Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik ben niet weg hoor Bietje, ik ben ontzichtbaar, whahaha..Super zei dat ze er niet bij zou zijn in dat afspraken boekje...weet even niet hoe ik het anders moet noemen.

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze is erg humeurig de laatste tijd en als mams dan ook niet zoveel kan hebben, kan het wel eens botsen hè. Ze is vooral erg moeilijk wat kleding betreft de laatste tijd.

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar zie je mij dan ook niet? Ik zie mezelf wel nl

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Nee bi je bent niet zichtbaar.

Lastig zo'n periode. Ze is dus waarschijnlijk haar eigen ik aan het ontdekken

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loopt hier nu te paraderen met een bandje om haar nek: dit vind ik gaaf, vet gotic... Pffff 8 jaar hè

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nee Bietje ik zie jou ook niet, maar mezelf wel met een sterretje erbij.

Ach die Lynn...alleen opstandig over kleding??? Wat dacht je van eten soms?? Verder is het een schatje..mijn favo nichtje

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat ze zichzelf snel gevonden heeft haha. Verder is ze wel lief hoor

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Daahaag meiden!

Manon wat balen dat je je zo rot voelt! Het zou misschien ook nog maagzuur kunnen zijn. Ik heb daar tijdens mijn zwangerschap verschrikkelijk veel last van gehad en ook echt heel veel buikpijn van gehad. Het voelt anders dan wanneer je niet zwanger bent en maagzuur hebt. Je zou een Rennie kunnen proberen (kan geen kwaad) en kijken of dat helpt en anders zeker je vk even bellen hoor en je bloeddruk laten meten.
    Rust goed uit en denk om jezelf he!

Smits wat gek he die vlekjes!!! Zal het met zijn tanden te maken kunnen hebben? Heel vaag en kan idd de 55e 122e ziekte zijn! Vooral omdat ze weer wegtrekken en zo! Hoort geloof ik bij de 6e ziekte.

Julesz ik ga zo gelijk je buik bekijken ben benieuwd!

Super ben ook benieuwd waar je naar gaat solliciteren! Vind het wel heel goed van je hoor dat je het doet. Het is zooo zwaar die onregelmatigheid! ( Ik ben ook zo rond de 7maanden veranderd van baan haha grappig)

Naat de slapeloze nachten zijn niet fijn he!!! Hopen dat het snel weer beter gaat!

Sab gelukkig dat Mirza weer wil slapen pfff ik had met je te doen! Hier is het ook drama. Om half 4 standaard dikke paniek en hysterisch huilen... Ro hoort het 9 van de 10 keer niet dus heb ik al een paar weken een fijne break om half 4.... :( En dan om half 6 nog een keer een speen en dan hopen dat het tot 7uur stil blijft hahaha Ach ja alles gaat over en alles wordt beter ooit!

1979 spannend je echo!!! Ben benieuwd!

Loestig fijn dat Sam over haar sprongetje heen is en dat bij jou de griep niet door heeft gezet. Zit je niet op te wachten!

Kris 15.00uur he zondag! Gezellig!
    En maak t jezelf idd niet te moeilijk! Ik neem wat lekkers mee voor bij de koffie/thee/fris/borrel haha vanwege Charlie haar verjaardag.
    Is het t makkelijkst als je het bedrag van de boodschappen door 5 deelt en dat aan ons laat weten zodat we het over kunnen maken? Lijkt mij wel!

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    oepsssss..............Tja dilemma. Is wel een errug vroege pubertijd.
    Is gotic op school ook helemaal in?

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH jee Bie! en dan krijg je nog 2 van die meiden! haha oh oh dat wordt wat!

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Probeer gewoon wat consequenter te zijn, gelukkig dragen de hormonen daar enigszins aan bij om dat voor elkaar te krijgen.

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou hier iets te vroeg gejuicht hoor...Niet alleen mijn nichtje is dwars, ook mijn zoon, want die vertikt het om te gaan slapen nu en schreeuwt de hele tent weer bij elkaar...Party....

En lekker dingen voor bij de koffie ben ik altijd voor in, haha

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    heb ff gekeken op de site maar kan alleen bellen nu nog voor spoedgevallen....hmm....lees wel veel over maagpijn en zwangerschapsvergiftiging op int.net....maar hier horen ook opgezwollen handen, gezicht, voeten bij en dat heb ik niet...

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo: Jij ook al van die slapenloze nachten. Ik zou Ro gewoon een flinke por geven met de opdracht om er ook eens uit te gaan.

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Wordt niks zelfgemaakt Sab want daar heb ik ecccht geen tijd voor haha maar t komt uit een goed hart (hema hart)

Charlie wil de afgelopen 2 avonden ook niet meer slapen... Dikke drama maakt ze, omdat ik haar mega teddybeer niet in haar bed wil laten grrr. 1 jaar en de peuterpuberteit dient zich gelijk aan denk ik... Eten vliegt door de lucht... Als ik zeg "kom je" dan schud ze nee en zegt NE en waggelt de andere kant op en gaat keihard lachen als je haar corrigeert....
    Luier verschonen moet t liefst staand want liggen is voor baby's

Bie is dit t begin?? hahaha

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft ie vanmiddag nog geslapen sab?
    Ach wat betreft mijn meisje, ti's er gewoon eentje met een eigen wil en eigen mening( van d r vader haha) die heb je ook in mannelijke variant en dan heten ze idd mirza haha

17. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, stop met zoeken op Internet. Daar kom je alleen maar ellende tegen. Als je gevoek zegt dat het niet goed is gewoon bellen en anders je rust houden en morgen een belletje naar de vk

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Smits dat doe ik ook echt hoor en ik ben dan zoooo kwaad dat ik alsnog klaar wakker ben hahaha!

Manon neem de optie maagzuur in overweging. Kan heel goed en is goed te behandelen. Wel super lastig maar niet heel ernstig! Wie weet helpt de Rennie en ben je gerustgesteld

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh dat is fijn Jojo..en dan vooral zelf niet proberen te lachen. Gelukkig kan Mirza nog niet lopen, want die zou hem denk ik ook peren als ik hem zou roepen, haha.
    Hij ligt nu in de box en is gewoon aan het zingen, pffff. Hij was net wel bijna aan het slapen, maar bedacht dat hij nog even moest poepen.

@ Bietje..ja vanmiddag heeft hij (en ik stiekem ook) een uurtje geslapen. En oh jee..als Mirza op Lynn lijkt krijgen we het nog aardig te verduren, whaha.

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou idd bellen manon. Herken het wel dat opzoeken, maar je maakt jezelf gek!

Ja jojo dit is het begin hahaha duurt tot ze twintig zijn

Deel Deze Pagina