Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    en weer even snel tussendoor.......

Bietje: mooi hoe jullie Jona herdacht hebben zo met heel de familie. Uiteraard heeft hier een aantal dagen een kaarsje voor hem gebrand.

Loestig: wat een ontzettend mooie meisje hebben jullie!!!

Jojo: En tatatata daar viel vandaag de mooiste kerstkaart door de bus, geweldig.

Iedereen: Zullen we 8 januari rond een uur of 3 afspreken. Kunnen edwin en ik nog even verder slopen in de badkamer en alles inorde maken voor jullie. Ik vind het wel een goed plan als we allemaal weer wat eten en drinken meenemen. Of laten we de pizzaboer een mega aantal pizza's bezorgen?????
    Ga weer snel verder

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Smits...Pizza past niet helemaal in mijn dieet...maar is wel suuuuuuuuuper lekker, whahaha..Ik vind het prima hoor en dan wel allemaal wat drinken meenemen.

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Sab..ik neem aan dat je doelt op onze mening over een downkindje laten weghalen....
    ja iedereen zijn eigen keus toch?!? Dit is de reden dat de nekplooimetingen en vruchtwaterpuncties gedaan worden....zodat je nog die keus hebt.....
    Kijk..als we zo'n kindje alsnog krijgen, want ik weet dat het nooit 100% is of als ons kindje wat anders heeft wat niet gezien is of noem maar op dat is het welkom en zal ik er evenveel van houden als van een gezond kindje maar als ik het kan voorkomen dan voorkom ik het liever....en heel eerlijk..niet alleen voor het kindje maar ook voor onszelf....

Zoals jij het moeilijk vind om dit te lezen vind ik het weer moeilijk om te lezen dat jullie ze juist willen houden...

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Natuurlijk ieder zijn keus. Zo ben ik van mening dat dingen gebeuren met een rede. Dus mocht ik ooit zwanger worden een kindje met het syndroom van down, dat moet het zo zijn. Wie ben ik dan op te bepalen dat dat kindje geen recht heeft om te leven??

Maar wat je zegt ieder zijn keus. En die respecteer ik ook hoor, ben het er alleen niet mee eens.

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Idd ieder zijn keus en mening...ik respecteer ook die van degene die de kindjes willen houden en ik ben het vast niet eens met jullie over dit onderwerp...altijd een lastig onderwerp want je hebt er niets tussenin qua meningen...je kan het niet een beetje eens zijn met de een en een beetje met de ander, tenminste...de meeste mensen niet...
    Ook ik geloof dat dingen met een reden gebeuren en daarom geloof ik ook dat als down gevonden wordt voor de abortus grens dat dit ook een reden heeft....
    Ja en de vraag wie ben ik om te bepalen dat dit kind het recht niet heeft om te leven...zijn moeder...die hoopt de juiste beslingen te maken of hij nou al op aarde is of nog niet...ze probeert toch het beste te doen voor haar kind..

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Och Sab sorry das waar ook. Zullen we dan maar allemaal wat eten meebrengen. Dan hebben jullie tenminste ook keus, er zullen vast genoeg gezonde dingen tussenzitten.

Super: Hoe is het nu met jou en met Nick? Gaat het al beter met Nick zijn huidje? en drinkt hij de nieuwe voeding goed?

Mutz: hoe is de situatie bij jullie, alweer aan het prikken? En hoe is met je nichtje ( neem je wel foto's mee 8 jan.)

Kris: De eerste Kerst met Sander staat voor de deur. Vorig jaar had je dit niet kunnen bedenken, maar je hebt het helemaal voorelkaar.....een lieve vriend bij de kerstboom.

Naat: Lekker aan het genieten van je mannen. Je bent nu toch al vrij?

Julesz: Wat ben je stil, vast heel druk met van alles en nog wat. Hou ons wel op de hoogt he van je leventje!

Hier nog twee daagjes werken en dan een dikke week vrij. Vrijdags het kerstdiner voorbereiden. Zie er altijd tegenop, maar uiteindelijk vind ik altijd wel weer leuk het is alleen zo veeeeeel werk. Gelukkig hebben 2 jonge ondernemers hier in de krimpenerwaard een bezorgservice opgericht i.sm. 4 versboeren. Hiihi waar je wel niet blij van kan worden, want dit scheelt zoveel tijd. Donderdagavond worden de belangrijkste ingrediënten thuis afgeleverd.
    Jojo Is ro eigenlijk thuis met de kerst of moet hij werken?

