Nick zal ook wel mega gegroeid zijn, haha. Die was echt nog zooooooooooo klein de vorige keer, hihi. Schiet Nick ook zo zijn kleren door??
Jeetje zeg dat wel zeg, wat een vent al en wat een heerlijk koppie!! Super: Dan slaag je vast en zeker de volgende keer. Je eerste ingeving niet meer veranderen en komt het helemaal goed. Tim was trouwens in het begin van de koemelkvoeding ook vaak s-nachts wakker, puur van de honger. Misschien speelt het mee (tim dronk toen overdags ook minder).
Julesz!!! Daar ben je weer. Wat goed om van je te horen. Het was zo stil, ik begon me al ongerust te maken, maar je bent gewoon lekker druk bezig en zit goed in je vel. Helemaal prima. En komende week natuurlijk de 20 weken echo. Heel spannend, maar het is vast allemaal in orde. Ik wil je blog eigenlijk ook wel graag volgen. Wil je mij het adres in een pb sturen? Enne ik ben ook wel benieuwd naar je buikje.... Mutz jij bent lekker verwend zeg en dat al vóór de kerst. Wie weet wat je met de kerst verder nog allemaal gaat krijgen. En als het deze ronde raak mag zijn, dan krijg jij een kerstkindje in september Krisje doe je rustig aan meid, of voel je je inmiddels alweer iets beter. Ik las namelijk dat je een beetje oververmoeid bent. Denk aan jezelf hoor. Hoe is het trouwens met je nek, gaat dat weer iets beter? Nog 2 dagen en dan vakantie!!! Kan je lekker gaan genieten van de rust en van Sander natuurlijk. Smits wat een heerlijke foto's van Tim. En waarschijnlijk is hij zo blij met zijn pyjama dat hij er gewoon graag in wordt gefotografeerd Jojo jij ook al zo'n geweldige foto's gepost. Je zegt wel iets over de ogen van Sam, maar Charlie kan je ook wel opvreten met die prachtige ogen. Wat een plaatje. Je vroeg me nog hoe ik me voelde als moeder. Dat gaat helemaal geweldig. Soms voel ik me machteloos als ze huilt en ik niet weet wat er aan de hand is, maar ik heb het gevoel dat ik haar steeds beter begrijp. Super lekker uitzieken hoor. Waarschijnlijk ben je door al die nachtdiensten (op je werk en thuis met Nick) zo vermoeid geweest dat je daarom niet helder was en bent gezakt. Hopelijk krijg je nu een paar dagen wat rust, waardoor de volgende test wel lukt. Bij Sam is de ontlasting ook heel erg mosterdgeel en zoals Smits ook al zegt, volgens mij kan dat geen kwaad. Gelukkig bijna het nieuwe jaar voor jullie en ik weet zeker dat die beter gaat zijn dan afgelopen jaar. 1979 heb je inmiddels al met de gyn gesproken??? Bietje ik had al gereageerd op de wensballon, maar wil dat hierbij nog een keer doen. Echt een heel mooi symbool. Sab bij Mirza gaan de groentehapjes dus al starten (of was je daar al mee bezig). Gave foto's ook, wat een mooi mannetje. Echt al heel erg groot. Naat jij bent ook een beetje stil. Volgens mij heb jij ook bijna vakantie. Manon van jou niets nieuws meer vernomen dus het zal wel goed gaan denk ik. Bijna tijd voor de combinatietest. Iedereen leuke plannen voor de kerst en oudjaar? (behalve Super, want met oudjaar moet je werken las ik. Lijkt me wel een hele heftige avond om te werken, vaak gevechten enz.) Wij gaan op 2de kerstdag toch gewoon naar mijn zus toe. Haar zoontje is sinds gisterenmiddag uit het ziekenhuis, hij heeft een week aan de zuurstof gelegen vanwege de luchtweginfectie. Echt zo zielig, maar nu gaat het helemaal beter. Ik moet met Sam wel in de gaten houden dat we onze handen goed wassen en haar niet te dicht bij Florian in de buurt zetten, maar verder moest het geen probleem zijn. Gelukkig, want mijn zus is net verhuisd en ik ben heel benieuwd naar haar huis. En het is natuurlijk leuker om de kerst te vieren met je familie.
