Oh Sab: ik voel met je mee hoor. Weet precies hoe frustrerend het kan zijn. Nick slaapt de laatste twee nachten eindelijk weer tot half 6 maar daarvoor ging het ook voor geen meter. Het slaapgebrek gaat je echt opbreken. Het zou een sprong kunnen zijn. Hoop dat het snel weer beter gaat. Meestal werkte het hier als wij er ons bij neerlegde dat het toch weer een drama nacht ging worden ging het opeens beter. Hou vol!!!! Succes vandaag en halen die 10!!!!!!!!!
Hoi hoi, Nou ik ben wakker gebleven hoor. Heb alleen geen tien, want ik heb al een foutje ontdekt. Nou ja volgende week hebben we EHBO, ga ik dan maar voor een 10, haha. We moesten ook brandjes blussen, dat was wel super cool, denk dat ik maar brandweervrouw ga worden... Bedankt voor jullie steun, we hopen maar dat die kleine smurf snel weer lekker gaat slapen....komt goed, kunnen er toch weinig aan veranderen nu. @ Naat..lekker dat je allergische reactie weer verdwenen is. Het is toch wat, wie vewacht nou dat je allergisch bent voor mascara?? Hoe is het nu met Keano, koorst weer gezakt?
Naat: Jemig van een mascara zo'n reactie? Hoe Bizar. Is je kleine mannetje weer opgeknapt? Sab: Toch maar een beetje rum op de speen................... Is het overdags ook nog drama met slapen of heeft deze kanjer het wakker zijn verplaatst naar 's nachts? Wou dat ik een oplossing had voor je, maar helaas. Jojo: Leuk dat het een mooie dag was dinsdag. Tim zat zondag ineens helemaal onder de rode vlekken met witte bultjes (net als een beet). Na ongeveer een half uur trok het weer weg om vervolgens 's avonds in alle hevigheid weer terug te komen. Schrokken ons rot toen we hem uit zijn slaapzak haalden, vuurrood. Zo zielig en men wat onzeker word je ervan. Ma en di ging het met ups en downs, maar lang niet zo erg meer en vandaag hebben ze niets gemerkt op de opvang. Overigens heeft meneer vanmiddag heerlijk zitten smullen van een pannekoek (of is het pannenkoek). Vind het zo leuk dat ze dat doen om de opvang.
Smits..overdag slaapt hij meestal wel ja, haha. Hij ligt er nu weer in, maar hoor hem nog rommelen. Ik ben inderdaad niet zichtbaar, maar Bietje en Manon volgens mij meestal ook. Wat raar dat Tim opeens vlekjes kreeg. Had hij iets anders gegeten dan normaal? Of misschien ander wasmiddel? Had hij er zelf last van? Wat een vragen, haha..Enne het is pannenkoek, haha
Dacht eerst dat het misschien van de wasverzachter was. Had er 1 wasje mee gedaan. Alles dus weer opnieuw gewassen en gestreken. twijfel of dit het was aan de andere kant als ik het mascara verhaal lees van Naat is het goed mogelijk. Zennnnn onee slaapppppp voor Mirza.
Nou dan zou het nu niet meer moeten gebeuren dan toch? Je weet het toch niet, als hij er zelf maar geen last van heeft. Euhhh Bietje jij zit wel ontzichtbaar hoor... Oh en Mirza slaapt trouwens, dat is al twee uur eerder dan gisteren, nu maar hopen dat hij ook gewoon lekker doorslaapt en niet weer vanaf 4 uur feest heeft.
Jammer Sab, geen 10 voor jou dus.......Hoop dat Mirza vannacht weer wat beter slaapt. Ik zit in de nachtdienst (wanneer niet) dus mannetjelief heeft de ellende....gelukkig heeft hij afgelopen nacht goed geslapen. Je hebt vast alles al geprobeerd maar is het niet te warm/koud? zal wel gewoon zo'n rotsprong zijn... Smits: jeetje daar zou ik ook van schrikken zeg. Raar dat het ook zo snel weer weg is. Geen koorts gehad? Loes: hoe is het met Sam? Nog in de sprong of weer wat gezelliger. Hier een rot weekje gehad. Slapeloze nachten van Nick en balen van mn werk. Heb de knoop doorgehakt...ga solliciteren. Ik wil niet meer al die nachten van huis, feestdagen etc....Best lastig want vind het ook heel moeilijk om mn werk achter me te laten...zucht....had de knoop toch doorgehakt???? Maar eerste sollicitatie gaat morgen op de post. Nick zn oogjes zijn bijna weer beter arme man heeft er best last van gehad. 31 maart smits moeten we naar de KA. Dietiste ga ik niet meer heen, die wil over 3 weken gaan provoceren, JA HALLLOOOOOO laat mn mannetje even met rust zeg. Nou snel een bak koffie erin en dan gaan we weer een nachtje werken!
Oh Super, weer die rotnacht, bleh..Kan me heel goed voorstellen dat je dat niet meer wilt. Je wilt gewoon normale tijden werken en lekker bij je kind kunnen zijn. Waar ga je naar solliciteren?? Fijn dat zijn oogjes weer beter zijn. En dan ook nog die provocatie test...Zou er ook van in opstand komen. Mag die wel uitgesteld worden of moet je hem toch gaan doen de 31e? En op Mirza zijn kamer is het 19 graden.
