Lieve meiden, hebben jullie beetje kunnen slapen vannacht? Is de koorts al een beetje gezakt bij Charlie? Misschien helpt het oude middeltje Lavandel een beetje om de kleintjes te laten ontspannen. Ik smeer Tim regelmatig in met lavandelolie. Oja en een massage voor het slapen gaan kan ook wonderen doen. Super hoe is het vandaag met je? Mag hopen dat je nog gewoon thuis bent. Nog wat van je sollicitatie gehoord? Kris: Wat een mooi hangertje! Heel bijzonder. Ook ik wist niet van bestaan af. Vergeet de eet en drink kosten niet te pb-en! Manon: Hoe gaat nu met jou?
Koorts is gezakt, maar jeej wat voel ik me belabberd. Wat is Nick vandaag lief voor zn mamsie. Ligt zoet te spelen en heerlijk samen gedouched en appeltjes gegeten. Zo nog even flesje en dan tijd voor een tukkie voor ons allebei! Nick vannacht alleen gehoord om 01:00 uur maar toen viel hij zelf weer in slaap en om half 4, speentje gegeven en toen om half 6. Daarna half 7 fles en weer geslapen tot half 9. Jojo: Hoe is het met Charlie? nog koorts? Sab: Mirza alweer wat bijgetrokken? Ha die boefjes maken het ons niet makkelijk he? Smits: heb alleen een bevestiging gehad voor het ontvangen van mijn sollicitatie. Zodra er een ingangsdatum van de functie bekend wordt, vindt de briefselectie plaats. Wacht het dus rustig af. Bi: Hoe gaat het bij jullie? Al bezig met kamertje etc?? Oh mama gaat even ingrijpen de babygym wordt gesloopt Boef
Hoi hoi, Nou hier een goede nacht hoor. Van 21.00 tot 7.00 uur geslapen. Een keer eruit geweest voor een speentje. Net met naar bed gaan weer drama, dus mams met 10 kilo in haar armen meneer in slaap gewiegd. Hij slaapt nu alweer ruim een uur. Schijnbaar verlangt hij weer even terug naar die geborgenheid. Nou ja als hij daar lekker van gaat slapen, wieg ik wel even 10 kilo hoor, hihi. Oh Super wat fijn dat Nick zo lief is. Dat ik ziek was heb ik echt even hulp ingeschakeld zodat ik wat kon slapen, maar goed ik had natuurlijk bijholte ontsteking, dus knetterende koppijn. Heerlijk dat Nick ook zo goed geslapen heeft, nu doorzetten die spoken van ons.
Nou hier ook een goede nacht!!! Ze is vannacht 1 keer wakker geweest en toen heeft Ro haar een speen gegeven en vanmorgen werd ze om 7.40uur wakker!!! Maar ja dat kind was ook uitgeput na bijna een week van amper slapen! Nog wel koorts helaas. Net voor het slapen had ze 39,1 maar de oorzaak is ons helemaal duidelijk hoor! KIEZEN! nr. 2 is bijna door. Zie en voel een puntje op 2 plekken maar hij is nog niet helemaal door. En daar onder zit een hele grote bobbel dus nr. 3 komt er ook aan... Arm kind! Ze kwijlt als een malle en alles waar ze in kan bijten bijt ze in en niet te zachtjes hoor!!! Ze beet vanavond in mijn schouder! AUUWW hahah. Nou ja lekker Chamodent, Dentinox en Paracetamol gegeven dus hopen dat ze lekker blijft slapen! Super wel fijn dat de koorts weg is, maar balen dat je je nog zo slap voelt! Oh wat lief dat Nick zich als een engel gedraagt!!! Alsof hij het aanvoelt he! Baby gym nog heel? Sab die 10kg droeg je een tijdje geleden ook nog mee dus je kunt het!!! Top dat ook hij een lekker nachtje gehad heeft! Kom je van bij he! Vannacht herhaling lijkt me fijn! Joh als Mirza op deze manier lekker in slaapt valt waarom niet toch! Niet alle kinderen zijn geschikt om "volgens het boekje "in slaap te vallen! Mijn neefje Thijs doet t ook niet hoor!!! Smits gaat met Tim nog steeds alles lekker? Is hij nog veel aan het kruipen in huis??? Fotoooo's! Kris ik maak het over!!!