@ Loestig..wat fijn dat je neefje weer thuis is. Hopelijk wordt hij snel helemaal beter. Wat betreft het aansteken van Sam, ik denk dat als je de dingen doet die je net opgeschreven hebt, dat het helemaal goed moet komen. En wat je zegt, kerst vieren met je familie is toch wel het allerfijnst. Mirza krijgt al hapjes sinds hij 4 maanden is, alleen de hapjes voor 6 maanden zijn groter en grover, maar hij heeft er lekker van gegeten hoor. Straks gaan we voor de mango surprise, haha. Hier trouwens 1e kerstdag bij Bietje, 2e kerstdag bij mijn schoonouders en oud en nieuw vieren we bij ons thuis met mijn allersliefste zus en mijn broer plus aanhang natuurlijk.
Loes: wat heeft je neefje lang in het ziekenhuis gelegen. Bah, lijkt me heel naar. Fijn dat hij weer lekker naar huis mag. Nieuwjaarsnacht is ook altijd een heftige dienst. Vooral ook met al dat vuurwerk, bah!!! Maar goed we komen de nacht wel door. De mosterdgele poepluiers zijn inderdaad goed hoor, heb het waarschijnlijk een beetje raar omschreven. Ik vroeg me af wat de groene poepluiers betekende met die witte vlokken. Hoe gaat het met Sam? Sab: merk inderdaad dat Nick veel kleding niet meer past. Maar het is wel grappig want hij is ruim 4 maanden en past sommige truitjes nog van 56 hahaha en mensen maar roepen: "niet teveel 56 kopen daar zijn ze zo uit"" . Nou die van mij niet hoor. Het was half 5 vannacht, beter dan 3 uur alvast. Nou ik ga mijn chef bellen, hem het heugelijke nieuws brengen dat ik ben gezakt en dat hij even een her voor mij moet roggelen omdat ik ziek thuis ben!!!
he grappig, bijna hetzelfde kerstschema als ik sab hahaha... wij zijn 2e kerstdag alleen met zijn viertjes, lekker chillen, lekker koken, beetje spelletjes doen, voor de tv hangen (leuke kerstfilm of zo) echt zo'n lekkere binnenblijf dag. Loestig, ik geloof dat ik dat van je neefje gemist heb (de ziekenhuis opname dan) maar gelukkig dus weer thuis en nu maar aansterken. Gelukkig, ik hoop voor jou dat het idd ook een beter jaar wordt dan afgelopen jaar, maar dat zal zeker lukken! En dan bedoel ik natuurlijk op alle fronten he! Mutz, ik hoop ontzettend op een kerstgeschenkje voor jou! En ook 1979 MOET gewoon in 2011 moeder worden!! Kristel, jouw tijd komt echt ook nog. Mark en ik waren snel zwanger maar (na een maand of 5 ) maar ook een stukje ouder dan jij en Sander (27 en 32) volgens mij speelt dat ook wel mee. En tja dat S dan zegt over een jaar of 4, dat is volgens mij iets waar je hem niet op vast moet pinnen. Net wat iemand al eerder zei; voor hetzelfde geld zegt hij over 2 jaar, ik wil het nu. Ga eerst maar ff lekker van elkaar genieten, stappen, uit eten, samen op vakantie etc....dat is ook heeeeerlijk om te doen toch! Manon, alles goed? Heb met interesse het issue gevolgd, wel of niet weglaten halen van een kindje met down. Vind ik niet moeilijk om te lezen, maar heb daar wel een duidelijke mening over. Hoewel ik die van anderen zeker respecteer. Ik denk dat alles in het leven een doel heeft (oh jee, ze gaat zweven jaja, en dat zou je me een jaar geleden echt niet horen zeggen na het verlies van Jona) Ik vind dat wij niet kunnen beslissen over leven en laten leven....maaaaaaaaar daar zijn natuurlijk uitzonderingen. Als je weet dat je kindje een vreselijk (lees bijv lichamelijk zo gehandicapt dat het als een kasplantje moet leven) vind ik het een andere situatie dan dat een kindje het syndroom van down heeft. Ik denk dat kinderen/mensen met het downsyndroom erg gelukkig zijn en zeker recht hebben op leven. Dat je de keuze maakt om zo'n kindje niet te laten komen, heeft dan denk ik toch te maken met, zoals jij zelf al aangaf hoor, een keuze voor jezelf. