Hahahaha super, Nick vond het vast heeeel grappig!! @Smits, hoe was het met je vriendin? Viel het mee, het was vast heel gezellig! (of niet?) Ik heb het trouwens wel gehad ook met een vriendin, die zag ik na jaren weer. Ik voelde eigenlijk niet meer zo'n klik met haar. Moet ook eerlijk zeggen dat het door haar beetje bezitterige en dominante man kwam, die ook bij onze eerste ontmoeting aan wezig was, kende hem ook van de middelbare school. Het heeft toch een stempel gedrukt want de keer erna vond ik het niet meer zo leuk. ZIj probeert nu wel steeds contact te zoeken en is erg belangstellend, maar ik hou de boot een beetje af. Controle bij het zh was goed, meiden groeien goed, bloeddruk prima en vruchtwater voldoende aanwezig. Kreeg wel op mijn donder van de gyn omdat ik te lang had gewinkeld. Ze is als de dood dat ze eerder komen. Was eigenlijk ook wel een beetje bitchy vond ik, maar goed zij zal het wel weten. Had een prachtige echo trouwens, je ziet echt gezichtje, bijna 3d!! Ze liggen alle 2 met hun benen dezelfde kant op, niet zo gek dus dat ik op 1 plek heel veel beweging voel. Vandaag de nieuwe meubels geleverd en gehaald, is nu 1 chaos binnen met twee eethoeken en alle bij behorende dozen, probeer er doorheen te kijken zooooo moeilijk ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNN @Jojo, how's your hair??? En spannend maandag!!! @Manon, hoe is het nu met je... je bent zo stil!
Loestig..ik heb altijd goede ideeen, hahaha.. Super..wat gaaaaaaaaaaaaafffffffffffffff, die Nick van jullie is echt een snelle Jelle hoor. Mirza staat pas sinds een week of 2. Maar het gaat wel hard nu, want maandag deed hij het alleen in de box en nu doet hij het overal... Bietje..en je moest nog wel rustig aan doen, laat je gewoon je meubels leveren, hahaha...Gewoon die ouwe zooi naar buiten gooien, dozen eroverheen, hebben Mika en Lynn een mooie hut en jij geen troep in je kamer...Kom snel even kijken...(morgen dus,haha)
@Bietje:Wel leuk zeg dat de meubels er zijn. Heb je naast de eethoek ook andere nieuwe pronkstukken? De meiden in je buik spannen nu al samen. Beide de zelfde richting op en mama en laten voelen hoe dat is. Heb je nog een foto van de echo? Super: hahaha die Nick. Wat sta je dan even gek te kijken he wanneer je kleintje ineens staat/ kruipt/zit etc. Gisteravond was echt heel erg leuk. We hadden om 18.00 uur afgesproken en om 23.30 zijn we het restaurant uitgezet om te gaan sluiten. Hahaha we hadden heel de nacht wel kunnen kletsen. Iedereen weer een prettig wekend gewenst!!!