@ Jojo..ohw wat lekker dat Charlie ook goed geslapen heeft. En tjee hey dat gebitje van haar schiet ook als een paddestoel uit de grond he. Is ze na deze kiezen klaar of komt er dan nog meer?? Ja wij zijn nog maar bij de voortanden dus heb geen idee en heb geen zin om mijn CB boekje te gaan pakken, haha. Over dat in slaap wiegen hebben wij dus ook hoor, dan maar even zo. Liever 5 minuutjes heen en weer dan twee uur lang een krijsend kind. Is voor Mirza niet leuk en voor paps en mams niet leuk. Gaat vast wel weer over, is gewoon een fase.
Jeetje wat een gedoe met de zieke kindjes en kindjes die niet willen slapen en alleen maar huilen enzo...pfff en dan te bedenken dat ik daar straks ook allemaal mee te maken ga krijgen...lijkt nu nog zo ver weg maar voor ik het weet heb ik er ook zo 1 Blij om te horen dat het met allemaal wel weer de goede kant opgaat nu. Vervelend dat Charlie zo op haar kiesjes reageerd..maar ze komen nu ook wel in een sneltreinvaart achter elkaar..hopen dat ze er dan ook snel van af is. Ik zou terugbijten Jojo hihi... Sab....lekker kunnen uitrusten dus een nachtje...hopen dat dat vannacht weer zo is. Al met al slaap je beter dan ik zo te lezen Super...is de babygym nog heel? en wordt snel weer beter meis...hoe voel je je nu? Kris...leuk dat je hier heen wilt komen maar mijn eerste vrije weekend is met pasen pas..echt zo druk de komende tijd..wel leuk druk hoor...verjaardagen, bruiloften enzo... goed om te lezen dat het beter gaat met je....Laat maar weten of je het paasweekend ook kunt. Smits..hoe is het met jou en Tim. Heeft Tim geen last van zijn tandjes trouwens? Loestig..alles goed daar en met Sam? eh verder weet het ff niet meer, sorry daarvoor...hier alles goed(op slecht slapen na dan) en druk, druk...doordat ik niets kan/mag..snap je het nog? Alles stapelt zich daardoor meer op maar langzaamaan zie ik er weer een gat in hoor. Verder drukke weekenden met leuke dingen voor de boeg. Het kamertje is behangen, de gordijnen hangen en vrijdag komt de voerbedekking. Dan gaan we het van het weekend aankleden(als we ergens tussendoor tijd kunnen vinden) en zal ik alvast wat foto's maken.
Manon: take a chill-pil.....nee serieus, denk je een beetje om jezelf? Dat werk wat opstapelt is echt het minst belangrijke hoor! Ik kreeg door de werkdruk met 27 weken harde buiken en daarna in de ziektewet! Denk om jullie iniemini en jezelf! Leuk dat het kamertje op schiet. Kun j er straks elke avond zuchtend gaan kijken hahah dat deed ik elke avond. Elke avond het bedje opmaken en elke avond kleertjes vouwen, hihi.. Hier gaat het vandaag stukken beter. Ben er nog niet maar het ergste is achter de rug. En het mooiste van alles???? We schrokken bvanmorgen om 06:45 uur wakker....Serge dus verslapen en ik in de stress.....wat is er met Nick? Oor tegen de babyfoon ligt hij nog heerlijk te slapen. Ikke klaarwakker en vrolijk hahaha. 07:15 uur werd hij wakker. Wat heerlijk! Nu volhouden aub. Oh en de babygym is nog heel. hahaha Nick vindt het leuk om dat ding nu omver te schoppen...zucht echt een jongen! Sab: Mirza ook weer een knappe nacht gemaakt? Hoe gaat het eigenlijk op je werk, heb je je draai inmiddels kunnen vinden? Mijn werk was altijd heel erg belangrijk voor me. Nu ik Nick heb vind ik het eigenlijk alleen maar lastig, haha. Maar als ik er eenmaal ben dan vind ik het altijd wel weer leuk. Jojo: die Charlie, met haar gebitje. Vreselijk wat een last ze kunnen hebben van die kiezen zeg. Hoe gaat het met haar? Hoe gaat het met jou? Smits: hoe staat de badkamer ervoor? Kris: ging je deze week weer beginnen met volledig werken? Knap hoor dat je je leven zo oppakt. Oh meiden ben een beetje nerveus aan het worden. Mn beste vriendinnetje moet vrijdag voor de eerste echo (8 weken) na twee miskramen. Ik ga met haar mee, maar vind het zooooo spannend. Heb een heel schattig rompertje en truitje gekocht. En morgen naar de KA met Nick. Serge gaat mee dus ben benieuwd wat die beste man met ons kereltje van plan is...
