instelling is waar je slecht functionerende arbo artsen kan aangeven. Wat een waardeloze vent zeg. Een conclusie trekken zonder een onderzoek is echt heel apart. Over je werk heb ik een iets andere mening. Ik had als werkgever je ook op een druk en dus meest bruikbare moment ingedeeld. Maar had de communicatie hierover wel anders laten verlopen. Vind evaluatie en communicatie van essentieel belang hierin. als een werknemer na het proberen aangeeft dat het niet gaat moet er gekeken worden naar een passende en goede oplossing. Dit wil niet zeggen dat je niet snap, ik ben gewoon een vrij harde tante op de werkvloer. Julesz: pffff minimaal 3 uur reizen, dan zou ik ook overslaan. Kunnen we van jou binnenkort ook een buikfoto verwachten. Loestig: Mooie foto's van je dochter. Weet verder niet meer wat je geschreven heb, excuus 1979: Fijn dat het allemaal goed met jou en je beeb! Super: Wanneer moet je ook alweer naar de ka. Nick dus ook een buikslaper. Onze kleine man slaapt sinds een ruime week ook op zijn buik. We draaien hem steeds om, maarja biine no-time ligt meneer weer op zijn buik. Hier gaat alles zijn gangetje, druk met van alles en nog wat. Edwin werkt de maand maart 4 dagen en dus hebben we een extra dag om leuke dingen te doen. Vorige week zijn we wezen zwemmen en afgelopen maandag een heerlijke wandeling door de duinen en strand gemaakt. Verder druk geweest met het uitzoeken van de babyfoto's van Tim. Het word tenslotte nu toch echt tijd om het baby-album te maken. De afgelopen twee weken van een aantal mensen te horen gekregen dat ze de diagnose kanker hebben. Geen mensen die heel dichtbij staan, maar toch je kent ze. O.a een lieve collega van 33 met de diagnose borstkanker. Dit laat je niet los. Gelukkig blijkt het een beginstadium te zijn en is er naast een operatie "alleen" bestraling nodig. Van de week een ontzettende leuke borrel gehad met (misschien herinneren jullie het nog) mijn ex-college die is gaan reizen. Was super om hem weer te zien en te spreken. Oja en dan de badkamer. Daar genieten we gewoon van, ondanks dat de punten nog niet op I staan en de spiegel er nog niet is. Tevens heeft het bedrijf niets meer van zich laten horen na de mail inmiddels bijna 2 weken gelden. Maak mij er niet druk om, moet nog 1500,- betalen, aardig drukmiddel dacht ik zo. En dan Tim. Jeetje wat gaat dat knulletje hard in zijn ontwikkeling. Op de opvang schuift hij de speelruimte door op zijn billen (thuis niet), staan is het leukste wat er is en spelen is helemaal leuk. Deze week zijn er twee tanden doorgebroken. Tot mijn verbazing één onder ( neven nooit gemerkt) en één voortand boven. Verkoud is hier ook orde van de dag en sinds gisteren horen daar ook onstoken traanbuisjes bij.
@ Smits..dat verhaal kan ik me inderdaad nog wel herinneren van die reizende collega. Oei ja kanker, wat hoor je dat veel he tegenwoordig, vreselijk. Hopelijk kunnen ze allemaal goed behandeld worden. Haha Tim een kontschuiver?? Geweldig toch. Kun je daar geen filmpje van maken? Bij jullie ook tandenfeest dus. Mirza is inmiddels aan zijn 6e tand bezig, wat dus ook bij hem inhoud dat doorslapen voor watjes is, haha..Maar goed gaat weer over, vraag me alleen wel af wanneer hij even stopt met die tanden,want volgens mij zag ik onder ook alweer wat.
