Gelukkig...pff wat ontzettend klote zeg. Wat al eerder gezegd is, probeer wel met je vriend te blijven praten en de dingen uit te leggen zoals jij ze ervaart. Ik hoop zo dat een operatie niet nodig is, omdat je daar zo tegen op ziet. Loestig..wat een schattige foto's van Sam en dan die staartjes, te pittig gewoon. Jojo..inderdaad wat Super ook zegt, eigenwijze hark ben je..ziek melden en met ut pootje omhoog gaan zitten, haha. Lukt ook vast heel goed met een rondhuppelende dreumes... Super..tjee hey, die virussen moeten Nick wel hebben he..alsof hij al niet genoeg meegemaakt heeft. Gelukkig dat de antibiotica zijn werk doet en hij weer wat begint op te knappen. En dan die l*l van een baas van je..goed dat je gezegd heb dat je het niet gaat doen. Vind het nog schappelijk van je dat je voorstelt om dan een avonddienst te draaien. @ Hier een eigenwijs mannetje wat zich al groot genoeg vindt om 1 keer per dag te slapen. Hoop eigenlijk dat het tijdelijk is, want hij wordt dan toch aan het eind van de middag wel een beetje mopperig en dat is helemaaaaaaaaaaaal niet gezellig.
gelukkig.... heb je postjes gelezen.. en kan een klein beetje begrijpen hoe het is... Meis heeeeeeeeeel veeeeeeeel sterkte.. Denk aan je, maar ook aan je vent!
jeetje Sab, nu al 1x slapen? Hopelijk bedenkt hij zich snel weer en gaat gewoon nog even 2 keer naar bed. Al bezig met zijn eerste verjaardag??? Het schiet al aardig op. Wat gaat de tijd toch snel. Zo ben me aan het opladen voor 3 nachtdiensten. Pffff nou ja gelikkig wel met een gezellige collega.
Ja Super het is al een klein weekje zo dat hij maar een keer slaapt. En dan ook maar ander half uur he...Maaaaaaar vandaag weer twee keer geslapen, hij dacht vast oh oma is er..saai, ik ga slapen, whahahaha.. Ja druk bezig hoor met zijn eerste verjaardag. Uitnodigingen zijn binnen dus kunnen bijna de deur uit. Ga ik denk maandag doen, dan is hij 11 maanden... Maar het gaat echt hard ja, jeetje een jaar geleden alweer. Jij succes met je nachten.
Haha ik weet t meiden, maar ik kan mijn collega niet in de stront laten zakken. Het is echt chaos op t werk, maaaar ik doe heus wel een heel klein beetje rustig aan en zit nu dus ook braaf met mijn been omhoog en ijs erop (nou ja een pakje aardappelschijfjes, want ik heb geen ice pack hahahaha) Super gelukkig knapt die knapperd weer op!! Nu even een periode zonder ziektes enzo hoop ik!!! Sterkte met je nachtdiensten. Hoe hou je het vol pffff! Sab wat een boef!!! Charlie slaapt nog niet eens 1 keer! Die heeft 2 keer 9 van de 10 keer gewoon echt nodig! Jaaa bijna jarig die lekkere schat! Leuk en spannend hoor!
Heel goed Jojo dat je toch een klein beetje rustig aan doet. Enne misschien is het een idee om een icepack te kopen?? Haha..al moet ik eerlijk bekennen dat wij die ook niet hebben... En ja Mirza heeft het ook nodig, maar die doet het gewoon niet...hoezo eigenwijs?
Ff ego....rotnacht achter de rug...er steeds uit naar de wc en om de twee uur wakker van (ongi)krampen in mijn onderbuik...maakte me best zorgen..maar vannochtend nergens meer last van. Had me heel rustig gehouden voor ik naar mijn werk moest maar bij alles wat ik deed wel een harde buik die moeilijk wegging. Stond op het punt naar mijn werk te gaan maar het zatme toch niet lekker dus verloskundige gebeld (ja weet het..had ik natuurlijk veel eerder moeten doen maar ik ben niet zo snel van ik bel de dokter enzo) Dus de verlos. zei dat ik rustig aan moest doen en maar even langs de dokter en een plasje inleveren. Ze dacht aan blaasontsteking. Nou..ze had gelijk..dus nu aan de antibiotica en het weekend rustig houden. maandag mijn laatste weekje werken. Denk dat dat met de medicijnen wel zal gaan. Wil eigenlijk mijn laatste dag niet missen
Ben vrijdag naar het Lief! event geweest. Ben zo fan van dat merk In mijn fotoalbum kan je een foto zien van de kleertjes die ik heb gekregen. Ben er zo blij mee, haha!
Balen Manon van de blaasonsteking... Hopelijk snel over zodat je toch je laatste dagje kan gaan werken! Super: is Nick alweer een beetje opgeknapt? En ben jij je nachtdiensten doorgekomen? Sab: heb het idee dat je druk met de komende eerste verjaardag.. Zomaar een gokje hoor Jojo: hoe is het met je knie??
