Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    He super en jojo (en sab natuurlijk hihi) vond het erg gezellig om jullie weer te zien! Die Nick wat een kerel al zeg, zo wijs, lekker staan, kruipen en helemaal niet eenkennig. Net als Charlie, ook zo'n heerlijk grietje die ook voor niks en niemand bang is. Dat wordt nog wat jojo als die later groot is.....zijn nu al 2 mannen die haar zo lief vinden, en tja als Charlie straks 20 is is Mika 30, das best interessant voor een meid van 20 toch? WHAHHAHAH...jullie hebben heerlijke kinderen meiden!
    En dat Mirza een kanjer is, dat wist ik natuurlijk al...beetje jammer dat hij gisteren een dag speelontwikkeling heeft gemist en waarschijnlijk een houten reet heeft van het schootzitten, maar goed dat haalt hij vast wel weer in whahahaha....

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeej nick geslapen van 23:30 tot 06:45. Hoorde hem heel even om 5:00 uur maar hoefde er niet uit.

Bi: vond het super om je buik even live te zien , en jou natuurlijk ook ;) wauw je bent mooi zwanger hoor! Maar het ziet er wel zwaar uit.

Sab: vond het gezellig bij jullie! Wat een leuke ouders hebben jullie. Gezellig gerookt met je mams :-o

Jojo: heeft charlie, sjarlie, het nog een beetje volgehouden?

Hoe gaat het verder met de rest????? Het is weer stilletjes! Fijne zondag allemaal.

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Hier weer eens berichtje van mij....Bedankt voor jullie felicitaties. Jammer dat Mirza op zijn eigen verjaardag opeens ziek werd en koorts kreeg. Gelukkig was hij gisteren fit genoeg om zijn visite te ontvangen, haha....

Jojo en Super, vond het echt heel leuk dat jullie er waren. En wat Bietje ook zegt wat een geweldige kids hebben jullie zeg. Super als Nick jarig is, zal ik een ballon bij zijn kaartje doen, haha...vindt hij vast heel leuk.

Hier een onrustige nacht gehad. De jarige job is van 23.00 tot 2.30 wakker geweest, pfff en natuurlijk heel erg aan het mopperen. Niet zo gek hoor met al die indrukken. Vanmorgen om 7 uur alweer wakker en onder de uitslag. Denk toch dat het de zesde ziekte is geweest met die plotselinge koorts. Hij ligt nu weer in bed, want meneertje is bekaf...ga ik zo even alle cadeau's opruimen en een fotootje maken....

@ Bietje..en dus gewoon mijn sms negeren he..van hoe ik die tent op kan ruimen...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo Sab vermoeiend nachtje gehad zo te lezen! Zal inderdaad de zesde ziekte zijn. Heeft Nick gelukkig al gehad. Heeft 1 dag onwijse uitslag van gehad en daarna was het zomaar weer weg. Hopelijk snel weer beter!!!

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallootjes hier ook weer een reactie van mij! Heb geen tijd gehad om alles terug tel lezen dus sorry!

Ik vond het gisteren ook echt heel gezellig!!! Jullie hebben ook allemaal kanjers van kinderen! En Sjarlie heeft genoeg keuze straks hahaha! Ik zei al tegen Mika, dat hij later misschien wel met Sjarlie zou trouwen hahaha! Keek me aan alsof ik niet goed geworden was!

Super wat heeeeeeeeerlijk dat jullie weer een nacht geslapen hebben!!! Wat een mannetje die Nick! Ik stond echt met open mond te kijken naar hem! En dat die ballon niet geknapt is snap ik echt niet hoor!!!!

Bietje, je hebt echt een super mooie buik!!! En gewoon geen zebrapad!!!! Ik vind het bijzonder!!! Mika en Lynn zijn echt schatten hoe ze ook weer met Charlie aan t spelen waren geweldig!!!!

Sab, het zag er zo goed uit he, toen hij gisteren gewoon ging slapen! Denk dat hij wat energie over had van het schootzitten... Of zijn zijn billen gewoon blauw geworden? Je moeder vrat zich zowat op haha! Leuke ouders hebben jullie!

Hier ook een drama nachtje... In de auto natuurlijk slapen maar daarna gewoon niet meer! Gillen en krijsen en overal snot! Mijn haar was gewoon hard van t snot hahaha! Uiteindelijk heeft ze t opgegeven om een uur later weer opnieuw te beginnen. Nou jaaaaa ze heeft wel een leuke dag gehad met al die mannen en Lynn!!!!