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het overigens wel makkelijk praten hoor als je zelf de keuze niet hoeft te maken. Volgens mij is het in de praktijk toch anders. In ons geval staan/stonden Mark en ik daar ook allebei anders tegenover. Ik denk dat ik het gewoon zou laten komen en Mark niet. En dan echt puur voor zichzelf en de belasting voor het gezin. Zo wat een verhaal is dit geworden zeg hahahaa, was niet de bedoeling. Je ziet het, ik heb weer eens tijd over. Julesz, heb je al gesmst...blijf via je blog op de hoogte, heerlijk om te lezen talentje! Jojo, Wat ben jij aan het genieten van je prinses zeg hahahaha...heerlijk hoor, houden zo!! Hoe is het op je werk enne gaan we in colonne de 8e vanuit noord holland? Hetzelfde geldt ook voor Super natuurlijk. Super, ik ben blij om te lezen dat Smits je zo goed van dienst kan zijn! Ik blijf er vertrouwen in houden dat het helemaal goed komt met Nick!! En wat betreft dat werken met oud en nieuw en het daarbij behorende examen; ik was net van plan om te gaan rellen in jouw wijk met oudjaar, dusse wil je daar wat aan doen, zou ik dat examen gewoon ff gaan halen he haahahahah Meissies voor wie ik ben vergeten, sorry! Ik ga me gereed maken, ga mijn zusje en neefje ophalen en dan naar een vriendinnetje toe! Fijne dag, toedeloe
oh ja 1ste kersdag komen mij vader en moeder broer en schoonzus hier eten (vanavond snel alle boodschappen halen) en 2de kerstdag naar de schoonouders.
Ja, en Smits vergeet ik natuurlijk gewoon, terwijl ik die wel noem ahahahha handig! Wil je dat we wel drinken meenemen de 8e? Enne hoe is de relatie met je zus inmiddels? Of horen we dat de 8e in real life?
ha super, gelijk gepost.....ik lees je tweede berichtje en denk ????? heb ik iets gemist, dat je je zin begint met oh ja hahahaha. nou ga mijn kids een schop onder hun kont geven en dan op weg. doeii
Hahah bietje dat was eigenlijk een oh ja in mijn hoofd ???? maar die heb ik voor het bericht gezet. Loes vroeg wat we allemaal met kerst en oud en nieuw gaan doen. Oh ja (daar is ie weer) en rellen in mijn wijk!!! Pas op hoor want ik kom je halen. Van de week 's nachts drie inbrekers te pakken (samen met mijn collega's natuurlijk) de laatste lag te kotsen tussen een paar auto's van het rennen en de schrik....whahahaha mijn nacht was weer goed.
Haha..doe je goed Super en zolang hij niet over jou heen ligt te kotsen is het alleen maar mooi om te zien. Soms vind ik het toch wel erg jammer dat ik al zakte voor de eerste test bij de politie.
Ja zeker jammer sab, jaaaa kom dr bij samen nachtdienst draaien. Hahaha even voorstellen bij een melding: Sabrina en Sabrina. En neeee niet over mij heen kotsen hoor. Is me al eens gebeurd dat iemand over mij heen pieste hahahah we lagen met 3 man bovenop hem om hem rustig te houden en toen liet hij alles lopen. Gelukkig zat ik op zijn voorzijde en niet zijn achterzijde Lekker van je vakantie aan het genieten?
Nee joh Bietje, al zou ik die eerste test nu wel halen, dan heb ik altijd nog die sporttest die ik zeker weten nooit haal. Ennnnnnnnn dan ben ik al die lekker vakanties kwijt waar ik nu zo van geniet. Haha..Super..zou wat zijn ja en ze aan de andere kant zich maar afvragen of je doorgedraaid bent, omdat je je naam twee keer zegt, whaha
hoi girls... even kort reageren.. super lange dag gehad op werk... hadden les tot 12 uur.. daarna kids vrij tot 5 uur (wij dus ook) en daarna kerstdiner tot 7 uur en daarna moest ik nog zumba geven.. helaas werd een kleuter niet opgehaald door moeder (helemaal niets begrepen van het vrij zijn ) collega moest boodschappen doen, dus ik mezelf opgeofferd... gevolg: geen pauze en doodop... Onze kerstplanning: morgen werken tot 12 uur, opruimen e.d. hopelijk half 2 thuis. Daarna s avonds bij mijn ouders + broer eten en wat cadeaus... 1e kerstdag: bij mijn schoonouders en langs schoon oma en opa 2e kerstdag: mijn ouders hier voor diner.. dus koken met san.. bi op jouw verhaaltje over san... ik heb ook wel alle vrede met zijn besluit maar weet dat het voor hem nog erg confronterend is als hij ziet waar ik mee bezig ben geweest... als we het ook zo in gesprekken over krijgen (ook door hem aangewakkerd) wordt hij ook stiller omdat hij daar niet goed mee weet om te gaan.. vandaar.. verder super jij zou geen kaarten sturen!??!?! en nu uitzieken jij, rustig aan doen, niet stressen en dat examen komt ook nog wel!!! bi en sab veel plezier met de fam en lekker elkaar steunen he!??! hé gelukkig online hoe is het meisie??? Verder alle meiden heel veel plezier deze dagen.. Voor mutz, gelukkig en 1979 geniet van jullie hopelijk laatste kerst met zijn 2en volgend jaar een baby op komst?!?!? En anderen: geniet van jullie eerste kerst met jullie gezinnetjes!! hohoho merry christmas jingle bells jingle bells!
