Hey meiden, ik ben er ook weer! Helaas niet gezellig bij Kris We zijn gister eind van de middag thuis gekomen. Eerst bij mijn ouders gegeten met zus, zwager en kids. Bij thuiskomst de badkamer bewonderd. Is al een eind opgeschoten, maar nog niet af. En jeetje wat een bende in huis..! Overal puinsluier... Onze badkamer is beneden, dus je snap wel dat de hele woonkamer en keuken onder zaten. Vandaag dan ook een paar uur bezig geweest om dat weg te krijgen. Ben helemaal op. Heb de meiden gesmst, een smsbom, weet niet of het is aangekomen, tot nu toe geen reacties, hihi. Zijn vast zeer teleurgesteld Veder gaat alles goed met me. Heb weinig last van kwaaltjes (wat me natuurlijk een klein beetje onzeker maakt). De vakantie is leuk geweest. Erg gezellig. Helaas niet heel erg veel sneeuw en als de zon scheen (twee dagen) was skiën onmogelijk. Maar dat mocht de pret niet drukken en hebben we het erg gehad. Gezellig, lekker gegeten en veel lol gehad. Vast ook kilo's aangekomen, kleding pas toch iets lastiger.. Grr.. Gaat vast nog vaker gebeuren de komende tijd Vrijdag tweede echo, ben blij, want wil onze Mini graag weer even zien en weten dat het goed zit! Ben helemaal bijgelezen, alleen nog geen tijd gehad om te reageren. Wilde eerst even dit aan jullie kwijt en van week reageer ik uitgebreid op jullie! Hoop de het gezellig is bij Kris (weet t wel zeker, iets minder natuurlijk omdat ik, super, julesz en manon er niet bij zijn ) Jullie horen me van de week weer! Nu gezellig naar mijn schoonouders
Mutz: Welkom terug meid! Zo te lezen heb je hete rg fijn gehad. Lekker hoor even helemaal weg. En dan terug komen in die bende, tja das toch minder fijn!!!! Hopelijk zijn ze snel klaar met de badkamer en kun je weer in een schoon huis. En dat je niet zoveel kwaaltjes hebt!? Maak je niet teveel zorgen (whaha moet ik zeggen) maar veel van ons hebben niet of nauwelijks kwaaltjes gehad. Spannend vrijdag weer een echo!!! Even de kleine bekijken... Rust lekker uit van je vakantie!
Hahaha sab je hebt helemaal gelijk met je fles verhaal. Nick heeft vandaag 1 fles overgeslagen (en bruine boontjes gegeten, bleeeeehhhh) Maar straks wel nog een fles anders is het zeker feest vannacht. Kijken of dit doorzet.
Mutz er ook niet bij...zo zie je maar...probeer je een datum te prikken waarop iedereen kan zijn er toch altijd onvoorziene omstandigheden...hopelijk hebben jullie het toch nog leuk gehad zonder ons Mutz..balen zeg dat je dan zo moet terugkomen...en over de kwaaltjes..ach de een heeft ze wel en de ander niet..probeer er niet teveel bij na te denken en geniet. dat de kleding minder goed past is toch een goed teken? En vrijdag gaan jullie Mini alweer zien..jeeeh... Super..goed van Nick hoor!
Hey Jojo, heeft de taxi wwer thuis gebracht. Was gezellig vanmiddag en vanavond. Alleen jammer dat je dan in een donker en stil huis thuis komt. Ligt Edwin gewoon al te slapen (in bed en niet op de bank zoasl sommige andere mannen)
ah smits toch..... gelukkig heb je dan nog zp.. en denk maar het kan erger.. heb niemand naast me liggen
Mutz, jammer dat je er ook niet bij kon zijn. Snap het wel hoor dat je even flink aan de poets wilde gaan. De champagne is weer terug mee. Fijn joh van de week weer een echo. Maak je gaan zorgen er zijn idd heel veel zwangerschappen zonder klachten. Manon: Gedraagt je maag zich een beetje Super: Die knappe Nick, gewoon ineens een fles minder.
