Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel plezier Smits!!! Wat erg weet niet meer waar jullie heen gaan!

Ik ga woensdag "pas" naar Menorca!!! Zin in!

Volgens mij begreep ik op de reacties van hyves dat Kris van een trap is gesprongen vol met haar hoofd op de deurpost! (doossiee!!!) Doe maar rustig aan meid en laat je lekker verwennen door Ivo! (kind van mijn werk heet zo dus kan t niet laten dat ik aan een dikke downer denk hahaha dus show een foto zodat dat beeld uit mijn hoofd gaat hahahaha)

Bietje super zeg die meiden groeien goed! Ze zijn al bijna zwaarder dan Mika bij zijn geboorte! Worden ze waarschijnlijk nooit groter dan hij gaat worden, kunnen ze wel zeggen dat ze ooit zwaarder waren (over een paar weken dan)
    Hmmm bloeddruk stijgt dus een beetje... Teken dat je teveel doet of dit een logisch verloop van de zwangerschap? Doe iig maar lekker rustig aan en laat je verwennen door je mannetje (hihi) en lieve kids!

Hier update knie: Gister van de trap beneden gevallen (de 3 treetjes buiten voor bietje en sab). Was vergeten dat ik niet normaal de trap af kon dus kukelde zo de straat op! Nou ik dacht daar ga je, maar het doet inees een stuk minder pijn!!! Hoe bizar is dat! Kan nog steeds niet de trap op en af maar met lopen gaat het echt beter ik ben zo blij!!!!

Oh en Charlie krijgt idd een spalk. Nu wachten op de ergotherapie voor een afspraak om hem aan te laten meten.

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Bie: klinkt weer goed de controle! De dametjes groeien goed. En Mik trouwens ook! Jeetje wat gaat hij lang worden. Houd je het nog een beetje vol? Leuk dat ik je de 25ste nog even kan zien!

Jojo: Ach Charlie aan de spalk. Goed hoor dat jullie het gaan proberen. Heb je in ieder geval alles eraan gedaan om de vinger weer recht te krijgen. En kijk jij nou eens een beetje uit!!!!! Een beetje van de trap(je) vallen........heb je je knie misschien tijdens de val wel even opgerekt ofzo? grappig dat de pijn minder is. Oh heerlijk, jullie gaan bijna op vakantie!!!

Smits: fijne vakantie!! Geniet van de rust en het niet werken :)

Krisje: jij ook al zo'n pechvogel.....rustig aan!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Precies jojo... was overenthousiast.. Zag Ivo na 4 dagen weg te zijn met mijn vriendinnen en was errug blij.. :D sprong van het laatste treetje van de trap.. Hoppa tegen de deurpost omhoog....

Ivo De Koning Profiel - hyves.nl
    Geen down patient... maar een leuke vent van 29 jojo... ;)

Smits, fijne vakantie...

Jojo, die ga ik jouw proberen te wensen in dit weekend... ;)
    En het is inderdaad precies wat super zegt... door de klap krijgen de spieren rondom je knie een schrikreactie en daardoor wordt de pijn (tijdelijk) minder....

Bi... wat leuk dat het goed gaat met de meiden.. We postte gister te gelijk.. En hoe kan ik nou vergeten dat jij de langste thuis bent?!? :) dat is zkr wel duidleijk!

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden, ben ook niet echt een goede forumvriendin op dit moment. Reden? Geen idee, gewoon weinig zin om achter de comp te gaan zitten en op de iPad gaat het niet zo makkelijk. Maar nu verwaarloos ik jullie een beetje, dus wilde sowieso even een reactie geven hoe het gaat hier.
    Vandaag namelijk de 20 weken echo gehad. Alles gaat goed met onze kleine man. Alles zag er goed uit. Zijn opgelucht natuurlijk! Voel de kleine sinds twee weken ook bewegen en ook manlief heeft hemvan de week gevoeld. Wat een geweldig gevoel. Verder gaat mijn mij alles goed. Voel me nog steeds niet anders dan anders, het is dat er een buikje groeit (buikfoto is gemaakt, zet hem snel even in m'n album).
    Tja, ga inderdaad ook nog stappen. Blijf alleen niet meer tot het eind, anders pas ik niet meer zo makkelijk door de menigte. Tenminste vind het eng met m'n buikje en een eventuele elleboog.
    Het klopt dat ik bijna vakantie heb, de 24e. We blijven in het land, maar wel weg van huis (strandhuis en zeilen).
    Oh ja, het kamertje is ook geverfd en behangen. Volgende week kopen we een paar leuke meubeltjes, je kan maar op tijd zijn ;)
    Mmm, dan had ik toch meer te vertellen dan ik dacht...

