Hey meiden, Even snel tussendoor een update van de nekplooimeting vanmorgen! 't Was gelukkig goed! De echo was heel leuk! De kleine was héél actief, liet even alle trucjes zien . De nekplooi was 1,5 mm, dus mooi. De bloeduitslagen hebben ze nog voor moeten bellen (stonden nog niet in de computer), maar daar mochten we gelukkig op wachten. De combinatie van de twee (bloed&nekplooi) was héél goed, wat een opluchting! Ze hebben gelijk alles bekeken: hersentjes, ingewanden, etc. 't Zag er allemaal uit zoals 't hoort! We zijn super blij !!! Xxx
1979..je verwacht niet echt iets bijzonders maar toch ben je opgelucht he....fijn voor jullie! Lekker zorgeloos genieten dan maar nu
heerlijk 1979... gelukkig!! Ik ga zo bij mijn toekomstige oppaskindje kijken.. Mijn vriendinnetje is zaterdagochtend 3.03 bevallen van een 7ponder... Bram is zijn naam.. En ik mag zo kijken!! Heerlijk
@1979 Wat een super goed nieuws meid, blij dat alles goed is. @Krisje, gefeliciteerd en leuk op kraambezoek!
Hier heeft Keano sinds 2 weken een soort exceem plekken, in zijn nek zit één plek en op zijn armpjes bij de plooitjes en bij zijn knieplooien. Ik moet er donderdag even voor naar de huisarts...echt zielig en zo een rot gezicht. Las dat jullie datingdag weer geslaagd was, leuk!!! @Sab, hoe is het met Mirza, moet je trouwens nog door gaan met de puf? @Manon, hoe gaat 't met jou verder, red je het een beetje met het werk erbij, anders gewoon aangeven als het niet lukt he! @Bietje, zeker al lekker veel geshopt voor jullie baby girls? @Jojo, gelukkig is het schoentje van Charlie terug gevonden en op het stoepje gezet, fijn! Je baalt er toch echt van hey... Nou ik ga maar even verder met werken tot half 5 en dan weer naar me kindje toe...te mooi weer om te werken eigenlijk he
Even snel een reactie. Sam moet zo eten. Manon fijn dat je weer bent opgeknapt. Rustig aan doen hoor. Niet je huis poetsen en dan 's middags ook nog gaan werken. Dat is dan nog een hele dag werken. Trouwens poezen voelen idd goed aan als je zwanger bent, hier had ik er ook zo eentje. Ook na de bevalling hoor, het was net of het haar kindje was, super beschermend. Ze zat echt letterlijk tussen het bezoek en Sam in, zo van, daar komen jullie mooi niet aan. Haha 1979 wat een opluchting hè dat de tests goed waren. wanneer het je nu de volgende echo? Is dat bij 20 weken. Naat balen dat Keano eczeem heeft. Hopelijk is het van korte duur. Super hoe gaat het met jou? Je mams? En Nick? Jojo ik las dat je schoentje weer terug is. Gelukkig, want kinderschoenen zijn echt belachelijk duur en om nu al meteen weer nieuwe te moeten kopen is toch wel erg zonde. JIj werkend onder de ibuprofen. Hopelijk is het virus snel voorbij en krijgt Charlie er geen last van. Wat betreft het tandje, ik denk dan dat het de 2de hoektand is onder, want het staat erg ver naar achteren. Boven krijgt ze ook nog een tandje, dat is denk ik de 1e hoektand. Wat grappig dat kindjes van alles 2 hebben op een rij. Wist ik niet. Als ik bij het CB ben laat ik hun kijken welke het is. Afgelopen maandag niet meer geweest van Sam begon net honger te krijgen rond dat tijdstip. Gelukkig weer een maand verder voor jou. Ik vind het zo frustrerend voor je. Hopelijk gaat de Clomid helpen. Ik duim steeds weer voor je. Euhm de rest ben ik een beetje kwijt. Sorry. Ik ga nu Sam eten geven.
