hoi girls... weer slecht slecht slecht van mij... Maar ik ben weer aan het werk maar dat kost meer energie en meer hoofdpijn als ik vrij ben.. duss vandaar dat het plat liggen dan voor gaat op jullie bij posten... Bi... lijkt me heavy zwanger met deze hittes van van de week...maar 1 voordeel, je krijgt er straks zulke mooie meiden voor terug... Sab... nieuwe iphone las ik via facebook... jij denkt zoon cadeaus dan mama ook ... Heeft Mirza trouwens leuke kado's gekregen? en issie al helemaal beter? Smits... Heerlijke vakantie gehad las ik... Jammer dat het weer zo snel voorbij gaat he!? Mutzie.. komt ook even voorbij schieten... Geniet van je vakantie he?!?! Gelukkig... denk aan je... al hebben we een tijd niets van je gehoord! Super... Waw... een band vervangen.. ik zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen zeg... Knap....! En vannacht een betere nacht gehad? En was de groente lasagne lekker??? uhhh... think wie mis ik nog... Manon... wilde je van het weekend nog contacten.. dusssss tegen jou zeg ik lekker niets En loestig natuurlijk.. Fijn dat Sam weer beter in haar hum is.... heerlijk als je gewoon lekker kan genieten van je kindje Hier heb ik van de week de (zoals mijn vriend het noemt) trillende eierstokweken gehad... Dinsdag op Bram, 3,5 maand oud, gepast.. Heerlijk ventje en helemaal niet moeilijk en gister kraambezoek bij mijn nicht haar kindje (Amy, 11 dagen oud) en tja... dan word je toch echt wel verliefd op die prulletjes... Gelukkig begint bij Ivo dan ook zijn vadersdrang hoor haha..... Maaarrrr... eerst genieten van elkaar en met elkaar... Ivo is nog steeds top! hij is super lief en meegaand, ziet gelijk als het niet lekker gaat, en we vullen elkaar nog steeds prima aan Met andere woorden.. ik klaag niet... nog 1 week en dan begint hier ook nog eens de vakantie.. Perfect zou ik zeggen! Meiden, fijn weekend!!!
Hier weer eens een update van mij.... Ben gister weer ongesteld geworden. Heb nu 4 cyclussen erop zitten met clomid, en ook nu wil ik maar niet zwanger raken. Heb gister gebeld naar het ziekenhuis voor de kijkoperatie, tot 22 augustus zitten ze zoiezo vol. Moet nu weer bellen op cyclusdag 1 en dan hoor ik meer. Heb wil dus nog steeds niet lukken, maar we blijven oefenen hahah.
Jeetje gelukkig! Wat een geduld moeten jullie hebben. Hoop dat het snel beloond gaat worden. Fijn dat je even een update komt geven. Hopelijk dan maar snel voor de kijkoperatie. Snap dat je daar eigenlijk niet op zit te wachten maar het is misschien weer een stapje dichterbij. Mutz: fijn weer even wat van je te lezen. Lekker genieten van je vakantie. Ga zo je foto's bekijken! Ben benieuwd. Kris: jeej nog steeds veel last van je hoofd! Balen hoor. Leuk dat het met je lover zo goed gaat!!!! Manon: hoe is het met je kies? Sab: hebben de mannen weer gepingd? Nick heeft vannacht doorgeslapen tot 06:00 uur. Jeej eindelijk weer wat uurtjes kunnen slapen. Hopelijk vannacht nog zo'n nachtje..