Ga ook op jullie reageren, maar omdat ik toch de comp aan moet zetten om de foto te uploaden, doe ik dat dan. Ga ik morgen even tijd voor maken. Ga zo even de stad in wat drinken en morgen weer werken.. Hou mezelf wel bezig :)
    Goed te horen dat het met iedereen goed gaat, iets minder van de (iets minder) pijnlijke knie en de hersenschudding, maar kindjes die goed groeien, vakanties is het vooruitzicht of onderweg (naar Italië), stoere mannen die gaan lopen, minder last van koemelk hebben, verliefde mensen. Lang leve de zomer (ondanks de regen vandaag :))

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz!! fijn wat van je te lezen. Wat heerlijk dat het zo goed gaat. En een mooie 20 weken echo, wat een opluchting toch maar weer. Lekker ook dat je nog te stappen kunt. Heerlijk genieten van deze tijd!

Haha die Kris.....leuke jongen hoor die Ivo. Niks mis mee ;)

Jojo: lekker pannekoeken of pannenkoeken??? eten straks. Lang leven je vakantie.

Hier helaas alwee twee slapeloze nachten achter de rug....zullen er boventanden komen??? en wat een verademing om een eczeemvrij ruggetje in bad te zien :) Zitten op 5 om 1 km/pepti...jeej...Zo ga nog even wat in de tuin doen!

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja julesz, ik heb over je gedroomd ????? ja we kwamen elkaar tegen in mijn schuur (whahahah wat moet je daar?) Heb jullie mannetje even gezien met heeeeeeeel veel donkere krullen, hihi......rare dromen heb ik toch

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou je schuur ff checken super! Hahaha raar mens!!!

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Kaartje is super Julesz :) aangekomen in Brabant !!! :D

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ze zat er niet bi ;) hahaha

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bekijk bijlage 159053

Moest deze even delen hoor! Vind het zo een leuke foto! Genomen op de kinderboerderij. Je ziet aan haar koppie dat ze t zelf allemaal wel ff regelt hahaha! En dan zien jullie haar gelijk lopen!
    Reageer later meer, maar ze wordt net wakker!!! ( 2e slaapje hoor, zo luxe is t niet hahaha)

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
  12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo wat een gave foto's. Het is echt al een grote meid. Jeetje zeg, ik kan me niet voorstellen dat Sam over een paar maanden ook kan lopen. Wel heel leuk om te zien.

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha had ze al gezien op Hyves jojo. En ook precies op de eerste foto gereageerd. Ik vind hem geweldig!!! Dat koppie idd, resoluut, eigenwijs en precies weten wat ze wil... Goh van wie zou ze die eigenschappen meegekregen hebben??

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wauw jojo hele gave foto's. Zo te zien hebben jullie een leuke dag gehad. Alles al klaar voor de vakantie? Spannend hoor voor het eerst vliegen met Charlie(toch?)

Bi: hoe voel jij je? volgende week 30 weken zie ik in je banner. Zijn de dames nog een beetje druk in je buik? De namen nog steeds geheim gehouden door Mika en Lynn? Knap hoor!

Hier een fijn weekend gehad! Wel met het nodige slaaptekort helaas. We gaan vanavond weer om 21:00 uur de laatste fles doen. 19:30 uur werkt denk ik nog niet (als het daar aan ligt). Elke 2 a 3 uur wordt hij wakker........gaaaaaaaaappppp. Nou ja snel hopen op betere slaaptijden, want hij kan het wel!

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #1795 manon31, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
    Krisje..je nieuwe vlam ziet er leuk en gezellig uit op de foto's op hyves! zeker een goede nieuwe aanwinst! snap dat je daar je hoofd voor stootte:D

Jojo..leuke foto's van charlie..wat wordt zei neens groot!!! Haar spalk zal wel na jullie vakantie worden toch....woensdag weg toch? Fijna vakantie en ik hoop dat je knie voldoende rust krijgt om te genezen.

Super..ondanks het slaapterkort dus toch een fijn weekend haha...en jullie kleine man kan al staan!! wat goed van hem! staat hij nu al vaker?

Julesz..je kaartje is hier in goede orde ontvangen meis. Bedankt. En hij is leukkkkk!! Hoe is het verders met jullie? Al van de kraamvisite af of in ieder geval de meeste gehad nu?

Mutz..fijn om ook weer van jou te lezen...ik ken het hoor dat even geen zin hebben. Heb het ook:D. je bent nu gewoon met andere dingen bezig..logisch toch. Als je ons maar niet helemaal vergeet haha:p

Loestig...Sam lopen over en paar maanden...kon ze nou al staan?...sorry ik weet het niet meer...en hoe is het verder met jullie?

Sab en Bietje...alles nog zijn gangetje bij jullie? Hoe is het met je buik Bi..trek je het nog...wel fijn dat het niet te warm is he...ik ben wel blij iig:D er zal als we bevallen wel een hittegolf zijn;)

Gelukkig..hoe is het met je??

sorry als ik iemand vergeet....niet express:)

Hier alles goed. Dikke enkels/voeten dat wil je niet weten haha...heb birkenstocks met verstelbare bandjes gekocht. Is het enige wat ik nog pas. Aan het eind van de dag pas ik die niet eens meer(en nog wel op het laatste gaatje)haha...
    Heb gister hier een fotoshoot gehad en die is goed gelukt!! De vrouw van Bart zijn neef doet het als hobby en wil graag meer leren om prof te worden. Kreeg vandaag al een voorproefje. Ik zal ze hier in een album zetten en een aantal met gezicht erop in een apart album waar alleen jullie in kunnen.
    ik ga er snel mee aan de slag dus veel kijkplezier. hoop dat iedereen een fijne pinksteren heeft gehad!

