nee nog niets gekocht, hadden pas om 20 uur de echo, dus de winkels waren dicht hahahaha...maar dat gaat natuurlijk niet lang meer duren he!
manon super nieuws van je echo... lekker weer kunnen spieken bij je meisie!! Een heggeschaar... zo erg was het nog niet he... had nog bezoek gehad een weekie terug ofzo dusss toen lag mijn tuintje er goed bij... moest alleen wat onkruid wieden
en kijk, daar heb ik normaal gesproken geen moeite mee om dat te verzinnen, kun je na gaan hoe ik van de kaart ben hahahah dat ik niet eens op internetshoppen kom...duh das mijn hobby...gaat goed met mij. Ga mijn bedje opzoeken, bek af van de opgebouwde spanning de hele dag...ik ben zo'n relaxed type...not!
JEEEE 2 meiden voor Bietje! Wat super zeg, nu dus shoppen!!! Manon fijn dat jou echo ook weer zo leuk was en een bewegelijk kindje, helemaal goed toch.
en Ro natuurlijk ook he En als we dan toch bezig zijn... Feliciteer die kleine meid dan nog een keer... Sooo ben weer scherp!!! Vanmiddag mijn 2e 1e psy afspraak... Blijft leuk om te zeggen! Kom maar op vrouwke!!!
Jeeeeeh er is er 1 jarig hoera hoera dat kunnen we wel zien dat is CHARLIE!!!!!! Gefeliciteerd met de kleine grote meid en geef haar maar een dikke zoen.
Jojo van harte met Charlie haar 1e verjaardag. Had het al via Hyves gedaan maar hier natuurlijk ook even!!!
Hiep hiep hiep hiep hiep hiep........... HOERAAAAAAAAAAAAAAA voor Charlie..... 1 jaar alweer, pffffffffff
Bie, Sab, Super, Mutz en Smits bedankt voor jullie lieve kaartjes!!!! De andere meiden ook bedankt voor jullie felicitaties!!! Hoe bizar! Vorig jaar was Charlie net 22min op deze wereld en waren jullie nog allemaal in afwachting van het grote nieuws! Nu is ze gewoon alweer 1! Vandaag lekker met haar nieuwe driewieler gewandeld. Ze vond het geweldig!!!! Zo leuk foto's volgen Vanavond patatjes gegeten met worteltjes en 1 kipnugget hahaha. Heb iemand nog nooit zo zien smikkelen! (en daarna poepen haha) Wij gaan lekker verder genieten van onze avond samen met een hapje drankje en (ja Sab je zei t al) een peukie! Nogmaals bedankt meiden jullie zijn lief!
Hieperdepiep hoera voor de kleine Charlie. En wat een gave foto Jojo en een mooie taart. Bi WOEHOE!!!!!!!!!!!! 2 meiden, tja ik sluit me aan bij de rest. DAT ZEIDEN WE TOCH AL. hahaha nu al wel gaan shoppen? Manon ook weer een goede echo. Mooi moment steeds weer. Naat wat balen dat je zo heftig hebt gereageerd op die nieuwe mascara. Zoiets stoms hè dat je daar zo beroerd van kan zijn. Hopelijk snel weer jeukvrij. Hier gisterenavond een beetje grieperig. Vandaag gaat het iets beter, maar nog wel keelpijn. Hopelijk blijft het bij dat beroerde gevoel van gisteren en kom ik niet onder de wol te liggen. Bah kan ik nu echt niet gebruiken.
Goedemorgen daar zijn we weer, pffff..... Wie geeft mij het verlossende antwoord, want ik weet het niet meer en begin er aardig doorheen te zitten zo.... Slapen 's nachts van Mirza is een drama. Weet iemand of er rond de 9 maanden ook weer een sprongetje zit?? Sinds hij ziek is geweest is het hopeloos. Zouden het ziek zijn, tanden krijgen en de ontwikkeling voor de slapeloze nachten kunnen zorgen?? Heb ik ook nog cursus vandaag met aansluitend examen en ikke is moe, hahaha...Jas had een 9 voor dit examen, dus ga ik natuurlijk voor de 10, maar of dat ook gaat lukken. Ga er maar van uit dat Bietje me wel wakker houdt vandaag... Zo weer even genoeg gelucht, vannacht weer een nieuwe poging.
Sab wat verschrikkelijk zeg als je niet kunt slapen. Volgens het oei ik groei boek is het rond de 36 weken (dus 8,5 maand) een grote donderwolk en zou hij bij 39 weken weer het zonnetje in huis moeten zijn. (dit is vanuit de uitgerekende datum bekeken). Dus dan zul je even moeten uittellen (jij was toch zo'n 2 weken te vroeg bevallen, dus dan zou dat kloppen). Dus ik denk dat het inderdaad een sprongetjes is. Bij de meeste baby's duurt deze sprong rond de 4 weken. Hopelijk bij Mirza een stuk korter. Succes vandaag met je examen. Gewoon heel veel koffie drinken.
@Sab, wat vervelend dat Mirza niet goed slaapt 's nachts. Dat breekt je echt op. Moet zeggen bij Keano dat t ook niet iedere nacht lekker doorslapen is maar vaak als die zijn tut krijgt gaat hij weer verder met slapen, dan is het ook niet zo heel erg...Succes vandaag voor je cursus! @Bietje, en al roze geshopt 2day? @Loestig, Ja het was echt heftig die allergie. Is nu zo goed als weg, ben vandaag ook weer voor 't eerst aan het werk. Hopelijk krijg je geen griep, is niet makkelijk met een klein hummeltje thuis. Hier vanmorgen Keano uit bed gehaald en die was me toch een partij warm, dus gelijk een temp gedaan en ja 38,3, toen ben ik toch maar gaan werken want mijn moeder past op en dat komt wel goed. Inmiddels heeft hij 39,3 en hij wil niks, gelukkig wel gedronken en eet ook wel minder dan normaal...hopelijk knapt hij snel weer op.....wachtend op t werk tot het half 5 is zodat ik naar me kleine mannetje kan!!!