Haha Jojo, wat een bijdehandje ook zeg. Mirza is ook dol op de afstandbedieningen en telefoons hier in huis. Wat dat betreft ben ik blij dat hij nog niet kan lopen, haha..Ik ga nog maar even genieten van de rust.
Hahaha ja waar zou ze dat nou vandaan hebben................ Wat is haar haar trouwens lang en dik geworden
WAt is dat toch met afstandsbiedingen, telefoons etc. Bizar wat een aantrekkingskracht dit heeft op die kleintjes. Tim was mij trouwens te snel af van de week. We hadden de konijnen eten gegeven en heb hem daarna op flinke afstand van de etensbak gezet om te spelen en te kijken naar de konijnen. Ik in de keuken mijn ontbijdje maken totdat het wel heeel stil werd. Ja hoor lag meneer met de brokken te spelen en ondertussen flink te kauwen op een blijkbaar heerlijk brokje. oeps foutje moeders. En boos dat hij was toen ik uit zijn mond haalde
Haha grappig he! Ze heeft t volgens mij van een jongetje van t kdv. 3 maanden ouder dan Charlie en hij is haar beste vriend haha! De hele dag doen ze alles samen en hebben ze de grootste lol. Hij is ook erg met zijn handjes en gebaartjes dus ik denk dat die trut het gewoon overneemt hahaha! Ik lach me een breuk elke keer dat ze dat soort dingen doet! Ze wil nu ook haar puffertjes zelf in het zakje terug doen haha zo groot al! Maar ze loopt nog niet los natuurlijk he dus ze holt gewoon om de tafel heen en pakt zich over naar de bank, kast, loopkar en weg is ze! hihi Ja zodra ze gaan kruipen dan is de rust helemaal over he Smits! Ja wat een haar ineens he! Wij zeiden het ook al tegen elkaar! Vind het leuk dat het nog steeds zo donker is!
Oh dat is ook lekker Smits konijnenvoer, lekker droog ook, haha. Had het er laatst met Jas nog over, dat als Mirza eenmaal gaat kruipen we de kattenbrokken wel weg moeten zetten. Hij was trouwens weer naar bed, maar is inmiddels weer beneden, pfff wordt een lange avond ben ik bang. Heb ik morgen ook nog die fotoshoot, hopelijk kan ze mijn wallen wegwerken, haha
Hahahah ik zie het helmaal voor me met zijn pruillip en dan heel hard brullen! Hij vond het blijkbaar heerlijk hahahaha!!! Is Tim ook zo bezig met diertjes geluiden nadoen en lichaamsdelen aanwijzen??? Charlie haar favoriet is de vis en ze als je vraag t waar haar neus, oren, haren, mond, buik zit dan wijst ze het aan haha! Heeft ze op t kdv geleerd!
OH nee Sab pffff Je hebt natuurlijk ook geen zin om boven te blijven zitten tot hij gaat slapen, want dan zit je er morgen nog hahah! ja en die kattenbrokken zou ik zeeeeker weghalen, net als schoenen, slippers, pantoffels, dvd's cd's , tijdschriften ets! Gewoon alles hahaha
Dat meen je Sab!!!! Wat een mannetje, ongelooflijk. Morgen dus op de foto. Flink wat koffie en oogcreme en dan stralend in de flitser kijken. Wel een goed moment, want zodra Mirza gaat kruipen kan je hem niet meer op 1 plek houden. Tim maakt nog dier geluidjes maar merken wel dat hij dingen herkend. Vraag waar bv Banjer is en gaat opzoek. Bij mond trekt hij 9 van 10 keer de mond van zijn vader open om vervolgens de tandarts uit te hangen. Zo grappig.
Wat ontwikkelen die kinderen zich toch snel he. Kan me er elke keer weer over verbazen hoe dat gaat, zo bijzonder. Enne Jojo moet eerlijk zeggen, dat Jas boven zat en ik gewoon beneden achter de lap. Papa brengt Mirza altijd naar bed 's avonds.
OH wat leuk Smits haha! Ze hebben wat met tanden en tongen he haha! Charlie wil die van mij altijd pakken bah! OH sirene gaat af Charlie wakker... Oh en weer stil! Sab laat jij dat door Jas doen???? Nou het naar bedbrengen is hier heilig hoor dat doe ik! Ro mag wel een kusje komen brengen (dat dan wel haha) maar ik doe het hele ritueel! Gisteren wilde ze maar niet slapen en huilen en gillen dikke drama en ze stond maar naar de commode te wijzen en wat blijkt... ben ik vergeten haar tanden te poetsen haha. Alsnog gedaan en ze ging gelijk slapen! Dat is toch mega autistisch!
Nee hoor dat mag papa lekker doen. Ik kroel met hem beneden en dan gaat Jas lekker naar boven met hem. Als hij echt voorgelezen gaat worden op bed, dan ga ik dat wel doen hoor, want dat vind ik leuk. Nu rukt hij alleen die boekjes nog maar uit de handen, haha. Smits, brood eten gaat super. Elke dag een hele boterham, zo van de een op de andere dag. Koekjes gaat ook goed, want hij bijt het gewoon af en gaat dan zitten kauwen, zo schattig.
Dat hoor ik wel vaker Jojo. Bij een vriendin lag de knuffel van haar zoontje niet goed in bed. Hij lag dus ook alleen maa te mopperen totdat ze erachter kwam. Wij brengen vaak -eigenlijk altijd- Tim met zijn bedjes naar bed. Behalve op donderdag dan is de eer aan mijn moeder. Oja en tim krijgt sindskort zijn speen alleen nog maar voor het slapen gaan en dat gaat mega goed. Ben daar echt heel blij mee.
Meiden ik gooi de pc uit. Mirza nog maar even een extra fles geven en dan eens kijken of dat monster wel gaat slapen. Ik zie jullie gezellig zondag. trusten.
ik ga slapen meiden...hoop dat ik me morgen beter voel....truste allemaal..en houd de leuke verhalen erin he!
Goeienacht Sab en Manon. Manon: hoelijk voel je je morgen weer een stuk beter. Sab: veel plezier als model morgen.