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Fijn te lezen dat de verjaardag van Mirza zo leuk is geweest... Jammer dat de kids daar dan weer niet zo goed door hebben geslapen, met als grootste baalpunt dat Mirza goed ziek werd... Wat jammer... :(

Hier een dagje ziektewet wederom.. Het is zooo warm dat mijn hoofd uit elkaar klapt.. Vorige week wel gewerkt en wil woensdag ook gewoon gaan, maar vandaag was het een beetje te veel... Morgen oppassen op Bram (zoontje van mijn vriendin) voor het eerst de hele dag zonder papa en mama in de buurt... ben benieuwd...

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Pffff dit is zo'n dag dat niks wil! Vannacht 3 keer wakker. Veel te warm voor Nick om te slapen natuurlijk. Toen de wekker om half 7. Nick wakker gemaakt. Fles gegeven. Serge zou hem wegbrengen en ik om half 8 in de auto springen voor mijn trainingsdag. Komt Serge weer naar binnen. Je achterband van de auto is lek :$..... Na wat discussie Serge met Nick naar het kdv geraced. Ik snel tandenpoetsen. Serge weer terug. Hij op de fiets naar zn werk (inde regen) ik met de Opel naar de trainingsplaats. Kom ik net op tijd binnen racen blijkt dat ik die dag al had gehad. Kon ik weer weg. Werk gebeld dat ik naar huis ging. Nu weer thuis en zo dus een poging wagen om de achterband te verwisselen en naar de garage. Mij benieuwen of onderweg naar de garage mijn band blijft zitten ;)......

Kris: de verkoeling is zeker wel even lekker voor je hoofd? Vandaag lekker een oppas dagje! Veel plezier en hopelijk is de kleine een beetje lief voor je.

Jojo: heeft Charlie alweer een beetje geslapen? Bizar hoor hoeveel snot die kleintjes produceren. Nick kan ook helemaal onder zitten. Al nieuws over je knie?

Bi: voor jou ook wel even lekker die verkoeling! Of kun je nog goed tegen die hitte?

Sab: hoe is het met Mirza? is de uitslag alweer weg? Wat een haar heeft hij trouwens zeg! Echt mooi. Je bent zeker al een keer met hem naar de kapper geweest? Zal bij Nick voorlopig niet nodig zijn denk ik ;)

Mutz: hoe gaat het met jou? begint je buik al te groeien?

Smits: ben je alweer terug, of wanneer kom je terug?

Nou ik ga me er aan wagen.......een band verwisselen :) das toch geen klus voor een vrouw.....

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ohw Kris wat balen zeg dat je zo'n hoofdpijn krijgt door die warmte. Kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Jullie hebben zeker na deze week al vakantie? Wij mogen hierna nog 3 weken werken....Hoe is het verder in de liefde? Alles nog lekker?

@ Super..pff jij hebt ook een lekkere dag achter de rug. Die mannen moeten echt eens gaan stoppen met pingen hoor, haha..Hier ook al drama met slapen sinds zijn verjaardag..en hij heeft er nu ook zo'n irritant gilletje bij ontwikkeld, gek word ik ervan...Is het nog gelukt met de band verwisselen?

En ja Mirza is al naar de kapper geweest, had voor vorige week vrijdag ook een afspraak staan, maar toen was hij natuurlijk ziek. De uitslag is weer verdwenen, maar hij is nog niet helemaal in zijn hum.

Hoe gaat het verder met iedereen??

Mutz en Smits lekker aan het genieten van de vakantie? Als jullie terug zijn prikken we snel een datum voor een bbq-tje hier in Wormer hoor.

Manon..alles nog steeds rustig in het buikje, houd je het nog een beetje vol?

Gelukkig, zag wel dat je ergens in een topic gereageerd had. Hoe is het met jou?

Jojo..tja jou en Sjarlie volg ik natuurlijk gewoon via hyves net zoals Naat.

Verder weet ik ut even niet meer.

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @super, neeeeee die warmte was niet grappig!! Was zoooo blij dat het ging regenen. Gelukkig hier nu weer koeler in huis pfff. Band blijven zitten?

