smits is afgehaakt...terecht too rude!! Jullie krijgen trouwens de groeten van de skieende muts...! Ze gaat proberen om er zondag bij te zijn..wat betreft je vraag over zondag Kris; zie je het zitten om boodschappen te doen? Denk nl wel dat het het makkelijkst is; jij kopen, samen betalen...maar je moet het wel eerlijk aangeven of je dat ziet zitten!!
Nou Bietje ik denk dat heel Westzaan het morgen ook weet. Zie dat er twee gasten mee lezen... Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii Mirjam, whahahha
Ook hier maar even gillen! Whoehoehoe Bietje krijgt 2 meisjes hoe leuk!!!!!!!! Nou Bie 1 ding weet ik zeker! Jij krijgt zeker een muts met van die flappen aan de zijkant! Zo erg dat als je niest je applaus van onder krijgt whahahaha! OH ik ben zo blij voor jullieehiee!!! 2 meisjes met 2 placenta's! Kan niet mooier toch!!!
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...jaaaaaaaaaaaaaaaaa Bietje 2 meiden...hahahah dat zeiden we toch al...had je echt geen echo voor hoeven doen Oooooh jij en Sab gaan het zoooooo moeilijk krijgen met al die meiden spullen Mijn echo vandaag was ook weer zoooooo leuk......voor de zoveelste keer werd gezegd dat ze zo ontzettend veel beweegt, hij zei:jeetje dit is echt een uitdaging, ik moet er echt achteraan haha..ja vertel mij wat...ze zou het grootste gedeelte van de dag slapen...ja daaag...hier eerder andersom...kan me kont niet keren of ze ligt weer te draaien en te schoppen haha...maar weer hele leuke beelden gezien en alles nog steeds helemaal in orde.
ik heb inderdaad geen muts met flappen aan de zijkant.. maar vanmorgen maar even korte mette gemaakt met het vachtje op mijn muts.... Dussss geen echo maar wel een wilderige ik-woord-toch-niet-gebruikt muts
Super Kris....Als we nog iets voor je kunnen doen moet je het zeggen he..... Enne Jojo, heb je alweer gerookt eigenlijk??
Kris, ik gebruik dan gewoon een heggeschaar. Probeer Jas ermee af te schrikken, maar helaas, hij vindt zijn weg evengoed wel door het oerwoud.
Manon..wat heerlijk dat je weer een goede echo hebt gehad. Lekker gevoel he dat getrappel in je buik. Dat mis ik trouwens wel.
Dat belooft wat Manon! be prepared voor je actieve meid. Ach als je ADHD tips nodig hebt...experts genoeg aanwezig hier...
Ach als Westzaan meeleest, weten ze van mij alleen maar dat het twee meiden zijn..van jou (Sab) nog veel leukere details..om over Jas nog maar te zwijgen..haahhahahaha....he Marissa....
Mijn ma was mee en ze vond het echt hartstikke leuk. in haar tijd werd dit allemaal nog niet gedaan.... oh en de drukke meid gunt ze me van harte...whahaha...ik heb mijn ouders dag en nacht wakker gehouden en sliep haast nooooit hahah...nu ben ik aan de beurt ben ik bang hihi... En al gelijk wat roze gekocht Bi?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bi wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!! Twee meiden. Heerlijk hoor wat bijzonder allemaal. Fijn dat je de dames weer even hebt kunnen zien. Op naar de 20 weken echo.