Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kris je hebt een pb weet niet of julesz haar site op ZP wil vandaar.

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden, ik doe het ook nog steeds hoor! De latop was een tijdje buiten werking, maar hij doet het weer. Daarnaast kreeg ik een iPad voor kerst, dus dubbel reden om te reageren!
    Heb helaas nu even niet heel veel tijd om op iedereen te reageren, moet zo weer gaan werken.
    Heb ook zin in 8 janauari! Ik vind pizza ook een prima plan, anders nemen we toch weer veel te veel mee. Misschien een hapje als kaasje, nootje enz voor 3 uur? Of iets voorbij de koffie??
    Durf het bijna niet te zeggen, maar mijn man kan er ook dit keer niet bij zijn... Hij wilde dit keer wel mee, maat heeft een feest van een goede vriendin van hem.. Misschien een goede reden om nog een keer af te spreken? Haha!
    Ik heb helaas geen vakantie (Sab), ben gewoon hard aan het werk ;) Ben ook al weer even aan het spuiten en verwacht van het weekend een eisprong te hebben en dan gaan we er natuurlijk van uit dat dat eitje wordt bevrucht met de kerstgedachte :D
    Reageer snel weer wat uitgebreider! Denk aan jullie! Liefs

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow Bietje jullie hebben het echt mooi gedaan met die wensballon! Heel bijzonder. Ik heb ook echt aan je gedacht en het kaarsje heeft hier gebrand tot hij op was...
    Hoe voel je je nu verder??

Sab natuurlijk ook aan jou gedacht! leuk dat Mirza zo aan het gillen is hahaha!!!! Natuurlijk komen wij ook de 8e! Tante van Ro is jarig maar die laten we het de 9e wel vieren!

Smits ik vind pizza een heeeel goed plan!!! Neemt iedereen gewoon geld mee en drinken! Hoe is het verder met Tim? Of ik heb er overheen gelezen of je hebt het niet verteld! Is hij nog steeds zo lekker relaxed??? Fotoooo!!!

Loestig wat is Sam een prachtig mooi meisje!!!! Ze kijkt zo ontzettend wijs met die mooie oogjes van haar! En fijn om te horen dat ze zo goed groeit!!! Kleine vreetzak hahaha! Hoe voel jij je als mama? Went het al???

Super hoe is het nu? Kan me zo goed voorstellen dat je gek wordt van de zorgen. Ik hoop dat de speciale voeding een beetje zijn werk gaat doen en Nick net zo blij wordt als Tim na het ontdekken! Hou je maar rustig hoor en als je het allemaal niet trekt moet je je gewoon ziek melden. Ik vind het nogal pittig je werktijden!

Julesz had je natuurlijk al via de pb gesproken en super om ook hier wat van je te horen! Al lees je niet bij, wij vinden het wel heel fijn om te horen hoe het met je gaat. Heftig verhaal van die moeder op je werk... Drukt je weer met je neus op de feiten en maakt het genieten voor jou nog lastiger denk ik...
    Doe het maar lekker op je eigen manier hoor! Zo ben jij en dat is toch prima!!! Dikke knuf voor jou en je dikke buik! :D

Mutz jammer dat je mannie niet mee kan komen de 8e!!!! Had hem graag eens gezien! En idd wel foto's meenemen van je nichtje he!!!!

1979 wat super goed dat je zelf ongesteld bent geworden!!! Zo fijn! Hoop ook echt dat je een goede eisprong hebt gehad!

Manon ik respecteer jouw keuze, maar vind het ook moeilijk om te lezen, daar ik een verstandelijk gehandicapt zusje heb... Al kan ik haar soms wel achter het behang plakken (net als andere broers en zussen) ik zou haar nooit kunnen missen!
    Maar goed wat je zegt iedereen zijn mening en keuze. Ik hoop dat jullie kindje gewoon lekker gezond is! Al blijft dat natuurlijk altijd afwachten tot je hem of haar in je armen hebt!
    Hoe voel je je verder?? Nog misselijk en moe???
    Heb je alweer een buikfoto?? Ben erg benieuwd!

Kris je bent ook veeeeeel te druk!!!! Ga die 2 weken vakantie ook eens lekker relaxen! Samen met Sander naar de sauna of een lekkere wandeling langs het strand of het bos. Even tijd voor je zelf!!!
    Komt Sander eigenlijk mee de 8e??? Zou leuk zijn!!!!

Hier gaat alles lekker. Nog steeds een verkouden hoesterige Charlie, maar wie is er nu niet verkouden toch!
    Echt leuk om te zien dat ze een ontzettende ontwikkelingssprong heeft gemaakt. Ze wordt zo wijs en grappig!
    T weekend lekker wezen sleeën! Ze vond het geweldig hahaha vooral als Ro ging rennen of van heuveltjes af ging hahaha
    Ik zal een foto posten!