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hey meiden..nogmaals sorry dat ik niet zo actief ben hier...heb er echt even geen behoefte aan en geen zin in. Maar om een updateje te geven...veel last gehad van het warme weer wat natuurlijk niet gek is. Ook jij Bietje zag ik net...gelukkig is het weer wat koeler nu.
    Ik houd erg veel vocht vast in mijn benen, ik herken ze samen met mijn voeten echt niet meer terug. Ook mijn ringen kan ik al enige tijd niet meer dragen. Op bed wel last van de BI maar verder valt het gelukkig mee. Vorige week weer indalingsweeen gehad. Als ik haar nu voel bij mijn onderkantje gaat dat soms met flinke steken gepaard. Jeetje wat kan die hard slaan...ambitie om bokster te worden misschien??
    Van het weekend kwam ineens kiespijn opzetten..ik dacht teruggetrokken tandvlees(blootliggende tandhals) wat je zoveel hoort bij zwangeren. Spullen ertegen gekocht maar dit mocht niet baten. De pijn werd dinsdagnacht bijna ondraaglijk en ik kon woensdag toen ik belde gelukkig direct bij de tandarts terecht. Een zenuwbehandeling(wortelkanaalbehandeling) verder is de pijn nu bijna weg gelukkig...pff kon er ook nog wel bij zeg...na de bevalling moet ik terug en wordt het afgemaakt.

Vandaag rommelt het weer maar nu niet in de nacht maar overdag opgekomen! Dit is toch wel anders naar mijn gevoel..ben benieuwd of het doorzet of dat ik jullie weer moet teleurstellen.... ik houd jullie op de hoogte...vind het wel retespannend zo naar de uitgerekende dag toe hoor:)

groetjes aan allemaal!!!!!!!!!!!!!!!

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    En alles weer weggeëbt.....de kies juist weer wat erger gaan voelen na het eten:(

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oei Manon dat is balen van je kies. Hopelijk zakt de pijn een beetje weg, ik vind kiespijn erger dan bevallen hoor, haha...

Alles weer rustig geworden dus, jammer, hihi. Ik zat echt vanaf week 37 te wachten. Elke dag dacht ik zou het dan vandaag...Ik ga voor je duimen dat ze snel komt, ben zoooooo benieuwd.

Sterkte voor vannacht met je kiespijn, hopelijk kun je lekker slapen.

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ja ik heb vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk. Nog even een heftige dienst gehad gister, met reanimatie. Nu heerlijk even drie weken niks.

Bi: bandje is gelukt! Echt trots op mezelf hoor :) Heb het eerst drie keer opgegeven maar uiteindelijk toch volgehouden. Vreselijk die hitte met een dikke buik. Ik vond het vorig jaar ook echt niet grappig! Dit is even beter weer voor je.

Sab; Nick alweer twee nachten aan het spoken geweest. Pfff word er wel een beetje moe van. Weet niet zo goed hoe we het nu aan moeten pakken. Mirza alweer geslapen.

Manon: hou vol die laatste loodjes..

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Super ga maar lekker genieten van je vakantie. Waar gaan jullie eigenlijk naartoe? Of blijven jullie lekker thuis?

Manon fijn dat je even een update geeft. Het aftellen is echt begonnen bij jou. Maximaal nog 3 weken moet je maar denken. Ik ga een datum gokken voor jou, ik zeg 5 juli.

Sab ik las dat Mirza, ondanks dat hij ziek was, een fijne verjaardag heeft gehad. Vooral het feest met veel cadeautjes. Nu is hij officieel geen baby meer.

De rest heb ik eigenlijk weinig bijgelezen, maar volgens mij is er niet zoveel gebeurd. Er is tenminste weinig gepost.

Hier alles helemaal goed. Sam is weer helemaal in haar hum en slaapt weer goed. Ook overdag heeft ze nu een beter ritme. Ik zal proberen wat slaap richting jou te sturen Super, zodat Nick ook zijn nachtjes weer doorslaapt.

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Sab...ja ik ken het..ik zit ook echt te wachten nu..elk dingetje wat je voelt denk je dat het nu wel gaat gebeuren haha...

Loestig...wat heerlijk dat het zo goed gaat met Sam..ik zag net dat ze alweer over de 7 maanden is..wat gaat dat toch snel!!!

Super..lekker he die weekjes vrij..ik weet er alles van hihi...nu hopen dat het weer goed blijft..gaan jullie nog leuke dingen doen in je vrije weekjes?

Krisje..hoe is het met de liefde meis? nog steeds met je hoofd in de wolken?

@ hier...vannacht nauwelijks kunnen slapen van de pijn in mijn kies en straks weer terug naar de tandarts. Ze zeiden op voorhand al dat ze weinig kunnen doen zolang ik zwanger ben...dus kom op meid!!! kom eruit om je moeder een plezier te doen!
    Ook leuk nieuws..we hebben 30 september voor een week een huisje gereserveerd in Drenthe. Center Parcs. Het is zo'n VIP-huisje met alles erop en eraan, bubbelbadje, sauna, ook tv in slaapkamer, iedere dag krantje en verse broodjes die worden gebracht enz. We hebben dat(en zeker tegen die tijd) wel verdient vinden we, ik heb er dan ook al echt zin in...onze eerste (mini)vakantie met zijn drietjes hihi:D. Voor de zekerheid natuurlijk wel een annuleringsverzekering afgesloten maar hoop hem niet nodig te zullen hebben....

