Nee daar was ik anders zeker niet achtergekomen en het cb blijkbaar ook niet. Zou toch geweldig zijn als dit het dan kan verhelpen (durf er bijna niet meer op te hopen)
Dat kan ik mij voorstellen,maar misschien is het nu echt zo. Gaan ze nog onderzoeken waardoor en/of wat dit veroorzaakt?
Whahahah was Edwin toch lief geweest?! Was het een leuk kado! We gaan eerst de dubbele blinde provocatie doen en als daar KMA uitkomt kan dat het veroorzaken. Zo niet gaan we verder brainstormen.
Super..dat zou zeker geweldig zijn als dit het is. Eindelijk rust voor Nick en jullie. En wat gaat hij hard in zijn ontwikkeling zeg..of is Mirza gewoon zo'n trage donder, mmmmmmmm... Smits..heerlijk zo'n mannetje wat helemaal over de zeik is. Hopen dat hij nu gewoon lekker blijft slapen en morgen weer gewoon twee keer slaapt. Mirza slaapt best wel vaak maar 1 keer op een dag. Heb zo'n vermoeden dat hij heel snel aan 1 keer slapen genoeg heeft. Tja de nachten...die zijn hoe zal ik het zeggen...ruk, haha. Het leek weer wat beter te gaan, maar nu wordt hij steeds wakker, omdat hij op zijn buik gedraaid is en dan wakker wordt en dus gaat gillen. Heb hem nu vast liggen in een snoozzz, eens kijken hoe dat gaat vannacht. Verder is het een heerlijk kereltje hoor, altijd vrolijk en vooral altijd zijn lolbroek aan, heeft graag de lachers op zijn hand. Wat super cool dat Tim ook al gaat stappen zeg. En alweer bijna 1, man man, wat gaat de tijd snel. Mutz..heerlijk aan het genieten en bezig met je kleintje in je buik. Zo hoort het ook en helemaal lekker dat je weinig klachten hebt. En toen was ik het weer kwijt, haha
een zakkie vol snoepgoed. Goed voor na het sporten.......... Okey dus eerst mka uitsluiten. Sab: Handig een buikslaper die eigenlijk een rugslaper wil zijn. Gelukkig gaat wel de temp. omhoog en is het niet zo koud meer om je bed uit te stappen (schrale troost, ik weet het).
Haha..Ja Smits, ik weet al een hele tijd dat ik een apart kind heb, haha... Zijn de snoepjes in Ed zijn tas nog wel goed of al over de datum??
Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar weinig tijd gehad om te reageren. Nu ben ik natuurlijk de helft weer vergeten. Ach ja ik ga een poging doen om op jullie te reageren. Manon en Mutz lekker bezig met inkopen, inrichten en genieten. Wat een heerlijk leven. Mutz jij morgen weer een echo, heerlijk kijken naar je mini. Wat fijn trouwens dat bij jou de badkamer wel snel klaar is. Manon ben benieuwd naar de foto's!! Smits, bij jou de badkamer dus nog steeds een drama. Lijkt me zo balen als die lui hun afspraken niet nakomen. Grrr. Maar wel leuke dingen in het vooruitschiet. Voorbereidingen voor de verjaardag van Tim. Leuk leuk leuk. En zo goed kruipen en al beginnen met stappen. Wat knap zeg! Jojo jou meid is echt heel bijzonder. ZIek zijn en toch gewoon ontwikkelen. Heel erg knap. Leuk dat ze nu gaat loslopen, ben erg benieuwd naar de film. Kun je een stukje op hyves zetten? Super wat goed dat NIck zo lekker doorslaapt. Hij heeft de smaak te pakken. Nooit gehoord van eczeem op de 2de huidlaag. Zo weet je dus nooit wanneer het weer zover is. Balen hoor! Maar gelukkig nu weer een paar positieve dingen voor je. Je had zoveel negatieve berichten de laatste tijd. Ik ben blij dat het nu weer wat beter gaat. Sab zo die MIrza wordt een flinke jongen. Ach als hij straks loopt en nu al begint met tijgeren, dan zal hij snel weer wat afvallen. Lekker toch zo'n mollige baby? 1979 alles goed met jou? Kris goed aan het feesten? Gelukkig hoe gaat het in het ziekenhuis? Naat alles goed? Euhm de rest ben ik echt kwijt. Sorry. Wij zijn maandag weer op het CB geweest. Blijkbaar zijn de tandjes toch geen tandjes. Heel vreemd allemaal. Alles wijst op tandjes: veel kwijlen, kapotte billetjes, heel hard krijsen en dan met de handjes naar de mond grijpen, zelf scherpe puntjes in de mond. Maar volgens de mevrouw van het CB zou het heel vroeg zijn als ze op die plek tandjes heeft, want meestal krijgen ze het daar pas als ze rond de 2 jaar zijn. Het lijkt een soort kalkafzetting en daar kunnen ze ook veel last van hebben. We moeten dus even afwachten. Hoop toch dat het tandjes zijn, want anders moet ze het 2 keer doorstaan. Verder gaat alles goed hoor. Ze groeit flink, ze weegt nu 6920 gram en is 65 cm groot. Gaat hard. Komend weekend starten we met de eerste hapjes.