Leuke dingen allemaal Manon! Fijn dat je er weer een gat in ziet! Hoe gaat het op je werk??? Super wat SUPERRRR gewoon een normale geweldig goede nacht gehad!!!!! Oh heerlijk he! Hij dacht vast "ik moet mijn papsie en mamsie maar even laten slapen, is voor mij ook leuker!" Nou ik duim mee dat het zo blijft! Spannend hoor naar de ka! Heb je al je vragen al een beetje op papier gezet? Zo spannend voor je vriendin!!! Ik duim mee voor een heeeele mooie echo!!!! Nee Sab ze krijgt nu 4 kiezen, dan komen er nog 4 en dan nog 4 hoektanden dus we zijn er nog laaaang niet! haha arm kind! Hier vannacht door kunnen slapen!!! Ze werd om 7.40uur wakker net als gisteren! Helaas 's avonds wel veel wakker en veel hoesten (schijnt er ook bij te horen) Vandaag nog steeds verhoging en kwijlen niet normaal!!!! Dus de hele dag in de weer met bijtringen, spenen (doe ik overdag niet meer maar dan kan ze ff knauwen) en 's middags een lekker ijsje! Volgens mij komen ze alle 4 tegelijk want nr. 3 én nr. 4 staan klaar om eruit te schieten. Heeft ze het wel weer even gehad voor 3 maandjes. Verder ben ik toch weer zoooo trots! Ze gaat nu overal los staan en als ik in de buurt zit loopt ze LOS naar me toe!!!! Max3 stapjes haha zoooo leuk!! Ben benieuwd wanneer ze echt los gaat lopen! Ik hoop dat het in juni, als we op vakantie gaan, wel lukt!!!
De laatste dagen een beetje stil geweest. Eerst natuurlijk genoten van het mooie weer en daarna weer moeten werken. Maar nu eindelijk tijd om te reageren. Kris wat knap van je dat je weer volledig gaat werken. Hoe gaan de gesprekken trouwens met de psy? Had je met deze eigenlijk wel een goede klik? Super heel erg veel beterschap! Gelukkig denkt Nick met je mee en is hij heel braaf geweest de afgelopen dagen. Hopelijk is dit blijvend. Vandaag naar de KA, heb je alle vragen op een rijtje staan? Hoe laat ga je? Oh en spannend die echo van je vriendin. Hopelijk is het dit keer gewoon allemaal goed, dat moet!! Sab wat ellendig hè als je kindje niet wil slapen. Ik kan daar gelukkig nog niet echt over meepraten, maar wat jij ook al schreef. 8 maanden een makkelijk kind gehad en nu ineens slapeloze nachten. Ik hoop alleen dat Bietje niet gelijk heeft dat het nu 8 maanden andersom is. Daar gaan we niet van uit. En inderdaad Bietje heeft straks 2 van die spookies, kijken hoe ze dan reageert. Gelukkig heeft Mirza nu eindelijk begrepen dat slapen toch wel lekker is. Jojo jij ook al zo'n drama gehad de afgelopen tijd. Nu gelukkig weer wat betere nachten voor. Het is ook zo zielig die tandjes, straks een mooi blinkend gebit voor Charlie Die kiezen zijn volgens mij ook echt het vervelendste. En dan meteen 4 achter elkaar. Ik heb met je te doen. Hier is het vooral in de avond gekrijs van de pijn, maar een beetje dentinox doet hier wonderen. Manon take it easy meid. Al die drukke weekenden, leuke en ontspannende dingen, maar ook vermoeiend. Het werk gewoon laten wat het is hoor. Denk nu aan jezelf en je kleine mini meisje. Ik ben wel heel benieuwd naar je kamertje, dus snel foto's posten. Bietje hoe gaat het met de tweeling?? Zijn ze lekker rustig of is je buik 1 groot feestfestijn? Smits is het kamertje van Tim alweer opgeknapt? Mutzie alles goed bij jou? Gelukkig hoe waren de eerste bezoekjes aan het ziekenhuis. Kunnen ze al zien of je eitje goed groeit? Ik heb even geen idee waar je zit in je cyclus. 