Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ja, valt wat smaller begreep ik ja. Maar hopen op een smal jochie, haha! Maar de spijkerbroekjes zijn zo gaaf!
    Name it is ook super ja.. Leuke site kiss.nl
    Ga idd nog steeds op stap. Gaat ook nog prima, ben niet extra moe. Dagje shoppen en daarna op stap gaat nog prima, haha. Zal je zien dat het heel snel opeens voorbij is hoor :)

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Zolang het gaat moet je het vooral nog doen Mutz..straks is het even helemaal over voor een tijdje, dus geniet er maar lekker van hoor.

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Schrikken voor je Manon! Gelukkig nog geen bevalling! Hoe is het nu??

Mutz Imps & Elfs vind ik ook zoooo geweldig en blijft ook echt heel erg mooi! Charlie wás natuurlijk een heel klein tenger poppetje en het
    haar zo lekker! Heerlijke zachte stof i love it, maar mijn portemonnee niet hahah! Vind dure kleding nu toch zonde, met al dat geravot van haar! BFC, Name it doe ik nog wel, omdat ik t leuk vind, maar verder is t vooral h&m, prenatal, v&d en Hema hoor haha!
    Stoer dat je nog steeds gaat stappen! Je zult het straks wel gaan missen!!!!

Sab wat een drama met Mirza he! Wat een gek ritme heeft hij zichzelf toch gegeven! Mafkeesje! Hopen dat hij nu gewoon lekker blijft slapen tot een uur of 7 want dit is toch ook but! Charlie is ook al bijna 2 weken tussen half 6 en 6 wakker (gaaaap)

Smits, ze heeft natuurlijk ook al bijna 2 maanden geoefend he met lopen! Alleen durfde ze nog niet zo goed. Ze draait nu al rondjes en loopt achteruit maf kind!!! Hoe is het met Tim??

Loestig hoe was t bij t CB? Alles weer volgens t boekje? Hoop het!

Hier... CHARLIE LOOPT DUS LOOOOSSSSS!!!
    Hier het bewijs:
    YouTube - ‪Charlie Armstrong‬‏
    YouTube - ‪Charlie loopt!‬‏
    Gaat ondertussen al een stuk vlotter en zekerder maar het is toch net alsof ze voor t eerst voet op de maan zet! ZOOOO TROTS!!!

Vandaag naar de chirurg geweest, maar die vond dat we er niks aan moeten doen. Wij zijn het daar niet mee eens en hebben dus een verwijzing voor de plastisch chirurg gekregen. Ik vind nl niet dat je door een vinger te bewegen kunt zeggen dat er niks aan gedaan hoeft te worden en ze er later geen last van zal krijgen.
    Het heeft ook een naam wat ze heeft: Camptodactylie, aangeboren afwijking wat niks meer betekend dan "kromme vinger"
    Het ziet er naar uit dat ze spalktherapie zal krijgen. Dan moet ze tijdens het slapen een spalk om voor lange tijd. (maanden of misschien wel langer!) Maar dit horen we 8 juni als we daarheen moeten. Ook een foto gemaakt en die wordt dan besproken.

Kniet gaat nog steeds niet goed. Of ik nu loop of stil zit maakt maar weinig verschil. Ik kijk t deze week nog aan en anders ga ik weer naar de huisarts. Ik lijk verdorrie Lucile Werner wel! We lopen t zelfde iig!

Maar verder alles top hier! Ik twijfel of we een poesje nemen. Mijn broertje en schoonzusje hebben en nestje en ze zijn zoooo lief!!!

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo: Hoe lang staat er eigenlijk voor een genezing van een scheurtje? Flink balen zeg dat je zo'n last hebt. Hoe heb je het eigenlijk opgelopen?

Sab: hahaha mutzie stappen. Dat bewaren we voor heel wat jaartjes later (voor Tim dan hé) Stappen gaat steeds beter. Langs tafels, stoelen etc en sinds 1 week aan 1 handje. Zo'n grappig gezicht..... een klein wiebelkontje met wankelende beentjes eronder.
    Tim is wel een heel ondeugend mannetje aan het worden. Kijkt je echt zo aan van "ik ga het toch wel lekker doen" en ligt vervolgens in een deuk na de poging. Je begrijpt ik ben mijn pokerface aan het oefenen.
    Heb je al een sms gestuurd....Leuke uitnodiging, heerlijk al die koppies van Mirza. Jammer dat wij niet kunnen. Wij rijden dan net weg uit Italie.

ga weer snel verder werken................................................

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Och Jojo sorry vergeet helemaal Charlie. Wat een apart verhaal van haar vinger. Vreemd dat de chirurg niets wil doen. Lijkt mij ook lastig op latere leeftijd. Goed dat jullie het hier niet bij laten.