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nee joh Smits..doe niet zo gek. Een pizza is prima hoor. We hebben van het weekend ook gewoon lekker gegeten, dan maar iets langer shaken, je moet wel kunnen genieten toch??? Dus wat ons betreft kan die pizzaboer gebeld worden hoor. Ik wil graag een funghi, whahaha..

Klinkt trouwens goed die bezorgservice. Wij gaan eerste kerstdag naar Bietje, dan maken we allemaal iets en gaan we een spel doen. Tweede kerstdag naar Jas zijn ouders, gezellig eten en eten en eten, hahahhaa

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Bietje en Sab wat een mooi verhaal. Lijkt me een mooi moment als die wensballon de lucht ingaat. En dan de reactie van Mika daar krijg ik gewoon kippenvel van. Heel erg mooi!

Manon een spannende tijd dus voor jou. Ik vind echo's altijd heel mooi, maar ook weer spannend. Je hoopt natuurlijk dat alles goed gaat, maar zo'n echo kan ook negatief nieuws brengen en dat is toch een beetje eng. Wat betreft de combinatietest, zoals je al zegt ieder zijn keuze. Ik heb daar geen problemen mee en moet eerlijk bekennen dat de gedachte bij ons ook heeft gespeeld, maar uiteindelijk wilden wij het hebben met of zonder down syndroom. Als ze nou zien dat een kindje heel veel afwijkingen heeft en echt in een rolstoel zou moeten en bijne niets zelf zou kunnen dan zou ik ook hebben gekozen voor afbreken, maar dat zien ze gelukkig ook bij de 20 weken echo. Bij jou is die extra spannend vanwege jou hartafwijking. Maar jij kunt er ook mee leven gelukkig, dus mocht je kindje het hebben dan wil dit nog niet veel zeggen toch??

Vanmiddag naar het CB ik zal straks posten hoe het daar ging.

9. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Bietje, wat een mooie herinnering aan Jona, zo met die ballon!

M'n cyclus lijkt spontaan op gang te komen! Gisteren nog een twijfelgeval (bruinig), vandaag geen twijfel meer mogelijk, dus vandaag CD1! En dat zonder Clomid!
    Ik ga morgen de gyn even bellen. Ik wil wel graag weten of ik een 'goeie' eisprong heb, dus wil komende ronde wel graag bloed laten prikken.
    Gek dat je blij kan zijn met een menstruatie ;)

Xxx

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    1979 wat goed zeg. Hopelijk is dat heel positief. Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen en hoe je sprong is deze ronde.

Zojuist bij het CB geweest. Jeetje zeg wat is het toch slecht op de weg, echt glibberen en glijden. We zijn gelukkig veilig en wel weer thuis. Met Sam gaat het uitstekend. Ze weegt nu alweer 4260 gram en is 53 cm. En dan te bedenken dat ze bij haar geboorte 2905 gram woog. Gaat echt heel erg hard. Ik geef nu 120 ml 5 flessen overdag en 1 's nachts en soms heeft ze daar nog niet genoeg aan. De hongerlijder. Dus nu mag ik als ik dat wil 150 geven en mocht ze daar nog niet voldoende aan hebben dan moet ik omneo gemengd met forte gaan geven.

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zullen we voor de pizza gaan dan? Scheelt een hoop rompslomp, en dan doen we het in de zomer nog dunnetjes( helemaal in het geval van sab en jas hihi) over, met eten meenemen. Ik heb wel zin om jullie allemaal weer te zien! Hebben jullie onlangs nog wat van julesz gehoord? Heb haar gesmet, maar krijg geen antwoord en maak me zorgen. Ga zo ook wel even terug lezen.

Kris en Sander bedankt voor jullie prachtige kaart!!

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ge smst bedoel ik natuurlijk hè

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

ikke weer even...

bi ben helemaal perplex... 3 reacties van je ;) haha... goed meisie... fijn dat het weekend zo'n mooi is... blijven mooie herinneringen hoop ik aan jona...

sab.. jullie hebben nu vakantie zeker?? ik mag nog een weekje... bij ons gaan we een week later met vakantie..

1979... wat goed zeg van je cyclus.. had zo moeten zijn!

smits... sms je zo... tnx girl voor je mooie gedachtes.... door zulke persoonlijke postje krijg ik het toch weer moeilijk... tja... wie had dat vorig jaar gedacht.. zucht...

jojo... heerlijke kaart zeg met charlie :)

super... relax.. hoe moeilijk het ook is.. je kan echt maar 1 ding tegelijk... slow down en eigen tempo.. anders heeft nick straks een mama die is opgebrand!

mutz... ook al contact gehad vandaag ;) alles goed verder?!

loestig.. wat een heerlijke meid is het ook zeg... ik zeg: more photo's!! :)

julesz/... ga me nu ook zorgen maken..

