In dat geval...Bietje bedankt voor je cadeautje!! Loestig..wat een lief meisje hebben jullie toch!!! Mutz..straks in mijn verlof als ik dus lekker de tijd heb misschien wel leuk als twee zwangere een terassje pikken in Vlissingen...klinkt heel leuk maar of ik het red om daarheen te rijden..pff dat is dus steeds zo'n probleem..bah...(misschien als ik het straks rustiger heb, mijn bekken ook wat beter??) Smits..bbq klinkt goed...maar of de mannen op de kids gaan passen met een bbq en vlees in de buurt??? ...
@Manon, volgens mij wordt het alleen maar erger met die bekken (dat bekken ??) de druk wordt groter, en het wordt natuurlijk allemaal weker, en je wordt zelf zwaarder. Tenminste dat denk ik hoor. En als je rust is natuurlijk wel lekker, maar als je daarna op staat, mijn god, ik voel me dan net een bejaarde hahaha....
naar mij komen kan natuurlijk altijd. Al is het maar voor een terrasje, lekker in het zand een frietje, alles is hier mogelijk! Maar ik snap dat dat met dikke buik niet echt makkelijk zal zijn... Loes: wat een lief meisje heb je toch! Zo grappig om te zien dat de dochter van mijn zus maar een week verschilt, maar nog geen haar heeft! Kan ook al wel zo zitten als Sam. Leuk om te zien! Jouw vakantie duurt nog wel even ja! Ach, iets om naar uit te kijken. Manon, bedankt voor het adres!
Julez GEFELICITEERD. Geniet lekker van elkaar. En gelukkig voelt je onderkant al ietsje beter. Ook ik vind het een mooie naam. De rest....Ik lees nog altijd alles trouw hoor. Vind het leuk om te lezen hoe het met jullie kindjes gaat en hoe de zwangerschappen verlopen van de zwangere meiden. Ik zit ondertussen alweer in de 3e cyclus met clomid. Het wil dus nog steeds niet lukken. Wordt er ook allemaal niet leuker en gemakkelijker op. Ik ben steeds zo verdrietig en boos. Kan niet meer genieten. Denk zelf dat het door de clomid komt. En natuurlijk ook omdat ik weet dat die operatie eraan zit te komen waar ik echt heel erg tegenop zie. Me vriend snapt het allemaal niet en ik kan er niet goed met hem over praten. (nu doe ik ook wel niet lief tegen hem, er zijn momenten dat hij echt alles in mijn ogen verkeerd doet). Kortom...het gaat niet zo goed met me. (zit dit weer met tranen te tikken) Vandaar dat ik zelden langskom hier, hoop dat jullie dit begrijpen.
Lieve Gelukkig, wat een klote situatie is het ook. Je hoopt gewoon dat de Clomid genoeg is om het te laten lukken. Elke keer weer de hoop en dan helaas ook de teleurstelling dat sloopt! Blijf alsjeblieft met je vriend praten. Vertel hem hoe jij je voelt. Mannen kunnen geen gedachten lezen daar zijn ze te lomp voor. Je moet het letterlijk zeggen, woord voor woord, wil hij het begrijpen en rekening met je houden. Hoe staat hij in jullie kinderwens eigenlijk? Ik hoop dat hij je snel wel gaat begrijpen en dat jullie dit samen kunnen gaan doen. Jullie worden immers ook samen papa en mama toch? Ik hoop dat dit ook heel snel gaat gebeuren met of zonder operatie! Hele dikke knuffel en fijn dat je af en toe wat van je laat horen! Reageren gewoon niet doen als je geen zin hebt, maar hou ons wel op de hoogte. Lucht misschien ook een beetje op om het van je af te schrijven? Sterkte mop!!!
Oh gelukkig! Meis wat worden jullie op de proef gesteld. Een hele dikke knuffel voor jou. Hou je taai!
Meiden, zo te lezen was het een geslaagde dag! Gezellig hoor. Vandaag officieel ontzwangerd. Ben ook precies deze week weer op gewicht. Nick heeft sinds gistermiddag weer koorts. 39,5. Weer zo'n zielig hoopje. Vandaag ook weer alleen maar hangen. Maaaaarrr zie nu echt onder twee tandjes hoor. Ze zitten er echt aan te komen Loes: wat een schattige staartjes om op te vreten. Jojo: wat balen dat je je knie zo verzwikt hebt. Pfff het zit je niet mee zeg. Hopen dat het snel minder dik wordt.....
