Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Gelukkig: wat fijn dat je dmv Clomid een goede eisprong hebt gehad! Zo gek dat je dat niet had met zo'n regelmatige cyclus. Hopelijk gelijk goed benut! ;)
    Super ook dat je nieuwe werk nu al zo goed bevalt! Lijkt me super, alles nieuw. Gaat helemaal goed komen met jou!

Bietje: bedankt voor het super leuke kaartje! Origineler kan niet :D

Loes: wat leuk dat Sam haar eten zo lekker vindt en dat ze zo aan het proberen is t rollen. Altijd leuk om te lezen hoe jouw meisje het doet, want zij en mijn nichtje schelen een of twee weken. Leuk om het verschil te lezen.

Sab: al wat beteerd nachten met die kleine doerak van jullie?

Manon: super mooie en duidelijke echofoto's zeg! De laatste van mij is ook duidelijk vind ik. Echt al een mensje! Over 3/4 weken gaan we een geslachtsbepalende echo maken. Spannend!

Smits: word je al een beetje zenuwachtig voor de grote dag? Ben je al klaar met de voorbereidingen? Leuk hoor! Zie die kleine, grote stappende man helemaal voor me! Haha.

Voor de rest: alles goed met de buikjes en kids? Hopelijk dat als straks de zon weer volop aanwezig is dat alle ziektes even geweest zijn!

2. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon: Wat een mooi echo-foto's!! Hoevaak heb je ze al bekeken:)? Hoe gaat het nu eigenlijk op je werk. Kan je het een beetje volhouden of stop je liever?

Gelukkig: Dat is goed nieuws. Nu je eisprong goed benutten en over 9 maanden bevalle, afgesproken?!

Loestig: Sam alweer een de groenthap. Wat gaat het toch snel. Wat volgens mij Sab ookal schreef: De voeding gaat zich vanzelf oplossen. Tim sloeg ook vanzelf een fles over. Niet druk om maken gewoon ervaren hoe Sam het oppakt.

Jojo: JIj bent ook rustig. Gaat het allemaal?

Julesz: Nog een maandje voor jou. Voel je je goed? En maak nog eens foto's van jezelf en van het kamertje. Ben benieuwd naar je ikea-stof creatie.

Hier: druk druk druk. Was van plan om mij helemaal niet druk te maken om Tim zijn verjaardag, maar dat is totaal mislukt. Morgen tussen een drukwerkschema door nog even een paar boodschapjes doen, 's avonds alvast eten voor 20 man voorbereiden en de boel versieren.
    3 weken gelden hebben we een activiteitentafeltje gekocht voor hem, omdat hij zo vaak wil staan en (toen) het konijnenhok steeds de klos was, met het idee "ach alvast voor zijn verjaardag". Uiteindelijk krijgt hij vrijdag toch ook nog een driewieler (een Puky Jojo). Het is dus een beetje uit de hand gelopen:D.

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Smits..Ergens toch wel logisch dat je je druk maakt. Zo'n eerste verjaardag is toch wel een hele speciale vind ik hoor. En ach twee cadeau's wat maakt het uit? Mirza is nog lang niet jarig en heeft vorige week een Smart trike 4 gekregen, hihi.

Succes morgen met de laatste voorbereidingen en dan vrijdag lekker genieten van je jarige mannetje.

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha Smits! Dat gaat vanaf nu elke keer gebeuren hoor, zo veel heisa om een verjaardag. Elke verjaardag van je kind is namelijk bijzonder. En het wordt alleen maar erger, als het goed is komen er namelijk ook steeds meer kinderen bij. Ik ben iig blij dat mijn kinderen hartje zomer jarig zijn en dicht op elkaar. Gewoon alles in een keer en lekker buiten. (is ook wel eens mis gelopen...pfff regen in juli en een modderbende in huis, want de kids wilden even goed naar buiten. Was nie grappug) Ik neem me elk jaar voor om het klein te houden, is nog nooit gelukt. Maar ergens ook wel weer gezellig, je hebt er zelf alleen nooit zo veel aan. Mmmmm misschien dat ik het dit jaar eens uitbesteed of zo....catering bedrijfje hahaha....
    In ieder geval vanaf deze kant; probeer ook te genieten!