1979 alles goed met jou en de beeb? Julesz ook al druk in de weer met het kamertje??? En hoe is het met je buikie, groeit zeker flink. Ik zeg foto's, zowel van die buik als het kamertje. Volgens mij heb ik iedereen gehad, zo niet dan heel erg sorry. Oh nee Naat natuurlijk. Hoe gaat het bij jou? Ben even kwijt wat je hebt gepost de laatste keer. Hier alles goed. Ik ben blij dat ik nog niet mee kan praten met die slapeloze nachten. Ik schaam me er bijna voor dat onze meid zo goed slaapt. Lijkt me zo frustrerend voor de degene die iedere nacht weer een slapeloze nacht hebben. Sam heeft nu toch wel echt last van de tandjes. Vooral in de avonduren. Gisteren begon ze opeens heel hard te huilen en zat met haar vingertjes in haar mond. Zo zielig. Ze was ontroostbaar. Even dentinox erop gedaan en binnen no time zat ze weer te lachen. Ik weet alleen niet welke tandjes doorkomen. Het ene moment zit ze links in haar mondje te voelen en het andere moment rechts. Ik ben maar aan beide kanten aan het smeren, in de hoop dat het helpt. Hopelijk komen ze snel door. Lijkt me ook erg pijnlijk. Ja en Jojo jij weet er alles van.
Ik heb een vraagje aan de moeders....Ik ben aan het kijken naar de voeding...ik wil een pak in huis hebben voor als de borstvoeding niet op gang komt en hiervan dan ook meenemen naar het ziekenhuis zodat ze dan vanaf dag 1 dezelfde voeding krijgt. Maar er is zoveel keus....Friso, Nestle, bambix, Nutrilon, Etos eigen merk, Kruidvat eigen merk.....De prijzen lopen nogal uiteen ook. Nu is mijn vraag....welk merk gebruiken jullie en waarom en zijn jullie tevreden hierover? (lijkt wel een enquetehaha)
Ik haaaaaaaaaaaat babymelk Nee hoor. Maar als de bv niet wil lukken heb je echt nog tijd zat om een pak te halen hoor. En in het ziekenhuis hebben ze van alles volgens mij. Maar dat was je vraag niet. Hier steeds nutrilon gehad. Eerst standaard toen Omneo en nu Pepti. Maar ik (c.q. Nick) ben denk ik geen goed voorbeeld voor je.
Manon, ik heb eerst Nutrilon gebruikt, maar Charlie kan daar niet tegen en dat was dus de rede dat ze zo veel spuugde. Nu is het t zelfde met mijn neefje dus ja ik ben geen Nutrilon fan! Ik heb gehoord dat Friso het dichtst bij moedermelk ligt. Charlie kon het super goed verdragen (het cb zei ook dat het voor de darmpjes iets milder is). Is ook weer goedkoper dan de Nutrilon! Vriendin van mijn zus heeft altijd huismerk van de Dirk gebruikt en dat beviel haar ook super goed. Er zitten gewoon dezelfde ingrediënten in dus dat maakt echt geen verschil! Loestig wat fijn toch juist dat Sam zo lekker slaapt! Ik denk dat jij ook nog wel deze periodes zal gaan krijgen. Het zijn gelukkig (uitzonderingen daargelaten) allemaal fases! Charlie heeft tot 5 maanden doorgeslapen en ook echt zonder een kick te geven maar daarna kwamen de tanden en ging t bergafwaards hahaha! Hoop dat t voor jullie niet zo is! Ik gebruik idd ook Dentinox i.c.m. Chamodent (is homeopatisch) Zielig he als ze er zoveel last van hebben bah! Hopen dat ze snel doorkomen!
