Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha, jij had tenminste een fotograaf in huis (of had je hem gewoon op de zelfontspanner?). Mijn god, ik heb er wel 30 genomen voordat ik uiteindelijk enigszins tevreden was. Reacties zijn ook heel verschillend, de een vindt mijn buik enorm en de ander zegt dat het nog best mee valt....

En Mirza is gewoon gek!! Maar wel stoer!!

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ja Bart was vroeg thuis van werk dus ik had geluk. We wilden al een paar dagen een foto van deze periode maken maar vergaten het steeds..nu door jouw berichtje er wel erg in gehad...thanx haha..
    Ja in je eentje voor de spiegel is het lastig he...

oh en hier ook de reacties verschillend hoor...de een zegt jeetje zijn het er twee en dat ze ieder moment kan komen..denken dat ik op de laatste dag loop. En de ander schat me op 6 maanden:(...

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Manon..wauwie..mooie buik hoor en wat een gaaf jurkje..Het begint echt op te schieten nu he..spannend hoor. En ik hoop dat als ik ooit in verwachting mag zijn van een tweede ook eens het nesteldrang gevoel mee te mogen maken. Zou wel goed zijn, haha..

@ Julesz..jou al gesproken via pb

@ Super..hopelijk hoor je iets van je sollicitaties. Ga voor je duimen. Nick nog steeds goede nachten??

Vandaag weer naar het CB geweest met Mirza. 77 cm en 11.3 kilootjes. En weer twee prikken rijker. Hij heeft geen kik gegeven met zijn prikken..ben helemaal trots op hem.

4. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Bietje zo zeg mooi buikie!! Dat belooft wat voor de laatste weken.

Manon jij ook mooi buikie. Is je meisje eigenlijk al ingedaald? Op de foto lijkt ze nog erg hoog te liggen, maar het kan vertekenen door de jurk.

Sab, Mirza is een flink baasje met zijn 11,3 kilo. Haha, lekker mollig zeker, of valt dat wel mee?

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #1765 manon31, 7 jun 2011
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
    Loestig...Ze is ingedaald, vorige week kreeg de VK het hoofdje niet meer uit mijn bekken getild. Dus op naar een perfecte bevalling hahaha:D. Maar mijn buik zit ook nog wel hoog hoor..ik voel haar knieen/voetjes tegen mijn ribben en heb veel last van mijn maag doordat alles ertegenaan drukt. Ik hoop dat ze iedere week wat verder daalt zodat dat eens weg is, maarja dalen en groeien heft elkaar weer op he..haha:)

Sab..wat knap van Mirza om geen kik te geven..ik zou ook trots zijn! Oh en jurkje is van de Hema..rennen want ze waren er nog hoor..hihi..

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames wat een prachtige buiken!!!!!
    Viel mij ook op Manon dat jouw buik hoger zit dan die van Bietje! Maar het zegt niks idd of ze wel of niet ingedaald is!!! Ik vind je buik voor de termijn erg mooi hoor! Niet huge maar zeker niet klein, gewoon mooi :D

En Bietje mijn hemel zo'n buik had ik niet eens met 38weken!!!! En dan moet je nog zo lang!!! Heel goed dat je niet meer hoeft te werken, want dat is gewoon onmogelijk met zo'n toeter!!! :D Voel je je verder wel goed??

Sab Mirza goed gegroeid dus!!! En om vast antwoord op de vraag van Loestig te geven of hij mollig is: Nee helemaal niet!!!! Dit is een klassiek gevalletje zware botten, want je ziet het niet aan hem hoor! En hij is mooi in balans met zijn lengte en gewicht. Mijn aanstaande schoonzoon! :D hahahahah

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Manon..nou laat ik die jurk maar niet aantrekken. Kijk met zo'n mooie buik kan dat allemaal prima, maar in mijn buik groeit niets maar die zie je dan wel, hahaha...

@ Loestig..nee joh hij is helemaal niet mollig. Zit gewoon met alles op de 1+ lijn. Prachtig in balans. Het is ook geen skrielkippie hoor.

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    HIer vandaag trouwens ook naar het consultatie buro met de oudste...best gek hahaha. maar is dus normaal als ze in groep 7 zitten. Als mijnheer zo doorgroeit, gaat hij de 1.92 halen!?!!?!?!? HIj vond dat zelf helemaal super stoer. Heeft altijd al gezegd dat hij net zo groot als de ex van Sab wilde worden en volgens mij gaat hij dat wel halen. HIj is nu 1.58 en 46 kilo (ongelooflijk he, begonnen met 1700 gram en 41 cm)
    maar goed arme vader van hem, met zijn 1.69 hahahaha

Enne Mirza is niet dik of mollig, het is gewoon een lekker mannetje en gek ook hahaha

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Sab die Mirza gewoon mooi in balans. Het viel mij ook niet op hoor bij de laatste foto's (trouwens alweer een tijdje geleden, post er nog eens een). Enne Jojo misschien wordt het wel mijn schoonzoon haha.