Hey Mutz, wat leuk van je te horen! En grappig om jouw update te lezen! 'k Ben namelijk ook bij Prenatal in Breda geweest, 2 dagen voor jou Enne.... ook een kinderwagen gekocht! Wij hebben voor de Joolz gekozen. Enne... idd ook hier nog niet een echt zwangere buik, maar al wel een beetje dikker dan normaal, mijn gewone spijkerbroek kan ik niet meer aan... 't is meer een verandering van vorm, want ik ben nog niks aangekomen. Verder voel ik me ook prima! Xxx
Smits het komt nu dichtbij he!!! Bijna big partyyy! Welke fiets heb je uiteindelijk gekocht voor Tim? Super dat hij nu ook thuis door het huis sjeest met kruipen! En aan de hand stappen is het begin leeeuuuk!!!! Wat voor taart hebben jullie gekozen? Mutz wat heerlijk dat je zo met je zwangerschap bezig bent! Wat de andere ook al zeggen, dat wordt alleen maar meer als jullie mannetje (ja dat denk ik) er straks is!!! Wij hebben ook een Mutsy! Ben er wel blij mee, maar vind het jammer dat de wandelwagen inzet niet 2 kanten op kan. Zodat ze ook naar mij kan kijken zeg maar. Maar verder zijn het super wagens! Leuk weer morgen een echo!!! Je zal versteld staan hoe groot mini al is en hoe compleet!!! Sab weer drama dus met slapen! Wat een oelewapper is het ook dat hij op zijn buik gaat liggen, terwijl hij dat niet prettig vindt in bed! En als hij wakker wordt is hij vast gedesoriënteerd zodat hij niet meer terug kan rollen. Arme vent! Charlie slaapt juist altijd op haar buik! En ik vind Mirza geen dikkerd hoor! Hij is mooi in verhouding met lengte en gewicht toch! Hij is gewoon met alle wat boven gemiddeld, wat weer maakt dat hij vrij gemiddeld is op zijn groeicurve! Ben je hem al kwijt geweest door zijn getijger??? Hhaha! Super wat geweldig dat Nick het helemaal door heeft het doorslapen!!!! Bizar dat je creme smeert op iets wat je niet ziet e ndat t nog werkt ook!!! TOP! Gaat hij al kruipen joh! Woooow dat is echt suuuuper snel! Wat zullen jullie trots zijn Hou je je werk nu ook wat beter vol, nu de nachten niet meer zo drama zijn? Loestig Sam groeit goed he fijn! Wat raar van die tanden dan! Ja die hoektanden echt als 1 van de laatste tandjes door dus het zou heel bizar zijn. Ik hoop t ook dat het wel zo is, want het is zo zielig! Wat gaan ze doen aan die kalk dan (als dat het is?) Manon ben ook erg benieuwd naar de foto's!!! Hier gister drama geweest met Charlie... Ze was zoooo ziek! Had 40,3 en begon met haar ogen te rollen en te klappertanden. Ik dacht dat ik t niet meer had. We waren 's ochtends bij de ha geweest en ze heeft antibiotica gekregen, omdat ze nu al sinds vorige week zondag koorts heeft. Toen ik haar een zetpil wilde geven rond 17.15uur ging ze zo over haar toeren dat ze begon over te geven. Ze had net haar danoontje op en die kwam er weer uit terwijl ze lag. Ze stikte er zowat in zo zielig!!! Uiteindelijk om half 6 op mijn schouder in slaap gevallen. Ik heb haar slapende een schone romper aangedaan en in bed gelegd. Om 6uur vanmorgen werd ze pas wakker en gelukkig lijkt ze zich wat beter te voelen! Haar oogjes zijn ook ontstoken dus daar loopt de drek uit. Moest gisteravond wel even huilen van de schrik hoor. Ik stond zo te trillen en was natuurlijk weer alleen thuis. Nu heeft ze 38,3 dus dat is prima te doen. Ze heeft helemaal donkere randen om haar ogen echt een ziek meisje bah! Nou ja alles gaat voorbij en straks is ze vast weer kiplekker! Lopen doet ze wel maar doordat haar oor ontstoken is heeft ze niet veel evenwicht. Daardoor ook nog geen filmpje gemaakt, maar die komt!