@Gelukkig, spannund!!! Hoop zoooo dat het voor jullie deze keer echt gaat gebeuren!

@Julesz, hoe is het? Lees trouw je blog, dus weet het wel een beetje...tssss tssss tuinieren=niet rustig aan doen he droppie! Hihi

@Manon, geweldig he om je meisje zo te zien...wat een techniek!

ff posten daarna de rest

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, gaan we weer verder.

Wat betreft de hapjes/flessen/slaapjes daar kan ik nog niet (en niet meer) zo veel mee. Gek is dat, je vergeet toch ook een hoop als je het niet opgeschreven hebt. Zo ontdekte ik laatst dat Mika pas zijn eerste tand kreeg toen hij 9 maanden was...was ik allang vergeten, maar nu met Mirza ga je dan ook vergelijken, grappig hoor.

@Mutz, graag gedaan van de kaart hihi...vond hem zelf ook zooo leuk en nu mocht het eindelijk.
    @Kris, hoe is het met jou? Weer hard aan het juffen las ik op de hyves. Vind je het goed als ik je gewoon de 15e betaal? Of moet je er een brood van kopen en moet ik het per ommegaande storten? Mag ook hoor.

@Jojo, hoe is het nu? En met de prinses?? In ieder geval op je werk weer lekker op de groep geweest toch (las ik ook op hyves)

@hier, vandaag de 20 weken echo...toch weer spannend. Het beweegt genoeg in de enorme buik van me (ja ja ik weet het foto's) dat voelt in ieder geval fijn en zeker. Deze week niet gewerkt omdat ik toch wel erg vaak last had van harde buiken en zooooo moe was. Heb elke keer het hele weekend nodig om bij te tanken. Vandaag maar eens horen wat de gyn. zegt daarover. Verder heb ik twijfels bij het ziekenhuis waar ik bij zit...vind het zo onpersoonlijk en zakelijk. Kom elke keer met een onbevredigend gevoel thuis. Ik heb ook elke keer een andere arts, arts assistent, gyneacoloog etc.... ga het vandaag weer neerleggen bij het ziekenhuis...dan maar een zwangere zeikmuts....

Later meer...........doei

6. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    FF snel moet er vandoor....

Bi, hoe was het en hoe ging het in het ziekenhuis/echo

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    nou dat was weer een heel uitje. 10 uur van huis vertrekken en 14 uur weer binnen stappen....moet er altijd een dagdeel voor uit trekken voor dat ziekenhuis.

De echo was helemaal super goed. De dames doen het prima; hartjes, niertjes, hersentjes, voetjes, etc etc...ze is anderhalf uur bezig geweest, ik was zo gaar als boter. Dame a liet haar ruggetje niet goed zien, dus na het bezoek aan de gyn. nog een keer terug om te kijken of ze was gedraaid. Ze schijnen de zaken elke keer van 3 kanten te moeten belichten, de eerste twee gingen prima, de derde niet.

Uiteindelijk bleef ze ook eigenwijs en lukte het niet. Ze schelen echt een heel klein beetje in grootte, maar eigenlijk niet noemenswaardig. Placenta goed gecheckt, zag er ook prima uit. Zelfs de lengte van mijn baarmoederhals heeft ze inwendig gemeten, zag er ook prima uit. Heel tevreden dus. Daarna naar de gyn, hemd van het lijf gevraagd...je moet schijnbaar zelf heel veel initatief nemen wil je informatie krijgen...maar goed uiteindelijk bereik je daarmee ook je doel. Bloeddruk was ook weer prima. Dus zowel mama als de beebjes zijn goedgekeurd.

