Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Slaap lekker Sab! Heel veel plezier morgen! Ben super benieuwd!!!! Zal vast heel gaaf worden!!!

Wat goed Smits! Heeft hij hem ook niet meer tijdens zijn middagdutje?? Charlie krijgt hem ook alleen in bed of in de auto als ze erg moe is. In bed kan ze echt nog niet zonder!

Manon slaap lekker en ik hoop dat je je morgen een heel stuk beter voelt en het "gewoon"maagzuur blijkt te zijn! Rustig aan he!!!!

2. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Ene keer wel andere keer niet. Geef hem wel altijd, maar hij spuugt hem vaak uit.

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow super zeg!!! Zou top zijn als hij snel van die speen af is he!!! Dat zie ik hier echt nog niet gebeuren! Ben al zo blij dat ik van de flessen af ben en Charlie gewoon lekker uit een rietje drinkt!!! (nu nog een gewone beker aanleren!)

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga ook lekker naar bed toe! Slaap lekker!!!

5. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    truste tot morgen 9.00 uur

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Yeahhhhhhhhhhhhhh, daar is hij dan eindelijk, het zoontje van mijn broer. Vannacht geboren om 10 over half een. Ben nog niet wezen kijken, maar het schijnt een klein mannetje te zijn. Een kleine 2600 gram.....

Ben zoooooooooooooo benieuwd

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    #1267 manon31, Mar 19, 2011
    Last edited: Mar 19, 2011
    Sab en Bi..gefeliciteerd..hoe heet hij? en 2600gr is idd heel klein zeg! is hij te vroeg dan ofzo?

Hier een update van afgelopen nacht..1 grote hel geweest....aaaahh..op een gegeven moment zo'n pijn en ook flinke diaree erbij, had niets meer met vaste onlasting te maken(sorry:))dat ik de huisartsenpost heb gebeld...de mededeling(heel aardige mevrouw trouwens)sorry je mag niets hebben..alleen paracetamol en met die maagpijn en overgeven het beste om die in zetpillen te nemen.(deze niet meer gehaald trouwens) Het goede nieuws was dat ze o.a. door de diaree erbij nu wel vrij zeker wist dat het niet aan de zwangerschap lag maar dat ik waarschijnlijk het buikgriepvirus heb wat heerst op het moment. Als het erger werd of ik krijg koorts erbij terug bellen. Gelukkig niet gebeurt. Vannacht echt alles eruit gegooid tot ik helemaal leeg was en vanmorgen weer langzaam begonnen met een droog beschuitje. Nog wel last van mijn maag maar oa omdat deze zo van streek was. Het gaat gelukkig duidelijk de betere kant op nu en hoop dat ik vannacht een betere nacht heb....mocht het toch een paar dagen aanhouden en ik houd het moeilijk binnen allemaal dan contact opnemen met de HA...
    Dus goed dat ik morgen er niet ben meiden anders had ik jullie nog aangestoken..geen pretje...
    Ik baal wel als een stekker nu natuurlijk!!!:x Maar hoop dat jullie een hele leuke middag/avond hebben met elkaar! X

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo Manon dat is niet fijn! Wel heeeel fijn dat het niks met de zwangerschap te maken heeft!!!! Ziek maar goed uit en laat je lekker verwennen he!!! Veel slapen en goed drinken dan komt het vast snel goed!

Sab en bie gefeliciteeeeerd!!!! Maar ze liep al op de 41weken ofzo toch???? Echt een klein mannetje dan hey!!! Jullie zijn vast al wezen kijken dus ben erg benieuwd naar de verhalen en morgen foto's!!!!
    Sab hoe was de fotoshoot???

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh..41 weken...nee dat is zeker niet te vroeg dan..jeetje wat klein dan zeg...hopelijk snel een verslagje van 1 van jullie...en misschien foto's?:)

Jojo...ja ik moet (Coca)Cola drinken zei ze..ik had het idd al weleens eerder gehoord. Je moet dan alleen zorgen dat de prik er een eind af is. Ik doe dat door het een paar keer van het ene glas in het andere te gieten. Er zitten heel veel goede mineralen in (Coca) Cola. Mijn neefje was eens uitgedroogd van zo'n virus en kreeg in het ziekenhuis toen ook Cola.
    Zag trouwens vanmorgen dat ik 2 kilo ben afgevallen...hopelijk zit dat er snel weer aan(nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen:D). Ik had de afgelopen dagen ook al zo weinig eetlust...blij dat ik nu weet waarvan iig...
    ben jij weer helemaal opgeknapt nu trouwens? En Charlie had toen ook zo'n buikvirus toch?

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    wat een ukkepuk die nieuwe neef van ons! Hij heet trouwens Joep. Nog ff geen foto's, lag de hele tijd bij mams, dus komt wel even als we wat verder zijn.

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Manon..pff wat balen zeg dat je zo ziek bent. Ik had aan het begin van mijn zwangerschap buikgriep, bleh..Nu hopen dat alles wat je eet, lekker binnen blijft en weer opknappen heen gaat.