Gelukkig..wat een rotsituatie..ik snap helemaal hoe je je voelt...ook ik heb me zo een tijd zo machteloos gevoelt. Het belangrijkste is dat je blijft praten met je man en hem laat weten dat je het niet zo bedoelt maar dat dat de frustraties en de hormonen zijn. Desalniettemin is hij ook een mens met gevoelens. Ook al uit hij ze misschien niet(man eigen) ook hij heeft er veel last van dat het niet wil lukken en dan heeft hij ook nog te maken met jouw nukken(sorry dat ik het zo bot zeg misschien maar als je later hierop terug kijkt zal je zien dat ik gelijk heb..uit eigen ervaring...). Een man wordt vaak vergeten in deze situaties terwijl de vrouw alle aandacht krijgt. Praat daarom zoveel mogelijk met elkaar en laat hem weten dat je ook aan hem denkt. Dan zal hij vanzelf ook weer rekening met jou gaan houden. Nu voelt hij zich waarschijnlijk gewoon vergeten en verwaarloosd(en waarschijnlijk wel een beetje terecht) Jij vind dat hij aan jou moet denken en hij vind het andersom...zolang je daar niet over praat wordt het er niet beter op.... Verder...is het misschien een idee om hulp te zoeken? Ik had daar wel veel aan. Het kan via je huisarts maar het kan vaak ook in het ziekenhuis waar je loopt. Vaak is dat beter omdat die mensen(vaak meer een maatschappelijk werker)veel meer van jou gevallen krijgen natuurlijk.Ik heb achteraf wel spijt(ook al is het goedgekomen) namelijk dat ik het nooit via het ziekenhuis heb gedaan. Ze hebben gewoon meer ervaring met dit soort situaties. En misschien als hij en jij het fijn vinden kunnen jullie ook samen gaan? Ik hoop dat je hier wat aan hebt.......misschien wat rechtdoorzee...maar wel eerlijk...ik bedoel het goed hoor
Pff, Gelukkig, het zit niet echt mee he? Kan me je onzekerheid zo goed voorstellen. En moeilijk dat praten met je vriend niet gemakkelijk gaat. Zoals Manon al zegt: probeer het toch! Ander drijft het jullie alleen maar uit elkaar terwijl jullie elkaar zo hard nodig hebben! Uiteindelijk levert het iets moois op (want daar blijven we gewoon vanuit gaan!). Schrijf anders je gevoel op (aan hem). Hou ons op de hoogte wanneer je wilt. Ondanks dat we bijna allemaal zwanger zijn (geweest), hebben er ook genoeg van ons meegemaakt wat jij meemaakt. We zijn er om je te steunen! Wens heel erg veel sterkte en hoop nog harder dat het maar snel raak mag zijn! Liefs
Vanmorgen de huisarts gebeld. Nick heeft nog steeds 39,9 graden koorts. Niet meer eten weinig drinken. Zorgen voor mama en papa dus. Mocht meteen komen. Blijkt hij een luchtweginfectie te hebben incl. oorontsteking. Krijg vanmiddag antibiotica voor hem. Dus nog steeds niet begonnen met koemelk. Belde mijn baas gister, of ik 2juni ipv een ochtenddienst een nacht wil draaien. Uhhh hallo dan heb ik 4 nachten achter elkaar. Vanmorgen terug gebeld dat ik dat niet ga doen. Aangeboden een avonddienst over te nemen zodat 1 van hun de nacht kan doen. Werd niet echt op prijs gesteld...ja daaaag nog geen 3 wk geleden een gesprek gehad over hoe zwaar de nachten mij vallen.............Wordt vervolgd Mutz: ga je nog een buikfoto plaatsen????? en manon en bietje natuurlijk ook. Ben echt nieuwsgierig naar de buikjes Gelukkig: hoe gaat het vandaag? Nog wat aan de tips van de meiden gehad? Wanneer is de operatie ook al weer?
Super...beetj vreemd..lijkt alsof je het gesprek voor niets hebt gehad..ging het bij die man ene oor in, ander uit ofzo?? goed dat je je poot stijf hebt gehouden hoor. je bent immers tot niets verplicht. Balen dat Nick nog zo ziek is maar fijn dat je nu weet wat het is en dat je ook diract terecht kon. Hopen dat het nu met medicijnen snel over gaat. Beter voor Nick en voor papa en mama. hier een buikfoto van alweer eventjes geleden. Kreeg net de foto's van een bruiloft waar we geweest waren. Ik met dikke buik, van 26 weken toen, in een mooie jurk gehesen haha...(ik ben in het lang rose, Bart staat achter me in het grijze pak)
Lief hoe jullie reageren. Ik voel me op dit moment goed...maar dat zecht niet zoveel. Over een uur kan ik weer boos en verdrietig zijn. Wanneer de operatie is weten we nog niet. Vorige week dinsdag zijn we in het ziekenhuis geweest voor de screening voor de operatie. Alles was gelukkig goed. Nu ga ik na deze cyclus nog 1 keer clomid slikken en als ik dan weer ongesteld wordt moet ik op cyclusdag 1 bellen voor een kijkoperatie. Dan wordt ik ongeveer een week later geopereerd als er dan nog plek is, anders dus pas de cyclus daarop. Met mijn vriend erover praten lukt de ene keer wel en de andere keer wordt hij gek van me. Ik weet ook van mezelf dat ik niet de leukste en liefste ben op dit moment. Maar alles komt goed, dat weet ik zeker. We zijn al 15 jaar een stel en hebben al zoveel meegemaakt. Het is gewoon lastg, zo gaan we een weekend weg over een paar maanden met de vriendengroep, iedereen heeft kids behalve wij. Ik vind dat moeilijk en me vriend zecht dan gewoon, dan gaan we niet mee. Maar als je overal voor wegblijft heb je straks geen vrienden meer. Ik wordt daar echt verdrietig van. Weet soms gewoon niet zo goed wat ik wil.