Knap dat je gaat solliciteren Super. Wat voor soort job zoek je nu? Vreemd dat dietiste wil gaan provoceren en dan ook nog eens in het ziekenhuis zo'n test. Jeetje denken sommige mensen niet na. Je kan niet zomaar alles uit poberen op zo'n humpie. Tim had zondag wel een lichte verhoging. Sab, is Mirza vrolijk als hij wakker wordt 's nachts of gaat hij hard huilen?
@ Smits, als hij wakker wordt gaat hij heel hard huilen. Dan laten we hem even en proberen zijn speen en te troosten. Dan is hij even stil om twee tellen later weer te gaan brullen. Zodra hij opgepakt wordt is hij stil en gaat hij lachen. Maar ja, dan is hij natuurlijk ook meteen klaar wakker
Ja ook gedaan, maar dan schreeuwt hij werkelijk waar de hele wollegrasstraat bij elkaar tot kokhalzen aan toe. Zelfs ook die 5 minuten regel gedaan... Ach het gaat wel weer over. Hij is meestal onrustig als zijn tanden doorkomen, dus denk dat het daaraan ligt. We kijken het gewoon nog even aan.
Jojo, nog van harte gefeliciteerd je de 1ste verjaardag van Charlie! En wat een gave taart hadden jullie! En Bietje!!!!!!! Wat leuk, 2 meiden!!!!!!!!! Ik ben hier aan 't aftellen tot de volgende echo, komende dinsdag! Xxx
@ Smits, het hopen heeft geholpen. Mirza heeft doorgeslapen, haha. Hij ligt nog lekker te tukken nu. Wij mogen zo weer te werk gaan. Hebben hem om 4 uur wel even gehoord, wat dat betreft is hij wel heel consequent, maar een speen was weer voldoende. Nu weer hopen dat hij dit door blijft zetten.... @ 1979...spannend weer een echo dinsdag...Krijg je nu eigenlijk extra echo's of is dit de combi test en die van de 31ste je termijn echo?
Naat hoe gaat het nu met Keano? Heeft hij nog steeds koorts? Is mama weer opgeknapt, krijgt je mannetje weer een tegenslag. Hopeljik was het gewoon een dagje en is hij nu weer helemaal zichzelf. Sab wat fijn dat Mirza eindelijk weer een nacht heeft doorgeslapen. Ik denk toch wel dat het een sprong is geweest (misschien in combij met de tandjes). Nou duimen dat hij dit vol houdt. Super waar heb je op gesolliciteerd??? Knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt. En wat belachelijk dat de dietiste ook een provocatie wil, terwijl het ziekenhuis dat ook al doet. Dan zou ik ook zeggen toedeledokie. Smits Tim gisteren weer verhoging, had hij ook nog last van die rare vlekken? LIjkt inderdaad een soort allergische reactie. Misschien iets anders gegeten dan de andere dagen??? 1979 oh spannend die echo. En dan nog wel 2 heel snel na elkaar. Leuk leuk leuk. Gelukkig hoe is het met jou? Kun je het allemaal een beetje aan na de laatste testresultaten? Ik vind het echt zo rot voor je. Ben je nu al in het ziekenhuis geweest om te prikken, of gaan ze toch een echo doen zoals bij Manon? Lukt het je in deze moeilijke periode nog om de sigaret te laten liggen? Je bent echt een kei en dit wordt gewoon jou jaar. Dat moet. Dus alle duimen (ook die van Sam ) draaien voor je. Bij ons gaat het weer goed. BIj mij heeft de griep niet doorgezet (gelukkig) en Sam is volgens mij ook weer over haar sprongetje heen. Ze drinkt nu weer haar flesjes leeg en slaapt 's nachts goed door. OOk minder stemmingswisselingen, dus we zitten weer in de up fase. Hoewel volgens oei ik groei deze week eigenlijk de piek week zou zijn van het sprongetje. Gelukkig zijn niet alle kinderen volgens het boekje.
hier even een ego berichtje omdat ik niet veel puf heb. Gisteren veel pijn gehad op mijn vrije dag nog wel. Kon haast niet meer lopen zo erg en om half tien al bedje opgezocht. Ook hele erge maagpijn gehad...waar dat nou ineens vandaan kwam. Vannacht slecht geslapen en tot 12 uur op bed gelegen vanmiddag. Een licht ontbijtje genomen maar. Het gaat nu weer wat beter. Straks 3 uurtjes werken en dan weekend gelukkig..... Super...moedig van je om te gaan solliciteren hoor!veel succes. Wat wil je eigenlijk gaan doen nu? oh..en ik sta nooit onzichtbaar hoor....
Hi Sab, idd geen extra echo's maar een nekplooimeting en een termijnecho... dat zal dan voorlopig de laatste wel zijn... Manon, wat balen dat je je zo rot voelt... Gelukkig bijna weekend! Xxx