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab: wat een super gave uitnodiging zeg!!! Wij komen hoor. Ik ben dat weekend vrij, eindelijk eens een keer. Hartstikke leuk!

Jojo: wat balen van je knie. Goed in de gaten houden en anders hup weer naar de ha! En die vinger van Charlie, goed dat jullie het er niet bij laten zitten. Dan is het het proberen waard die spalktherapie! En had Charlie op facebook zien lopen. Echt goed!!

Smits: Die Tim al zo stoer aan het stappen. Leuk hoor, weer een hele nieuwe fase. Nick is ook al zo'n boef. Kijkt nog even lachend achterom voordat hij de wielen van de kinderwagen wil gaan likken, VIESPEUK!! Dus nu de wagen maar in de gang gepropt waar hij er niet bijkan. Scheelt mij weer een hoop sprintjes trekken.

Mutz: lees dat je foto's hebt geplaatst, ga zo meteen even kijken. Wat heerlijk dat het stappen nog even gaat. Lekker van genieten.

Julesz: hoe gaat het met Sepp? En met jouw herstel. Zo maar even op je facebook koekeloeren...

Hier een derde keelonsteking voor mama achter de rug. Ben nu extra vitamines aan het slikken. Weerstand is duidelijk ruk.... Maar met Nick gaat het beter. En ja hoor ik zie 1 tandje komen. Vannacht eindelijk weer eens van 23:00 uur tot 05:30 uur geslapen.....Hopelijk pakt hij het goed slapen snel weer op.

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Shit, had ik een heel verhaal getikt, zit Mirza met zijn vingers aan de laptop, kan ik weer overnieuw beginnen, haha.

@ Jojo..had natuurlijk meteen even gegoogled na je www-tje op hyves. Zou wel fijn zijn als het met een spalk verholpen kan worden. Zo'n operatie lijkt me namelijk best wel eng, als ik eerlijk ben.

@ Smits..gaaf dat Tim zo lekker aan het stappen is. Constant achter hem aan waarschijnlijk, omdat hij zich overal aan optrekt, haha. Mirza heeft het optrekken ontdekt. In de box gaat het heel snel, buiten de box is het nog wat lastiger..(gelukkig, haha) Lekker hoor naar Italie en we spreken gewoon een keertje af als jullie weer terug zijn.

@ Super..oei weer een keelontsteking, balen zeg. Die nachtdiensten en gebroken nachten zijn echt een aanslag op je weerstand. Hopelijk blijft Nick die goede nachten houden, zal vast wel nu die tand door gaat komen. En dat likken aan die banden, zoooooo herkenbaar, dat doet onze man ook altijd, bah. Gezellig dat jullie komen de 25ste.

@ De rest..ik heb niet iedereen van het topic uitgenodigd voor Mirza zijn verjaardag. Ik hoop dat jullie mij dat niet kwalijk nemen, maar met de een heb ik nou eenmaal meer een klik dat met de ander..sorry..

Verder gaat het hier allemaal zijn gangetje. Slaappatroon is er nog steeds niet, dus daar leggen we ons maar bij neer, komt ooit wel weer. Ook vandaag naar de stad geweest met zwangere Bietje en oma, heel gezellig en natuurlijk weer teveel gekocht.

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou lekker dan Sab....

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Whahahah nee hoooorrrrr als het goed is ligt de uitnodiging in de brievenbus nu, maar mijn arme knie laat het niet toe dat ik naar beneden loop om te kijken! Maar je wist al dat we komen he!!! Gezelliggggg!!! Staat er ook een kado tip op de uitnodiging of laat je ons dat nog ff weten? Zoals ik zei little people, duplo of gewoon een intertoys kado bon zodat je later kunt kijken. U roept wij draaien!
    Ben nu wel benieuwd hoor naar de uitnodiging! hihi

Smits wat leuk zo'n ondeugende boef! Wat worden ze groot dan he als ze ineens aan je hand gaan lopen. Is Tim dan ook zo trots op zichzelf??? Charlie geeft zichzelf applaus als ze iets knaps heeft gedaan hahahaha!
    Badkamer ondertussen nu gemaakt? Hoop t!
    Tsja die knie, geen ideeeee hoe lang t gaat duren. Nu al 2 weken zonder veel verbetering bah! Ik heb me verdraaid, maar zo erg dat ik het heb horen scheuren (kan weer bijna kotsen als ik er aan denk haha)

SUper getver dat is niet grappig keelontsteking nr 3. Goed dat je extra vitamines slikt!
    En wat een mijlpaal tand nr 1!!!!!! Met tandjes veranderd zijn gezichtje zoooo snel!!! Echt leuk!
    Gezellig dat we jullie ook zien de 25e! Ben benieuwd naar de grote Nick! Hij is toch een beetje de benjamin van t stel he :D

Oh ik heb zin in vakantie!!! 15juni is t zover whoehoe!!! Wel spannend om te gaan vliegen hoor hihi!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Jojo..je bent nu dus gewoon zeg maar een bejaarde met die rotte knie van je?? En natuurlijk lekker doorwerken, tuuuuuuuuuuuurlijk, want je bent helemaal niet eigenwijs, hahaha..Denk je wel een beetje om jezelf. Straks kun je op vakantie helemaal niets, met dat manke pootje van je.