Gelukkig wat heb ik met je te doen! Het zit je allemaal niet mee. Ik had zo gehoopt dat er inmiddels een positieve test zou zijn, maar helaas nog niet. Jij hoopt het nog veel meer dan wij met zijn allen bij elkaar. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest probeer met je vriend te praten. En vraag hem ook naar zijn gevoelens. Misschien vindt hij het ook moeilijk om erover te praten en daarbij moeten jullie elkaar helpen. Hopelijk voor jou is de operatie niet nodig, maar misschien levert het ook wat op. Ik duim nog steeds voor je, omdat ik weet dat het op een dag iets moois op gaat leveren. dikke x
Gelukkig: Sterkte meis. Het valt allemaal niet mee, hormonen spuiten die je humeur gaan bepalen, angst voor artsen en de grote onzekerheid. Weet de vriendengroep dat jullie hiermee bezig zijn?? Zo nee misschien tijd om ze intelichten zodat ze in het weekend een beetje rekening kunnen houden met je. Manon: Wat zag je er prachtig uit!! Maandag nog een mooie jurk uitgezocht voor je vriendin? Loestig: Wat een heerlijk meisje heb je toch. Lekker bolle wangen, vrolijke oogjes en prachtige staartjes. Super: Och arme Nick. Waarom moten die kleintjes nou steeds ziek zijn? En wat een rotzak die baas van je zeg. Zulke dingen snap ik echt niet. Geef je aan dat je zwaar vind, wordt dat gewoon de prullebak ingegooid. Hoe is het eigenlijk met je sollicitatie?
Manon: mooie jurk had je daar aan zeg! Staat erg leuk met een zwangere buik. Smits: De ingangsdatum van de vacature waarop ik had gesolliciteerd is nog steeds niet bekend. Dus dat staat op een laag pitje. Wel kijk ik elke dag op de vacaturesites. Als er wat bij staat dan solliciteer ik gewoon weer verder. Gister was de koorts eindelijk gezakt. En vandaag zie ik weer een iets vrolijker mannetje. Hij heeft zowaar weer even zelf gespeeld. Nu nog zijn eten weer op de rit krijgen want dat gaat nog niet goed.
Jojo: Wat is er met de vinger van Charlie?? (Sorry heb vast iets gemist, maar zag het voorbij komen op hyves)
Moooooi Manon!!! Een stralende zwangere vrouw!!! Super gelukkig dat Nick een beetje opknapt. Echt zielig weer! De virussen en ontstekingen slaan zijn deurtje niet over he!!! Wat een botte boer van een baas is dat jeeeetje. Niks van aantrekken hoor, hij kan niet zeggen dat je dat eerder had moeten zeggen, want dat heb je gedaan! Hoop dat er snel een fijne vacature voor je klaar staat!!! Smits weet ook niet goed of ik t hier heb geschreven over haar vinger. Ik kwam er een paar weken geleden achter dat Charlie haar rechter pink niet kan strekken! Hij staat helemaal krom! Nu gingen we foto's van eerder kijken en daar staat ze ook met haar kromme vinger... Zo dom we hebben het gewoon nooit gezien, terwijl t op elke foto staat haha! Nu dus naar de Chirurg om te kijken wat het is. De huisarts dacht of aan een geblokkeerd gewrichtje, óf aan een vergroeide zenuw... We willen er sowieso wat aan laten doen, want een kromme vinger kan best lastig zijn en als het verder vergroeid kan het ook pijn gaan doen! Update over mijn knie.... Heb een scheurtje in mijn kapsel... Ben ik klaar mee!
Jojo: och arme Charlie met krom vingertje! En jij met je knie.....ook bij jullie komt het niet vor niks zeg!!! Ben benieuwd wat er uit komt over de vinger. Jij weer in de ziektewet of kun je je knie belasten?
Super ik moet eigenlijk rust houden, maar dat lukt op t moment ff niet op t werk dus ik werk gewoon door. Heb dinsdag wel een vrije dag genomen om mijn knie rust te geven en morgen ga ik gewoon veel zitten en mijn (inval) collega de loopdingen laten doen. We hebben een nieuwe jongen op de groep en die heeft toch wel een vast gezicht nodig. Nogal pittig kind dus dan wil je er geen 2 invallers opzetten. Nou ja het is bijna weekend (en dan gaat t hier thuis ook allemaal door hahaha) Komt goed!
Jojo: je bent al net zo'n eigenwijsje als mij. Ik begrijp het wel dat je door wilt gaan maar je hebt maar 1 knie (hahaha nou ja twee, maar je snapt het wel) Doe een beetje voorzichtig! Ons mannetje wordt alweer lekker zichzelf. Bizar hoe snel de antibiotica zijn werk doet.