@ Loestig...nee hoor ik ben geen poetser haha...ik heb een werkschema opgesteld zodat ik iedere dag een klein beetje doe..zo blijft het toch schoon en kost het me nauwelijks moeite. De zwaardere dingen zoals stofzuigen, dweilen, boodschappen, kattenbakken e.d. doet Bart allemaal. Als ik een slechte dag heb sla ik het schoonmaken dan ook lekker over...degene die op bezoek komen moeten dan maar een andere kant opkijken Waneer moest je nou naar het CB? jojo...hoe gaat het met de pijn? Weet je trouwens wat het precies is..heeft iemand een diagnose gedaan zoals spit of SI-blokkade ofzo...en misschien heb je wel bekkeninstabiliteit...dit kan ook na de bevalling nog optreden...
Manon ik heb een hernia gehad dus die rug blijft een zwakke plek. Heb ws een verkeerde beweging gemaakt... Gaat wel iets beter gelukkig dus braaf oefeningen doen en dan komt t goed! Loestig gelukkig niet ziek alleen mijn rug! Is niet besmettelijk hihi Joh Sam is wel snel met haar tanden he! Buitenste snijtand zou heel goed kunnen! Naat heb je zalf voor Keano gekregen? Hoe komt hij eraan he! Hier alles rustig! Charlie begint al een hele dwarse dreumes te worden hahaha zo moeilijk om niet te lachen dan! We hebben besloten toch op vakantie te gaan en wel naar .... Menorca!!!!! Zo veel zin in! Half juni gaan we!
Jojo dacht even dat je ziek was, maar had het verkeerd begrepen. Je rug is ook geen pretje. Gelukkig weet je welke oefeningen je moet doen. Hopelijk snel weer rugpijn vrij. En lekker op vakantie in juni. Heerlijk hoor, zal Charlie ook wel fijn vinden. Manon dan is het goed. Ik zag je al helemaal op een ladder staan en dan ramen zemen . Nee hoor, dat viel ook wel mee, maar zo'n schema is beter. En wat je zegt, gewoon het bezoek de andere kant op laten kijken. Je kunt ze natuurlijk ook een stofzuiger in de handen geven als ze naar de rommel blijven kijken haha. Ik hoef pas 4 april weer naar het CB. Ik wilde afgelopen maandag gaan om te wegen en over de voeding te praten (aangezien ik nu 1 fles minder geef), maar het gaat eigenlijk wel goed, dus denk dat ik wacht tot 4 april.
Hey meiden, ik lees wel mee hoor (soms onzichtbaar dan heb ik geen zin om in te loggen) alleen ben ik beetje ziekje geweest en 's avonds vaak geen puf meer om te reageren... Sorry! Morgen 2e echo! Ben stiekem wel een beetje zenuwachtig. Als deze goed is, is de kans dat het mis gaat wel heel klein, blijft spannend. Ach, ben niet de enige die dat vind (toch? )
Mutz: spannend morgen!!!! Ik duim voor je hoor, gaat helemaal goed komen. Mijn vriendinnetje mag volgende week vrijdag voor de 1ste echo en ik ga met haar mee!!!!!! Jojo: bah die rot hernia! Balen dat dat zo'n zwakke plek blijft he?! Schoentje weer terug! jeej scheelt weer. En naar Menorca....wat heerlijk zeg. *jaloers* hahaha nee hoor wij gaan lekker naar Frankrijk. Loes: Die Sam gewoon al een gebitje aan het groeien...hahaha leuk hoor. Hier beetje drama nachten. We zijn allebei niet zo fit (maagpijn bleeeehhhh) en Nick liep vannacht van 2 tot half 6 te huilen.......????nou om 5 uur heb ik een potje meegehuild. Vandaag een cursus gehad en heb echt het meeste gemist. Bizar met hoe weinig slaap je nog kan "functioneren" Sab: wat een onwijs gave foto's zeg!!!! Echt heel mooi. Bi: hoe gaat het met je? al tijd voor een buikfoto?????? per pb desnoods???ik heb je niet gezien zondag. Kris: hok vol kakellende kippetjes gehad!!! alles weer aan de kant? Goed hoor dat je alles zo oppakt!! Hoe was het bijde psych, of heb ik daar overheen gelezen? Manon: hoe gaat het met werken? Julesz: hoe is het bij jullie? nog veel last van de BI? 1979: fijn zo'n goeie uitslag van de combitest...lekker genieten nu, Naat: hoe is het met de eczeem? Nick zat er helemaal onder. Paar dagen aan de hormooncreme en alles weg! Nu heeft hij nog twee of drie plekjes die maar niet weg willen. Heb je iets veranderd in het eten van Keano? of wasmiddel?