Bedankt voor alle kerstkaartjes! Ik hoop dat die van mij ook nog bij de anderen aankomen! (Kl*terige TNT)

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wauw Jojo wat een mooie dame hebben jullie toch. Heerlijke meid om te zien en wat fijn dat ze het zo goed doet! Hier ook weer een verkouden Nick.

Hier heb ik me vanmorgen ziek gemeld. Ben zo verkouden dat ik van al het hoesten mn stem kwijt ben. Serge heeft Nick naar het kdv gebracht en ik ben mn bed weer in gegaan. Tot 11 uur geslapen. Gister met mijn zieke hoofd de laatste twee toetsen afgelegd om op straat te mogen blijven. 1 gezakt!! Kon wel janken zeg. Nou moet ik snel snel voor het einde van volgende week nog een keer.
    Nick is nog niet echt beter. Nog steeds nachten wakker en onrustig. Veel huilen en een hoofd vol eczeem. Raak er zo verdrietig van want ik zie gewoon dat hij met zichzelf in de knoop zit. Bah weet het soms ook niet meer. Morgen bellen naar de HA voor de terrugkoppeling van de heupen echo en dan nog maar eens praten over Nick.
    Zijn poepluiers zijn wel heeeeeel anders. De eerste dagen met de nieuwe voeding zaten er allemaal witte vlokken in. Nu is het mooi mosterdgeel, voorheen was het heel dun en groenig. Herkenbaar smits? De eczeem in zijn gezicht wordt minder maar op zijn koppie lijkt het wel een slagveld. Ook drinkt hij zijn flessen wat rustiger. Ga hem om half vijf snel maar even halen. Morgen gaat hij ook naar het kdv, danb ga ik het huis kerstklaar maken voor de visite 1ste kerstdag.

Bietje: wat een mooi verhaal van die ballon. Jona is hier zeker niet vergeten hoor. Leef erg met jullie mee.

Smits: pizza is een heeeel goed idee. Niet teveel moeite doen hoor.

Verder weet even niet meer wat er allemaal speelt. Kruip maar weer even onder mn dekentje op de bank.

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    wat een dot van een foto jojo!! :D

weet niet of san mee komt hoor meiden... ik weet dat 'my past' hem soms wat confronteerd en afremd... zo van 'slow down muts!' en zo'n dag is dat natuurlijk extra voor hem...

verder vandaag een les over het wonder van kinderen gehad... even slikken maar gewoon gegeven... had mijn baby foto's meegenomen en geboortekaartje... én die van jullie :D ze vonden ze super om te zien.. en omdat ze met lezen zo bezig zijn hebben ze ook spellend namen gelezen.. charlie was wat moeilijk en mirza werd geen 'mirzaaaa' maar mirza :p maar verder vonden ze het super om te zien :) haha.. en ja, dan doet het kaartje van smits het natuurlijk erg goed in het thema wonder met de tekst binnenin ;)

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    beterschap super!

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    En ik maar denken dat je lekker vrij bent Mutz, ben je gewoon knetterhard aan het werk. Jammer dat je mannetje niet mee kan komen de 8ste, maar inderdaad een hele goede reden om snel weer afspraak te plannen.

Jojo..wat een lekker ding is jullie meid ook he. Ze zit echt te genieten van die sneeuw. Goed dat jullie tante verplichten om het de negende te vieren, haha.

Super..he verdorrie nu jijzelf ook niet lekker, pff..Dan werkt een gebroken nacht natuurlijk ook niet mee. Balen dat je gezakt bent maar de volgende keer ga je het vast halen hoor. Voor Nick heb ik geen tips, ik hoop dat hij snel opknapt en weer lekker in zijn vel komt te zitten. Snap heel goed dat je er verdrietig van wordt.

Kris..ben trots op je. En wat leuk dat je onze geboorte kaartjes als voorbeeld genomen hebt. En tja dat ze Mirza zijn naam niet goed uitspreken kan ik me iets bij voorstellen. Als ik bij mij op school vertel dat hij Mirza heet, vragen ze altijd of het een meisje is, haha. Blijkbaar zijn ze niet gewend dat een jongensnaam ook op een a kan eindigen.
    Jammer dat Sander niet meekomt waarschijnlijk, maar dan kan hij mooi ook de volgende keer mee, net als de man van Mutz.

Morgen is Mirza alweer 6 maanden. Straks gaan we even kijken of hij andijviestamppot lekker vindt, haha.

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    En Sab, zit de stampot in Mirza zijn buikje? Alweer 6 maanden, het gaat zo snel allemaal.

Super: Die ontlasting klinkt bekend. Het is te vergelijken met
    bv-ontlasting. Komt waarschijnlijk omdat de darmen met deze voeding veel minder werk hebben. Dit kan overigens problemen geven wanneer Nick vast voedsel mag hebben. Tim heeft hier echter geen last van gehad. Hou in je achterhoofd dat het echt 3 weken kan duren voordat Nick lekker in zijn velltje zit.
    Balen dat je niet lekker bent, ziek goed uit meid. Waarom moet je zosnel alweer her-examen doen?