Volgens mij ver iedereen gehad... anders sorry...

hier laatste week werk.. erg druk... zwaar oververmoeid... koortsig en niet helemaal lekker daardoor.. lees: uitgeput ;) nog maar 3 daagjes werken en dan 2 weken vakantie :D heerlijk!
    Sander alles ok... Gaat stiekem steeds meer mee nemen hierheen, en praat over ga naar huis bij zijn ouders haha... maar kleren blijven bij pa en ma ;) kunnen die ze wassen :p haha...
    Verder weinig nieuws.. oja, mischien wel 'interessant' voor super.. mijn oma is nu pas ontoerekeningsvatbaar verklaard en heeft nu geen rechten meer om zelf financien en dergelijke te regelen...

fijne avond!! :D

14. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Neeeeej, niet zorgen maken, niet doen.

Ik heb een energieboost en veel afspraken met vrienden en dinnetjes gehad. En ik moest vandaag werken en in mijn pauze naar de winkel. Vandaar de late reply!
    Heb totaal niet terug gelezen. Dus het kan best zijn dat ik ergens midden in val. Ik ben altijd van het met vlagen meekletsen geweest. Ik ben nooit zo goed geweest in iedereen bijlezen en dan ook nog een reactie geven. Man, ben ik honderd jaar bezig als chaoot. Dus dan stel ik het reageren steeds meer uit. Los van het feit dat ik niet heel babbelachtig ingesteld ben over de zwangerschap. Zit er gewoon niet in, ik ervaar alles met verwondering maar ook, nou ja, ik ben altijd wat pas op de plaats.Zeker ook nadat een moeder op mijn groep een vroeggeboorte had en 3 weekjes voor mij liep... werkt dan ook niet bevordelijk. Ik loop op de achtergrond door, net alsof je op je teentjes loopt om geen geluid te maken. In de hoop dat je het "slechte"niet op je af roept.. Zo stom!!!!Dus al met al, gewoon even niet veel ge ZPeeed.. Maar alles dus goed hier. En geniet heus.Zal morgen even een foto maken. Of misschien wil mijn zus dat wel doen..
    Liefs voor allen

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Goed om weer van je te lezen Julesz..had vanmiddag al je blog gelezen van zaterdag, dus wist eigenlijk wel dat alles goed zit.

Dat is inderdaad even een flinke schrik van die moeder op je werk. Zoiets zet je aan het denken, ik ken het. Probeer wel lekker te genieten hoor, het is zo bijzonder, maar ik weet zeker dat je dat ook lekker doet.

Ben heel benieuwd naar je buikje, maar die zien we de 8ste wel toch?

Kris..inderdaad hier is de vakantie al begonnen. Heerlijk even helemaal niets. Bedankt voor je kerstkaartje. Wij doen er niet aan en niet omdat we niemand fijne dagen wensen, maar meer om niet mee te gaan in het commerciele gebeuren.

Jojo..jij komt toch ook de 8ste?? Heb er in ieder geval alweer zin in...pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

16. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gelijk een patatje meebestellen sab?:p

trippel trippel daar kwan julesz voorbij. Fijn om te lezen dat het goed gaat! Wil je nog een keer de link plaatsen (of pb-en) naar je blog??!?
    Dat van die moeder zal idd wel zo zijn invloed hebben. Moet gelijk weer aan Bietje denken die tegelijk liep met mij. Zat met een trillend lichaam bij de vk een dag later.

Kris: heb je sms gehad, thanx

17. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Nog even inhaken op de vraag wel of geen combitest..
    Wij hebben er niet voor gekozen. Ook al behoorde ik tot de risicogroep, hadden we het geloof ik nog niet gedaan. Dit omdat de combitest puur een kansberekening is. Het bepaalt niet zozeer OF je het echt krijgt. En dat vind ik de moeilijkheid eraan. En voor ons persoonlijk hadden we zoiets van, als het kindje komt, komt het. En heeft het een beperking. Dan is dat even heel erg schrikken. Maar we laten het van te voren niet weghalen. En bij de vruchtwaterpunctie was ook een kans op een MK... Tja, het zijn hele persoonlijke keuzes. En daar moet je respect voor hebben. Maar als je hierin recht tegenover elkaar staat, is het soms wel even een gevoelig onderwerp..
    Trusten!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier ook graag de link nogmaals
    nieuwe comp.. linkie weg ;)

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij staat de link op julesz haar Hyves dacht ik.

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nope... :( al gekeken

Deel Deze Pagina