@ Jojo..fotoshoot was helemaal geweldig. Mirza deed het zo super goed, we waren dan ook zo klaar, omdat hij zo lekker meewerkte. Donderdag kunnen we ze ophalen. Krijgen er een op A3 en de rest op dvd.

Joep is echt zoooooooooooo klein, jeetje mina zeg. Mirza is een reus, haha.. Ik heb 1 fotootje maar die staat op mijn telefoon, dus die kunnen de geinteresseerden morgen bekijken.

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat heb ik ook wel eens gehoord Manon! Cola werkt sowieso goed als je misselijk bent!!! Nou aan de cola dan maar he! Burrrp! Hoe gaat het vandaag? Je bent op zp geweest en dat is meestal wel een ok teken toch? :)

Joepie de poepie! Wat een vrolijke naam zeg! Ben zeker benieuwd naar de foto morgen!
    Sab wat leuk dat de fotoshoot zo geslaagd was! Was het een gezinsshoot of alleen van jou en Mirza? Ben wel heeeeel benieuwd naar t resultaat! Ik zou t ook graag met Charlie doen, maar t is zooo duuuuurrr!!!

Vandaag lekker gefietst met Charlie Ze vond het erg leuk en zat naar alle auto's te wijzen en "ata"te roepen en alleen naar de mannen zwaaien en "hai haiii" roepen haha geweldig! Beetje jammer dat ik er toen we thuis kwamen achter kwam dat haar nieuwe puma gympie weg is... Ze had maar 1 schoen aan. Baal zoooo erg, maar kon niet terug fietsen, want Charlie was keihard aan t huilen en ik verga van de pijn in mijn rug dus was er wel ff klaar mee! Vanavond ga ik op de fiets naar mijn zus haar verjaardag en dan fiets ik dezelfde route... Op hoop van zegen!

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Jojo..we hebben foto's met zijn drieen, Mirza alleen, Jas en Mirza en ik en Mirza. Kostte 150 euro, maar ze zijn zooooooo leuk geworden. Was het alvast maar donderdag.

Oh wat balen zeg van die gymp. Ik hoop dat je hem vanavond weer vindt.

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo...haha Charlie de mannenverslindster:D...wel balen van het schoentje..heb je hem op je fietstocht nog gevonden?

Sab..ben benieuwd naar de foto's...wel ff inscannen dan he en op hyves zetten ofzo:D

Hier gaat het duidelijk beter...vanochtend was ik nog wat misselijk...maar dat trok wel verder weg steeds. Ik had om 3 uur een afspraak met een vriendin..we zouden naar Gooische Vrouwen gaan en ik heb het aangekeken en op bed blijven liggen tot 13:00. Toen kreeg ik door dat het wel zou gaan als Bart me weg zou brengen en weer halen. Dus zo gezegd zo gedaan en zo nog een rustige maar leuke middag gehad. bart ook want op de terugweg nog naar de Mac geweest, nee niet voor mij...hij had voor mij cola zonder prik en een beschuitje bij zich hahaha.
    Nu nog wel wat misselijk en moe maar goed te doen en vanaaf vroeg naar bedje...

15. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jeeeeeeeeeeeeeetje wat hebben jullie lekker gebabbeld zeg!!!!!

Manon: blehhhh flink last van het buikvirus gehad! Ik had het vorige week te pakken. Blij dat het niks met de zwangerschap te maken heeft. Vond je de film leuk? Ik vond hem echt erg grappig!

Bi/Sab: gefeliciteerd met jullie neefje Joep! Leuke naam trouwens en wat een kleintje zeg. Sab wat een banjer is Mirza zeg! Zo lang wakker. Ben je al voor je uitstrijkje geweest? Ik heb de uitnodiging ook binnen. Bi: pffff puber dochter....lijkt me vreselijk lastig zeg! Hoe gaat het verder met jou?

Jojo: hopelijk schoentje nog gevonden? Wat lekker dat je met Charlie kunt fietsen....lijkt me heerlijk. Zal het een 7 maanden werkdip zijn????? Nee het is genoeg geweest denk ik al die nachten/ feestdagen van huis. Het leven is te kort om zoveel te missen!

Smits: Tim dus ook lekker op tijd wakker! Hier nog een die altijd vroeg is. Maar we raken er zo langzaam aan gewend.