Gelukkig wat goed om wat van je te horen. Balen dat het nog steeds niet is gelukt bij jullie. Nu maar hopen dat de kijkoperatie iets oplevert. Het wachten is nu wel lang genoeg voor jullie. Hopeljk snel een positieve test. Manon tik tak tik tak. Ik heb voor morgen gegokt, dus dan zou het nu bijna kunnen beginnen. Ben benieuwd! Super wat fijn dat Nick vannacht weer goed heeft geslapen. Inderdaad hopen dat het zo blijft. De slaap die ik jou kant op heb gestuurd heeft dus geholpen Smits fijne vakantie gehad? Krisje nog volledig met het hoofd in de wolken. Hoewel die wolken nog wel wat pijn doen, met je hersenschudding. Haha. Maar bijna vakantie voor jou. Lekker lang uitrusten. Mutzie mooi buikie hoor. Heb je al kwaaltjes gehad, of ben je gezegend met een klachtloze zwangerschap? Bietje post nog eens een buikfoto van die 2 meiden van je. Sab alles goed met de kleine Mirza? Julesz hoe gaat het met de kleine kabouter? Jojo euhm ik weet het niet meer. Ben jij nu ook op vakantie? Jij was toch alweer terug, of vergis ik me. Hier gaat alles zijn gangetje. Volgens mij komt er een tweede tandje aan. Sam heeft namelijk erg rode wangetjes. Gisteren heeft ze een nachtje bij opa en oma gelogeerd. Dat vond ze heerlijk. Lekker met het eten sproetsen en opa die dat helemaal geweldig vindt en het nog verder uitlokt. En bedankt!!! Het is nu echt een kliederboel tijdens het eten. Maar ook wel heel grappig.
Loes: je slaapstralen hebben geholpen. Vannacht Nick 1x gehoord maar ben er niet uitgeweest. Heerlijk hoor. Ook overdag gaat hij veel zoeter slapen. Hopelijk blijft hij dit volhouden. Lekker dat Sam heeft genoten bij opa en oma! Manon: ik zeg..................16 juli...dan kom ik terug van vakantie!!! nee das eigenlijk veelste lang nog...oke 9 juli!
Even mijn vreugde delen!! Nick heeft doorgeslapen tot 07:30 uur, jeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh...........Heerlijk.
Zo daar ben ik ook weer eens. @ Manon..bij jou nog steeds alles rustig?? Ja die vraag ga ik nu elke dag stellen, net zolang totdat jullie meid er is, hihi. @ Smits..een heerlijke vakantie gehad dus? Mooi zo, wat een geweldige foto trouwens van Tim met die zonnebril. En gewoon al stappen aan de hand en een klein stukje los. een toppertje is het. Zal wel niet lang duren voordat hij helemaal los gaat lopen, vind dat zo'n schattig gezicht. Wanneer jullie willen komen maakt mij helemaal niets uit hoor. Wij moeten na deze week nog twee weken werken en hebben dan vakantie. Dus roep maar wanneer het beste uitkomt. Komen de andere meiden dan ook gezellig hierheen? Met aanhang+ bbq-tje?? @ Mutz ook lekker aan het genieten van je vrije dagen, heerlijk. Jullie hebben het weer wel mee. Wat een prachtige buik heb je zeg...Ik wil ook weer!!!!!!! hahaha. Zo even posten, ga ik even eten en straks verder reageren
even een ego berichtje...niet omdat ik me niet goed voel hoor maar gewoon om een update te geven en ik verder nog steeds ff geen behoefte heb... vandaag bij de VK geweest..alles nog steeds helemaal goed. Als de bevalling net zo standaard verloopt zou ze op de uitgerekende datum geboren moeten worden haha...Ze ligt helemaal op schema, mijn buik is heel mooi zei ze hihi...goed ingedaald,hartje goed enz enz.... mocht ze er na het weekend nog niet zijn wordt ik maandag gestript. Voor diegene die niet weten wat dat is. Ik moet 1 cm ontsluiting hebben(wat vaak tegen het einde wel het geval is) en dan gaat de VK met haar vinger(s) de vliezen losmaken(niet breken!) van de baarmoederwand. Mocht ik die ontsluiting nog niet hebben dan gaat ze de baarmoedermond masseren om hem zacht te maken zodat hij die week misschien toch ontsluit en het strippen alsnog die week kan plaatsvinden. Het kan ook zijn dat ik twee keer gestript moet worden die week en mocht het hellemaal niet lukken dan wordt ik de week erop ingeleid....