@ Manon..oei balen van je blaasontsteking..hoe is het er nu mee?? @ Mutz..gave kleren zeg, vooral dat jack en die polo. Ik ben gek op polo's. En ja hier wel wat dingen aan het voorbereiden voor de verjaardag van Mirza. Was uitnodigingen aan het schrijven. Hebben van de week ook slingers en ballonnen gehaald. Al is Mirza wel een beetje bang voor ballonnen, maar dat zien we dan wel weer. Verder hier even van het moment aan het genieten dat Mirza sinds tijden weer een keer 's middags in bed ligt. Nu maar hopen dat hij vanavond ook gewoon weer lekker gaat slapen, hahaha..Ook is tand nummer 8 een feit, dus op naar de kiezen.
Ja, ben ook zo'n fan van het jack! Het eerste wat ik vast had, haha. En ja polo's ook zo m'n ding. Ben van de stoere kakkie Fijn dat de kleine grote man nu 's middags weer slaapt. Scheelt toch weer wat tijd voor jezelf.
Nou dat slaapje van vanmiddag heeft Mirza duidelijk geen goed gedaan. Nu nog steeds wakker en alleen maar brullen in bed. Morgen dus gewoon maar weer 1 keer slapen.
Manon wat balen van die blaasontsteking. Dat is dan wel even schrikken zeg al die steken. Gaat het alweer iets beter? Mutzie ik wilde je foto's bekijken, maar zag niets. Waarschijnlijk kunnen alleen vrienden dat zien en tot mijn verbazing stond ik dat niet bij Ik heb je dus een uitnodiging gestuurd. Sab heeft Mirza uiteindelijk toch nog goed geslapen? Jojo wat gaaf, Charlie loopt!!! Ik ga zodadelijk naar het CB. Ik ben benieuwd hoeveel Sam weer is gegroeid sinds de vorige keer.
Jojo: Wat een verhaal van Charlie haar vingertje. Ben je al bij de chirurg geweest. Ik heb net het filmpje op hyves gezien. Wat loopt ze al stabiel zeg. Echt goed!!! En hoe gaat het met je knie? Rustig aangedaan of heb je jezelf weer eens afgestraft? Mutz: Leuk, leuk, leuk o nee Stoer Stoer Stoer de kleertjes voor mini. Manon: Gelukkig was het een blaasontsteking, maar wel lastig. Wil je voortaan iets eerder de vk bellen. Bi: Trek je het nog? Vergeet je niet de buikfoto te posten. Of liever maak er eens zin in om te posten. Hier: heb een heerlijk weekend achter de rug. Vrijdag een receptie gehad en nog even heerlijk nagebabbeld in de kroeg. Zaterdag een feestje met dresscode Moulin Rouge. Hahahaha was geweldig. Ieder was verkleed en had zijn best gedaan.
@ Mutzie..nou niet zo heel veel..Uiteindelijk is hij om 22.15 uur gaan slapen en begon vanochtend om 5.00 uur weer geluid te maken, haha. Kunnen rekken tot half 6, dus het was vroeg. Vandaag bij mijn moeder, 's morgens 3 uur geslapen en 's middags ook een uurtje en nu ligt hij er sinds kwart over 7 in..Raar kind heb ik hoor, valt geen peil op te trekken, hahaha @ Smits..klinkt gezellig jouw weekend en verkleedfeestjes zijn altijd leuk. Tenminste dat vind ik dan. Hoe is het verder daar?? Tim nog steeds lekker aan het stappen?? En dan bedoel ik natuurlijk het dreumesstappen he, niet het Mutzie stappen, haha. @ Loestig..hoe was het bij het CB?
Haha, Mutzie stappen, best een leuk werkwoord Gaat nog stes goed hoor, haha. Merkte afgelopen vrijdag wel dat wanneer het druk is, ikstraks niet meer door de menigte kan schuiven. Stil staan zal dan wel lukken, maar helaas moet ik zoveel naar de toilet met al dat Spa blauw en Ice tea.. Merk vanzelf wanneer het niet meer kan Smits: leuk dat je een geslaagd feestje hebt gehad! Heb trouwens je raad opgevolgd, het was nl. uitverkoop bij mijn favoriete winkeltje. Weer erg leuke dingen gekocht, hihi. Ben ook erg fan van Imps and Elfs. Zo gaaf, maar zo duur! Met 40% korting scheelt het een hoop Sab: vreemde slaper heb jij maar thuis, haha! Oh ja, over buikfoto's.. Ik zal er eens tijd voor maken...
Ja hoor Mutz...ga je gewoon nog steeds stappen?? Wat ben je ook een bikkel he.... En Imps en Elfs, valt vrij smal toch?? Hier een fan van name-it. En donderdag is er vaste klanten korting bij kixx.nl dus dan kan ik weer even los gaan.