Hoi Meiden, Nu een poging tot reactie (beetje jammer dat ik inmiddels alweer 12 uur geleden jullie postjes heb gelezen en ze wat vervaagd zijn!) Bi en manon vandaag veel plezier bij de echo... En bi laat horen dat het 2 meiden worden he Loes... wat zielig dat Sam niet helemaal lekker is door haar sprongetje.... Dat lijkt me zo erg... Julesz... Ver weg woon ik he?? Anders zet ik gewoon mijn computer in de kamer en gaan we gewoon via zp 'live' verbinden met jou En rustig aan blijven doen he... hoe saai het ook is... Manon.. voor jou ook.. Doe rustig aan.. Niets meer dan je kan. En gaat het niet gewoon ziek melden (heb je mij ook gezegd he!?!?) De arbo kan zo veel zeggen, maar jij voelt het, niet hij!? Hij pakt zijn tas en loopt fluitend, pijnloos naar huis na het werk.. En jij kan dat dan niet!! dussss laat van je horen he!? Gelukkig.. Gister jou al geknuffeld maar meid je moet het ook hebben ja... Misschien inderdaad slim wat manon zei om echo's te vragen in je cyclus.. Is heftig, en tijdrovend maar ik heb ze ook 3 cyclussen gehad.. Vanaf dag 10 naar het z'huis.. En dan om de dag tot ongeveer dag 24 ofzo in mijn geval. dan zie je gewoon of je eitje wel of niet rijpt! Dan is dat zkr... En inderdaad laat je vent nog een test doen... En ik weet nog dat de test bij Leon en mij ook niet heel goed was.. leons zwemmers waren heel traag.. Dus misschien ook dat het deels met de samenlevingstest, de tijd enz te maken heeft?! dus laat gewoon je vent zijn zwemmers nogmaals wegbrengen als je dat 'rust' kan geven... Jojo.. Wat een prachtige taart was het zeg! En was Charlie heel moe na zo'n dag?? en de ballonnen laten hangen of toch weg gehaald?? en ze is zkr veel te veel verwend?!?!? euuuhhhh.... next.. Smits... Dat was lang geleden dat ik iets van jou had gelezen.. Fijn zeg dat Ed een maand 4 dagen werkt... Was dat al lang gepland?? Dan kan je inderdaad wel leuke dingen als gezin gaan doen die extra dag!! Sab... Wat een foto's zeg op hyves... Is inderdaad errug veel af zeg! Knap.. Denk dat ik je zondag gewoon niet herken zo haha... Nu zkr fluitend huppeld het leven door !?! (zonder adem happen!) Mutz... hoop zo dat je rustig aan doet op die latten!! maar geniet maar lekker van alle sneeuw! Super ook nog... Hoe is het daar allemaal?!?! Nick alweer ruim 6 mnden... waar gaat de tijd toch heen!??! Gaat het op je werk al iets beter.. Heb je meer rust en minder vermoeidheid?! Hier dussss heerlijk gecarnavald.. Maar ja, dat was wel aan de foto's op hyves te zien zkr Daarna dus 4 dagen Praag erachter aan... Ook heerlijk, veel gezien, met goed weer, veel starbucks op, veel foto's en gewoon gewoon proberen te doen.. Alleen soms merk je aan je mam dat ze even breekt en niet meer kan... dat is wel heel zielig om te zien.. Maar het hoort er ook bij... Morgenmiddag mijn 1e 2e psy afspraak haha... dus een intake waarschijnlijk wederom... Ben benieuwd... En dan woensdag, donderdag en vrijdag ochtenden werken.. 3 x een ochtend dus... heb wel zin, maar merk nu dat ik het ook wel een beetje 'eng' vind weer.... Maar ja, wat wil je... 4 weken thuis gezeten! Verder alles rustig hoor... Geen mannen, geen gekke acties... dus ben weer gewoon tot rust... haha.. Geen acties a la chris... haha... Girls... over zondag... Hoe gaan we het doen? ik de boodschappen jullie betalen? of iedereen eigen drankjes, hapjes meenemen?!?! Hoor jullie wel...