@ Kris...klinkt goed allemaal. Lekker aan het genieten met en van elkaar, doe je goed. En wat lekker zeg, nog 3 dagen werken en dan vakantie. Wij mogen nog even door. Hoe is het eigenlijk met je hoofd? Al weer helemaal hersteld? Volgens mij nog niet he.. wel rustig aan doen hoor, ja ik weet het rust en Kris gaan niet helemaal goed samen, hahaha.. @ Gelukkig..pffffff jeetje wat vind ik dit rot voor jullie zeg. Had goede hoop met de clomid, hopelijk valt de operatie mee en mogen jullie ook snel gaan genieten van een zwangerschap. @ Loestig...leuk he die opa's die je kind allemaal verkeerde dingen aanleren? Zo herkenbaar, haha...Lust Sam eigenlijk alles? @ Super..yessssssssss lekker slapen die kleine man van jullie. En natuurlijk gaat hij dit volhouden, het is tenslotte vakantie ook voor jullie en daarna is hij er gewoon aan gewend. Hier Mirza vanochtend om 9 uur maar wakker gemaakt, moet ik er wel bij vertellen dat hij pas om 0.30 ging slapen hoor. Verder gaat het hier zijn gangetje. Mirza is nog steeds aan het kwakkelen. Nu weer verkouden, waarschijnlijk aangestoken door zijn liefje Sjarlie, hahaha..En slapen is nog steeds een klein drama. Overdag gaat het opzich prima, maar de avonden wisselen heel erg. Ach nog even doorbijten, komt allemaal wel weer goed. Verder is het een heerlijk vrolijk mannetje wat nu ook het woord nee begrijpt, maar het daar natuurlijk niet mee eens is, hahaha
@ Manon..dat is spannend allemaal. Wel heel fijn dat de kleine meid het prima doet. Ben benieuwd volgende week.
Kris wat heerlijk om te horen dat je zo gelukkig bent! Het is je zo gegund! Ik zag op hyves dat het alweer 6 maanden geleden is... Tjeempie wat gaat die tijd snel zeg! Ik denk dat jouw papa Ivo gewoon jouw kant heeft opgestuurd!!! Enjoy the love and mind your head hahaha! Smits wat een knapperd die Tim zeg! Wat gaat het hard ineens he!!! Kletst hij ook zo veel? Grappig om te merken dat dat ene maandje leeftijdsverschil nu eigenlijk al bijna helemaal weg valt! Fijn dat jullie ook zo genoten hebben van de vakantie! Ik verlang er nog steeds naar terug... Loestig rode wangetjes herken ik wel! Charlie heeft altijd vuur rode wangen als ze tanden krijgt! Ben benieuwd hoor meestal volgen tandje 1 en 2 zich snel op! Spam nog eens een foto van jullie mooie meid! Het gaat zo hard allemaal en dat wil ik natuurlijk wel blijven volgen! Mutz ik ga zo je buik bewonderen! Zijn jullie lekker aan t genieten van een welverdiende vakantie???? Als die zijlboot het nu weer doet jaja lees hyves! Bietje voel jij je weer wat beter vandaag en zijn de darmen weer onder controle??? Super wat goeoeoeoeoeod tot half 8 gewoon heyyyy!!!!! Dat is nog niet eerder gebeurd of wel??? Misschien krijgt jullie snelle jelle eindelijk wat meer rust in zijn bolletje!!!! (en jullie dus ook whoehoe!) Heb je verder nog wat gehoord op je sollicitatiebrieven? Gelukkig waarom nou niet he bah!!! Ben wel blij dat je ons laat horen hoe het met je is, want ik kan me ook goed voorstellen dat je daar nu echt geen zin in hebt! Bevalt je nieuwe baan (niet zo nieuw meer) nog steeds goed??? Sab jij wil gewoon je partytent weer opzetten he! haha oh nee niet nodig, want de volgende bbq wordt t praaaachtig weer!!! Ik ben voor hoor, maar weet niet of manlief ook mee komt... Kan alleen op zondag. Is het dan niet leuk om een vroege middag bbq te doen zodat alle kids gewoon naar hun eigen bedjes kunnen en we gezellig kunnen kwebbelen zonder moeie (ok op mirza na dan haha) kinderen die lopen te jengelen??? Sjorrie voor de snotneus namens Sjarlie!!! Hij was gewaarschuwd, maar moest en zou met haar zoenen dusssssss.... Manon t gaat nu echt opschieten he! Wel fijn dat ze je