Manon fijn dat je weet dat het kindje is ingedaald. En wat betreft dat schoppen en duwen op je maag. Helaas, dat gaat niet over tot de bevalling. Tenminste bij mij bleef dat tot het laatste moment. Behalve dan tijdens de bevalling. Toen merkte ik daar werkelijk niets van. Terwijl ze vlak voor het begon nog heel druk aan het schoppen en draaien was.

Bietje zo hé dat noem ik nog eens een groeispurt vanaf de geboorte. Wat een flinke vent gaat het dan worden zeg. Die groeit jullie boven het hoofd.

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt wel Loestig, haha ik zei al: dan mag je me echt moedertje noemen ipv moeder.

Enne 1 ding is zeker, Mirza kan iig niet mijn schoonzoon worden hahahahah vecht het lekker uit jullie!! hihi

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hahaha misschien wordt het wel mijn schoonzoon!!!!!

Bi: mooie buik zeg! Kan me voorstellen dat het nu echt wel zwaar is. Wen je al een beetje aan het vrij zijn en "niks"doen?

Manon: ook een mooie buik bij jou! Spannend hoor het gaat nu echt dichtbij komen.

Sab: die stoere Mirza gewoon heel relaxed zijn prikjes ondergaan!

Het gaat goed hier!!! :) Nick zit inmiddels op 4 schepjes KM en 2 pepti! De eczeem is bijna weg! Zit nu in het afbouwschema voor de creme en dat gaat goed. Hij is 's nachts meestal nog wel een keer wakker maar het is goed te doen. Overdag slaapt hij al beter. Eten gaat ook iets beter. Volgende week extra naar het cb. Om te wegen. Hij was vorige keer (uiteraard) te licht....
    Maar mijn ienimini staat, lacht, babbeld, kruipt, zit en heeft twee tanden! *mama trots*

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha loestig Charlie en Mirza hebben elkaar al een kus gegeven dus tsja voorsprongetje! hahaha en Super ja dat kan natuurlijk ook he hahahahah, als ze maar gelukkig zijn!

Super wat goed om deze positieve verhalen te horen! Top dat het opbouwen met de km goed gaat en t afbouwen met de creme ook! Jeetje Nick is wel een vlot mannetje he jeetje! Zegt wel wat over zijn karakter, dat hij ondanks alle ellende met de eczeem en de km etc zich zo blijft ontwikkelen! Pittig mannetje met veel doorzettingsvermogen!!! :D:D:D Leuk gezich he 2 tandjes! Ze veranderen daar zo door!!!!

Bietje wat een lang end die Mika!!!! Grappig dat je zijn begin gewicht neer hebt gezet en lengte dan zie je maar hoe bizar het is!!! Leuk hoor dat hij jullie straks een kus op jullie kruin kan geven :D Leuk ook de foto's op hyves van de kids nog klein! Schattig!

Hier alles goed. Vandaag met Charlie naar t zh geweest voor haar vinger en ze krijgt spalktherapie. Houdt in dat ze tijdens haar slaapjes een spalkje moet dragen. Het zal op deze manier rechter worden, maar geen garantie dat het helemaal goed wordt. Haar vinger heeft waarschijnlijk klem gezeten in mijn baarmoeder en kan daardoor gebroken zijn geweest. De arts had het erover dat we nog geluk hebben dat ze haar pink heeft, want het gebeurd ook vaak dat wanneer een vingertje bekneld heeft gezeten dat het afsterft en er dus een vingertje mist bij de geboorte.
    Maar goed vond dat een beetje een spookverhaal en je kan niet weten of t klem heeft gezeten of niet. Klassiek gevalletje van een koe in zijn kont kijken!

Verder gaat mijn knie nog steeds kl*te. Voel me net 80 ben ook zo ontzettend moe! Vanmorgen lag Charlie even bij ons in bed en was met een bal vormig waxinelichtjeshouder aan t spelen, maar zij dacht denk ik dat het een bal was en smijt m zo in mijn gezicht. Nou zo debiel ik moest zo janken en heb een uur gehuild. Niet omdat t nou zo veel pijn deed hoor, maar t kwam er ineens uit... Ben echt toe aan vakantie denk ik. Beetje too much allemaal!

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier allemaal weer goedgekeurd in het ziekenhuis vandaag.
    Baby A weegt ongeveer 1250 gram, Baby B 1000 gram, is niet erg. Bloeddruk wel iets hoger dan de vorige keer 130/85. Voor de rest groeien ze goed, schoppen ze me aan de binnenkant bont en blauw en gaan we gewoon door zo.....

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Bietje wat fijn dat alles goed gaat. Zo volhouden!

Super steeds een schepje meer KM. Helemaal geweldig dat hij er geen last van krijgt. Gelukkig lijkt hij over de allergie heen te groeien.

1979 lang niets meer van je gehoord. Gaat alles goed met je?

Mutzie ook bij jou is het aardig stil. Heb je nog controles gehad bij de VK?

Gelukkig hoe gaat het bij jullie. Hoe zit je in je cyclus?