Super: Wat gun ik jou de rest van leven een goede nachtrust. Dit is echt niet meer grappig. Tuurlijk huil je mee en gelijk heb je. Weet je mij bekruipt steeds het gevoel dat Nick een andere voeding moet hebben. Eentje met nog minder koemelk eiwitten. Hij blijft onrustig en heeft hij nog steeds last van exceem? Het zou goed kunnen dat hij nog een reactie heeft. Knuffel voor jou! Heb je trouwens iemand om Nick een nachtje uit te besteden dan kunnen jullie even slapen en energie opdoen? Mutz: Och jee ook al niet lekker. Morgen weer een echo, bofkont. Veel plezier en ik heb het volste vertrouwen dat het goed gaat. Heb tenslotte niet voor niets een fles bubbels en een klenigheidje hier liggen voor je. Hoe is het in badkamer, naar je zin? Manon: Goeie instelling, doen wat je kan en anders lekker niet. Jojo: joehoe een vakantie in het vooruitzicht. Leuk!!! Hoe is het nu met je rug. Heb je nog overleg gehad met de fysio? Sab: Mirza ligt vast nog een hoop lol te maken in zijn box op dit moment.Zo grappig hoeveel energie hij heeft. Bi: de bomen-afspraak nog papier weten te krijgen of is het helaas pindakaas? Loes: Hihi die Sam met haar tandjes. hier: Haal ik gisteren Tim op van de opvang en wat blijkt. Meneer heeft de primeur weggeven aan de leiding. "tatataaaaa ik kan kruipen zie maar". Hahaha de dames daar (naar ik heb vernomen) met de tranen in hun ogen van blijdschap. En moeders moest het met foto's doen. Maar wat ben ik trots op mijn kruipende zoon. Oja vandaag was lopen helemaal in, vraag mij af hoe lang dit nog gaat duren. Verder zijn ze gisteren geweest voor de puntjes op de i in de badkamer. Helaas werd het een groot gat in de muur tussen Tim zijn kamer en de badkamer Oeps foutje. Nu dus wachten op een stucadoor en schilder. Gat is overigens weer dicht. De puntjes zijn er dus nog steeds niet.
Mutzie, vandaag de echo leuk hoor. En inderdaad ook spannend. Ik ga ervan uit dat alles goed gaat, je bent ook niet voor niets heel erg beroerd. Komt allemaal goed hoor. Smits WAAATTTT en gat geslagen in de muur. Jeetje wat een prutsers zeg. Heb je nog geluk dat Tim niet toevallig in zijn bedje lag te slapen. GRRR ik zou er echt heel boos om worden, maar ja dat lost ook niets op. En Tim aan het kruipen, jaja en mama mag het niet zien. Haha geweldig!!!! Kris hoe was de kraamvisite bij Bram geweest?? Super wat balen voor je dat je nachtrust nog steeds zo wordt afgenomen. SLaat Nick zichzelf 's nachts weer wakker of is het toch iets anders? En jullie zelf ook niet helemaal fit, bah bah. Jij krijgt ook alles op je bordje zeg. Maar de lente is net begonnen en de zon gaat ook voor jou weer volop stralen en dan slaapt Nick weer heerlijk door. Dat hoop ik echt voor je.
Mutz...veel plezier bij de echo vandaag!! Smits..idd watttt?? een gat?? ook ik zou heel boos zijn...maar wat doe je eraan he...gelukkig is het al dicht..hopelijk komen ze nu eindelijk eens snel die puntjes op de i zetten! Super..ik vind het idee van Smits niet slecht om Nick een nachtje onder te brengen van het weekend en zelf even wat energie op te doen...
