Snap wel je onzekerheid maar... Hier beginnen ze er al niet eens aan met twaalf weken! De kans dat ze hem niet vinden is groter dan wel. Bij mij kOn ze zelfs met 18 weken de hartjes niet vinden, had ze nog wel dubbele kans ook. Ik heb absoluut geen vertrouwen in die doptones en ben eerlijk gezegd blij dat ik elke keer een echo krijg. Ze leveren alleen maar onnodige stress op! Je hebt straks gewoon een prachtige echo!
hey meiden, zoals jullie al zeiden: zorgen om niks! Alles goed met onze kleine! Was wel blij dat ik gelijk een echo kreeg. Leuk om Mini weer even te zien! Dank jullie voor de reacties! Jullie zijn lief!
Fijn Mutz!!!! Bij mij konden ze met 13 weken het hartje ook nog niet vinden. Pas een week later konden ze hem vinden! Lekker dat je je mini weer even hebt kunt zien
Mutz..wat heerlijk dat jullie mini weer gezien hebben. Je hebt het grote nieuws ook op hyves gezet zag ik?? Leuk leuk leuk
pffffff bericht op de vorige pagina van Mutz zorgt er toch even voor dat je stopt met ademen. Gelukkig kan ik gewoon weer chilllll op de bank zitten. Reageer van het weekend verder. Knuf voor iedereen
Zo het hele weekend niemand gepost! Iedereen druk of lekker zwanger aan het zijn? Ik heb weer drie nachtdiensten achter de rug dus vandaag lekker bijkomen. Verder weinig nieuws. Fijne dag! Geniet van de zon
GRRR Bericht was uiteraard weer weg. Nou even opnieuw Iedereen lekker aan het genieten van de zon? Mutz wat fijn dat je mini weer hebt gezien. Wel schrikken als je het hartje niet hoort, maar dat komt de eerste weken wel vaker voor. Niets om je ongerust over te maken. Jojo hoe gaat het nu met Charlie? Heb je nog navraag gedaan over de amandelen? Gelukkig voor jou nog steeds een spannende tijd. Ik hoop dat de clomid zijn werk doet. Hier alles goed. Sam heeft afgelopen weekend de eerste groentehapjes gehad. Zaterdag wortel en zondag bloemkool. Ze vond het echt heerlijk. Even een vraagje over de moeders. Hoe deden jullie het met de hapjes? Ik heb namelijk begrepen van het CB dat ik 1 week groente moet geven, daarna 1 week fruit en daarna mag ik ze allebei geven. Krijgen ze dan niet teveel binnen als je ze allebei geeft? Sam krijgt nu het volgende: 8.30 uur fles melk 200 ml 12.30 uur fles melk 200 ml 14.30 uur groentehapje 16.30 uur fles melk 200 ml 20.30 uur fles melk 200 ml met 2 schepjes rijstebloem Over 2 weken krijgt ze dan als het goed is tussen 8.30 en 12.30 uur nog een fruithapje.
o vandaag eiendelijk tijd gehad om even in te scannen. Hier nog wat foto's van de 20 weken echo.... Vanaaf gaan we voor de 3/4D echo dus die volgen dan ook snel hoor...
Wauw Manon, wat een mooie duidelijke echo foto's. Gelukkig hoe ging de eerste dag op je nieuwe werk, of is dat pas volgende week?
Loes: Nick drinkt ook 4x 200ml melk. Ook pas sinds hij groente en fruit eet. Dus denk dat ze dan niet teveel heeft hoor. Anders gaat ze vanzelf wel een fles laten staan. Nick is niet zo groot en zwaar dus die kan wel wat spekkies gebruiken! Leuk hoor dat ze het zo lekker vindt! Krijgt ze potjes of maak je zelf? Ik maak de dingen die wij eten zelf voor Nick en alles wat wij niet eten krijgt hij uit een potje. Beetje jammer dat hij de potjes vaak lekkerder vindt dan mama's kookkunst!!! Vers prak ik en de potjes zijn natuurlijk glad gepureerd. Nick vandaag voor het eerst een broodkorstje gegeven. Hij vond er niet veel aan. Dan kan ik de volgende vraag weer stellen. Meiden hoe doen jullie het met vlees introduceren? Hoe maak ik het klaar en wat???
Mutz, wat schrikken! Maar wat een enorme opluchting dat de echo goed nieuws bracht! Wij mogen over 2 weken weer! Enne, de verloskundige die we dan krijgen vind het gemakkelijker om een echo te maken dan de doptone te gebruiken... dus krijgen we dan weer een echo! Manon, wat een gave foto's !!!! Xxx
Hey meiden..ff snel voor ik naar mijn werk ga...er staan wat foto's van de 3D echo bij mijn profiel! snel kijken ze zijn zoooo leuk!! tot vanaaf?
