Jojo: wat goed van Charlie!!! Heerlijk van genieten zeg. En ik ben jaloers. Helaas alweer wat slechte nachten hier. Pfff hoe kan dat toch? Het ging echt een week of 2 hartstikke goed maar zomaar opeens is het weer over. Vanaf 01:30 uur wordt hij regelmatig weer wakker. Nou ja maar weer hopen op betere (slaap) tijden. Sab: die Mirza ook aan het kruipen. Echt super stoer!!! Nick gaat ook al als een speer. Hahaha en mama er maar weer achteraan rennen. Woensdag voor de eerste provocatie naar het ziekenhuis. Kan het maar weer gehad hebben. Whitesaber: wij zijn (bijna) allemaal in 2009 gestopt met de pil. Onze topic naam is nooit veranderd. Spannend hoor voor een tweede, succes! Kris: HELPPPP ik doe 8 lessen zumba (fit en gezondplan van het werk uit) maar damn wat is dat moeilijk!!!!!!! Die instructeur doet het echt super goed en dan zie ik mezelf in de spiegel als een stijve hark heen en weer rennen hahaha. Knap hoor dat jij dat kunt!! Smits: veel plezier morgen! Wordt vast hartstikke leuk.
Ah Super dat is echt balen! Hij is ook zo snel in zijn ontwikkeling en dat moet hij toch ergens verwerken... Beetje jammer dat hij dat niet gewoon doet tijdens zijn fruithap ofzo! Ik vind het zoooooo knap dat hij al kruipt! Die loopt voor t jaar hoor jeeeetje! Ik duim voor een goede nacht hoor! Gaan jullie de verjaardagen morgen vieren of vanavond al??? Geniet ervan en als ik hier morgen niet meer kom, dan bij deze alvast super gefeliciteerd met je 22e verjaardag!!! En Sab t kan hier ook zomaar weer bal zijn hoor vannacht! Nou ja ik ga elke avond naar bed met t idee dat t een rotnacht wordt en dan kan t alleen maar meevallen!!!!
Oh en dat Zumba lijkt me ook hartstikke moeilijk, ookal heb ik een dans achtergrond! Heb het nog nooit gedaan! Lijkt me wel erg leuk om een keer te doen
Super: van harte gefeliciteerd!! Denk dat ik nu toch wel kan zeggen dat ik de eerste ben (hier in ieder geval) En nog gefeliciteerd met je mannetje. Dan kan ik nu ook wel zeggen dat ik de laatste ben daarmee, haha! Smits: ben beneiuwd hoe het feestje van Tim is geweest en hoe jij het hebt ervaren. Natuurlijk nog gefeliciteerd, maar ik hoop dat m'n kaartje op tijd was. Ga nu maar eens slapen Trusten! Hopelijk een goede nacht voor de moeders en de moeilijke slapers...
Mutzie was jij nu wakker omdat je niet kon slapen, of ben je gewoon aan het stappen geweest? Mmm vreemde tijden hou jij er op na Super gefeliciteerd met je verjaardag!!! zo ben ik in ieder geval nummero 2
Haha Loes, nu ik nog kan ga ik nog gewoon stappen, dus vandaar die 'vreemde' tijd. Ok, 5 uur ga ik niet meer redden, maar dit is leuk zat Jammer dat ik dan zo vroeg wakker ben van de honger. Dan vanmiddag nog maar even een tukje, want vanavond heb ik nog een bal, dus gehesen in jurk ga ik dan weer
Gefeliciteerd met je verjaardag SUPER!!!!! Mutz respeeeect dat je de energie nog hebt om lekker te stappen! Toen ik 13 weken was, lag ik half dood op de bank de hele dag zo moe was ik!!
Gefeliciteerd super! Enne wat betreft dat zumba, Sab en ik zijn na 2 lessen afgehaakt. Geef mij maar gewoon steps of iets anders simpels haha, terwijl ik dansen wel heel leuk vind trouwens. Maar Sab zei het al, onze heupen zitten gewoon op slot, vastgeroest en geen sleutel te bekennen.
Super, Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en die van je man natuurlijk. Had je nog wel optijd een cadeau voor je S of was je daar nu een dag te laat mee? Bedankt voor de kaartjes Sab, Bietje, Mutzie, Sab, en Jojo. Erg lief! Zo meiden was wat dat een dag zeg vrijdag. Super leuk, maar drukkkkkkkkkk. Tim heeft er ontzettend van genoten en heeft geen last gehad van de drukte aandacht etc. Ik heb alleen niet zoveel meegekregen van zijn verjaardag. Volgend jaar gewoon eten afhalen i.p.v zelf koken is de les van dit jaar. Foto's volgen nog. Reageer later op jullie allemaal
Super..beetje laat maar nog gefeliciteerd!! Mutz...pfff jij nog steeds aan het stappen....jeetje..knap hoor...mij lukte dat ook niet meer hoor..net als Jojo lag ik met 13 weken lekker vroeg op bed of doodop op de bank. R.E.S.P.E.C.T. Smits..fijn dat Tim zo'n leuke dag heeft gehad. Dat is voor jullie ookwel een opluchting geweest natuurlijk. Je weet van tevoren nooit hoe ze reageren op ineens zoveel mensen en aandacht. En hij is lekker verwend zo te horen
Smits..leuk dat Tim het zo naar zijn zin gehad heeft, ben benieuwd naar de foto's. En inderdaad, volgend jaar lekker eten bestellen. Goeie tip voor mij dus alvast, haha.
Smits klinkt als een geslaagd feestje!! Jammer he dat je er zelf zo weinig van meekrijgt! Wij hebben 2 pannen soep gemaakt en stokbrood met salades uit de supermarkt hahah! Hoe vond Tim de taart?? Ben ook erg benieuwd naar de foto's! Charlie heeft vandaag toen ze hartstikke melig was ineens door het huis gestapt!!! Ze heeft t na haar ziek zijn haast niet meer gedaan maar nu ineens onder luid gelach tippelde ze zo rond! Af en toe vallen, maar dan nog harde lachen en weer verder! Ben benieuwd of ze dit blijft doen, want dat kan ik volgende week aan Sab showen dat ze losloopt whoehoe! Maar goed, ik heb een eigenwijs kind dus kan zo maar zijn dat het niet zo is hahah!
Smits: wat goed om te horen dat Tim het zo naar zijn zin heeft gehad! Weer wat geleerd na zo'n verjaardag. Blijkt toch dat je blijft leren van die kleintjes jojo: wat super dat Charlie zo aan het stappen is! Zal er wel super uitzien. Werd zaterdagavond wel een beetje gestraft door mijn lichaam hoor, had best last van mijn buik. Merk dat mijn baarmoeder aan het groeien is. Van de week maar goed uitrusten en dan zie ik wel of ik vrijdag wat ga drinken... Heb trouwens 6 mei weer een echo, dit keer de geslachtsbepalende! Zooo spannend! Heeft iemand trouwens de link van Julesz haar blog? Kan ik haar nog een beetje bijhouden En Manon, heb jij trouwens de hoeveelheid zwangere nog aangepast voor de high tea in mei?
Meiden, wat betreft de high tea, Sab en ik haken hiervoor af. Ik zie het niet zitten om het hele stuk richting Breda te rijden. Autorit van en naar Kris vond ik al tegenvallen, toen was ik nog minder ver, helaas. We halen het wel eens in als de dames er uit zijn.