nu nergens meer last van......voor- of oefenweeen of zoiets dus of indalingsweeen...wat zijn er eigenlijk een hoop soorten weeen he maar hopelijk wel een teken dat het niet heel lang meer gaat duren...ben zaterdag 37 weken dus vanaf dan mag ze van mij komen haha ben het wel beetj zat en wil haar zooooo graag live zien
Klinkt allemaal spannend Manon. Ik kan je helaas niet wijzer maken. Bij mij was het pats, boem, Mirza, hahaha..
Oh manon wat een spannende tijd toch he?! Lekker hier van je af beppen. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb 3 weken last gehad van voorweeen voordat Nick eindelijk kwam!!!! Was het toen ook echt zat. Ik herken ook de lage rugpijn. De voorweeen werden bij mij wel steeds heftiger en de dagen voor de bevalling dacht ik echt steeds dat het begonnen was.
Net terug van de VK en zei dat het waarschijnlijk indalingweeen zijn. Nou Super..als het net zo gaat als bij jou dan duurt het nog wel even...Als ze nu maar wacht tot na het weekend want heb leuke dingen gepland staan hahah Oh en volgende week nog een etentje dus hmmmmm dilemma..wil ik nu dat ze komt of dat ze wacht..gelukkig hebben wij er niets over te zeggen....
Mmm, had geloof ik van het weekend al beloofd te reageren op iedereen. Niet echt van gekomen, meer omdat ik het druk heb gehad met werken... Nu ga ik dan echt mijn best doen Begin met de makkelijkste: @Jojo en Smits: hele fijne vakantie. Hoop dat jullie lekker weer hebben en dat jullie genieten van jullie mannen en kids! Das wel heel makkelijk Ok, jojo voor jouw nog even: gaat het al weer wat beter met je knie? Misschien nog een keer van de trap vallen? Grapje, maar misschien dat er toen toch iets goed is geschoten.. Charlie aan een spalkje, zal wel even wennen voor haar zijn, hopen dat het zo (deels) opgelost kan worden. Leuke foto's van haar! Smits: van jou al even niks gehoord (vooral vanwege vakantie natuurlijk). Geen nieuws, goed nieuwd hoop ik dan maar! @Kris: leuke vent heb je weer gevonden! Nu mag hij wel blijven hoor, haha! Beetje jammer van je hersenpannetje, maar dan kan je hem gelijk testen op zijn zorgzaamheid. Gaat hem goed af zo te lezen! @Super: goed om te horen dat het beter gaat met de eczeem van Nick nu hij steeds meer km krijgt! Jammer dat het slapen nog niet zo goed gaat, maar gelukkig ook een paar ups gehad. Hoe is het met de sollicitaties? @Bietje: wauw wat een buik zeg! Super hoor! Ben je een beetje aan het rust nemen en ook aan het genieten, ondanks dat het vast erg zwaar moet zijn? @Manon: jij maakt het ook lekker spannend met je berichten! Kan me nog niet helemaal voorstellen dat je het beu bent, aan de andere kant weer wel als ik je buik zie Hoop dan voor je dat het niet te lang meer zal duren. Mooie foto's!! @Sab: ben je al aan het aftellen voor de b-day? Komt nu wel dichtbij he? Alweer een jaar voorbij, gaat toch best hard! Slaap de kleine man al weer wat beter? Bijna zomervakantie! Lekker hoor, hopen dat de zon dan ook een beetje gaat schijnen. Al plannen voor de vakantie? @Loes: heerlijk meisje heb je toch! Lastig die sprongetjes, maar ook die gaan weer ober. Slaapt ze al weer wat beter 's nachts? @Julesz: geen kaartje van je ontvangen Ben natuurlijk wel reuze benieuwd. Nog meer naar hoe het met je gaat en de kleine kabouter? Ben je al een beetje gewend aan het moeder zijn? Hoe gaat het met de borstvoeding? En is de kraamvisite al een beetje afgenomen? Mmm, iedereen weer gehad? Al even niks gehoord van 1979 en gelukkig.. Meiden ben benieuwd hoe het met jullie is!! Hier nog steeds geen veranderingen. Morgen gaan we de (tijdelijke) meubeltjes voor de kamer kopen. Als het af is zal ik een foto op mn profiel zetten. Zal zo ook even kijken of de buikfoto wat is, haha. De kleine man is lekker druk vandaag. Zeker als ik aan het werk ben, erg leuk om te voelen. Verder nog een weekje werken en dan 2 weekjes vrij. Hopen op de zon, want we blijven in eigen land Ben weer een beetje bij hoop ik. Ga niet beloven het zo te houden, ga er wel weer naar streven Fijn weekend alvast! Liefs