Manon dat is wel gezellig zo met zijn allen op de bank. Haha die poezen ruiken gewoon dat jij zwanger bent en willen graag bij jou in het nestje. Ik denk dat het bij Sam het derde tandje is (van voren geteld). Dus tussen de hoektand en kiezen in of zo. Ik ga vandaag waarschijnlijk naar het CB die kunnen me vast precies vertellen welke tand het is. Super heeft Nick nu toch uit zichzelf een fles overgeslagen. Haha. Ik heb voorzichtig gedaan met de rijstebloem. Ik heb 2 schepjes gedaan en ze dronk het heel snel leeg. Die 3-standenspenen gaan veel te hard. Zelfs op stand 1 kreeg ze het leeggedronken. vandaag even een andere speen proberen. Maar gelukkig heeft ze er geen last van gehad en heerlijk heel de nacht doorgeslapen. Hopelijk blijft dat zo. Mutz weer heerlijk terug van een, zo te lezen, geweldige vakantie. Balen dat je dan wel in de rommel zit nu, maar het echt breekwerk heb je zelf niet hoeven meemaken. Dat is wel prettig. Vrijdag lekker je echo. Spannend! Gelukkig hoe gaat het met jou? Wanneer moest je ook alweer naar het ziekenhuis voor de volgende samenlevingstest? 1979 bij jou alles goed? Wil je eens een foto posten van je buikie (of is het nog niet echt zichtbaar?) Julesz hoe staat het met het babykamertje? En Manon hoe is dat bij jou? Ik ben wel benieuwd hoe ze eruit zien. Foto's!!!! De rest van de meiden hebben weer gezellig bijgekletst bij Krisje. Was vast weer super gezellig.
Hey meiden! Hoe was 't bij Kris? Vast gezellig! Manon, wat balen dat je je zo beroerd voelt! Maar goed dat de poezen zo lief voor je zijn (geweldige foto!)! Loestig, qua buik nog weinig te zien... nog niks aangekomen. Alleen nog maar een beetje dikkere blubberbuik (zullen vast nog darmen zijn hihi). Zo gauw er wat te zien is, zal ik 'n foto posten! Morgenochtend hebben we de nekplookmeting. Spannend! Héél misschien krijgen we gelijk de uitslag... Xxx
Nou Loestig ben benieuwd dan welke het is..ikzelf heb die tand niet als die het is..nooit gehad ook..stom he..en Bart heel toevallig precies hetzelfde..hoezo bij elkaar horen?!?! haha... Oh en het kamertje wordt a.s. weekend behangen dus nog geen foto's daarvan hoor... Nou meiden..hoe is het geweest???? foto's??? 1979...spannend hoor...wij kregen direct de uitslag ervan dus dat is ook wel zo fijn als dat bij jullie ook zo is...en je buik komt vast wel hoor! Mutz..jouw huisje alweer schoon? En Krisje bij jou de rommel ook weer aan kant of hadden de meiden geen rommel achtergelaten? @ hier...houd vast eten binnen jeeeh! en ga straks gewoon mijn 3 uurtjes werken. Nu thuis aan het opruimen want dat was er aardig bij ingeschoten... oh en de poezen zijn sinds het hartje sterker is steeds meer bij me gaan liggen dus denk dat ze dat horen. Katten kunnen erg goed horen dus denk dat ze daardoor wel 'weten' wat er aan de hand is....denk niet dat ze weten dat daar straks een druk meisje met veel gebler bij gaat horen haha...maar daar wennen ze vast wel aan..net als wij haha..
sorry, even geen reactie op de rest... Maar manon! tuurlijk al opgeruimd!! ik ben zoooo opgeruimd dat ik alleen de vaatwasser hoefde aan te zetten... de rest was al klaar.. nou toch even reageren dan... 1979... spannend... horen morgen je uitslag hopelijk snel!!! hoelang zou je anders moeten wachten...?? manon... vandaag al wat beter dan gister?? En ziek thuis van het werk, of gaan werken?? GA NOU GEWOON DE ZIEKTEWET IN!!! niet alleen vanwege je griep, maar ook met je b-i.. (lijkt het tenminste niet op bi ) Sab/smits/jojo/bi was errug gezellig.. begin toch weer wat moeilijk, wat kunnen jullie mauwen over jullie kids (logisch ook ) maar kwam er wel in... Mutz... tuurlijk ben je er de volgende keer gewoon bij!! super.. hoe is het allemaal met nick?? Julesz.. relax en doe het rustig aan... lees je blog.com regelmatig mee (lang leven facebook!) en vind je heerlijk schrijven.. Gelukkig... Denk aan je... !!! Ver iedereen gehad volgens mij.... FIjne dag nog verder...
