Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @super, spannend hoor! En net zoals de andere meiden vraag ik me af wat je wil gaan doen.

@manon, doe je rustig! Je lichaam geeft het signaal af hè.....manon Chill. Die maagpijn herken ik wel, heb ik ook. Ik heb het idee omdat je baarmoeder natuurlijk het een en ander in de verdrukking brengt. Die van mij zit natuurlijk ook al hoog ivm tweeling.

@ loestig, gelukkig dus niet ziek geworden!

@1979, was het maar vast dinsdag hè! Lekker genieten hoor tijdens de echo! Blijf het elke keer weer een wonder vinden.

@gelukkig, hoe is het nou?

@ Smits' vlekken die zomaar op komen zetten??? Bizar hè....en als je naar de dokter gaat is het waarschijlijk: zesde, zevende, achtste of weet ik hoeveelste ziekte?

@jojo, vandaag weer aan het werk, zal niet meevallen. Maar verjaardag van je mop iig weer achter de rug. Zal ik je nou komen halen zondag?

@Kris, ben je er klaar voor??? En hoe was het bij de psych?
    @ mutz, alles nog heel of heel gelaten?
    @sab, jouw zoon is echt een gek joch...word gewoon melig van hem. Zal ik jou ook halen zondag? Hahaha maarre gelukkig wel weer ff doorgeslapen vannacht hè!

Hier, nou als sab niet voor de 10 gaat van de cursus dan doe ik dat maar. Vond het erg leuk en ben benieuwd. Volgende week EHBO en reanimeren, pfffff brrrrr bloed!!!!!!
    Vanochtend naar de gyn. Krijg ik weer een ander. Eentje die ik ontzettend vaag vind, dus ik aangegeven ik heb speciaal om dr die en die gevraagd. Ja mevr. Maar we werken niet met vaste gyneacologen. Pfff dat weet ik, maar ivm mijn voorgeschiedenis. Nou mocht dus niet baten. Gelukkig was het uiteindelijk niet de vage gyn. Maar kreeg ik een arts in opleiding, een vrouw. Bloeddruk netjes, maar ze kon de hartjes dus niet vinden. Deja vu. Maakt u zich geen zorgen mevrouw dat gebeurt wel vaker. Ja muts dat zeiden ze de vorige keer ook. Voordeel van een ziekenhuis is dan dat je direct een echo kunt krijgen. Dus hup weer een echo en alles goed met mijn meisjes! Wat een opluchting. Aangegeven dat ik vier weken tussen de afspraken veel te lang vind. En gelukkig is het protocol dus, dat ik vanaf nu elke twee weken een echo krijg en controle. Heerlijk.
    Meteen de stad in en ingeslagen natuurlijk. Ze blijven het in het ziekenhuis beschouwen als een een eiige tweeling zwangerschap. Alleen maar goed denk ik, extra controle dus.

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat dan wel weer gek is, de reactie op mijn opmerking dat de mevrouw van het echo bureau dacht twee placenta's te zien:
    " ja, ik heb even overlegd met de gyn. Maar die zegt dat we er evengoed van uit moeten gaan dat ze een eiig zijn, je kunt het beste met de twaalf weken echo zien dat er twee placenta's zijn dus" mmmmm vreemd dan dat daar toen niet uitgebreid naar gekeken is. Blijf toch bij tijd en wijle twijfels houden bij dit ziekenhuis.
    En ze wist dus schijnbaar ook niet dat een of twee placenta's niets met een of twee eiig te maken heeft. Oké Bianca chilllll voel wederom een lichte frustratie opkomen.

3. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Bietje, Zennn, snap het wel hoor. En inderdaad gewoon kritisch blijven en doorvragen. Het heeft alleen nu niet zoveel zin om je erover druk te maken dat ze het niet leek te weten. Gelukkig krijg je nu een check up om de vier weken. Wel heel fijn die controle! Wat voor leuke dingen heb je gekocht?

Xx

4. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    O ja, heb een foto toegevoegd van 18 feb. Xx

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Manon, doe je lekker rustig aan meid! Als het niet gaat lekker niks doen. Je hebt al weekend las ik net dus lekker relaxen!

@Bietje, kan je frustratie begrijpen...pfff is ook vervelend iedere keer een andere gyn, lijkt me niks, maar goed wat doe je eraan? Gelukkig waren je meisjes in orde en je hebt flink ingeslagen, wat heb je allemaal gekocht?

@Super, wat spannend op zoek gaan naar een andere baan en tjaa ook ik wil weten wat voor branche?

@Sab, Ik herken het slaapprobleem. Keano is al 2 nachten op half 5 wakker 's morgens en zijn tut wil hij niet en zodra wij uit zijn kamertje lopen is het brullen, hij krijgt er gewoon hoestbuien van, zo overstuur! Heb hem vanmorgen laten huilen en binnen een half uur/3 kwartier sliep hij weer...en Mirza vannacht goed geslapen?