Ff snel voor jojo en Charlie voor ik naar mijn werk ga....Jojo..vroeger was ik ook heel vaak ziek en toen zijn bij mij mijn amandelen geknipt. Volgens mij doen ze dat tegenwoordig niet zo heel snel meer maar misschien voor Charlie geen gek idee als ze steeds zo ziek is. Nadat mijn amandelen geknipt waren was ik echt veel minder vaak ziek. Ik weet de reden niet dat ze het tegenwoordig niet meer zo snel doen maar misschien kan je daarover informatie krijgen van je HA en kijken hoe hij hiertegenover staat. En je moet het zelf natuurlijk ook willen he.... verders een dikke knuf voor beide!!
Super: wat heerlijk om te horen dat het zo goed gaat met Nick en dus ook met jullie! Je vroeg of ik al een buikje had. Maar nee. Heb wel het idee dat er meer vet rondom mn buik zit en ben ook wel aangekomen, maar kan integenstelling tot 1979, nog wel mijn eigen broeken aan. heb trouwens al wel zwangerschapskleding gekocht. Lang leve de kortingen Manon: ja, ik dacht ook toen ik alles hier zo opsomde dat ik miljonair was... Was het maar waar. Doet toch pijn in de portomonee.. Gelukkig krijgen we de wagen van de sch.ouders en kamertje van mijn ouders. Ik wil heel graag weten wat het is en zal het dan ook zeker met jullie delen. Veel te leuk om stil te houden! Wil ook wel iets van yoga gaan doen, al is het alleen maar om paar meiden in dezelfde situatie te leren kennen. Doe jij iets? Of gaar dat niet met bi?
@ Jojo...jeetje mina zeg wat zul jij geschrokken zijn, pfffff. Wanneer houdt het nou eens op bij die kleintje met elke keer die virussen? Misschien wel een goed idee van Manon om eens langs de HA te gaan het over de amandelen te hebben. Vind wel dat Charlie super stoer is hoor, zich zo niet lekker voelen en zich dan gewoon lekker blijven ontwikkelen. Enne ik vind Mirza ook geen dikkert hoor, dat is hij ook echt niet. Zelfs niet mollig. Net wat je zegt, hij zit met beiden boven de lijn van het gemiddelde, wat het juist weer mooi in evenwicht trekt. @ Loestig..heerlijk dat Sam zo goed groeit. En vervelend als ze ergens last van heeft en het toch niet haar tandjes zijn. @ Mutz..veel plezier weer morgen bij je echo. En geniet er nog maar even van dat je in je eigen broeken kunt, hahaha..Dat zal straks heeeeeeeeeeeeel lang niet meer kunnen.
@ Mutz...fijn is dat he als de ouders bij springen in dit soort situaties...wij hebben de wagen van mijn ouders gehad en het autostoeltje van mijn oma. De yoga is trouwens echt heel goed tegen de bi. Ik krijg supergoeie tips daar en ga helemaal ontspannen daar weer weg..echt heerlijk. Ik doe soms ook een aantal van de oefeningen thuis als ik veel last heb en dat werkt goed. @Jojo..hoe was het vandaag met Charlie?