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    wow.... wat een leuke foto's jojo...!!! En is charlie vandaag weer wat beter... zag je www en dat is niet heel handig als je voor het eerst gaat vliegen... En jojo, jouw zinnetje bij je banner... zo klein als je was, zo'n dame ben je nu... :D heerlijk te lezen, en zo ziet Charlie er echt uit op de foto's ja ;)

manon.... mijn nieuwe vent is zo fijn dat hij me gewoon op de bank legt en zegt 'blijf!' en gaat koken... Ik kan mijn masker niet eens ophouden... Hij ziet dat ik pijn heb aan mijn hoofd en dwingt me rust te nemen... That's what i need!!! Ok, hij is nu werken, en je ziet het .... kris zit weer achter de comp ;)
    Gister al gereageerd op jouw foto's.... wat een mooie foto's... Net als de meeste meiden die hier shoots hebben gehad met buik of/en baby.. :)

Loestig... Jullie dametje gaat straks vast net zo goed lopen als Charlie :)

super... balen dat Nick niet zo goed slaapt als eerst.. Maar misschien omdat je zo'n fijn weekend hebt gehad je dan de mindere nachtrust beter kan trekken!!

Verder iedereen een goed weekend gehad?

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Heel erg gave foto's Manon. Je vriendin kan het erg goed. En wat betreft dat lopen van Sam, was bij wijze spreken. Het gaat allemaal al zo snel en over een paar maanden (een stuk of 6) dan kan ze waarschijnlijk ook lopen. Dat bedoelde ik. Nee staan kan ze nog niet.

Super wat balen dat Nick even niet goed slaapt. Inderdaad misschien toch iets later in bed leggen. Valt tenminste te proberen.

Jojo een hele fijne vakantie!!

Kris leuke vent hoor (mooie foto op hyves) en dan ook nog koken voor je. Je treft het.

Ik hou het kort moet zo gaan werken.
    HIer alles goed, hoewel Sam nou al zo'n 3 weken wat moeilijk slaapt. De ene dag gaat het goed, maar vannacht werd ze om half 1 wakker en wilde toen niet meer gaan slapen. Ach volgens mij heeft ze erge last van haar sprongetje. Zal hopelijk snel weer over zijn.

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier iemand die nu vreselijk gaat klagen...

wil je het niet horen (lezen ;)) scroll dan door!!

godv@)$()(#*$ wat klote een hersenschudding.. zit je al thuis in de ziektewet van je werk ben ik na 1 avondje, lees 2 uur lesgeven waarvan 1 uur zittend met een ass die de les draaide, helemaal brak en kan ik vandaag weeeeeeeer niets.... GADVER!!!

Duss maar weer mijn lessen afbellen en iemand anders ze laten draaien... :( zoooo jammer....

Einde klaagbericht...

gister is er wederom heerlijk gekookt, i like my boyfriend very much :) en heb ik zelfs zomaar een roos gehad... Vraag me echt af waar hij verstopt is geweest.... Want naast zijn heerlijke karakter, de goede klik, zijn geweldige aantrekkingskracht is hij ook nog verdomde lief zoals jullie lezen.. ;)

Jojo, hoe bevalt Charlie haar spalk???
    Sab.... nog een paar weekjes en dan vakantie!! Al klaar voor je dubbel tante zijnde?? Maar eerst, feest!!

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk is het zo ver! Geniet van je vakantie!!! Veel plezier.

Kris: hou vol! het gaat vast snel beter. xx

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hmmm..het zit hier te rommelen...gisternacht last gehad van menstruatie achtigekrampjes en overdag niets. Wel veel naar de wc voor de grote boodschap. Die heb ik normaal maar ongeveer 1x in de twee dagen. Afgelopen nacht hetzelfde verhaal en veel moeten plassen(kleine beetjes). Vannochtend wakker geworden met ook lage rugpijn dat in vlagen opkomt. Is dit herkenbaar voor iemand die al bevallen is.
    Wat ik lees komt het het meest overeen met voorweeen. Als het erger wordt dan ga je bevallen. Maar het kan ook weer wegzakken en zijn dat je pas over drie weken bevalt. In dit geval was het alleen het weekmaken van de baarmoedermond en voorbereiding op de bevalling. Spannend dus de komende uren....ben heel benieuwd of het weggaat weer of dus juist erger gaat worden....50/50 he....wist ik maar al wat meer dit is best frustrerend...

vanavond trouwens toch een afspraak bij de VK dus maak me totaal geen zorgen. Wie weet is mijn blaasonsteking weer terug..dat is ook nog een optie die kan zorgen voor deze krampen...

sorry...maar moest het gewoon ff kwijt...

Deel Deze Pagina