Haha had ik kunnen weten Krsje...jij poetsduivel..mag je hier ook komen doen hoor. Nee ik ga de ziektewet nog niet in. Het is nog niet nodig. Ik voel me goed zo. Al is die 3 uurtjes wel echt de max nu. Mijn buikgriepvirus was waarschijnlijk het Norovirus...duurt zo'n 4 dagen dus was logisch dat ik me veel beter voelde vandaag. Ben dus ook gewoon gaan werken en heb net mijn eerste prak weer gegeten. Heerlijk rode kool met een karbonade en zelfgemaakte appelcompote hmmmmm. Alleen als het zo lekker is vergeet je dat je misschien voor de eerste prak weer iets minder had moeten eten whahah..dus..pfff wat zit ik vol..heb er een hele dikke buik van
Wat een geweldig nieuws Bietje...2 meiden! Echt super leuk. Ben jaloers!!! Kris...Jullie hebben dus een leuke dag gehad gister zo te lezen. Het was dus bij jou thuis? Al helemaal bijgekomen van het caravallen? Ik was dit jaar ook weer in Brabant te vinden. Erg leuk gehad maar wel erg ziek geweest van de drank!!! Manon... Gelukkig ben je al wat opgeknapt, wat kun je dan ineens ziek zijn he!!! Knap rustig aan op. Sab.. Hoeveel kilo ben je kwijt? Ik zou het dieet ook wel willen gaan doen. Ben echt aagekomen nu ik gestopt ben met roken. Maar ik denk dat het niet slim is als je zwanger wilt worden. Jojo...GEFELICITEERD met je dochter, 1 jaar alweer!!! Sorry, de rest ben ik alweer kwijt. Ik verwacht een dezer dagen ongesteld te worden, dan begin ik met clomid 50 mg. Ik moet gaan temperaturen en weer gaan bloedprikken op dag 5 en 8 na me eisprong. 29 April moeten we weer terug naar de gyn., dan wordt er besproken of ik een eisprong heb. Verder geen idee wat ze gaan doen.
Zo meiden gisteren was weer erg gezellig! Kris je hebt echt een prachtig huis! Ik had t er met Sab over dat het voor jou niet zo leuk was dat we het veel over de kids hebben, maar eigenlijk is dat op dit moment ons leven en verder is er niet veel anders dan werk... Dus dat is dan wel weer lastig om om te schakelen! Gelukkig hebben we ook nog genoeg andere onderwerpen besproken toch?? Loestig het tandje na de hoektand is een kies dus ik denk niet dat ze die al heeft? Zowel onder als boven heb je 4 snijtanden dan 2 hoektanden boven en onder en dan de kiesjes. Ben benieuwd welke het is! En die tanden staan vaak ook wijd uit elkaar hoor dus snap je verwarring wel ze is wel vlot he jeetje!!!! Manon gezellige foto! Doet het niet zeer als die katten op je buik liggen?? Misschien domme vraag hoor maar lijkt me best zwaar! Norovirus bah!! Dat is toch een ziekenhuisvirus?? Charlie had idd ook een virus, maar dat was het rota virus ook niet fijn! Mutz beetje bijgekomen?? Goed dat je Mario aan het werk hebt gezet hoor! Jij moet het lekker rustig aan doen Heb je t idee dat je buikje al wat is gaan groeien? Is vaak zo toch als je vakantie hebt? (of is dat op t einde) 1979 spannend de nekplooimeting! Ik duim voor een goede score! Laat je het weten? Gelukkig fijn om weer wat van je te lezen. Komen dus weer stressvolle tijden aan voor jullie! Hoop dat jullie het allemaal een beetje trekken en steun aan elkaar hebben! Super dat klinkt als een waanzinnige leuke baan!!!!! Hopen dat je snel reactie krijgt, want natuurlijk springt jouw brief eruit! Jammer ook dat je er gisteren niet was, maar wel heel goed dat je het zelf aangeeft dat t even allemaal te veel is! Hoe is het vannacht gegaan met Nick? Ik heb respect voor jullie hoor het is niet niks allemaal!! (en dan bedoel ik natuurlijk ook je moeder! ) Bij deze even een hele dikke digitale knuffel! (heb je m??) denk je om jezelf?? Hier alles rustig. Pijn in mijn rug, maar met een ibuprofen 600 redelijk te doen! (ik moet wel)
Jojo...het Rotavirus behoort tot dezelfde familie virussen(virale gasto-enteritis). Deze komt alleen meer bij kinderen voor. Het Norovirus komt op het ogenblik vrij veel voor. Er is pas ergens in Nederland een school voor gesloten en in een verpleeghuis hier in de buurt daar heerst het o.a. ook. Rota is meer de diaree en Noro meer het overgeven verder lijken ze heel erg op elkaar. Google op buikgriep en je komt ze beide tegen en nog twee anderen. Had Charlie jou nou aangestoken toen of niet want het had wel gekund....alleen volwassenen worden minder ziek van het Rota dan de kinderen. oh en een kat op je buik doet geen zeer hoor als ze liggen maar ze moeten er niet met hun pootjes op staan dat is wel vervelend. En dat vind ons schoppertje duidelijk ook want dan krijgt de kat gelijk een schop haha.. Bah had zo graag zondag meegepraat.... heb je fysio voor je rug Jojo?