HHmmm eens even denken... Bietje: wat fijn dat alles weer zo goed was. Je gyn klinkt wel een beetje eng...hahaha. Misschien wel goed dat ze zo streng is. Misschien wordt er dan eens geluisterd door alle eigenwijze vrouwen . 27 weken alweer zag ik in je banner. Wat heerlijk, ben echt nieuwsgierig naar je... Gelukkig kan ik je bij Mirza zien. Met mij gaat het wel aardig hoor. Met mn paps en mams heb ik echt ups en downs. Lastig om je neer te leggen bij het feit dat je moeder nooit meer beter wordt, maar vooral je moeder niet meer is. Lig er soms wakker van. Slaapt Nick eindelijk een beetje door gaat zn mama liggen malen. Nou ja komt wel goed allemaal. Smits: Wat fijn dat het zo gezellg was met je vriendin. Toch altijd weer afwachten hoe het na zo'n tijd gaat. En wat een leuk schaapscheerfeestje, hahaha...had wel bij ons in het dorp kunnen zijn. Jojo: nieuw kapsel? nog nieuws van de dok? Sab: Die Mirza ook overal staan! Nou je had gelijk Nick staat nu ook overal. De brokkenpiloot is al een bult op zn voorhoofd rijker en had vanavond een bloedlip. Doodeng vind ik het!!! Kan hem nu echt niet meer uit het oog verliezen. Pff ben blij als hij het een beetje onder de knie heeft. Vanavond viel hij tegen het raam van de achterdeur. 2 seconden brullen (bloed stroomde uit zn mondje) en daarna met een grote glimlach verder. Ik er met een doek achteraan......kost me jaren van mn leven dit. Loes: die Sam groeit lekker zeg! Wat fijn dat alles weer goed gaat. Hoe gaat het eigenlijk met slapen, eten etc? Nick zn tweede tand is ook zo goed als door. Kris: hoe is het bij jou? tijd voor een update hoor! Manon: hoe is het met de blaasontsteking? Hopelijk weer een stuk beter? Mutz: dacht buikfoto's te gaan zien in je fotoboek. Maar de stoer pakjes waren ook super lief. Afgelopen dinsdag dan eindelijk begonnen met de koemelk. Eerst 1 schepje per fles, inmiddels 2. Dagen was het drama, jeuk, huilen, onrust, diarree. Vrijdag was ik de wanhoop nabij en ben ik samen met Nick in bed gaan liggen de hele middag. Heel wat tranen gelaten. Pff had net besloten ermee te stoppen toen hij opeens zaterdag weer gezellig was. Merk dat de eczeem wel opspeelt maar kan het met hormooncreme redelijk onder controle houden. Woensdag weer een belafspraak met de KA. Oh en woensdag gaat mn vriendinnetje voor de geslachtsbepaling. Zoooo spannend!
Super...zou graag iets willen zeggen om je beter te laten voelen wat betreft je moeder, maar ik weet gewoon niets te zeggen. Ook omdat je zelf al aangeeft dat het je moeder niet meer is. Het lijkt me zo ontzettend moeilijk en ik heb zoveel respect voor je hoe jij ermee omgaat. Dikke knuffel. En dan ook nog het koemelk opbouwen met de nodige problemen, logisch dat je af en toe even moet huilen. Lekker laten lopen die tranen, vaak zie je het daarna weer wat positiever in. Ja eng he deze fase, pfff is echt niets voor mij hoor. Mirza probeert ook als hij staat overal in te bijten en gaat dan natuurlijk veel te hard richting het voorwerp, boink, auw, huilen en dan weer lachen. Gelukkig heeft hij nog geen erge vallen gemaakt, krijgt hij de kans ook niet voor, want ik zit er bovenop...Figuurlijk dan he, hahaha.. Hier weer zondagavond, ik ga niet slapen avond gehad. Weet niet wat het is, maar op zondagavond/nacht is Mirza altijd aan het rommelen. En dan maakt het niet uit of we een druk of rustig weekend gehad hebben....Maar hij slaapt nu, dus hopelijk blijft hij dit tot een uur of zeven doen. Zo einde bericht...