Afgesproken dat ik zelf per week aankijk hoe het gaat met werken en dat gaan we dan ook maar doen. (blijft vreemd dat ze daar in verschillende ziekenhuizen, verschillende opvattingen over hebben, maar goed)

Nu durf ik het wel aan om mijn mams mee te nemen voor de echo. (was een beetje bijgelovig omdat de keer dat zij mee was, het onheilsbericht van Jona kwam, niet tijdens de echo maar met het hartje zoeken) dus op 12 mei gaat mams mee om haar tweeling kleindochters te bewonderen.

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Euh...je allerliefste neefje gaat dan ook mee hoor...En op de rest van je verhaal heb ik natuurlijk al lang en breed op gereageerd...

@ De rest..ik ga stoppen met werken hoor. Ik mis verdorie elke keer alle primeurtjes van mijn zoon. Vorige week ging hij bij zijn tante zitten en vandaag besluit hij dat het een mooie dag is om te kruipen...Zo schattig, kwamen wij uit het werk, komt Mirza kruipend naar ons toe, hihi..slik.

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, sorry ben even een paar dagen niet geweest. Kon me er even niet toe zetten met alles wat er is gebeurd. (niet dramatisch hoor maar voor mij ff te veel)

Smits alvast suuuuuper gefeliciteerd met jullie grote TIM!!!!! Heel bijzonder hoor zo'n eerste verjaardag! Leuke kado's! Maak je veel foto's?

BIe wat ontzettend geweldig goed om te lezen dat de echo goed was!!!!!!!!!!!! Wat goed dat ze zo gelijk opgaan in groei!! Hopen dat het zo blijft toch???

OH Charlie wakker, zo meer denk ik!

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Sab wat gaat Mirza hard ineens ze jeeeeetje!!! Niet grappig dat je het steeds mist he!!! Heb je het al op film staan allemaal? Het verklaard wel echt zijn drama nachten he jeetje!

Manon wat een prachtige echo foto's zeg! Ze zijn echt heel erg duidelijk allemaal heel lief en mooi! Zie ik t goed dat ze op jou lijkt??? :D:D:D

OH wat erg ik ben echt de helft en meer vergeten!!! Sorry maak het later goed!

Hier gaat alles weer lekker. Charlie natuurlijk erg ziek geweest. Zondag hadden we pas t idee dat ze er doorheen was en weer kon lachen (en eten én slapen haha) Wat betreft haar amandelen... tsja ik heb er ook aan gedacht hoor, maar dan meer haar neusamandelen omdat ze zo veel verkouden is en vaak oorontsteking heeft. Ik wacht even de r-loze maanden af of het dan ook nog zo is, want dan wil ik wel dat het gaat gebeuren. Nou ja ze is nu weer fit dus ik wil eigenlijk helemaal niet denken aan narcoses enzo hahahaha (slik)

Ik ben weer voor 20uur aan het werk! Ben er zo blij mee en het gaat ook goed met mijn schouder en arm!! Het is op een andere groep, met 8pubers haha! Pittig maar wel heel erg leuk. Ik vervang nu een collega die weke delen reuma heeft en er minimaal een maand uit gaat zijn. Wat er na die maand gaat gebeuren weet ik niet. Mocht zij niet meer terug komen dan hoop ik dat ik haar plekje in mag nemen!!!!
    Nou ja een hoop spannende dingen!
    Verder weer steeds een dikke keel dus ik poep in mijn broek van angst dat t weer een abces wordt!!! hahaha nou ja komt goeoeoeoed!

Onsamenhangend verhaal, maar ik kijk ondertussen generatie 2010! Erg leuk

11. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Hiep hiep hoera voor de jarige Tim!!! Heel veel plezier vandaag Smits. Enne heel veel foto's maken hoor.

Jojo wat fijn dat Charlie zich weer wat beter voelt en jij trouwens ook. Fijn dat je je draai nu hebt gevonden op je werk. Hopelijk mag je de groep houden.