He mutz! Fijn weer van je te lezen. Ook alweer 22 weken verstreken voor jou. Nog steeds druk met werk lees ik. Fijn dat je nog geen kwalen hebt die van alles lastig maken. En bijna vakantie. Ik ook over 2 weken . Wij hebben drie weken en gaan in die drie weken een week naar Frankrijk. Heerlijk, kijk ik echt naar uit. Werd toevallig vandaag gebeld door een instelling waar ik een open sollicitatie naar had verzonden. Hij wilde weten of mijn opzegtermijn van 2 maanden nog up to date was. Helaas wel ja....jammer zegt hij, je hebt wel wat kwaliteiten die ik nodig heb op korte termijn. Nouuuuuuuuuuu Maar wel positief dat ik gebeld wordt bij een open sol. had ik echt helemaal niks van verwacht. Kris: hoe is het met de hersenschudding? Loes: hoe gaan de nachten? ik voel helemaal met je mee hoor! Hier nog steeds prut...zou bijna blij worden dat ik vannacht nachtdienst heb. Hopelijk snel verbetering bij jullie! Die Sam is ook alweer de 6 maanden voorbij. Wat gaat het toch snel. Sab: jaaaa bijna feestje tijd! Had je begrepen dat wij niet blijven eten (mijn vraagteken doet het niet) Serge gaat 's avonds nog naar een verjaardag dus we eten gewoon thuis. Bi: gaat het nog? (nou hij doet het weer)
Ach, de slechte dagen en goede dagen wisselen elkaar echt af. Heb nu weer een paar goede...en dan is de kunst niet te hard van stapel lopen en mijn rust pakken en dat vind ik juist zo lastig haha. Manon bij mij was het ook: pats boem weeenremmers Mika en bij Lynn pats boem Lynn haha dus geen verstand van voorweeen, indalingsweeeen etc Maar je hebt al antwoord gekregen dus... Nog ff volhouden!!
nou super... lees de post van bietje maar... dat geld ook voor mij heb nu een redelijk goede dag... weinig pijnstillers, lees een uur geleden 1 paracetamol... dussss ben goed bezig Op naar het weekend meiden Geniet van jullie kidsjes, mannetjes en plannen... Trouwens geleden dat julesz geregistreerd partnerschap met pee heeft sinds vanmorgen!?!?
Nou Mutz je hebt weer goed je best gedaan hoor, haha. Gelukkig reageer je minder omdat je druk bent en niet door nare zaken ofzo...tja we bekijken het gewoon positief he, haha. @ Super..ja dat had ik begrepen hoor. Geeft niet, vind het al super gezellig dat jullie komen. Balen zeg dat Nick zo slecht slaapt. Hier gaat het eigenlijk sinds we Mirza nog maar 1 keer laten slapen, prima..(zoekt even onbehandeld hout en klopt het af) @ Bietje en Kris..jullie niet stilkunnenzittendedruktemakers gaan maar mooi even in chillstand totdat het hele lichaam/hoofd weer toe is aan volledige inspanning oke?? Anders kom ik langs om jullie aan te pakken, haha. Hier verder alles prima..het aftellen is begonnen..jeetje wat is het hard gegaan zeg, weet het nog als de dag van gisteren. Verder een klein beetje gedoe op het werk, maar komt wel goed hoor...alleen die geweldige veranderende WTF gooit wat roet in het eten.
Joehoe hier even een kort berichtje vanuit Menorca! Heerlijk hier! Charlie geniet zo ontzettend en wij dus ook! Als ik yerug kom zal ik wat foto's posten! Manon herkenbaar hoor! Bij mij was ze er met 38.2 weken dus alles kan!!! Kris sterkte met je koppie, maar je wordt goed verzorgd top dus!!! Ik stuur wat relaxte vibes naar Bietje! Sab nog heeeeel even en dan is t zover! Wij hebben iig zin in t feestje! Oh batterij van mn tel is bijna leeg dus later meer!!! Dikke knuffel van een bruine en op sommige plekken rode Jojo!!!
Hey meiden! Eindelijk weer eens een update van mij! Bijna 25 weken zwanger en voel me goed! Net een weekje zon en zee achter de rug, dus heerlijk gerelaxed! Daar heeft m'n mannetje ook de kleine voor 't eerst kunnen voelen! De placenta ligt aan de voorkant, maar de kleine is nu krachtig genoeg om m'n buik een beetje te laten bewegen! Zo leuk! Verder eigenlijk weinig te vertellen... de kinderwagen hebben we thuis en het kamertje is besteld, komt in augustus. Verder binnenkort eens op jacht voor alle andere spulletjes. Xxx PS: leuke foto's van charlie! Da's al een hele dame!