Hey meiden! Gisteren de echo weer gehad, was gelukkig helemaal goed! 't Lag niet zo mooi voor de foto (niet in de richting zij - zij ; maar in de richting buik - rug), maar dat mag de pret niet drukken! De kleine was héél druk aan 't bewegen, dus in het dossier staat ie nu vermeld als 'jumping foetus' Over 4 weken hebben we weer controle. Voor zover weer mijn update! Xxx
Ook hier vandaag weer goede echo. De dames( nogmaals bevestigd vandaag) waren alleen niet van plan om hun gezichtjes te laten zien, haha. Vruchtwater ook goed aanwezig. Nu over twee weken de 20 weken echo, mogen we een uur naar onze neuzelde kijken. Super hoe was de echo bij je vriendin? 1979 mooi dat jouw echo ook goed was! Denk dat jij een jochie krijgt trouwens, net als mutz!
Bietje: Jeeeej fijn dat de meiden het zo goed doen! Hoe is het met jou verder? veel kwalen? Groeit je buik al hard? Jaaaaaaaaaa vandaag een inieminie kloppend hartje gezien! Wat een opluchting. Heel fijn! Over twee weken mag ze weer heen. Dan is ze 10 weken. Jeuhhh een neefje of nichtje voor Nick!
Ik ga binnenkort eens achter m'n laptop zitten om weer eens uitgebreid te reageren! Lees wel mee en denk aan jullie hoor! Hier alles goed!
Manon wij hebben voor Sam steeds Nutrilon gebruikt. Eerst standaard, maar vanwege de vele krampjes overgestapt op omneo. Ik heb dus geen ervaringen met andere voeding. Ik ben hier wel tevreden over, het is wel erg duur ten opzichte van de anderen. In het ziekenhuis kregen we ook nutrilon. 1979 Joehoe weer een goede echo. Haha jumping foetus. Dat belooft nog wat als je straks het kindje gaat voelen. En ik ga net als Bietje voor een jongen. Bietje ook weer mooi naar de meiden gekeken. Over 2 weken alweer de 20 weken echo, wauw wat gaat dat hard. Mag jij een uur voor die echo. Is dat omdat het er 2 zijn? Wel fijn hoor zo lang naar je meiden kijken. Jojo wat gaaf dat Charlie al los een paar stappen zet. Nog even en dan kun je erachteraan gaan rennen. Leuk hoor zo met de zomer in het vooruitzicht. SUper eindelijk! Wat een opluchting voor ze zeg. Nu blijft het voor hun wel iedere keer spannend, maar we gaan ervan uit dat het helemaal goed blijft gaan. Gefeliciteerd hoor!!!
Mutzie jou vergeet ik. Fijn wat van je te horen. Reageer maar weer als je er behoefte aan hebt. Ik denk trouwens dat jij een meisje gaat krijgen.
Vandaag was dan de dag die ik al lang aan zag komen, maar toch nog niet verwacht had. We gingen mijn moeder halen om een bakkie te doen en lekker even te wandelen met Nick. Ik kwam aan en zag haar zitten, ik zwaaide maar ze keek niet echt verrast. Ik sprak haar aan en zei: he mams we gaan lekker koffie drinken ga je mee? Ze keek me wat wazig aan en zei:" uh sorry maar mijn man komt me zo halen dus ik kan niet met u mee". Uhh....he?! Daar sta je dan in een huiskamer vol mensen die op bezoek zijn en die je allemaal zielig aankijken. "MAM, papa komt zo maar ga je met ons mee?" Oh hoi, jij bent het......... auw dat steekt wel even zeg! Podverdorie wat een K..ziekte zeg.