Ik dacht ook nog aan de ice tea ja toen ik wegreed.... En wat moesten jullie betalen voor het parkeren? Ik was € 7,50 kwijt, haha!
Smits.... Ice tea was gerekend... Manon zegt hier ineens heel hard oja!! na het horen van het cadeautje... Ze heeft ook nog wat thuis liggen voor je Mutz.... Birgit bedankt voor je cadeautje zegt ze er ook nog achteraan.. Heeft ze gister gehad van mij haha!! Houdt het maar op zwangerschapsdementie
Das lekker dan! Dat betekent snel weer afspreken, want ik ga niet weer zo lang wachten op mijn cadeau natuurlijk. Op die van Smits heb ik 17 weken moeten wachten!!
Haha, ja ik voel me net zo'n krent! Tja, er wordt weleens iets gezegd over onze provincie en zuinig zijn... Nee, ik ben niet krenterig, maar als het goedkoper kan....... Haha!!
Ik maar denken "cadeautje voor Manon van mij?????????" Die heeft ze al veel langer geleden gehad. Maar ik ben erachter. Cadeau is van Bietje. Dan maar een BBQ in dit dorpje van de zomer???????
Waarschijnlijk pas als de kleintjes van Manon en Bietje groot genoeg zijn om op stap te gaan.. Anders kunnen zij er beide niet bij zijn.. Is het tegen oktober aan, zal ikzelf niet van de partij zijn... Bietje, jij bent van de 'regel een datum' en het zou leuk zijn als jij (en Sab2x, jojo, Julesz) er ook bij kunnen zijn (en de mannen voor de kids )
Is inderdaad jammer, konden we op terras! Maar je bent altijd welkom om een terrasje te komen doen hoor. Ook met mijn dikke buik is dat leuk (en Ice Tea....)
Meiden dat klinkt als een gezellige middag!!! Jammer dat ik er niet bij kon zijn! Had ook niet gekund als Ro niet had moeten werken... Gisteren stond ik op en wil ik weg lopen en hoorde (en voelde!!!) ik KRAK in mijn knie en kan er sinds dien bijna niet op lopen en buigen gaat al helemaal niet... Hij is zo dik als mijn bovenbeen (ja en dat is nogal dik) Had dus geen auto kunnen rijden :S Iemand in Breda nog een grote oven gezien waar ik opnieuw gebakken kan worden????
auwie Jojo, jij tobt ook wat af de afgelopen tijd. Maarre ovens daar blijf je maar lekker uit de buurt van. Voor mensen worden deze alleen gebruikt wanneer het leven erop zit. Een weekje zon zal je goed doen en dat vooruitzicht heb je!!
Auw jojo, klinkt heel pijnlijk... Ze wisten wel wat bakken was bij Dickens en Jones, maar of ze jou hadden kunnen namaken.. Wordt lastig, van jou is er maar eentje! (positief gezien hè!)
Nou een 2e (30kg lichtere) ik zou wel leuk zijn hoor hahah! Het huisadres van Julesz heb ik ook of bedoel je t blog adres? (die weet ik ook wel denk ik en anders staat de link op facebook) Heb van de week even een kaartje gestuurd via Greetz, dat vind ik toch wel zo handig en grappig!
Bedoel idd haar thuisadres. Haar blog heb ik uiteindelijk gekregen Greetz is zeker handig en leuk ja!
Nou dames dat klinkt inderdaad heel erg gezellig. Brabants is ook gewoon gezellig haha! Mutzie ik ben wel benieuwd naar je buikie (ook al is die niet in alle kleding even zichtbaar), post eens een foto. Wat betreft die kleding heb ik hetzelfde ervaren als Jojo. Maat 62 en ook wel vaak 68 krijg je van de kraamvisite. Maat 56 kun je gerust kopen. Volgens mij vroeg jij ook of we al vakantie in het vooruitzicht hebben. Nou ik heb pas 1 augustus vakantie, dus dat duurt nog even. En we hebben verder nog niets geboekt. Kijken wel hoe het dan gaat, wat voor weer het is en dan kunnen we alsnog een last minute boeken. Jojo wat een mooie meid is jullie Charlie toch. Lijkt me wel schrikken als ze zo'n koortsstuip hebben. NIet echt een fijn gezicht, maar gelukkig is het nu weer over. En hoe gaat het nu met je knie? Ben je al naar een ha geweest? Super wat goed dat jullie een fijne avond hebben gehad en Nick ook bij je vader goed heeft geslapen. Hopelijk heeft hij het nu eindelijk door. Sab lijkt me grappig om Mirza te zien dansen, kun je een keer een filmpje plaatsen op hyves? Julesz ik heb je verhaal gelezen, klinkt inderdaad erg heftig. Maar nu gewoon lekker genieten van je mannetje(s). Dus die visite kan wel even wachten hoor. De rest ben ik een beetje kwijt, maar geen nieuws is goed nieuws toch? Behalve dan bij Gelukkig, bij jou wil ik heel graag goed nieuws horen. Hoe zit je nu in je cyclus? Hier is alles goed. Sam wil de hele dag zitten en dat lukt ook al aardig. Als ik haar los laat blijft ze wel zitten, maar zakt nog een beetje voorover. Afgelopen zaterdag heb ik ook voor het eerst staartjes gemaakt in haar haren. Echt superlief! Ik zal even een foto posten. Bekijk bijlage 151356