Joehoe! Kamertje staat, nu alleen nog (verder) inrichten met de spulletjes! Wagen is ook binnen! Ik zeg: de kleine kan komen! Haha. Nee hoor, trappel nog maar even bij mama
Fijn om te lezen dat het goed met jullie of weer iets beter gaat ( bi en Kris). Onze vakantie is top. Zijn nu in Florence. Wat een pracht stad. Tim heeft het goed naar zijn zin en maakt het ons makkelijk. Wij nu aan de koffie en Tim heeft veel plezier met een papiertje. Reageer op iedereen als we weer thuis zijn
Smits/ Jojo: zo te horen is het heerlijk genieten bij jullie! Fijn hoor. Ik moet nog 1,5 week wachten en heb dan vakantie. Dan gaan we 9 juli naar Frankrijk. Geniet nog lekker van jullie vakantie! Mutz: leuk he?! als het kamertje eenmaal staat. Ik heb heel wat rondgehangen op het nog lege kamertje van Nick. Manon: hoe gaat het met je? Nog rare weeen gehad? Sab: wat ideaal zeg verlanglijstjesweb! Hoe was vaderdag voor iedereen? Hier kwam ik uit de nacht dus kon meteen om half 8 kado'tje geven. Van Nick een vingerverf tekening en een foto met gedichtje. En van mij (dankzij Sab) een naambord. Viel in de smaak. Daarna kon ik mn bedje in!
1979 wat goed om weer wat van je te horen. Alweer 25 weken. Tjee wat gaat dat snel. Lekker dat je je zo goed voelt en dat jullie samen genieten van het bewegen van de baby. Mutz kamertje inrichten is zo leuk!!!! Post maar een keer een foto. Super hoe gaat het nu met NIck. Ben je helemaal over op de koemelk? En slaapt hij weer rustiger? Ik had voor vaderdag zelf een naambordje gemaakt uit hout en die viel ook goed in de smaak. Met dank aan Sab. Bi met jou en de meiden alles goed? Kris kruip je alweer langzaam uit de lappenmand? Jojo en Smits heerlijk aan het genieten van de vakantie. Sab bijna is het zover, MIrza 1 jaar. Ben je er al helemaal klaar voor. Wat geef je je kleine man voor zijn 1ste verjaardag? Naat, Gelukkig en Julesz. Bij jullie is het een beetje stil. Alles goed daar? Als ik iemand ben vergeten, sorry! Hier alles goed. Sam slaapt weer goed, dus denk dat ze door haar sprongetje is. Overdag slaapt ze alleen erg kort. Meestal een half uur, 3 kwartier en dan is ze weer wakker. Ik ben nu een nieuw ritme aan het zoeken, want dat is een beetje kwijt. Ook is haar eerste tandje doorgekomen. Het wordt al echt een grote meid.
Oh Manon ik vergeet jou helemaal. Is alles weer rustig? Hier trouwens ook geen voorweeën, ineens vliezen gebroken en toen begon het. Ik ben benieuwd wanneer jouw grote dag begint.
Met de meiden en mij alles goed hoor! Gelukkig is idd stil! Met naat gast alles goed, das een regelmatige Hyver dus daar lezen we dat het goed gaat. Mirza is overigens niet bijna een jaar, hij is vandaag jarig, dus hij is een jaar. Lekker dat Sam weer wat beter slaapt enne dat speken naar een ritme, daar kan sab over meepraten geloof ik! Manon, hoe is ut!? Alles nog binnen?
Wat ben ik ook suf!!!! Kaartje vergeten te posten! Sab: van harte gefeliciteerd met jullie "grote"man! Hiep hiep hoeraaaaa 1 jaar alweer. Pffff wat gaat het hard. Tot zaterdag! Reageer later verder, moet zo te werk!
OH wat stom van me. Ik dacht steeds dat hij zaterdag jarig is, omdat dan het feestje is. SORRY SORRY SORRY! Sab van harte gefeliciteerd met je mannetje. En tante Bietje natuurlijk ook.
Loes: Die Sam ook al een tandje! Fijn dat ze weer slaapt hoor. Is toch wel erg lekker. Nou meneer hier niet hoor. Gaaaaaaaaaapppp...heb me er maar bij neer gelegd, maar hoop stiekem op snel weer een volledige nacht slaap. Hij zit sinds woensdag helemaal op de koemelk. Het gaat erg goed. Hoef alleen komende woensdag nog een keer hormooncreme te smeren en dan is dat ook afgebouwd. Geen eczeem meer te bekennen gelukkig. Ga nu vanaf maandag beginnen met koemelk toetjes en smeerkaas enzo! Jojo: leuke vissen hahaha woezel en pip! Weer een beetje gewend aan de regen? Spreek jou vast zo wel bij sab. Smits: ben jij al terug? Weet niet meer hoelang jullie op vakantie gingen. Hier wil Nick al twee dagen zn ochtendslaapje niet meer doen!? Zit hij met Mirza te pingen ofzo??? Hopelijk pakt hij het snel weer op. Hij moet toch slapen??? De eigenwijs wil alleen maar spelen en staan en springen........stuiterbal! Nou ja hij is om 11 uur gaan slapen. Straks broodje eten en dan bij Mirza kijken!