al zo snel gaan strippen! Daar moet je hier minstens een week voor overtijd zijn! Hoop dat het kan! Het is helaas niet altijd zo dat er al een cm ontstuiting is weet ik uit ervaring! Ik heb er 8 uur over gedaan om 1cm te krijgen met pijnlijke weeën!!! Nou zet m op en we horen wel van de grote klap!!!!! Hier even niet zo veel fut gehad voor zp. Ekskjuus mee!!! Zit met mijn hoofd nog steeds in Menorca waar we toch wel zo'n top vakantie gehad hebben! Echt een aanrader met kids! Charlie (Sjarlie in Wormer) gaat lekker! Ze is super fan van de Teletubbies en wordt gewoon hysterisch als ik t niet aan wil zetten haha! Het is zo'n stom programma, maar daardoor zegt ze wel ineens heeeeeel veel woordjes! Tis een echt kwebbel aan het worden! Gisteren zwaait ze naar me en zegt tot taks!!! (tot straks) Is toch leuk!!!! Hier laat mijn lichaam me nog steeds in de steek. Ben er een beetje klaar mee, maar goed we blijven lachen Als ik Charlie zie die zo lief is, dan vergeet ik alles weer een beetje
@ Jojo..een vroege bbq is ook helemaal goed hoor en op een zondag ook, no problem. Misschien dat Bietje dan ook kan komen en het volhoudt, hahaha tenzij ze natuurlijk al bevallen is of beter nog aan het bevallen is, haha. Ik las op facebook dat je weer gewerkt hebt en ook weer een trap gekregen hebt...ben je lekker mee en natuurlijk net tegen je rotte knie, en bedankt he... Ohw wat een moppie is ze ook die Sjarlie van jullie. Zo schattig dat kletsen en hier nog een fan van de teletubbies, Mirza bedoel ik natuurlijk.
Nou leuk wanneer doen we!!!!!!! Op 31 juli na, kunnen we geloof ik alle zondagen! Nu de rest nog even reageren hahah en dan is date weet ik het hoeveel weer een feit Jaaaa Bietje moet er wel bij zijn hoor! Die zetten we lekker op een hele fijne ligstoel en verwennen we met allerlei lekkers en drankjes! Jaaa joh had ik weer! Begon vanmorgen zonder dat ik t wist al met inval... Toen belde moeder van de bewuste schopper dat hij erg nukkig naar t kdc (kinderdagcentrum) onderweg was.... Bij binnenkomst leek t goed te gaan, maar na 3 min had hij me in een hoek en kreeg ik een loeiharde trap tegen mijn scheenbeen en knie... Fijn hoor met maat 48 in orthopedische schoenen! Gevolg, flinke snee in mijn scheenbeen en een heeeeeeuuuule grote blauwe plek! Ik was zoooo bang voor mijn knie, dat ik, nadat ik hem in de time out had gegooid (1m95 met blinde kracht) in snikken ben uitgebarsten en met snot uit mijn neus naar de baas ben gegaan om even bij te komen hahaha. Nu gaat t weer! Gelukkig geen extra pijn aan mijn knie (wonder boven wonder) maar wel een zeer pijnlijke scheen...... En toch is t een lief jong hoor hahaha!
Ach Sab, het gebeurd zo 1 keer per maand. Meestal ben ik sneller dan hij en kan ik zijn klappen en trappen ontwijken, maar deze manke nelis is even niet zo snel! Die jongen doet het niet omdat hij mij pijn wil doen, maar het komt vooral voort uit zijn epilepsie. Is gewoon sneu! Doet Mirza weer een beetje zijn best met slapen of is hij nog steeds aan t spoken? Super lieve filmpjes trouwens van hem!
Hihi Jojo..jij kent dus nog een schoppertje....maargoed..niet zo leuk dus deze schopper..gelukkig je knie niet geraakt. Sab...de bbq.....tja ik weet het niet..ligt er helemaal aan hoe het gaat met mij en ons schoppertje...ik denk eerlijk gezegd dat ik er niet zal zijn als het binnen 3 a 4 weken van de bevalling is...maar ach de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus ik zeg nooit nooit Ik ken iemand die binnen een week na haar bevalling weer echt helemaal op de been was.... Super...jij denkt de uitgerekende datum...dat zou wel heel cool zijn!! Hoop dat nick het volhoud om zo lekker door te slapen!