Op de uitnodiging staat inderdaad een cadeautip en anders is hetgeen je opgenoemd hebt ook goed hoor, haha...

We steken trouwens de bbq aan dus mee eten is verplicht, geldt ook voor de anderen, hahha

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah goed hoor Sab ik neem voor de zekerheid een campingbedje mee dan! Gezellig! Ro is ook nog vrij dus we komen lekker met z'n 3tjes!
    Ik hoop dat Ro zo thuiskomt met de uitnodiging want ik ben nu wel heeeeeel benieuwd!

Jajajaja ik ben eigenwijs. Zou me ook ziek moeten melden, maar mijn plichtsgevoel is te groot en daar baal ik ook wel eens van hoor! vrijdag ben ik vrij! dussss kappertje doktertje en dan niks meer! Oh ja wel volleybal tournooi met de hele stichting en ik ga aanmoedigen! hahaha

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo wat kan jullie Charlie grappig stappen. Echt leuk om te zien, die nieuwe armstrong. Ik vind het vooral zo grappig dat ze er zelf zo'n lol in heeft. Leuk hoor, echt al een hele dame.
    Wel balen dat je knie nog zoveel pijn doet. Hopelijk zegt de dokter vrijdag tegen jou dat je niet mag werken, want ander blijf jij toch gewoon doorgaan :p.
    En die vinger van Charlie is toch ook wel raar dat ze dat niet willen behandelen. Pff groot gelijk dat je voor een second opinion gaat.

Super tandje 1 komt eraan. Zo zie je maar, alles op zijn tijd. Balen van je keelontsteking, hopelijk snel weer opgeknapt.

Manon hoe gaat het met je blaasontsteking? Kun je nog naar je laatste werkdag?

Sab bijna feest bij jullie. Ik snap wel dat je niet iedereen uitnodigd hoor. Geen enkel probleem. Ik ben uiteindelijk ook nooit op de andere bijeenkomsten, dus vind het niet meer dan normaal. Ik wens jullie wel een hele fijne dag toe. Mirza wordt gewoon al 1 jaar. Wat een mijlpaal!

Naat hoe gaat het met jou? En datzelfde geldt natuurlijk voor 1979 en gelukkig.

Julesz ben je al hersteld van de pijnlijke hechtingen? En hoe gaat het met Sepp.

Smits binnenkort ook een filmpje posten van Tim zijn loopkunsten!

Mutzie ik heb je foto gezien en gereageerd!

Bietje is het nog een beetje uit te houden voor je?

Krisje met jou ook alles goed?

Hier afgelopen maandag naar het CB geweest en Sam volgt mooi haar groeilijn. Ze is nu 69 cm en weegt 7600 gram. Ook hebben ze de ogentest gedaan om te kijken of ze een lui oog heeft. Daar reageerde ze goed op. We hoeven nu pas weer terug als ze 9 maanden is.

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Loestig, dus Sam is weer goed door de test gekomen haha...ik zeg altijd maar je moet je in principe nergens druk over maken; ze gaan vanzelf lopen, fietsen, praten, tanden krijgen etc hoef je helemaal niets voor te doen. Maar herken ook wel de onrust (niet bij jou hoor, maar in het algemeen) bij moeders als het ene kindje al loopt met 8 maanden en de jouwe nog niet. Bij de tweede gaat dat veeeel makkelijker omdat je weet dat het toch wel goed komt (tenzij er echt iets is natuurlijk)

@Jojo, lelijke muts die je er bent met die knie en je eigenwijsheid!! Ook ik denk altijd dat ik onmisbaar ben, maar nu na 1 week thuis weet ik wederom alweer dat dat echt niet het geval is...tjee de wereld draait gewoon door zonder mij, de school brandt niet af of gaat failliet....aan de ene kant best lullig, maar zo is het wel. Dusssss denk om je gezondheid anders ga je straks echt verrot op vakantie en das voor niemand leuk!!! luisteren naar mama Bianca he!!

@Manon, hoe is het nu met de blaas en alles erom heen???

@Super YEAHHHHHH de eerste tand Vet toch!! Mika was overigens ook 9 maanden bij de eerste! En balen van die keelonsteking! Hoe is het verder? Dus o.a. met sollicitatie en paps en mams?