Die Mirza nu al last van de zondag/maandag nacht...pfff vervelend hoor! Hopelijk blijft het rustig vannacht. Lastig dat ze niet gewoon kunnen vertellen waarom ze niet willen slapen. Lieve woorden hoor van je...er valt helaas ook helemaal niks over/op te zeggen. Moet leren mijn hart te luchten. Maar dat is best lastig als je er nooit eens iets positiefs over kan zeggen. Het rare is dat mensen dat vaak wel tegen mij proberen te zeggen. Dan vragen ze mij of ze me nog herkent. Ik zeg dan ja hoor. Waarop zij zeggen: "oooh dat dus nog wel" Dan wil ik wel schreeuwen dat ze in haar broek piest, niks meer vraagt, zegt, weet, wil, kan, doet. Dan ze me nooit meer belt, een kaart stuurt of zegt dat ze trots is op hoe ik het doe. Dat ze tussen de kwijlende, schreeuwende, huilende mensen woont en alles maar goed vindt, dat ze op alles wat ik vraag : "ik weet het niet", zegt. Maar ach dan slik ik het allemaal maar weer in en probeer wat anders te vinden om over te praten. Ik kan het ze ook niet kwalijk nemen. Ik wist voorheen ook helemaal niks over dementie. Soms even janken lucht inderdaad enorm op. Vrijdagmiddag heerlijk met Nick in mn armen eens flink gehuild. Uiteindelijk sliep Nick en ik ook. Vrijdagavond met rode ogen op verjaardag gegaan en minstens een fles rode wijn achterover geslagen, hahaha heerlijk! Ik wil ook zo graag van Nick genieten, alleen maar genieten. Maar dan komt dat onzekere weer om de hoek kijken, op zo'n huildag. Doe ik het wel goed???? pffff waar is die harde tante die ik voorheen was. Ha moeder worden doet toch maar rare dingen met je. Maar eigenlijk gaat het best goed met me (haha m.u.v. bovenstaande). Fijn om hier mn hart af en toe te luchten. Ga een peukie roken en mn bedje opzoeken.
Super ik maak er maar niet teveel woorden aan vuil, maar ik vind je geen harde, maar zeker wel een sterke tante. Knap hoor hoe je alle wat je voor de kiezen krijgt slikt en weer doorgaat. Wel leuk dat Nick nu al kan staan. Gaat ineens heel erg snel. Alleen wel lastig dat hij nu nog steeds valt. Auwie!!! Knap dat je ook weer bent begonnen met de KM. Hier gaat alles goed. Sam slaapt nog steeds goed, al heeft ze nu al een paar dagen dat ze 's avonds echt even heel moeilijk doet. Het is volgens mij een beetje verlatingsangst. Op het moment dat ik in haar kamer sta lacht ze, maar zodra ik me omdraai begint ze heel hard te brullen. Nu hebben we ook het idee dat er misschien een tandje op komst is. Dat roepen we nog maar niet te hard, want vorige keer was dat ook vals alarm. Ach zal wel een periode zijn waar ze doorheen moet. Sab bijna de grote dag voor Mirza. Leuk hoor, die voorbereidingen en dan over 2 weken het besef dat de kleine man alweer een jaar is. Pff wat gaat dat snel. Bietje wat heb jij een fijne gyn . Nee hoor, grapje. Maar misschien wel goed dat ze een beetje strenger is, want de hele dag shoppen is natuurlijk niet echt handig. Haha, ach je voelt zelf wat je aankunt, maar ik zou zeker ook naar haar luisteren.
Ik luister ook braaf hoor dametjes haha...maar ik ben gewoon geen stilzitter en heb het idee als ik de hele dag zit, ik me alleen maar lamlendiger voel. Hou er niet van om me nutteloos te voelen. Dat heb ik dus wel als ik dan verplicht tv moet kijken of een boek moet lezen (terwijl ik gek ben op lezen haha) Lieve super het is niet gek dat je verdrietig/boos bent om alles! Potverdikke je moeder moet iemand zijn waar je tegen op ziet min of meer, waar je bij terecht kunt als je het even niet meer weet, waar je je moedergevoelens mee kunt delen en die er gewoon voor je is...en ze zit weer te janken achter de pc lekker dan!! Blijf idd lekker van je af praten, huilen en mopperen hier, das toch vaak makkelijker dan in het 'echt'. Oh, kids komen thuis...lunchtijd dus liefs vanuit hier!