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: wat goed dat jullie al een vakantie(tje) hebben geboekt! Kunnen jullie lekker gaan genieten van jullie gezinnetje. Wat balen zeg van je kies! Bah hopelijk krijg je er niet teveel last van. Slechte timing van je gebit!! Spannend hoor die laatste weken.

Loes: wat heerlijk dat Sam weer goed slaapt! Hopelijk werkt de slaap die je hierheen stuurt. Vanmorgen heeft Nick 2 uurtjes geslapen (dus ik ook) en nu slaapt hij weer. Gelukkig gaat het overdag wel goed. Wij gaan volgende week zaterdag een weekje naar Frankrijk. Heerlijk in een huisje.

Eergister Nick laten wegen. Weegt nu 8250gram...iniminie! Zijn nichtje is 3 maanden jonger en die weegt nu 8400 gram, hahah hollands welvaren. Nou ja hij eet in ieder geval wel goed.

Smits: zie dat je online bent! Terug van vakantie?

17. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Even snel in mijn lunchpauze reageren op jullie.....

Manon: Auwiee kiespijn. Hoop dat de tandarts nog iets voor je kan betekenen. Wat is het spannend he, bijna kunnen jullie schoppertje vasthouden. Ben zo benieuwd.

Manon en Bi: Ben ik even blij voor jullie dat de hitte over is. Lijkt mij niet te doen met een dikke buik.

Sab: Is de bbq niet verregent zaterdag? Heb je nog een beetje kunnen genieten of was je alleen maar in de weer met drinken inschenken etc.
    Wat heeft voor jou de voorkeur qua datum/dag om af te spreken?

Super: Ben jij ff stoer zeg (maar dat wisten we al). Zelf een band verwisselen. Dez luie donder belt gewoon de garage met de mededling dat ze maar hier naartoe moeten komen.
    Balen dat Nick weer slecht slaapt, maar wel super dat de voeding helemaal goed gaat.

Jojo: Ik moest wel lachen om je www over de vaseline. De dag ervoor hadden we hier precies hetzelfde.
    Je heb dus ook fijne vakantie gehad. Heerlijk he zo'n tijd doorbrengen met alleen je gezin. Wij hebben er ook zo van genoten.

Mutz: Hopelijk schijnt de zon bij jou wel, hier is het knudde.

Kris: Hoe is met je koppie en met je lover?

Loes: Bij jouw gaat volgens mij alles gewoon zijn gangetje. Houden zo.

Hier sinds gisteren weer aan het werk. We hebben het super gehad en hebben onwijs genoten van Tim en zijn megaspurt ontwikkeling. OP 1 dag papa en mama zeggen, zelf de trap opkruipen, staan zorgen ergens aan op te trekken. En van de week heeft hij losgelopen (van de tv naar de eettafel). Zo schattig!! Gelukkig was Edwin ook thuis.

Vergeet helemaal Julesz: Bedankt voor het leuke geboortekaartje.
    Gaat het allemaal goed. Zal binnenkort je blog weer eens lezen, daar zal ik vast mooie verhalen tegenkomen van kabouter.

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wauw Smits, die Tim een beste spurt gemaakt! Mooi hoor al die ontwikkelingen. Wat fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was! Kijk ook erg uit naar onze vakantie. Fijn dat je weer terug bent! Werkze (das weer even een ander ritme)

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Nou ik ga maar weer even wat "nuttigs"doen. Zit alweer veel te lang op zp. Zwangere vriendinntje komt vanavond eten dus ik ga een groentelasagna voorbereiden!

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden, hier ben ik ook weer eens! Heb nog een weekje vakantie, maar het eerste deel (strandhuis) zit erop! Nu nog een weekje boot als het weer meezit. Toe nu toe redelijke dagen gehad en elke dag die wat minder is besteden we met shoppen of erop uit.
    Met het buikje gaat het goed en de kleine man heeft het prima naar zijn zin. Lekker aan het bewegen als mama rust, haha.
    Zal straks even foto opzoeken van mijn buikie en als ik op de comp zit uploaden.
    Kan ik gelijk beter bijlezen en reageren op jullie!
    Liefs,Mutz

Deel Deze Pagina