Even tellen hoe het nu verdeeld is hoor. Bietje jongen, jongen, meisje, meisje, meisje Smits jongen Naat jongen Joja meisje Loestig meisje Manon meisje Julesz jongen Super jongen Sabrina jongen Mutzie nog niet bekend 1979 nog niet bekend Oef gelukkig de mannen zijn nog steeds in de meerderhied, maar je haalt het lekker op zo Bietje
Ja precies, alleen hierna is het wel klaar hoor hahaha...dus ik doe niets meer aan het gemiddelde. Ik neem aan dat ze bij de 20 weken echo het nog uitgebreid gaan bekijken. Zij was er wel heel stellig in hoor. Maar het blijft natuurlijk een 'pret' echo, dus voor zekerheid zullen we de 20 weken echo af moeten wachten. Maar ik neem aan dat ze ook wel deskundig is en het niet uit haar duim zuigt natuurlijk!
oh nee smits dat was wel heel duidelijk hoor, ik had het nu over de twee placenta's. Dat vroeg Kris volgens mij
ja... als jij het gemiddelde goed wil houden sab.. succes met jas! zijn de kilo's eraf om weer door te gaan met klussen!
Haha..Kris om vervolgens weer 19 kilo aan te komen zeker?? Nee hoor voor mij voorlopig nog geen tweede...
Ik heb me lolbroek aan Kris, haha...Heb bijna niet geslapen, want Mirza had weer feest vannacht en met weinig slaap ben ik op mijn best, whahaha
ik ook!! ik slaap tegenwoordig zo slecht dat ik daarna extra leuk ben!! zag je ook wel aan mijn berichtjes op zp he
mmm ik word juist meestal niet zo leuk bij slaapgebrek...geniet dus nog maar even een maand of 5 van me dames hahahaha... enne Sab, aankomen is geen reden om niet nog een kind te nemen he...kijk je bent nu dun, dus als je nu 10 kilo aan komt door zwangerschap is het er ook zo weer af..
Ja dat had ik gemerkt Kris, hahaa...Ach haal het ooit wel weer in dat slaapgebrek. Als Mirza uit huis is ofzo, whahaha.. Enne Bietje, dat dacht ik van die vorige 19 kilo ook...Maarre vooralsnog krijgt mijn poesie even rust hoor, whahahaa
sommige dingen hoef ik echt niet te weten hoor brrrrr..... Mika vroeg nog hoe je kon zien dat het meisjes waren. Zij helemaal uitleggen over schaamlippen en clitoris...nou zegt Mark; lekker dan, kan ik straks weer uit gaan leggen wat een clitoris is whahahahahaah...dat wist Mika inderdaad niet, maar hij heeft er nog niet omgevraagd.