Jojo: Met Tim gaat het super goed. Nog steeds relaxed maar ook zeker een mannetje met een duidelijke wil en gelukkig houd hij erg van kroelen. Hij is nu steeds druk bezig met het leren hoe hij zich kan verplaatsen op zijn buik. Zo grappig. Zal zo een foto opzoeken.
    Hoe gaat het op je werk? Beetje je draai gevonden.

Mutz: Zo zo flink verwend met een i-pad. Vroeg me af of dit nou echt makkelijker is dan een laptop? Jammer dat je man niet meekomt.

Kris: Wat grappig, onze geboortekaartjes als leerstof. NOg even doorbijten en dan twee weken vrij, jippie!! Staan er nog leuke dingen op de planning?

Bi: Bedankt voor het blog-adres.

Julesz: Ik kan je weer volgen op je blog, leuk, leuk leuk. En die stofjes...helemaal leuk.

Het wordt dus pizza 8 januari. Ik zorg verder voor een hapje en een knabbeltje

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
  10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Valt me trouwens op dat we de meeste foto's maken wanneer Tim zijn pyama aan heeft.....

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha wat een wijsneus die Tim! Geweldig! En zo groot ook al weer!

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Smits: hahah wat een pretletter is jullie mannetje! En wat is hij gegroeid en veranderd sinds ik hem heb gezien. Fijn dat je me even herinnerd aan die 3 weken. Zit elke dag uitgebreid te bekijken of hij nou beter of slechter gaat. Dat moet ik misschien ook wel loslaten. Iets minder proberen zorgen te maken. Die witte vlokken had hij echt alleen de eerste drie dagen met pepti. Had het idee dat het misschien onverteerde melkdelen ofzo waren van de omneo. Nick heeft het vandaag heel goed gedaan op het kdv. Zowaar in totaal 4 uur geslapen dus mama weer een beetje blij. Die her toets moet zo snel omdat ik tot 31 december gecertificeerd ben en die nacht de straat op ga. Ik mag zonder die toets geen geweld gebruiken. Dus word er een beetje nerveus van!

Jojo: net als smits vraag ik me ook af hoe het op je werk gaat.

Sab: hoeveel kilo heb je nog te gaan? volgens mij herkennen we je niet meer 8 januari!

Bietje: hoe is het met je? Wil het allemaal een beetje deze dagen?

Julesz: jeetje 20 weken alweer. Pfff de tijd vliegt (voor mij althans) lekker op je eigen manier zwanger zijn hoor. Ik ben ook lang voorzichtig geweest. Eerst zien, dan geloven. Maar probeer wel van je buik en alles eromheen te genieten. Ik vind het jammer dat ik niet erg heb genoten van mijn zwangerschap.

Naat: hoe is het bij jullie?

Kris: jammer dat Sander niet mee komt. Maar wel begrijpelijk hoor. Had hij wel kunnen zien hoe leuk baby's zijn ;) hahah moet ik zeggen!

Mutz: ook jouw mannetje niet van de partij 8 januari. Jammer maar helaas. Spannend weekend voor je. Kom op met die kerstverwekking!!!

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Geweldig Smits..wat een pretkoppie heeft die kleine grote man van jullie.

Mirza heeft de helft van zijn andijvie op. De potjes zijn natuurlijk ook groter en het is veel dikker, haha. Je had dat hoofd moeten zien van hem. Morgen maar eerst de helft verwarmen en dan kijken of hij nog meer wilt.

Oh ik heb ook nieuwe foto's van Mirza. Ga wel even zoeken. Hij heeft het terugrollen nu ook ontdekt, Jas vraagt zich serieus af of hij er niet misselijk van wordt, haha

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Super..lekker dat Nick zo goed geslapen heeft. Hopelijk zet hij dit vannacht door en kom je ook weer wat aan je rust toe. Die hertoets ga je gewoon halen, je weet alles super goed, je was alleen niet helemaal lekker die dag, dus het komt echt goed.

Ik wil nu nog 18 kilo afvallen, ben er nu sinds de bevalling 24 kwijt. Met dit dieet tot nu toe 10. Heb van het weekend wel lekker gegeten hoor en dat ga ik met de kerst ook doen, dus denk dat ik even stil blijf staan, nou ja jammer dan, shaken we in 2011 wel weer volop...behalve de 8ste, want dan eten we pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeetje sab knap hoor! 24 kilo al pffffff veeeeel. Ben echt benieuwd hoe je eruit ziet. Die toets heb ik de afgelopen 8 jaar altijd makkelijk gehaald. Merk dat ik nu gewoon moeite heb met concentreren. Pfff die rothormonen...hahah had ook heel stom 2 antwoorden op het laatst veranderd en die waren dus in eerste instantie goed, had ik dat zo gelaten dan was ik geslaagd DOOS.....

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
  17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
  18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeetje nog zo'n groot gegroeid mannetje! Lekkerding zeg :)

Deel Deze Pagina