sorry meiden, Er is veel gepraat en ik heb gewoon wederom te weinig tijd gehad om alles goed mee te lezen.. Sorry, ga van volgende week weer extra mijn best doen om bij te houden en dan kan ik op jullie reageren Update die Super heeft gevraagd: Nou, euhhh... zooo voel ik me op dit moment even... hopelijk heerlijk lang Vorige week zondag kreeg ik ineens mail van een vriendinnetje/kennisje dat ze bij een vriend van haar zat en dat ze ineens dacht dat we eigenlijk erg goed bij elkaar pasten volgens haar. Of ze mijn nummer mocht geven... na wat twijfel dat gedaan... en maandag smste deze jongen... na 1,5 dag intens smscontact waarin ook al verteld werd wat ik allemaal had meegemaakt met relaties en het overlijden van papa en ook hij heeft veel meegemaakt op relatie gebied en zijn moeder heeft lever- en bot kanker en is opgegeven.. Dusss ook daar een raakvlak (wat ik liever niet had gehad natuurlijk) Daardoor dinsdagavond gedated... Omdat ik les moest geven eerst, handig bij mij afgesproken zodat ik eerst kon douchen... Daar zo'n gezellige avond mee gehad... tot kwart voor 2 hier zitten kletsen.. Hij had trouwens een kadootje bij (scrubzout en zeep ) en hebben heel veel gemeen... Nieuwsigierig naar elkaar woensdag wederom afgesproken bij hem thuis.. Daar blijven slapen en donderdag hij bij mij geweest, vrijdag hij bij mij geweest overdag.. .En s avonds hebben we officieel verkering gekregen... Het klikt zoooooo geod love at first sight girls! Dus vrijdag kreeg ik een plantje (ok, die was wel meegenomen van een bruiloft ) van mijn vriend, Ivo trouwens en sinds dinsdag zijn we dus eigenlijk ook onafscheidelijk! En meiden, ik straal... Collega's vroegen woensdag al, wat is er met jou aan de hand kris?? bloos En ook mijn moeder zegt dat ik écht straal bij Ivo... Dat ze mij nog nooit zooo had gezien, niet bij Leon niet bij Sander, niet bij Chris... bij niemand niet Dusss het voelt ook alsof we elkaar al jaren kennen, ipv 1 week... Verder heb ik gister ook te horen gekregen dat ik op mijn werk mag blijven... Zo wie zo voor ongeveer 4 dagen (0.8 fte voor de juffen ) en misschien mocht mijn baas geen man vinden (omdat hij na dit jaar maar 2 mannen in het tema overhoudt) dan krijg ik zelfs fulltime groep 6... maar werk heb ik zkr !!! dussss mijn stand
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeer bericht Kris...Heb je natuurlijk meteen even gesmst..Oh wat gun ik je dit zeg..potverdorrie..ik lijk wel zwanger, krijg er gewoon traantjes van, hahaha... Super..ook van jouw berichtje schieten de tranen in mijn ogen. Een hele dikke knuffel voor jou en kom hier je verhaal doen zoals je altijd doet. Al kunnen we niets aan de situatie veranderen, luisteren/lezen kunnen we natuurlijk wel. Nu snel naar boven, want er begint iemand te brullen..tja als je dag om 5 uur begint kan het wel eens zo zijn dat je niet zo gezellig bent, pfff maar waarom dan altijd op dinsdag????