Jojo: ff snel een knuffel voor jou! Brrr wat zal je geschrokken zijn. Ik zou dan ook een potje janken hoor. Je bent zo machteloos met die koorts. En wat eng hoog zeg!!!! Heeft dit nog steeds met de tanden te maken?? Hopelijk gaat het snel beter want ze klinkt echt behoorlijk ziek! Sterkte ermee!!!
He jojo, wat een drama weer!! Sluit me graag aan bij het amandel verhaal, enne die halen ze er juist wel sneller uit tegenwoordig hoor. Vroeger deden ze dat volgens mij ( in mijn geval dan) pas als je een jaar of vijf was. Maar bij Mika is het ook al voor zijn tweede verjaardag gebeurd. Bij een aantal kinderen van vriendinnen van mij ook. Gewoon vragen!!
@bi(en Jojo)...met minder snel bedoelde ik niet de leeftijd maar dat ze zowiezo minder snel overgaan tot verwijderen dan vroeger omdat gebleken is dat het niet in elk geval werkt en dat de amandelen ook weer goed werk leveren. Ikzelf ben ook rond mijn 4e of 5e levensjaar geknipt. Ik heb wat gevonden wat wat info geeft hierover Jojo. Hier hebben ze het trouwens wel weer over leeftijd... KNO | Amandelen kinderen Als ik het zo lees ligt het er dus aan wat voor klachten Charlie heeft gehad de afgelopen tijd... Hopelijk gaat het weer wat beter met haar nu en niet meer die enge dingen hoor! arm kind en arme jij...
Pff jojo, kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent! Hoe gaat het nu met Charlie? Was gister aan het werk, vandaar dat halve berichtje... Loes: vreemd dat het niet haar tandjes zijn ondanks de symptomen... Wel fijn dat ze zo goed groeit! Smits: tja die badkamer van ons is snel gegaan zonder problemen, maar nu is het ook wel anders dat het een kleine badkamer is en het niet mijn badkamer voor de komende 15 jaar is. Tja, twee keer het kamertje pimpen, best leuk! 1979: hier dus al wel aangekomen, maar alles past nog.. We wachten we af.. Leuk dat jullie de wagen ook al hebben. Wij hebben voor de Mutsy gekozen omdat deze het hoogst is. Mijn man is nogal lang. Trouwens jojo, ik geloof dat de wandelwagen bij ons wel twee kanten op kan. Ander model? Ben net bij vk geweest. Konden hartje niet vinden, dus wachten we de echo straks wel even af. Probeer heel chill te blijven....
Mutzie Wat zal jij je nu klote voelen en zo onzeker. Waarscheinlijk lag het kindje net zo dat het hardje niet goed te vinden is. Je zal zien dat het straks allemaal goed zit. Hoelaat mag je nu weer voor een echo? De rest Allemaal lekker genieten van de zwanerschappen en jullie kindjes. Heerlijk om alle verhalen te lezen. Kris Hoe is het nu meid? Je zal het soms nog erg zwaar hebben! Hier...lekker een weekje vrij geweest. Begin volgende week dinsdag op me nieuwe werk. Begin het nu toch wel spannend te vinden. Verder heb ik me eisprong weer gehad dus mag ik zondag en woensdag weer gaan bloedprikken. 26 April moeten we weer naar de gyn. en dan krijgen we te horen of ik nu met clomid wel een goede eisprong heb! Zo sukkelen we lekker verder.
@Mutz...hier ook ff een hart onder de riem...ik kon met de angelsound ook soms het hartje niet vinden...met twaalf weken kan je mini zich nog goed verstoppen. Straks als ze groter is en haar hartje ook krachtiger gaat kloppen is het haast nooit meer onvindbaar, maar dat is vanaf een week of 16 pas...dus kop op meis...ik begrijp je angst hoor...goed dat je vandaag nog een echo hebt dat zal je strakjes weer geruststellen...hoe laat moet je?*knuf*