Kris: jeej eindelijk iemand die wel onze kaart heeft gehad. Heb mezelf een hoop gedoe bespaard en ze via internet gedaan alleen nog bijna niemand die hem binnen heeft. Zal wel door de stakingen komen ofzo! Jij ook weer lekker vermoeiend bezig zeg! Je lijkt mij wel, take a chill pil!!!!! Nou haalde ik Nick vanmiddag van het kdv op. Zag ik toch een heel ander manneke zitten. Zn koppie straalde helemaal, een grote glimlach en de eczeem die echt minder is zou het dan toch gaan werken???? Ikke helemaal verliefd naar huis....met zn drieen kerstinkopen gehaald daarna Nick zn fles en heerlijk met hem kunnen knuffelen. Geen gehuil niks. Echt een heel ander jochie....... Oh hoop zo dat dit zo blijft want oh wat smelt ik van hem als ik hem zo zie. Wat hij vannacht doet maakt me niet uit want zoals ik hem vanmiddag heb meegemaakt kan ik weer even op teren.
@ Kris..pfffffff klinkt als een heule zware werkdag. Altijd hectisch zo'n kerstdiner op school, als je 's middags dan ook nog geen pauze hebt, hakt het er helemaal in...Nog een half dagje werken en dan lekker samen met Sander genieten van je welverdiende rust. @ Super..wordt helemaal blij van je berichtje. Ik hoop ook dat de voeding zijn werk gaat doen voor Nick. Heerlijk als je je kind zo ziet stralen toch?? Oh enne..hier ook vandaag jullie kaartje binnen gehad..Tnx...
Hier ook een blij mens na het lezen van je berichtje Super, klinkt alsof het de juiste kant opgaat, het zet vast zo door! Voel je je alweer beter?? Bi/all: Ik zirg ook voor het drinken. Laat wel weten wat ik heb gehaald a;s het gene er niet tussem zit wat je wil drinken dan graaag dit zelf meenemen of even doorgeven. Oja en Bi waar kan ik je kids mee verblijden qua eten en drinken? Watvoor bier merk wordt er eigenlijk gedronken?
Super hoe heeft Nick het vannacht gedaan? Zo fijn dat hij zich nu beter voelt en mama dus ook . Kris nog een paar uur en dan heb je lekker vakantie. Ga er maar van genieten, je hebt het verdient. Hoe is het nu met je nek? Ik besef me dat ik iedereen heb gevraagd wat jullie met de kerst doen en zelf heb ik nog niet gezegd wat we doen. Slecht!! Dus bij deze: vanavond zijn we lekker met zijn drietjes thuis en ik zie dat Ruben pakjes onder de kerstboom heeft gelegd. Dus ik ben erg benieuwd. Morgen gaan we naar mijn schoonouders en overmorgen dus naar mijn zus. Tenminste als het weer meewerkt, want we lijken hier wel ingesneeuwd. Er ligt wel zo'n 30 cm sneeuw Ruben is nu nog naar een kerstviering en is om 12.00 uur ook klaar. Lekker 2 weken vrij.
hier ff druk druk..zal na de kerst uitgebreid reageren...maar wil Super ff laten weten dat ook ik je kaart heb gehad hoor meis! En nu deze dagen jezelf lekker laten verwennen en uitzieken...