nou vooruit.. naar sab haar smsjes... pssssttt... meiden volgens mij is dit HEM... mijn ware.... (A) wat een geluk dat het wederzijds is
Sorry, sorry, sorry Super. Ik heb een aantal dagen geleden al je reactie gelezen en iedere keer als ik wilde reageren kwam er iets tussendoor. Bietjes beschrijft (zoals altijd) helemaal wat ik wilde neerzetten (alleen dan stukken beter). Het is zo ontzettend kl*te en oneerlijk. Maar wat is Nick een kanjer. Gewoon al staan en ineens twee tandjes hebben. Ik vind het knap van jullie dat jullie zo doorzetten met kma. Kris: Wat een heerlijk bericht is dit!!!!!! Een vaste job en een nieuwe vriend. O wat is het leven toch mooi met al die vlinders in je buik. Bietje: mmmmmm nutteloos................... Hallo als er iemand is die niet nutteloos bezig is dan ben jij het (en de andere zwangere). Er groeien twee meisjes in je, niet echt nutteloos toch?? Opdracht voor vandaag: Met een boek en thee buiten in de schaduw, beentjes omhoog en je lichaam het werk laten doen. Okey 1 huishoudelijk dingetje mag. Zo en aangezien ik niet zwanger ben zal ik mij nuttig moeten maken op mijn werk. Fijna dag allemaal
Kris: wat heerlijk meid dat je weer zo verliefd bent! Geniet er lekker van. Smits: geeft toch niks!? Nick is zeker een kanjer. Zit inmiddels op de 3 scheppen km. Merk dat hij toch meer jeuk krijgt en daar last van krijgt. Ga straks ff overleggen met de KA wat we daar mee kunnen. Bi: lastig hoor dat rustig aan gedoe! Kon er destijds ook slecht tegen. Maar zoals smits al zei is het niet voor niks! Sab: ik heb trouwens ook je idee gepikt van het naambord....vind het zo'n leuk idee! Ben jij trouwens al geweest voor een uitstrijkje? Ik ga morgenochtend bellen om een afspraak te maken. Die Mirza is ook al zo'n vroege vogel. Nick vindt het tussen 05:00 en 05:30 ook wel genoeg geweest. Beetje vroeg hoor. Gaat hij 's avonds wel weer lekker slapen? Loes: ik herken het huilen bij het weggaan uit de slaapkamer heel goed. Nick heeft dat de laatste weken ook. Echt krijsen kan hij dan. Moet zeggen dat het de laatste dagen iets beter gaat. Misschien bij Sam ook?
@ Super..nee dat uitstrijkje moet ik nog steeds laten doen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb of misschien heb ik het wel verdrongen, haha..Ik zou nu natuurlijk even kunnen bellen voor een afspraak voor vrijdag ofzo, pfff...Maar waar zijn die papieren nou toch gebleven, haha. Vervelend dat Nick er toch op reageert op die KM. Hopelijk kan de arts je goede adviezen geven. Naambordje heb ik net besteld over 5 dagen is hij er, kijken of ik het kan volhouden tot de 19e om het niet te geven, haha. En dat huilen als je wegloopt heeft Mirza ook gehad en nu nog soms. Het slapen gaat op en neer. Gisteravond was het weer feest, meneer vond half tien een mooie eindtijd. Maar vanochtend was het 7.15 uur en nu ligt hij er alweer een uurtje in. Ik moet het 's middags gewoon echt niet meer in bed doen, want dan gaat hij 's avonds spoken...even op zoek weer naar een mooi ritme dus...gaat wel weer over. Oh en mama hier is trots, Mirza loopt zo en dan langs de bank? Zo schattig. @ Manon...hoe is het met je? Je bent zo stilletjes?
Wauw Sab, die Mirza al langs de bank lopen. Knap zeg hoe snel ze weer een stapje vooruit gaan, letterlijk! NEt een belafspraak gehad met de KA. BEsloten om de hormooncreme 1 gradatie te verzwaren. Het kan namelijk, volgens hun, ook niks met de koemelk te maken hebben. Ja dat kun je mij niet wijs maken hoor. Maar ik vind dat Nick het best aardig doet met 3 scheppen koemelk. Dus ga weer braaf smeren met de nieuwe creme. Jaaaaa mijn vriendinnetje is onderweg met het grote nieuws......jongen of meisje ben zoooooo nieuwsgierig.