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden,

even een update.... en ga op jullie reageren.. .Weet dat ik een slecht forum vriendinnetje ben op dit moment...SORRY... maar heb gekluste hersenen (lees:hersenschudding) en mag eigenlijk vooral niet achter de computer zitten... uhuh... right!

Sab... Hoe is het allemaal met jullie Bink? Weinig last gehad verder van zijn prikjes?

Super... Hoe is het met jou? Trek je het allemaal een beetje weer? en super dat het goed gaat met de pepti en KM!!! :)

Jojo.. Balen zeg dat het met je knie nog niet beter gaat... Wij zijn wat dat betreft allemaal hetzelfde... Kan niet snel genoeg gaan zo'n herstel...

Julesz... Wat lief dat je even tussendoor post.. heb je al ge pb't... Ben benieuwd naar het kaartje...

Bietje.. hoe is het in de ziektewet? trek je het een beetje? en hoe is het met de meiden?? Zag wel voorbij komen dat je gister een heerlijke middag met Lynn alleen heeft gehad.. .Volgend jaar zijn jullie met 4 meiden dan op stap met een meidenmiddag ;)
    En tjonge, wat gaat Mika dan groot worden... Zal mark wel moeten wennen haha.. Is hij niet de grootste meer thuis!

Manon.. tikketakke ik ben zoooo benieuwd naar jullie meisie.... :)

Loestig... Wat gaat de tijd snel zeg... Vorig jaar met de geboorte van Charlie viel je in de groep.. En nu heb je een fantastisch lieve dochter dus het super doet... 6 mnden alweer ruim... Hoe is het met Sam?

Smits... Hoe is het met Tim!?!? Alles goed??? Nu ik alles post denk ik... oja, had nog foto's van de high tea.. ga ik nog regelen van de week... :)

Even denken.. wie mis ik nog.. Auw zegt mijn hoofd... auw..

Sorry! mutz natuurlijk... Maar tja, die heeft het vast veel te druk met kleertjes te kopen voor haar ventje, leuke spulletjes uit te zoeken.. Nog wat te drinken met vriendinnen? Hoe is het!?!

Hier afgelopen 2 weken heerlijk genoten. Ivo is geweldig en het is een schatje.. Hij valt goed bij mijn moeder, en aangezien er hier al 2 weken weer een witte duif zit (de laatste keer was met papa's asverstrooiing) ben ik er ook van overtuigd dat papa Ivo goedkeurt :)
    Andersom ook... Vind zijn ouders geweldig en de beide nieuwe partners van zijn ouders ook (die zijn gescheiden).... Alleen is het met zijn moeder nog al heftig.. Max 3 jaar te leven nog, en ze staat zoooo positief in het leven... Maar vreemd dat ik mijn 'schoonmoeder' maar zo kort mag mee maken... Maakt je leven ineens wel anders.. We staan daardoor ook wel anders in deze relatie.. Hopen haar nog veel gelukkige momenten van ons tweeen te laten zien (damn klikt alsof we al jaren een relatie hebben terwijl we pas 2 weken wat hebben ;))
    Verder gaat het op mijn hersenschudding na dus erg goed... nog 4 weken hierna werken volgens mij... en dan op naar de vakantie!!!

Meiden geniet van de kinders of de kwaaltjes zoals manon ze gaat missen ;)

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Kris, hoe kom je aan die hersenschudding????

Enne Mark is nu al niet meer de grootste hoor, hahaha dat ben ik....leuk dat het je niet opgevallen is! Hij is wel de oudste, maar das dan ook het enige....lekker puh!!

17. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Uhhhh Kris, hersenschudding?? Wat heb jij gedaan.

Bietje en Manon, wat een mooie buiken zeg. Leuk dat jullie ze gepost hebben.

Bietje: Altijd weer fijn om te lezen dat het goed gaat met jou en de 2 meisjes. Hou zo vol!!!

Super: Zou het eind van alle rare kwaaltjes met Nick nu dan echt in zicht zijn??? Oooo hoop het zo voor jullie

Jojo: ****Knuffel voor jou*****
    Alvast een hele fijne vakantie. Geniet, rust en maak veel plezier.

Sab: Jou wens ik alvast een hele fijne 1ste verjaardag toe van je prachtige zoon!! Jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Muts: denk aan je. Volgens bij ga jij ook binnenkort op vakantie. Zo ja: Heeeeel veeeel plezier!!!!

Zo en dit was dan een laatste (snelle) post voor de vakantie. Spulletjes zitten in de nieuwe auto (op de valreep is Edwin's nieuwe auto gister binnengekomen) en de laatste dingetjes worden nog even snel in huis gedaan.
    doei,doei

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden die op vakantie gaan en volgens mij zijn dat er best veel; ENOY!!!!!

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Fijne vakantie Simts en Jojo!!!

wie gaan er nog meer en wanneer, waarheen??

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mutzie toch? Ik iig niet en Sab ook niet....ga iets anders doen hih

Deel Deze Pagina