Jeetje Manon wat is dit voor belachelijks zeg! Ik snap niet waar die arbo arts zo moeilijk over doet!!!!! En dan je werkgever pfff nou ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest van de meiden. Jij kent je lichaam het best en als jij zegt dat het echt niet gaat, dan is dat ook gewoon zo!!! En wie weet gaat het beter met je bekken over een tijdje, maar daar valt nu nog helemaal niks over te zeggen en de prognose is niet zo heel fijn toch? Waar haalt die man zijn "wijsheid" vandaan dan! Nu moet ik wel zeggen dat ik ook nooit ben onderzocht door de arbo arts, maar hij nam mijn verhaal gewoon aan en zo hoort het! Je moet maar zo denken, die man zit niet voor niks bij de Arbo he! Als hij zijn vak zo goed zou verstaan zou hij wel in een ziekenhuis werken! Laat je niet gek maken meid en luister naar je lichaam! We willen niet dat je de laatste periode van je zwangerschap op bed of in een rolstoel moet doorbrengen!!! Smits wat leuk dat Tim zo hard gaat!!! Lachen he dat staan! Gaat hij ook overal langs en zit hij overal aan met zijn kleine handjes??? Wat grappig dat hij een kontenschuiver is haha! Op t kdv bij Charlie zit ook een jongen en die stuitert het lokaal rond op zijn kont! Hilarisch!!! Charlie is ook fan van hem hahaha! Wij hebben trouwens een Smoby driewieler gekocht en rijdt erg lekker dus mocht je tips willen! Goed trouwens dat jullie nog moeten betalen! Zeker een goed pressiemiddel! Laat ze het maar fixen en snel ook!!!! Sab ben wel een beetje bang dat ze allemaal tegelijk komen, want ze willen allemaal bij het moment van "de taart" zijn hahahaha!!! Ben trouwens erg benieuwd naar de taart! Het wordt er 1 met 3 lagen en bovenop een cupcakeje voor Charles met natuurlijk 1 kaarsje erin! Als ik er aan denk word ik gewoon emotioneel. Het is zo'n bizar bijzonder jaar geweest!!!! Kan me mijn voorweeën zo goed herinneren en morgenavond een jaar geleden dacht ik dat het was begonnen en vertelde de vk dat ik maar moest gaan slapen en dat het vanzelf over zou gaan haha! En op zondag begon het dan echt! sniff snik hahaha erg he!
@ Jojo..nee is niet erg joh gek, is toch logisch?? Een jaar geleden was je nog samen met Ro in afwachting van je kleine meid en nu zijn we alweer een jaar verder. Wel foto's schieten hoor tussen de tranen door, ik wil meegenieten van het taartmoment.
@ Jojo...ben je al klaar met versieren?? Wilde je even een hele fijne dag wensen morgen..niet stressen, gewoon lekker genieten.
Ben net klaar Sab! Zo raar om die grote opblaas1 op te hangen en die ballonnen met 1 erop!!! Maar het ziet er zooo gezellig uit! Ben benieuwd naar dat bekkie morgen als ze alle slingers en ballonnen ziet!!! Aan haar nieuwe fiets hangt ook een ballon ookal heeft ze er vanmorgen al even op gezeten en is ze de hele dag bezig om achter de fiets te lopen hahah! Nou ik ga zo maar naar bed, want morgen wordt spannend (nerveuuuuusss hahah) Slaap lekker!!!
Lang zal ze leven lang zal ze leven hieperdepiep hoera!! Ja wel 2 dagen te vroeg, maar vandaag is het grote feest. Charlie heel veel plezier vandaag (En Jojo ook ) Manon wat een rare arboarts zeg. Ik zou inderdaad gewoon op je eigen gevoel afgaan hoor. Er zijn vast mensen bij wie het geneest, maar dat is zeker niet bij iedereen zo. Ik hoop voor je dat je bij die eerste groep hoort, maar als ik zo je verhalen hoor ben ik bang dat je er de hele zwangerschap mee blijft rondlopen. Veel rust en goede oefeningen zijn dan erg belangrijk. Ik snap, net als Smits, dat ze je proberen in te zetten op het drukste moment van de dag. Of dat echt verstandig is dat weet ik alleen niet. Ik hoop voor jou dat je dan nog lekker op de been bent, maar wat je zelf al zegt, je hebt er wel al een hele dag opzitten. Smits badkamerleed nog steeds niet opgelost? Jasses, niet fijn. Maar je hebt in ieder geval een goede stok achter de deur. De rest ben ik een beetje kwijt sorry. Sam is de laatste twee dagen een beetje uit haar doen. En als ik oei, ik groei moet geloven zit ze weer op een sprongetje. Lekker hoor. Ze kijkt zo bleek en heeft aan het eind van de middag al van de rood omrande oogjes van vermoeidheid, maar slapen ho maar. Ach gossie. De flesjes gaan ook niet meer helemaal op. Gelukkig slaapt ze 's nachts redelijk door. Ze wordt wel vaker wakker, maar is niet echt vervelend. We willen vanmorgen eigenlijk met haar zwemmen, maar dat hangt er helemaal van af hoe ze zich dadelijk voelt. Vrijdag heeft ze zelfs even koorts gehad, maar dat was een paar uur later gelukkig weer over. Niks aan hoor die sprongetjes.