Je kan het altijd proberen met die creme natuurlijk. Doe wat je gevoel zegt. En inderdaad het is wel opvallend nu Nick weer KM krijgt ook zijn jeuk terug is, maar het hoeft er niets mee te maken hebben, duuuuuhhhhhhhhh.... Spannend voor je vriendinnetje..wat denk jij? Of inmiddels dacht, want je zal het vast wel al weten nu.
Super, ik vind het maar een raar verhaal. Volgens mij is hormooncreme veel schadelijker dan koemelkvrije voeding. Ik snap niet dat een kinderarts hier de voorkeur voor heeft. Van hormooncreme wordt de huid heel dun (met lang smeren heeft dit gevolgen voor de rest van je leven) en kan daardoor heel slecht tegen zon etc. Wil je niet aan het twijfelen brengen hoor, maar moest het ff kwijt. En wat krijgt je vriendin? Sab: Jee Mirza ook al zo'n knapperd. Nog even hij loopt voor zijn eerste verjaardag. Wat een draakje blijft het met slapen. Denk dat zijn papa en mama gewoon veelste gezllig zijn, hihihi
@ Smits..nou dan moet hij wel opschieten hoor, nog maar 3 weekjes dan is hij alweer jarig..het is echt zoooooooo hard gegaan alle cliche's zijn gewoon waar, haha. En tja dat slapen..ach eigenlijk is Mirza altijd al een rare slaper geweest, dus we leggen ons er maar bij neer. Nu ligt hij bijvoorbeeld alweer sinds kwart voor 7 te slapen, haha... Hoe is het met Tim?
Jeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjj het wordt een meid! Hartstikke leuk voor ze. Smits: heb veel info over de hormooncreme (hij gebruikt het al een tijd) zowel de HA als de KA heeft mij verteld hoe de creme is opgebouwd. Mits je het goed gebruikt is er vrijwel geen schade voor de huid. Er staan zoveel horrorverhalen over op internet. Ik heb een speciaal schema gehad met smeerdagen/rustdagen en afbouwdagen. Als dit niet werkt vind ik het wel welletjes en stop ik ermee. Maar ik wil het met dit schema nog een kans geven, want de echte heftige reactie van eerst is er niet. Lief dat je altijd meedenkt. Slaapt Tim trouwens een beetje knap? Sab: mirza al te bed ? Wij eten trouwens niet mee op Mirza zijn feestje. We hebben 's avonds nog een verjaardag dus we gaan niet te laat weg. Zo ik ga lekker douchen en mn bedje opzoeken. Goeie nacht allemaal!
Super gewoon een hele dikke knuffel voor jou! Alles is al gezegd en ik sluit me er bij aan dus kan ik alleen nog digitale knuffels verzenden! Wat een gedoe met de km van Nick he! Vind het ook wel heel erg toevallig dat hij juist nu meer eczeem krijgt! Hoop dat de ka je meer duidelijkheid heeft kunnen geven! Jeetje nu al staan dat is echt mega snel!!!!! En wat krijgt je vriendin!!! Sab wat gaaf dat Mirza al langs de bank gaat lopen!!! Gaat echt heel snel ineens!!! Wat een draak met slapen he! Je zou hem ook om half 11 op bed kunnen leggen en dan kijken hoe lang hij slaapt Dan broodje etc. Maar waarschijnlijk doe je dat allemaal al! Smits leuk zeg zo'n date met een oude vriendin! En dat het nog steeds klikt is wel bijzonder!!! Leuke foto's van Tim op hyves! Wat verandert hij zeg en wat kijkt hij wijs! Prachtig mannetje! Bietje lukt het een beetje om je rustig te houden??? Zijn jullie al bezig met de kamer van Pip en Sterre (om nog maar eens wat namen te noemen hahaahha)? Ben erg benieuwd naar foto's en ook van je skippybal!!! Kris lekker aan t genieten van de liefde heerlijk meid! HEt is je gegund!!!! Loestig zouden het dan nu toch echt tandjes zijn? Ben benieuwd!!! Oh ik weet t niet meer!!!! Sorryyyy