@Smits, en nog steeds vlekken te zien of helemaal niet meer? Keano heeft dat ook eens gehad, was toen de vijfde ziekte.

@1979, alvast veel plezier bij je echo en geniet ervan he telkens weer!!!

@Loestig, wat fijn dat de griep niet heeft doorgezet!

Gelukkig is bij Keano de koort weg, gister ochtend was zijn temp 37.4 dus. Wie weet krijgt hij wel tanden dat dat door zit te komen, want hij is ook al 2 nachten om half 5 wakker en een brullen pfffff....dus mijn dag begon lekker vroeg!!! Nu weer aan 't werk maar jeeeej bijna weekend!

6. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Julesz, wat een mooie foto van je buik zeg! Lekker genieten meid!

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    meiden...ik ga afzeggen voor zondag..ik voel me vreselijk k.u.t.
    Ik ben zo misselijk dat ik er helemaal eng van wordt en had een vraag erover bij de verloskundige hier gelegd. Ze zei wat Bietje zei maar ook dat het een griepje kan zijn.
    Ben bang dat het meer tegen een griepje aanzit omdat ik me ook heel erg moe voel, opvliegers en duizelig enzo. Voel me zo niet in staat te komen en als het het griepje is wil ik Bietje ook zeker niet aansteken.

hoop dat jullie een fijne dag hebben saampjes en hopelijk voel ik me voor Breda een stuk beter....

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Manon..oei dat is verschrikkelijk klote zeg, dat je je niet lekker voelt. Kan me heel goed voorstellen dat je het op deze manier niet ziet zitten hoor.
    Heeft de vk wel bloed ofzo afgenomen of moet je het nog even aankijken?? In ieder geval heel veel beterschap, hoop dat je snel weer opgeknapt bent.

@ Naat..fijn dat de koorst weer weg is. Misschien kun je de plekken waar de tandjes doorkomen aanstippen met Dentinox. Dat doen we bij Mirza ook en sindsdien slaapt hij weer door. Weet natuurlijk niet of het daardoor komt, maar ach baat het niet dan schaadt het niet. Jij helemaal hersteld van de allergische reactie?

@ Julesz...super mooie buik op die foto zeg. Ben nu natuurlijk nog nieuwsgieriger hoe die prachtige buik er nu uit ziet.

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manon, is je bloeddruk wel goed?

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi girls....

Wie komen er zondag precies?? moet ik op avond eters rekenen??

en bi... we hebben er niet eerder over gehad :p

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik kom niet, want ik vind Bi niet lief doen tegen mij.

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Bi...geen idee of mijn bloeddruk ok is nu...de laatste x (twee weken geleden) nog wel...zo snel zal dat toch niet veranderen? moet ik mijn eigen VK op de hoogte brengen? Ik wil ook geen zeur zijn die met elk griepje komt...

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik zou wel even je eigen VK bellen hoor Manon. Je bent geen zeur. Even laten checken die bloeddruk.

14. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Arme Manon, word maar weer snel beter. Lekker veel slapen, je spieren insmeren en je vooral laten verwennen en verzorgen.
    Mocht je je toevallig ineens weer helemaal beter voelen en zondag toch willen komen, laat het dan weten, dan kom ik je ophalen.

Kris: Vanaf hoe laat verwacht je ons?

Bi: Godsamme wat een kut actie van die nog-niet-arts. maar goed dat ze eerst je bloeddruk heeft gemeten, want die was daarna vast veel te hoog geweest. Wel weer fijn dat je nu iedere 2 weken mag. Vind het trouwens wel apart data je geen vaste gyn heb.

Hier is tand nummero 5 verschenen en wederom op een plek waar ik hem niet had verwacht. Stand nu: 4 onder, 1 boven.
    Vlekjes blijven zo nu en dan verschijnen, maar wel steeds minder.

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe echt niet lelijk, Sab! Zou ik nooit doen. Jojo komt, Sab, smits, Mutzie misschien en Ik. Zou niet al te ingewikkeld doen Kris met eten. Manon: zou het ook laten checken, duizelig, hoofdpijn, niet lekker zijn kan ook te maken hebben met bloeddruk. En dat kan best verschillen met twee weken geleden.

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Smits, haha..dat is een leuke volgorde, zal er vast ook heel charmant uitzien, hihi. Mirza zijn tanden verlopen tot nu toe nog prachtig volgens het boekje. Twee onder, drie boven en de vierde boven is onderweg.

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is Kris nou weer weg? Waar wacht jij op Kris? ( Hyves)

18. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Komt Super niet Bi?

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens sab niet, weet eigenlijk niet waarom niet.

20. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Ojee Bi, heb je last van een lastige dochter?? Ik zou bijna zeggen "dit moet nog een makkie zijn, straks heb je twee van die pittige meiden erbij"

Share This Page