JOEHOE, ik heb uiteindelijk na 4 rondes bloedprikken een goede eisprong! Zou het dan toch door de clomid komen of was het dan echt dat ik op verkeerde dagen ging bloedprikken? Iig. goed nieuws. Nu moet ik morgen weer bloedprikken (8 dagen na eisprong). Oh krijg er weer helemaal de kriebels van, worden weer lange wachtdagen!!! Verder vandaag me eerste werkdag gehad op het nieuwe kdv. Echt een paleis waar ik in terecht kwam zeg. Echt alles nieuw, tot aan het babyspeelgoed!!! Echt helemaal geweldig en leuke collega's. Reageer later op jullie maar moest dit ff kwijt.
Gelukkig: wat spannend meid! Wat een goed nieuws. Mijn duimen draaien weer voor je hoor. Sab: slaapt Mirza alweer wat beter? Hier ook alweer twee nachten een klein drama. Hopelijk snel weer beter! Bij jullie hopelijk weer wat nachtrust?! Jojo: hoe is het met Charlie? Hoop dat ze eindelijk weer wat beter in haar velletje zit. Manon: mooie 3d echo's hoor. Wauw! Je kunt haar goed zien. Bietje: hoe gaat het bij jullie? Alweer een echo in aantocht? Julesz: voor jullie schiet het nu ook al aardig op! Hoe gaat het met de BI? Jaja Nick kruipt!! Hij gaat nog niet zo hard vooruit maar hij heeft het zeker door. Jammer dat hij ook al vanuit kruip stand wil gaan zitten, want dat kan hij helemaal nog niet. Hij viel daardoor bijna erg hard achterover. Gelukkig zat mama naast hem en kon ik hem opvangen, aapie!
En daar was ik weer. @ Manon..wat een prachtige foto's heb je weer geplaatst, zowel die 2d als die 3d, blijf het elke keer weer een wonder vinden. @ 1979..wat fijn dat jouw vk gewoon een echo apparaat heeft zeg. Geen stress met die stomme doptone, heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt, maar kan me de schrik van Mutz heel erg goed voorstellen. @ Gelukkig....yeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssss ...dat is zeker goed nieuws. Hier gaan de duimen weer de rondte in. Ohw ik hoop het zo voor jullie. Ook jullie hebben lang genoeg gewacht. En wat heerlijk dat je nieuwe werk zo goed bevalt. Lijkt me echt super om alles nieuw te hebben..dat wil ik ook wel op mijn werk. @ Super..jaaaaaaaaaaa hoooooooooooooorrrrrrrrrrrr wat goed van Nick zeg en wat is hij snel.. En die nachten komen vast doordat hij nu kan kruipen. De nachten met Mirza zijn wel weer aardig. Hij ligt nu vast dus op zijn buik draaien lukt niet meer...(tenzij hij het klittenband of is het klitteband lostrekt). Wordt nog wel vaak 1 keer wakker en gaat dan pas weer slapen als hij eten heeft gekregen...Verder ontwikkelt hij zich goed. Kan super snel tijgeren en gaat zelf zitten. Vanmiddag stuiterde hij alleen met zijn achterhoofd op de grond, auwie.. Ook hebben we van het weekend voor het eerst gefiets met hem. Vond ie helemaal super.
Oh en wat betreft het vlees. Ik doe alles tegelijk in het stoomapparaat. En dan alles door elkaar prakken en smikkelen maar, haha
@ Loestig...zolang ze de hapjes nog als introductie krijgen kun je gewoon alle melk aan blijven bieden. Als de groente of fruithap echt als maaltijd mee gaat doen, dan valt er een fles weg. Bij Mirza ging dat eigenlijk vanzelf.
Gelukkig oh wat geweldig! De duimen draaien hier ook voor je. En zo fijn dat je nieuwe werk goed bevalt. Ik voel dat we in een opwaartse lijn zitten, hopelijk geldt dat voor alles!!!! Manon wat een gave 3D echo zeg. Leuk dat je ziet dat ze van het vruchtwater aan het drinken is. Sam vindt de groentehapjes heerlijk. Ze eet haar bakje helemaal op. Ik geef nu nog even potjes, maar wil het wel snel zelf gaan maken. Ze is nu steeds aan het proberen om van haar rug op haar buik te draaien. Het lukt bijna, maar als ze er bijna is draait ze per ongeluk weer terug. En boos dat ze dan wordt hahaha!