@Smits, jammer dat je er niet bij kunt zijn (vakantie is ook niet vervelend) maar had het wel even gezellig gevonden bij te kletsen!

Hier doet de rust me echt goed, merk dat ik daardoor veel meer kan. (oke een hele dag stadten zoals gisteren, was misschien enigszins overmoedig maar goed) De dames zijn lekker aanwezig en gisteravond was het echt party, heel mijn buik op en neer. Mika en Lynn kunnen ze inmiddels ook al voelen, dus regelmatig zit ik met allerlei handen (brrrr koud soms) op mijn buik. Ik geniet van mijn vrije tijd en doe alles gewoon rustig aan. Ook vind ik het een hele geruststelling dat ik over de 26 weken grens heen ben. Kan overigens geen programma kijken zonder te janken dus ben behoorlijk hormonaal...mijn god!
    Gezellig dat ik degene die op Mirza's verjaardag komen ook weer eens zie leuk leuk leuk!!

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Bi: Zie dat je morgen weer mag genieten van een echo. Spannend en leuk. Fijn dat de rust je goed doet. Heb je leuke dingen gekocht gister?

Loestig: Sam werkt keurig mee op het cb zo te lezen. De ogen test mislukte bij 9 maanden en ook pas bij 12 maanden hebben ze Tim zijn heupen kunnen controleren.

Super: hoera een tand!! Kijk nu maar uit voor je vingers, het zijn net mesjes.

Ik ben net bij het schapenscheer-feestje geweest op de opvang van Tim. Leuk jho!!! Allemaal taartjes, poffertjes etc en heel veel gezelligheid. En oja natuurlijk 2 schapen voor het scheren.
    Vanavond heb ik afspraak met een oud schoolvriendinnetje. We hebben elkaar 10 jaar niet gezien. Ben zo benieuwd, vind het eigenlijk wel spannend.

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Bietje goed te horen dat het bij jou nu beter gaat. Lijkt me wel grappig als ze met zijn tweeën druk bezig zijn in je buik. De ene linksom, de andere rechtsom en mama die geen houding weet omdat ze van 2 kanten getrappel voelt. Haha!! Leuk dat de kids het nu ook kunnen voelen.

Even iets heel anders. Heeft iemand een leuk idee voor vaderdag?

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Loestig even over vaderdag....ik ga een nieuw naambordje voor bij de deur laten maken. Toch wel leuk om daar ook Mirza zijn naam bij te hebben. Eigenlijk hebben we sowieso nog geen bordje dus, hahaha..
    Heerlijk dat Sam weer door de keuring is.

@ Smits..wat cool zeg zo'n feestje op het KDV...zou willen dat ze dat hier in de buurt hadden, dan had ik Mirza ook ingeschreven. Veel plezier vanavond met je oude vriendin. Komt vast helemaal goed. Wij plannen met een club meiden waarmee ik jaren gevoetbald heb eens in de zoveel tijd een etentje. Als we met zijn allen bij elkaar zijn is het altijd net alsof we elkaar vorige week nog gezien hebben. Dus maak je niet druk, wordt heel gezellig let maar op.

Eehhh verder even blanco, heb gewerkt, maar de kids waren erg druk, het stormt hier nu ook dus dat verklaard een hoop.

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Sab: jou had ik al gesmst. Vind het jammer dat we er niet zijn. Vakantie is natuurlijk ook lekker, maar had idd ook wel weer eens willen bijkletsen.
    We blijven we in eigen land, maar wel al plannen gemaakt voor de dagen.. Zoals gezegd juli kan ik wel, misschien Birgit (en de anderen die eventueel niet kunnen of wel kunnen maar het zo leuk vinden bij Sab (logisch) dan ook weer kunnen) ook? :D
    Het is natuurlijk niet om de hoek voor ons, maar misschien dat we het kunnen combineren met familie in A'dam...

En toen ben ik aan het werk gegaan en dit bericht niet meer afgemaakt. Nu dan ook geen tijd meer voor, ga zo uiteten met mijn collega's.

Birgit, jij ook veel plezier, lijkt me zeker spannend na 10 jaar!

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Whaaaaaa ff snel egoooo! Maandag om 16.30uur hebben we de eerste bezichtiging van ons huis!!!!! Oooh ben zo benieuwd! Wordt poetsen haha dat is wat minder!!!! Whoehoe spannend!

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Jojo spannend!!! Hopelijk zijn ze erg positief.

Sab wat een goed idee dat naambordje. Wij hebben er ook nog geen. Ik denk dat ik dat ook ga doen. Yes! Hoef ik niet meer verder te zoeken naar een leuk cadeau.

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Nou ja.....................gooi net mn kop koffie om! Ren naar de keuken om een doek te pakken, langs de box STAAT Nick me lachend aan te kijken..............

Reageer later uitgebreidt :)

Deel Deze Pagina