Sab die Mirza is echt een doerak. Hij denkt eerst oefenen als papa en mama er niet zijn en als het dna lukt dan laat ik het zien. hahaha

Bi wat fijn dat de echo goed was. Weer een hele gerusstelling. 12 mei voor de volgende mooie echo.

Julesz hoe gaat het met jou? Het komt nu wel echt dichtbij voor je. Ben je er helemaal klaar voor?

Ik ga snel Sam verschonen en daarna werken, maar moest even Tim feliciteren en natuurlijk snel op jullie reageren. Tot later!!!

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smits' gefeliciteerd met Tim!
    Loestig, ik krijg elke twee weken een echo, dus mag 29 april alweer. ( zie banner)

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    hieperdepier hoera!!! Gefeliciteerd met Tim zijn verjaardag:) Smits!!

14. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Dit is leuk
    Ik ben gestopt met de prikpil in mei :D
    We hebben een zoontje van 18 maanden en gaan voor een 2de hummel :D
    Deze maand de eerste ronde met Clomid

15. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Hieperdepieperdepiep.....................Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
    Die Tim is alweer een jaar op deze soms wat bijzondere wereld!!!!!

Was even in de war met de dagen Smits maar de kaart is onderweg. (hoe erg mn eigen kerel is vandaag ook jarig en ik morgen maar dacht dat het morgen pas 15 april was)

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tim is jarig..Smits van harte gefeliciteerd met jullie grote kleine man, dat hij maar lekker verwend wordt vandaag.

Super..jij bent lekker, nu pas zeggen dat je morgen jarig bent, haha..Gefeliciteerd met je man en jij alvast gefeliciteerd voor morgen.

Jojo..oh wat fijn dat Charlie zich wat beter begint te voelen. Op een gegeven moment word je er toch helemaal gek van. Mirza is maandag ook weer naar de dokter geweest, weer hoesten, maar alles was schoon gelukkig. Nu wel weer twee weken, twee keer puffen.
    Lekker dat je het op je werk zo naar je zin hebt, en ach je kijkt het deze maand aan en daarna zie je het wel weer toch..komt wel goed schatje.

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Hieperdepiep hoera voor Tim!

Damn... de tijd gaat snel..

18. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Bietje wat een geluksvogel toch. Lekker over 2 weken weer een echo. Plezier voor 3 (de kindjes en mama) haha

Super jij gefeliciteerd met je mannetje. En natuurlijk voor morgen ook gefeliciteerd voor jezelf.

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Smits gefeliciteerd met jullie TIM!!!! Wat een mijlpaal he!!! Hoop dat jullie een mooi feestje hebben!
    Kaart is ook hier onderweg. Robin zou hem gisteren posten maar is dat dus helemaal vergeten. Vandaag is hij zeker met de post mee dus dan heeft hij morgen 2 kaarten om open te scheuren hahaha!!!

Oh jaaaa Super ook bijna jarig!!! Hoe is het bij jou???? Zitten jullie nog steeds in die top flow met Nick?? Ik hoop t!!!

Ik durf t bijna niet hardop te zeggen, want dat betekend meestal dat het de dag erna weer bal is, maar ik moest Charlie vanmorgen voor t eerst wakker maken om naar t kdv te gaan!!!! De dagen ervoor is het ook steeds half 8 en niet wakker worden 's nachts! Verwacht vannacht wat meer onrust, want ze heeft een drukke dag gehad op t kdv en dat gaat 's nachts altijd nog even door in haar koppie!Ah ja we zien t wel!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Zo hey Jojo ben ik even jaloers..half 8??? Mirza zijn nieuwe tijd is tegenwoordig 6 uur en nog steeds regelmatig wakker 's nachts. Hij gaat nu wel zonder te mopperen naar zijn bed toe, dus dat hebben we alvast gewonnen. Geniet maar lekker van jullie nachtrust hoor, jullie hebben het verdiend.

Share This Page