Zo Kris is back hoor. Je hebt nog goed gereageerd hoor gezien het feit je het eerder gelezen had. Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt in Praag. Logisch toch dat je mams het zo nu en dan mega zwaar heeft. Gelukkig was jij er om haar te steunen en natuurlijk andersom. Van de week weer halve dagen, spannend, maar misschien ook wel weer goed om even wat anders te doen toch. Gaat helemaal goed komen. Ben benieuwd of het met deze psy beter klikt. Bietje mag vanavond om 20.00 uur, haha. Nog een hele dag wachten dus.
pppfff... en ik verveel me al zo erg! de wassen zijn gedaan.. huis is schoon... kom eens op met jullie verhalen?? oppas nodig?!?!? zo kris is back! Vrolijk als wat
Heb geen wilde verhalen. Alles hier zijn gangetje. De hele week ziek geweest, nu weer een beetje opgeknapt. Mirza is al twee weken rond de klok van 4 uur wakker, heel gezellig dus, haha. Morgen naar de dokter met Mirza voor controle. Oh en ik ben vandaag vrij, omdat ik woensdag cursus heb en dat normaal gesproken mijn vrije dag is. Eehhh.....afgelopen zaterdag zouden we een fotoshoot hebben, maar omdat mijn oog 2 keer zo dik was is deze verschoven naar aanstaande zaterdag. Mijn schoonzusje is vandaag uitgerekend, maar het is nog akelig stil daar. Wel wennen hoor, want bijna alle meiden hier waren eerder, word er ongeduldig van, haha. Zo heb je weer even wat te lezen, haha
tnx sab... hier mijn vriendinnetje 41 wken vandaag... nog niets te bekennen bij haar... ben ook rete nieuwsgierig wat voor ventje ze ter wereld gaat brengen
Oh nog lang wachten zeg. Maar wij weten toch eigenlijk al dat het 2 meiden worden bij bi Kris wat een bericht weer van je. Lekker opgewekt bericht, goed om dat zo te lezen. Begrijpelijk dat je moeder het nog zwaar heeft, maar ook heel knap dat ze 'gewoon' dingen doet zoals naar Praag gaan. Sab Mirza heeft officieel een concurente bij, qua spekarmpies. Sam laat ook nooit een druppel staan in haar fles, hoewel de laatste dagen wel, maar dat komt vast door het sprongetje. Ze is nu met vlagen wat hangerig, maar gelukkig ook veel vrolijke momenten.
Jojo wat zou Charlie lekker verwend zijn. Is het een leuke dag geweest? Las dat je doodmoe was `s avonds, logisch toch want je bent de hele dag bezig. Loestig wat vervelend dat Sam niet zo lekker is. Vertroetel haar maar goed. Manon hoe was jou echo 2day? Sab morgen dus controle bij dee huisarts met Mirza. Hoe vind je hett zelf gaan met de puffer? Krisje wat leuk om weer wat van je te lezen. Alweer bijgekomen van de carnaval? Bietje je bent nu bijna aan de beurt. Ik ga voor 2 meiden, ben benieuwd. Hier gaat het langzaam de goede kant op. Geen last meer van de griep. Nog wel van mijn allergische reactie. Wel minder dan de afgelopen dagen. Nog wat plekken uitslag, die jeuken ook nog. Heb t/m morgen medicijnen. Kijk het morgen nog eeven aan als de medicijnen blijven werken zoals de laatste dagen moet t morgen toch wel bijna weg zijn(hoop ik). Ik ga woensdag dan weer aan de slag, ben het thuis zitten nu wel zat....en die reactie alleen door een stomme andere mascara!!!!!zo nu even een kopje thee en lekker voor de buis en vooral niet krabben
tik tak tik tak... nog 10 minuten en bi is aan de beurt.... 8 kaarzen branden hier... kom maar op met je nieuws!
Bekijk bijlage 137357 Uitgebreide reactie volgt maaaar ze is zooo verwend kijk maar!!! Oh mama's even op nederland 1 kijken! Gaat over kindervoeding!!!
JoJo: feestje zag er erg leuk uit en wat een mooie taart!!!! Kris: Fijn dat het leuk was in Praag samen met je mams.