Hoi!!! Nou inderdaad exceem, gister bij de HA geweest. Heb nu Hormoonzalf en Vaseline Lanetta gekregen. De hormoonzalf alleen op de plekjes en de Vaseline Lanetta voor zijn huidje. Hoop dat 't snel minder wordt. Verder is hij ook weer snot verkouden, gaat ook maar niet over en zijn linkse oogje komt ook elke keer van die groene smurrie uit, kind heeft ook alles tegelijk maar blijft gelukkig wel vrolijk... @Jojo: Jeeeeej vakantie, en nu al definitief geboekt? Heeft Ro vrij kunnen krijgen? @Super, dus de hormoonzalf helpt opzich wel? Ik zou t niet weten hoe hij eraan komt, ben niet veranderd ofzo van wasmiddel, volgens mij ook niets vreemd gegeten...Mijn HA zegt dat het heel vaak voorkomt bij kinderen die klachten hebben zoals astma en bornchitus maar ja of het daar nou aan ligt??? Wat vervelend dat je niet echt nachtrust hebt, is geen slecht idee toch om Nick een nachtje te laten logeren... @Smits Joehoe Tim kruipt! Gaat toch hard allemaal zeg! & succes met de badkamer!!! @Mutz: Spannend duim hier ook voor je!!! @SAb: heb de foto's gezien wat super zeg echt een mooi ventje hoor die Mirza en ook fotogeniek!!! Hier bijna weekend !!!!
Oke, hier dan een poging tot reageren. Elke keer neem ik me voor om direct te reageren, maar helaas doe ik dat dus te weinig. Ondanks dat ik sinds woensdag officieel ontzwangerd hoor te zijn is mijn geheugen nog steeds zo lek als een mandje. @ Mutzie..hoe was je echo?? @ 1979..weer een mooie echo gehad. Genieten he elke keer dat beeld van zo'n mini mensje en de bevestiging dat het goed zit. En natuurlijk een goede uitslag van de combi test. @ Jojo..hoe is het inmiddels met je rug? Alweer wat mobieler? Charlie al wat minder opstandig? En nu maar lekker toe leven naar jullie vakantie van de zomer. Heerlijk!!!!!! @ Gelukkig..ik gun het jullie zo dat het snel raak gaat zijn. Jullie zijn inmiddels ook alweer zo lang bezig. Ik hoop dat de clomid deze ronde zijn werk gaat doen en je een super ei sprong gaat hebben. En ik ben 22 kilo afgevallen met Cambridge. @ Krisje..ook ik vond het zondag super gezellig. Wat woon je prachtig zeg. En inderdaad wat is je huisje super netjes. Wat heb je een prachtig sieraad als aandenken aan je paps. @ Loes..wat een snelle meid is die Sam van jullie. Gewoon nu al aan haar tandjes beginnen. Pas wel op hoor nu met je vingers, die krengen zijn super scherp, haha. @ Super..hoe is het vannacht met Nick gegaan? Heeft hij alweer wat beter geslapen? Wat Smits ook al zegt, ik gun jullie zo de nachtrust weer terug. Als je eens een nachtje rust wilt en je zit omhoog met oppas, je mag hem altijd brengen hoor. @ Smits..wauw!!!!!!!!!!! Tim die kruipt, hoe cool is dat. Wel jammer dat je het voor de eerste keer gemist hebt, maar gelukkig kun je er nu de hele dag van genieten als je achter hem aan moet, hihi. Lekker trouwens met die badkamer, grrrrrrrrrrrrr. Is het inmiddels alweer gerepareerd? Op het tijdstip van je bericht van gisteren lag Mirza wonder boven wonder al te slapen. Net als nu trouwens, want hij slaapt al vanaf kwart voor 7. Zal vannacht wel weer feest worden, haha. @ Naat..oh wat balen zeg, dat Keano steeds zo verkouden blijft en nu ook nog exceem heeft. Hopelijk helpt de zalf snel. Zit hij er ook aan te krabben of valt dat wel mee? @ Julesz..hoe is het met je en je kleine mannetje in den buuk? @ Bietje..jou heb ik net nog gezien en weet dus dat het goed met je gaat...dus dan maar een kus...XXXXXXX Volgens mij heb ik nu iedereen weer gehad en nu bijhouden, haha. Hier alles prima. Mirza is wat aan het rommelen met zijn slaapies, maar dat doet hij al 9 maanden, dus dat went wel, haha. Ook hebben we de foto's van de shoot binnen. Ze zijn zo gaaf geworden. De fotograaf was ook helemaal trots op Mirza dat hij het zo goed deed, we waren ook snel klaar,haha. Verder probeert onze man te kruipen en zit de hele dag op handen en knieen, maar het lukt hem nog niet. Ook heeft hij ontdekt dat hij ook op handen en voeten kan staan, leuk voor hem, maar ik houd mijn hart vast, haha.