@ Loestig...die sprongetjes zijn meestal niet zo heel gezellig nee. In het begin had Mirza er niet zoveel heel veel last van, dan bedacht ik altijd oh volgens mij was het een sprongetje, maar volgens mij zit hij er nu weer midden in, inclusief 2 tanden die weer doorkomen. Hier 's nachts dus ook weer feest, maar ach het gaat weer over (hoop ik, hahha). Ik hoop dat Sam gewoon lekker aan het springen is en niet een virusje onder de leden heeft.
Wat sneu Loestig dat Sam zo'n last heeft van die rot sprongen!!! Ze weten dan echt niet wat ze met zichzelf aanmoeten he en dat is zo zielig om te zien! Charlie heeft er een paar weken terug 1 gehad en toen werd ze daarna ziek bah zielig! Misschien dat het wel heel lekker is voor haar om even te zwemmen. Ze wordt daar lekker rozig van en kan dan misschien wel lekker slapen! De "stress" die zo'n sprongetje bij zo'n kleinte kan geven wordt ook minder door het lekkere warme water waar ze helemaal in kan ontspannend!!! Wel foto's maken he Sab nog 2 en dan zijn al Mirza zijn snijtanden door toch? Dan heeft hij eindelijk even rust (ervan uit gaan dat hij t weer precies zo doet als Charlie haha) Ik vraag me soms wel eens af of en wanneer die nachten nu eens beter worden hoor! Wij hebben nu een week echt mazzel met doorslapen. Soms 1 keer omdat ze haar speen uit bed heeft geknikkerd en dan weer om 7.30uur maar ik weet dat het zo weer over kan zijn! Vanmorgen was het bijvoorbeeld om 6.45uur echt over... Nou ja ooit komt er een dag dat we staan te schreeuwen dat ze nu eindelijk hun nest uit moeten komen hahaha! Vandaag de grote dag Charlie zat met grote ogen te kijken hoe de kamer eruit zag! Was leuk om te zien. Ze vindt het ook wel spannend hoor, want als ik met een ballon aankom gaat ze helemaal paniekerig doen en huilen aaaah! Nou ja als ze ze echt zo eng blijft vinden haal ik ze weer weg! Foto's en verslag volgen natuurlijk!!!! Oh en ik had nog wat twijfels over de 20e of ik het zou redden om te komen, maar Bietje heeft me overgehaald dus zoals het er nu uitziet ben ik er gewoon bij de 20e in Brabant!
Jojo, Heel veel plezier vandaag met het eerste verjaardagsfeestje van je dochter. Waarom twijfelde je?? De angst voor de reis? Nog even over volgende week. Is het nu alleen de meiden of ook incl de mannen? Loestig: Arme Sam, hopelijk is het weer snel voorbij.
@ Jojo..nogmaals heel veel plezier vandaag. Je zal wel helemaal gesloopt zijn vanavond, maar alles voor je meisje toch?? Hebben jullie nog vaste tijden vandaag wanneer je het viert? Mirza is nu met zijn 2 bovenste snijtanden bezig. 1 is door, de 2e onderweg. Dan nog de twee onderste snijtanden. Hier is het steeds 2 uur en dan rond half 7 weer, ach gaat weer over.... @ Smits..ik kom zonder Jas en Mirza de 20ste. Even een middagje Sabtijd, hihi
Net terug van het zwemmen en ze vond het erg leuk. Gelukkig maar! Ze heeft zelfs een paar keer flink zitten lachen. Helaas staat die niet op de foto. Nu ligt ze als een blok te slapen. Jojo ik ben zo benieuwd naar de foto's. Snel posten hoor. View attachment 136972
Wat een prachtige foto Loes...Sam krijgt lekker spekarmpies, geweldig..Is Mirza tenminste niet meer de enige. Vond ze het niet heel druk in het zwembad? Mirza kijkt altijd zijn ogen uit.
Hey meiden..wat heerlijk die verhalen over de kleintjes... Loestig...wat goed dat ze zwemmen leuk vind. Handig om alvast te gaan zo voor de zomer. kan ze alvast wennen voor als jullie van de zomer lekker naar het zwembad willen om af te koelen. leuke foto van jullie tweetjes! Jojo...ben benieuwd naar je verslag..heb je de balonnen weg moeten doen? en ben zo benieuwd naar de foto's, vooral met de taart....
hoi girls.... heb bijgelezen... maar reageer morgen nog wel.... nu even socialen met vriendjes en dan morgen mijn verhaal, jojo's foto's, en reacties op jullie... gelukkig: een dikke vette knuffel voor jou alvast!