Iedereen was nieuwsgierig waar ik op heb gesolliciteerd. Haha grappig. Het gaat om een vacature woonbegeleider op een begeleid wonen project. Je werkt met mensen met psychische problemen, ex- gedetineerden (oude bekenden???) en mensen met schulden. Je ondersteunt bij het opbouwen van zelfstandigheid. Lijkt me wel leuk en je werkt alleen dag of avonddienst. Maar er is nog geen ingangsdatum van de vacature bekend dus ik word opgenomen in de portfolio. Of ze moeten heeeeel enthousiast worden van mn brief ;)

Ik heb voor de date van morgen nee gezegd. Zit al enige tijd niet zo lekker in mn vel. Ben zooooo druk in mn hoofd met mn baan, vermoeidheid, mn mams, Nick die nog steeds niet helemaal ok is. Word er gewoon af en toe onzeker van. Doe ik het nou echt wel goed? Al met al even geen ruimte en fut om af te reizen naar Brabant. Nick zn ogen gaan gelukkig beter. Vanmiddag spuugde hij al zijn wortels er uit....fijn ALLLES onder de wortels hahaha. Slapen gaat meer niet dan wel, maar daar heb ik me bij neer gelegd.
    Verder gaat het wel hoor hier! Wil ook niet negatief overkomen want ik geniet met volle teugen van Nick zijn enorme glimlach en gebabbel. Hij zit al op handen en knieen trouwens. Nog even doorkrijgen hoe hij vooruit moet en dan gaat hij!!!

16. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Oh ja meiden heb nog een vraag voor jullie:
    Nick drinkt nog steeds 5 flessen. Hij moet volgens mij allang naar de 4. Er staat overal 3 of 4 flessen. Maar het is echt drama als ik de laatste weg laat. Ik laat hem dus nog lekker die laatste fles drinken. Hoe hebben jullie dat gedaan? Afbouwen, gewoon weglaten of het gewoon zo laten en het dan vanzelf goed laten komen????

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Super..heel goed dat je voor jezelf kiest hoor en morgen lekker thuis blijft met je mannen. We gaan nog vaak genoeg afspreken, dus komt helemaal goed. En wat super knap dat Nick al op handen en knieen zit, Mirza doet dat pas sinds vorige week.
    Wat betreft de flessen, bij Mirza ging dat eigenlijk vanzelf. Op een gegeven moment zat er steeds meer tijd tussen de flessen, dus viel er vanzelf eentje weg. Als hij straks nog meer bijvoeding krijgt zul je merken dat hij die 5e niet meer wilt. Mirza zit er nu op 3, maar krijgt er soms, als hij slapen weer eens voor watjes vindt nog steeds lekker 4 hoor. Gewoon doen wat bij Nick past, komt helemaal goed.

Enne neeeeeeeeeee ik moet nog steeds voor dat stomme uitstrijkje een afspraak maken..ikke is een bangepoeperd.

De baan waar je op gesolliciteerd hebt, klinkt trouwens erg interessant.

18. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Nou zeg dat was wel even bijlezen hoor. Jeetje wat kunnen jullie kletsen.
    Ik hou het toch even kort, want ga zo Sam in bad doen.

Super wat een leuke baan lijkt me dat. Echt weer iets opbouwen met mensen. Hopelijk vinden ze je cv zo indrukwekkend dat je daar snel kunt beginnen.

Manon bah cola zou het laatste zijn waar ik dan zin in heb, maar ja het werkt wel. Voel je je nu weer wat betereder dan gisteren?

Sab en Bietje gefeliciteerd met het kersverse neefje.

Jojo heb je de schoen van Charlie nog gevonden?

Smits nog steeds vlekjes bij Tim? Heeft hij er eigenlijk last van?

Julesz mooie buikfoto hoor.

Veel plezier allemaal vandaag bij Krisje (tenminste degene die gaan).

Hier hadden we donderdag nog een leuke verrassing. Sam heeft haar eerste tandje. Het viel niet echt op want het zit best ver naar achteren. TOtaal niet volgens het boekje haha.
    WIj willen bij Sam langzaamaan gaan afbouwen met de laatste fles. We moeten haar iedere keer weer wakker maken voor die vijfde fles. Ik heb gebeld met het cb en we mochten 1 fles minder doen. Dus vanavond testen of het werkt en of ze dan nog steeds goed slaapt. We gaan bij de laatste fles wel een beetje rijstebloem doen, zodat het voldoende vult. Zijn er onder jullie nog meer die dat toen hebben gedaan? Hoeveel schepjes rijstebloem gebruik je dan?
    Verder heeft Sam ontdekt dat ze heel goed kan babbelen. Haha het roept hier de hele dag door tegen al haar speeltjes. Zo schattig.

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig..haha zo zie je maar dat ze lekker allemaal anders zijn. Welk tandje is nu als eerste doorgekomen dan? een hoektandje ofzo?

Hier de dag lekker langzaam gestart en de katten vonden dat ook heerlijk. Zit ik lekker na mijn ontbijtje op de bank denken ze allemaal..zo dat ziet er comfortabel uit....hoe bedoel je mijn buik is een poezenmagneet??

20. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Meisjes, veel plezier met elkaar vandaag!

Loes: die Sam! Wat nou sprongetje??? er kwam een tandje. Jeetje vlotte tante hoor. Nick kreeg veel kramp van de rijstebloem dus tot gister niet meer gebruikt. Zou met weinig beginnen. Eerst een theelepel ofzo.

Manon: ziet er gezellig uit bij je. Lekker samen op de bank.

Share This Page