Zie je toch weer een gaatje in mijn geheugen mandje. Ik ben gewoon Manon vergeten. Niets persoonlijks hoor.. Hoe is het met je? Weer helemaal opgeknapt en ben je nog aan je huishouden toe gekomen? Hier staat dat ook vaak op een laag pitje en als ik dan bij Kris kijk, voel ik me zo'n slechte huisvrouw, haha. HOe is het op je werk? Is het een beetje te doen zo het tweede deel van de dag werken?
Pff, wat een dag zeg! Alles goed met ons kleine mensje! Wauw wat bijzonder om het te zien te bewegen en het hartje te horen. We hebben het vandaag wat familieleden verteld, volgende week nog vrienden en dan kan het de wereld in De dag was lang en we zijn dan ook net thuis. Zo weer door naar een verjaardag... We gaan door!! De badkamer is bijna klaar. We kunnen douchen, alleen nog wat schilderen. Ben zeker tevreden. Dank jullie voor de berichtjes! En Smits, kom maar op met die champagne! Haha. Mei is in zicht
Zooooo ben ik ook nog even. Manon: zit zelf in de nachtdienst dit weekend dus weg brengen heeft dit weekend geen nut hahahaha Smits: denk zelf ook dat er nog iets speelt met de kma. Heb voor donderdag een afspraak bij de kinderarts in het ziekenhuis dus ga dan maar weer even alles op tafel gooien. Nick een nacht wegbrengen vind ik erg moeilijk maar is wel een keer goed. Schoonouders is geen optie want schoonpa rookt gewoon binnen....mijn paps is ook niet heel handig nu. Broer heeft zn handen vol aan zn eigen dochter. Blijft een vriendin over. Die is zelf net zwanger (vrijdag 1ste echo) dat maar even afwachten en dan zit ik alweer in een werkweekend. Dus over een week of 4 ???? Lekker trouwens weer, je badkamer verhaal....kan ook nooit eens normaal he?! Tjonge hopelijk snel een piekfijne badkamer!! En een kruipende Tim, Whoeohaaaa doet hij het thuis nu ook? Afgelopen nacht heeft hij weer 6 uurtjes geslapen dus dat was wel even fijn. Vandaag overdag zomaar ook 3 uur. Ben de onregelmatigheid dus echt even beu nu. Maar ik hou de moed erin hoor. Hij doet het verder hartstikke goed met zn kruippogingen, fruit eten babbelen.... Sab: hahaha hier ook nog steeds geen best geheugen hoor. Denk ook niet dat dat binnen 1,5 maand bijtrekt Echt die foto's zijn zooo gaaf. Die Mirza ook in kruipstand! Knapperd. Nick gaat ook op zn teentjes staan en mama vindt dat ook minder leuk. Maar het gaat nog steeds goed. Naat: bij ons werkte de hormooncreme als een tierelier! Binnen een paar dagen was het ergste weg. Hopelijk voor Keano ook. Mutz: hoe was het vandaag? Toch wel alles goed?